Burnley

Svar
MentalM

Re: Burnley

Legg inn av MentalM »

Konstantinovič skrev: fre aug 12, 2022 10:01 am Nykommer nummer 11 inn portene i går...Nathan Tella fra Southampton på lån ut sesongen. 23 år gammel ving med litt over 30 kamper for Soton bak seg. Vokst opp i Hertfordshire og var hos Arsenal en årrekke som ung gutt. Spennende spiller som valgte Burnley framfor en rekke andre tilbud.

Ellers bør det nevnes at Matej Vydra har forlatt klubben. Den langtidsskadde spissen som hadde gått ut kontrakten kunngjorde at klubben hadde gitt ham et tilbud han anså som lite holdbart, så dett var dett. Litt synd - på nivå to ville han utvilsomt kunnet bidratt med scoringer.

Så får vi se hva som skjer med Matt Lowton og Kevin Long. Ikke utenkelig at de forsvinner før vinduet lukkes.
Og ikke minst, en av de mest fantastiske reveal videoene jeg har sett i fotball


TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Men hvem er spilleren?

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Lenny Johnrose er gått bort, 52 år gammel. Han ble rammet av ALS 2017. Spilte for en rekke klubber i nord - Blackburn, Preston, Hartlepool, Bury og ikke minst Burnley. Hadde i tillegg et opphold i Swansea.

Lezah

Legg inn av Lezah »

TommyCowan2 skrev: fre aug 12, 2022 11:26 am Men hvem er spilleren?
Tella? Jeg følger en del med på U-lagene til United, og det var litt hype rundt ham i Arsena-dagene hans. Nå har han ikke tatt Soton med storm siden den gang, ser jeg, men man må vel tenke som så at de ved å gi ham 3,5 år til så sent som i Januar har en viss tro på ham.

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Konstantinovič skrev: man aug 15, 2022 4:36 pm Lenny Johnrose er gått bort, 52 år gammel. Han ble rammet av ALS 2017.
Nei?! Fryktelig trist. Han kom til Hartlepool fra Blackburn foran 92/93-sesongen, der Pools var på tredjenivået, og ble kjapt en publikumsyndling fra en offensiv midtbaneposisjon. Han var ikke i klubben lenger enn i rundt halvannet år, men gjorde et solid inntrykk, før han ble solgt videre til Bury, etter sigende fordi han savnet hjemtraktene. Jeg hadde registrert at han hadde fått ALS for noen år tilbake, og det er jo en aldeles horribel sykdom som spiser opp personen innenfra. Forhåpentlig led han ikke altfor mye før han endelig forlot denne verden i går. Hvil i fred, Lenny.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Ny mann ombord. Darko Churlinov. 22 år gammel kantspiller fra Makedonia som er signert fra Stuttgart. Fikk et solid knippe kamper på lån hos Schalke sist sesong.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Dronning Elizabeth's dødsfall i går fører til at helgens kamper kanselleres, inklusive kveldens oppgjør på Turf Moor mellom Burnley og Norwich. Det kanskje ikke alle vet er at Clarets nå har fått en konge som er selverklært supporter. Mulig det ikke stikker så vanvittig dypt hos Kong Charles, men likevel...

https://www.dailymail.co.uk/femail/arti ... 8uz4f7HUiE

trønderen

Legg inn av trønderen »

Konstantinovič: Hvordan synes spillet har vært så langt under Kompany? Jeg vil tro det har vært en stor stilforandring?

Lezah

Legg inn av Lezah »

ALLLE PÅ FD OG I VERDEN GENERELT MÅ SE DENNE!


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Nye minoritetseiere inn i Burnley. Kealia Ohai Watt og ektemannen JJ Watt.



Noe å følge med videre på @Jolla.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Watt-familien er jo veldig fascinerende. Stor respekt for far og mor Watt og deres filosofier i hvordan å best mulig oppdra og oppfostre sine sønner.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Jolla skrev: man mai 01, 2023 9:50 pm Watt-familien er jo veldig fascinerende. Stor respekt for far og mor Watt og deres filosofier i hvordan å best mulig oppdra og oppfostre sine sønner.
Fantastisk familie ja, vanskelig å mislike disse brødrene uansett hvor de skulle befinne seg i verden.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Denne tråden burde vel være på Premier League-forumet nå?

Mod/admin sløste ikke med tiden med å kicke Leicester- og Leedstråden til Øvrig britisk så jeg bare lurte...

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Leeds_ModernTalking skrev: lør jun 03, 2023 7:56 pm Denne tråden burde vel være på Premier League-forumet nå?

Mod/admin sløste ikke med tiden med å kicke Leicester- og Leedstråden til Øvrig britisk så jeg bare lurte...
Send en PM til dem, så gjør de det.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»