Molde FK 2022. Klubbtråd.

Låst
PapaSmurf

Re: Molde FK 2022. Klubbtråd.

Legg inn av PapaSmurf »

BiggusD skrev: lør okt 15, 2022 9:44 pm
Jobs99 skrev: lør okt 15, 2022 6:39 pm Karlstrøm
Tiedeman-Haugan-Risa
Knudtzon-Eriksen-Hussein-Kaasa-Lovik
Foffana-Eikrem

Tror flere av de som startet i Irland ikke starter: Bjørnbak, Breivik, Mannsverk, Grødem, Brynhildsen
Ikke nødvendigvis. Det er spillefri i midtuka.

Jeg tenker at Haugen starter, med mindre han gikk ut fordi at han ikke var 100% frisk likevel - men dette er den jeg er mest usikker på. Linnes haltet en del og spiller nesten garantert ikke. Bjørnbak gikk også ut, og for meg stinker det at han heller ikke er 100%.

Jeg tenker at Grødem spilte seg ut, og Eriksen spilte seg inn. MEN det Moe først og fremst ser i Eriksen er evnen til å lage trøbbel for dyptliggende lag. Mot et Vålerenga som sikkert kommer til å prøve å dominere kampen tenker jeg han heller vil ha press-spillet og kontringsstyrken til Kaasa.

Eikrem tror jeg blir å finne på benken til å begynne med, med mindre Moe ønsker å "herde" ham så han tåler ihvertfall en time i den viktige kampen mot svenskene og mot Rosenborg. Men det er lite trolig.


---------------Brynhildsen----Fofana
Løvik----Breivik----Mannsverk----Kaasa----Knudtzon
-----------Risa-------Haugan------Tiedemann
-----------------------Karlstrøm
Tror ikke vi skal sende spillere for å hjelpe Glimt.
Så Glimt får slite med VIF med sine egne spillere.

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

PapaSmurf skrev: lør okt 15, 2022 9:54 pm
BiggusD skrev: lør okt 15, 2022 9:44 pm
Jobs99 skrev: lør okt 15, 2022 6:39 pm Karlstrøm
Tiedeman-Haugan-Risa
Knudtzon-Eriksen-Hussein-Kaasa-Lovik
Foffana-Eikrem

Tror flere av de som startet i Irland ikke starter: Bjørnbak, Breivik, Mannsverk, Grødem, Brynhildsen
Ikke nødvendigvis. Det er spillefri i midtuka.

Jeg tenker at Haugen starter, med mindre han gikk ut fordi at han ikke var 100% frisk likevel - men dette er den jeg er mest usikker på. Linnes haltet en del og spiller nesten garantert ikke. Bjørnbak gikk også ut, og for meg stinker det at han heller ikke er 100%.

Jeg tenker at Grødem spilte seg ut, og Eriksen spilte seg inn. MEN det Moe først og fremst ser i Eriksen er evnen til å lage trøbbel for dyptliggende lag. Mot et Vålerenga som sikkert kommer til å prøve å dominere kampen tenker jeg han heller vil ha press-spillet og kontringsstyrken til Kaasa.

Eikrem tror jeg blir å finne på benken til å begynne med, med mindre Moe ønsker å "herde" ham så han tåler ihvertfall en time i den viktige kampen mot svenskene og mot Rosenborg. Men det er lite trolig.


---------------Brynhildsen----Fofana
Løvik----Breivik----Mannsverk----Kaasa----Knudtzon
-----------Risa-------Haugan------Tiedemann
-----------------------Karlstrøm
Tror ikke vi skal sende spillere for å hjelpe Glimt.
Så Glimt får slite med VIF med sine egne spillere.
Haha, snek seg inn der den ja. Mente Lillestrøm.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

BiggusD skrev: søn okt 16, 2022 12:53 am
PapaSmurf skrev: lør okt 15, 2022 9:54 pm
BiggusD skrev: lør okt 15, 2022 9:44 pm

Ikke nødvendigvis. Det er spillefri i midtuka.

Jeg tenker at Haugen starter, med mindre han gikk ut fordi at han ikke var 100% frisk likevel - men dette er den jeg er mest usikker på. Linnes haltet en del og spiller nesten garantert ikke. Bjørnbak gikk også ut, og for meg stinker det at han heller ikke er 100%.

Jeg tenker at Grødem spilte seg ut, og Eriksen spilte seg inn. MEN det Moe først og fremst ser i Eriksen er evnen til å lage trøbbel for dyptliggende lag. Mot et Vålerenga som sikkert kommer til å prøve å dominere kampen tenker jeg han heller vil ha press-spillet og kontringsstyrken til Kaasa.

Eikrem tror jeg blir å finne på benken til å begynne med, med mindre Moe ønsker å "herde" ham så han tåler ihvertfall en time i den viktige kampen mot svenskene og mot Rosenborg. Men det er lite trolig.


---------------Brynhildsen----Fofana
Løvik----Breivik----Mannsverk----Kaasa----Knudtzon
-----------Risa-------Haugan------Tiedemann
-----------------------Karlstrøm
Tror ikke vi skal sende spillere for å hjelpe Glimt.
Så Glimt får slite med VIF med sine egne spillere.
Haha, snek seg inn der den ja. Mente Lillestrøm.
LSK og VIF. Hipp som happ det.

BiggusD

Legg inn av BiggusD »

PapaSmurf skrev: søn okt 16, 2022 1:51 am
LSK og VIF. Hipp som happ det.
Alt sørom Dombås og østom Hardangervidda er bare oslinger ja.

Kyllingrekka

Legg inn av Kyllingrekka »

I dag er dagen vi blir seriemestere. Jeg tror det skjer før avspark på Åråsen.

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Linnes starter vel neppe, så ut som han slet litt mot slutten i Irland. Tror ikke vi er seriemester til avspark, Vålerenga har med å kollapse når det gjelder og kampen mot Rosenborg var lite overbevisende, og de rota det til borte mot Kristiansund for ikke så altfor lenge siden også. Glimt er i greit slag for tiden, og på kunstgresset på Intility så tror jeg Vålerenga skal slite med å holde følge. Vålerenga er svakere bakover enn de er fremover, så de klarer neppe å dra frem noe lav og kompakt 3-5-2 for å ta stinget ut av Glimt og kontre inn en seier. Vålerenga har riktignok en solid hjemmestatistikk, men Glimt har en god bortestatistikk og jeg tror dette er kampen hvor Vålerenga melder seg helt ut av medaljekampen. Litt sånn som de har for vane å gjøre når ting strammer seg til mot slutten av sesongen.

Tar det ikke som en selvfølge at vi vinner på Åråsen heller. Vi er jevnt over svakere på gress sammenlignet med kunstgress og vi har hatt mange tøffe kamper på Åråsen. Det positive er at Lillestrøm egentlig må vinne for å henge med i medaljekampen, så de kan ikke si seg fornøyd med å trygge inn et hederlig uavgjort resultat. Spesielt ikke om Glimt har slått Vålerenga tidligere på dagen. Det som taler til vår fordel er at vi ser helt ustoppelige ut, og Lillestrøm har rotet mye i det siste. Perfekt tidspunkt for oss å sikre gullet på også ettersom det er såpass lenge til neste viktige kamp som blir Djurgården hjemme som ikke er før torsdag, 27. oktober. Så alle involverte kan virkelig unne seg skikkelig gullfest og utblåsning om dette går veien uten at det burde ha noe som helst å si foran det som blir den neste viktige kampen. Det er neppe ideelt til neste runde mot Rosenborg, men vi kan godt stille i bakrus mot Rosenborg. Enda deiligere å slå de da i deres kamp om sølvet med et lag som fremdeles har 1,5 i promille til kampstart.

Moist

Legg inn av Moist »

En halvering i medieomtale fra 2014, Skullerud mener at det er ikke noe klikkverdi at MFK ligger på topp.

https://www.rbnett.no/sport/i/6994n0/su ... det-stille

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Da får vi ikke hjelp av VIF😬

andzyyyy

Legg inn av andzyyyy »

Hadde vi trodd noe annet, VIF faller sammen som en vedsekk når det gjelder.
Vi får gjørra det sjøl!

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Forsåvidt helt greit det, hadde vært litt merkelig å skulle entre banen som seriemester. Smaker mye bedre om man tar det etter en god kamp med seier. Fint at det er en kamp mot et topplag som Lillestrøm også.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Gratulaisikken! Som vi sier i Bergen.

qbah

Legg inn av qbah »

Grattis, da!

Neste år skal dere få mer kamp fra oss hvert fall. Garantert.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Moist skrev: fre okt 14, 2022 8:59 am Gullbrødet er klart

DCECFB9E-C4D7-4264-AC1F-ED94400229A8.jpeg
Dette må en nok skaffe seg.

Albino

Legg inn av Albino »

Jaaaaaaaaaa!!!!!!

Gratulerer alle sammen!

Så deilig at det var nettopp Hussain som fikk sett inn gullmålet!

dzk

Legg inn av dzk »

Gratulerer!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Gratulerer, Molde!

Visa

Legg inn av Visa »

Vipps, så var Moe Moldes mest suksessrike trener (medregnet Europa).

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Fantastisk, for en utrolig utvikling det har vært denne sesongen!

Nordlys

Legg inn av Nordlys »

Gratulerer med et fortjent seriegull!

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Seriegull og vi bygger videre på seiersrekorden! 13 på rad!

Gratulerer til alle som er glad i MFK, og jeg håper dere ikke er for fyllesyke i morgen :)

Visa

Legg inn av Visa »

Ganske fett bilde
Bilde

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Gratulerer med et fantastisk seriegull. Vinnerkultur er ordet som kan beskrive denne sesongen på best mulig måte. Har gjort jobben i nesten hver eneste kamp. Kverner inn seier etter seier. Helt rått!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Det ser så jækla dumt ut med de her gullbildene fra max nå. Tomme tribuner på Aker stadion i alle klippene. Det må jo være ganske surt å være en såpass liten klubb.

Hvorfor klarer dere aldri å fylle stadion?

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

GatlingGun skrev: søn okt 16, 2022 9:05 pm Det ser så jækla dumt ut med de her gullbildene fra max nå. Tomme tribuner på Aker stadion i alle klippene. Det må jo være ganske surt å være en såpass liten klubb.

Hvorfor klarer dere aldri å fylle stadion?
Umusikalske bergensere hører også med i en gullfeiring :P

RamGuy

Legg inn av RamGuy »

Fantastisk prestasjon av Moe og gutta. Toppscorer fra i fjor ikke erstattet, bøttevis med skader igjennom hele sesongen. Temmelig middelmådige overgangsvinduer i følge de aller fleste. Likevel så står vi her med 21 seire på 26 kamper. Helt sykt. Skal ærlig innrømme at når vi tapte hjemme mot Viking tidligere i år så hadde jeg null trua på at dette skulle gå veien, også går det veien så til gangs! DEILIG!

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Gratulerer så mye med seriegull. Vel fortjent

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Sportslig skrev: søn okt 16, 2022 9:06 pm
GatlingGun skrev: søn okt 16, 2022 9:05 pm Det ser så jækla dumt ut med de her gullbildene fra max nå. Tomme tribuner på Aker stadion i alle klippene. Det må jo være ganske surt å være en såpass liten klubb.

Hvorfor klarer dere aldri å fylle stadion?
Umusikalske bergensere hører også med i en gullfeiring :P
Men det kan jo ikke være spesielt artig å bare trekke 50% av kapasiteten i snitt, og i en sesong der dere tar et soleklart gull.

Grattis med gullet forresten.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

GatlingGun skrev: søn okt 16, 2022 9:05 pm Det ser så jækla dumt ut med de her gullbildene fra max nå. Tomme tribuner på Aker stadion i alle klippene. Det må jo være ganske surt å være en såpass liten klubb.

Hvorfor klarer dere aldri å fylle stadion?
Du aner ikke hvor deilig dette innlegget smaker akkurat i kveld :D

Laban

Legg inn av Laban »

Gratulerer

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Vet ikke hva som er mest psykt

13-0-0
eller
19-2-0

Ikke helt umulig å vinne de 4 siste heller, selv om det nok dropper noen prosent i årvåkenhet og kanskje det blir prioritert mer på Europa.

Låst

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»