Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

TheIceman10 skrev: søn okt 16, 2022 8:45 pm Lukter på KdB, Maddison & James -> Salah, Mount & Kilman (-4). Stiller da 10 mann, og Foden må kjøres inn foran GW13.
Virker fornuftig! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TLee skrev: søn okt 16, 2022 8:57 pm Kt:
Ingen FH på deg likevel?

Nei, helgens gw har fått meg til å endre mening om FH 😃
Salah ser bra ut igjen så kan være greit og ha han fremover.

Foden må også inn. Ut med KdB, inn med Foden er planen.

Aberet er at det blir en hit samt at jeg må spille Son/Dier på Old Trafford og at Toney må spille mot Chelsea.

Satser på litt flyt, kan være heldig.
Oki :) Inn med Foden til gw12?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn okt 16, 2022 9:24 pm
K-Torget skrev: søn okt 16, 2022 8:42 pm
Nevi skrev: søn okt 16, 2022 7:58 pm Salah med kun 15 poeng i dette bonussystemet til tross for at han skåret kampens eneste mål.
Salah er såpass på gang igjen at han er en kandidat til å få inn til neste runde.

Akkurat nå tipper jeg det blir en hit med Salah og Mount inn for KdB og Maddison.
Mine to gratisbytter blir KdB - Salah og sannsynligvis Maddison - Mount😀
Så ligger det vel an til Foden for Zaha til neste helg. Regner med at Zaha begynner å plukke poeng igjen om så skjer
Ja! 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: søn okt 16, 2022 8:58 pm Med -4 kan jeg stille 10 mann:

Guaita

Brighton - Trippier - Justin

Salah - Trossard/Mount - Andreas - Zaha

Mitrovic - Solanke

Eller FH.

What to do?
Tror jeg personlig hadde spilt FH i ditt tilfelle! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Har 2FT og følgende lag per nå til runde 12:
Guaita
Ait-Nouri Doherty Trippier Neco
Zaha Andreas
Toney Mitrovic
Ward Cancelo Martinelli Maddison KdB Haaland

Tenker KdB + Maddison -> Salah + Mount
MEN
Verdt å kjøre minus 4 for å kvitte meg med Neco slik at jeg slipper å spille han?

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

eppaen skrev: søn okt 16, 2022 8:58 pm Med -4 kan jeg stille 10 mann:

Guaita

Brighton - Trippier - Justin

Salah - Trossard/Mount - Andreas - Zaha

Mitrovic - Solanke

Eller FH.

What to do?
Cirka samme crap jeg har. Jeg lener mot å ta sjansen på dette, bare med Kane og ikke Salah pluss litt andre varianter.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Lew_Ashby skrev: søn okt 16, 2022 3:08 pm
BrannLFC skrev: søn okt 16, 2022 2:59 pm Chilwell er spikret i 11er nå som James er ute? Vurderer han inn på WC.
Dessverre ikke. Koulibaly kan spille en del venstre stopper, og Potter kan også fort spille med 4 bak med Cucu v.back som mot Wolves. Tipper benk onsdag feks.

Men han kan fort få en del kamper fremover ja.
Ok, noen som vet hvorfor Cucurella gikk av i pausen?

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

BrannLFC skrev: søn okt 16, 2022 9:35 pm
Lew_Ashby skrev: søn okt 16, 2022 3:08 pm
BrannLFC skrev: søn okt 16, 2022 2:59 pm Chilwell er spikret i 11er nå som James er ute? Vurderer han inn på WC.
Dessverre ikke. Koulibaly kan spille en del venstre stopper, og Potter kan også fort spille med 4 bak med Cucu v.back som mot Wolves. Tipper benk onsdag feks.

Men han kan fort få en del kamper fremover ja.
Ok, noen som vet hvorfor Cucurella gikk av i pausen?
Ingen skade. Men gikk av fordi både han og Chelsea var direkte svake første 45.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Sportslig skrev: søn okt 16, 2022 9:37 pm
BrannLFC skrev: søn okt 16, 2022 9:35 pm
Lew_Ashby skrev: søn okt 16, 2022 3:08 pm
Dessverre ikke. Koulibaly kan spille en del venstre stopper, og Potter kan også fort spille med 4 bak med Cucu v.back som mot Wolves. Tipper benk onsdag feks.

Men han kan fort få en del kamper fremover ja.
Ok, noen som vet hvorfor Cucurella gikk av i pausen?
Ingen skade. Men gikk av fordi både han og Chelsea var direkte svake første 45.
Tenker å få inn en Chelsea defensivt, hovedsakelig til enkeltkampen mot Brentford, siden jeg skal ha inn Cancelo fra GW13 igjen. Hvilken Chelsea spiller tror dere er mest garantert 60 min? Thiago Silva? Eller bør jeg gamble på Chilwell ? Cucurella? Coulibaly? Virker helt russisk rullett dette Chelsea i forsvars rullering.

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: søn okt 16, 2022 9:28 pm
Nevi skrev: søn okt 16, 2022 9:24 pm
K-Torget skrev: søn okt 16, 2022 8:42 pm

Mine to gratisbytter blir KdB - Salah og sannsynligvis Maddison - Mount😀
Så ligger det vel an til Foden for Zaha til neste helg. Regner med at Zaha begynner å plukke poeng igjen om så skjer
Ja! 8-)
Tenker ganske likt. Bare jeg tabbet meg ut med å ikke spare opp ett bytte når jeg tok inn Wilson for Mitro. Det har / kommer til å koste meg ca 10 poeng. Så får vi se videre om jeg taper enda mer på det.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

BrannLFC skrev: søn okt 16, 2022 9:38 pm
Sportslig skrev: søn okt 16, 2022 9:37 pm
BrannLFC skrev: søn okt 16, 2022 9:35 pm

Ok, noen som vet hvorfor Cucurella gikk av i pausen?
Ingen skade. Men gikk av fordi både han og Chelsea var direkte svake første 45.
Tenker å få inn en Chelsea defensivt, hovedsakelig til enkeltkampen mot Brentford, siden jeg skal ha inn Cancelo fra GW13 igjen. Hvilken Chelsea spiller tror dere er mest garantert 60 min? Thiago Silva? Eller bør jeg gamble på Chilwell ? Cucurella? Coulibaly? Virker helt russisk rullett dette Chelsea i forsvars rullering.
Den sikreste til Brentford-kampen tror jeg faktisk er Koulibaly.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Lew_Ashby skrev: søn okt 16, 2022 9:53 pm
BrannLFC skrev: søn okt 16, 2022 9:38 pm
Sportslig skrev: søn okt 16, 2022 9:37 pm

Ingen skade. Men gikk av fordi både han og Chelsea var direkte svake første 45.
Tenker å få inn en Chelsea defensivt, hovedsakelig til enkeltkampen mot Brentford, siden jeg skal ha inn Cancelo fra GW13 igjen. Hvilken Chelsea spiller tror dere er mest garantert 60 min? Thiago Silva? Eller bør jeg gamble på Chilwell ? Cucurella? Coulibaly? Virker helt russisk rullett dette Chelsea i forsvars rullering.
Den sikreste til Brentford-kampen tror jeg faktisk er Koulibaly.
Og den beste verdien finner vi vel på keeperplass? Kepa spilte en fantastisk førsteomgang i dag, og plasser bør jo nå være bankers. Kepa til 4.4 og Doherty til 4.6 kan bli veldig nyttig framover hvis Liverpool nå er tilbake i form. Salah må muligens inn allerede til GW12, og Trent spilte i en kantrolle når han kom inn på slutten i dag. Mye som skjer i FPL nå, og mange viktige beslutninger som skal gjøres.

TLee

Legg inn av TLee »

Inn med Foden til gw12?

Har Foden noe å gjøre inn i et lag i gw12 Torget?

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

53 (-4) med KDB--> Son og James --> Castagne er midt på treet.
Son --> Salah er en nobrainer, men usikker på om jeg skal hitte inn Mount eller Foden for Maddison.
Lander nok på Mount, siden Foden neppe stiger og Mount garantert gjør det.
Jeg har plenty ITB til å gjøre Trossard til Foden til GW13. Doherty er også aktuell til GW13/14 om han får fast plass.

eppaen

Legg inn av eppaen »

PEF_1973 skrev: søn okt 16, 2022 10:17 pm 53 (-4) med KDB--> Son og James --> Castagne er midt på treet.
Son --> Salah er en nobrainer, men usikker på om jeg skal hitte inn Mount eller Foden for Maddison.
Lander nok på Mount, siden Foden neppe stiger og Mount garantert gjør det.
Jeg har plenty ITB til å gjøre Trossard til Foden til GW13. Doherty er også aktuell til GW13/14 om han får fast plass.
Hvorfor hitte inn en Foden?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Under VM pausen vil priser stige og synke ? Slik at man bør få med seg endringer daglig for å være med på prisendringer og tjene seg opp lagverdi.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Lew_Ashby skrev: søn okt 16, 2022 9:53 pm
BrannLFC skrev: søn okt 16, 2022 9:38 pm
Sportslig skrev: søn okt 16, 2022 9:37 pm

Ingen skade. Men gikk av fordi både han og Chelsea var direkte svake første 45.
Tenker å få inn en Chelsea defensivt, hovedsakelig til enkeltkampen mot Brentford, siden jeg skal ha inn Cancelo fra GW13 igjen. Hvilken Chelsea spiller tror dere er mest garantert 60 min? Thiago Silva? Eller bør jeg gamble på Chilwell ? Cucurella? Coulibaly? Virker helt russisk rullett dette Chelsea i forsvars rullering.
Den sikreste til Brentford-kampen tror jeg faktisk er Koulibaly.
Ok han spilte bare 45 min idag og har spilt mindre enn Thiago Silva i PL i år. Har for øyeblikket sistnevnte inne på WC , så begrunn gjerne mer hvorfor Coulibaly kommer til å spille mer mot brentford:)

TLee: Doherty er plutselig fast ? Kepa er inne ja, men benkes til neste GW pga Sanchez hjemmekamp mot Forest.

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: søn okt 16, 2022 9:33 pm Har 2FT og følgende lag per nå til runde 12:
Guaita
Ait-Nouri Doherty Trippier Neco
Zaha Andreas
Toney Mitrovic
Ward Cancelo Martinelli Maddison KdB Haaland

Tenker KdB + Maddison -> Salah + Mount
MEN
Verdt å kjøre minus 4 for å kvitte meg med Neco slik at jeg slipper å spille han?
Mount vil nok stige i pris i natt. Fortsatt litt åpent om KdB synker i natt.
Hopper du i dette bytte i kveld?

Og til dere som så Chelsea i dag. Hvordan så Mount ut på tampen? Bør være en sikker starter kommende runde?

Men de fem neste kampene til Chelsea er ikke blant de letteste. Hmmm.
Sist redigert av Nevi den søn okt 16, 2022 11:14 pm, redigert 1 gang totalt.

Deila

Legg inn av Deila »

Avslutter runden på 53p og 58k OVR.
Sist redigert av Deila den søn okt 16, 2022 11:17 pm, redigert 1 gang totalt.

Deila

Legg inn av Deila »

Mount stiger allerede i natt ja..

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Jeg går for Eze. Galskap?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Lew_Ashby skrev: søn okt 16, 2022 9:53 pm
BrannLFC skrev: søn okt 16, 2022 9:38 pm
Sportslig skrev: søn okt 16, 2022 9:37 pm

Ingen skade. Men gikk av fordi både han og Chelsea var direkte svake første 45.
Tenker å få inn en Chelsea defensivt, hovedsakelig til enkeltkampen mot Brentford, siden jeg skal ha inn Cancelo fra GW13 igjen. Hvilken Chelsea spiller tror dere er mest garantert 60 min? Thiago Silva? Eller bør jeg gamble på Chilwell ? Cucurella? Coulibaly? Virker helt russisk rullett dette Chelsea i forsvars rullering.
Den sikreste til Brentford-kampen tror jeg faktisk er Koulibaly.
Lew. Dine tanker om ditt lag offensivt? Er Mount en "musthave". Sikreste kortet framover på banen i forhold til spilletid?
Kun fire skudd som traff mellom stengene i dag ser jeg. To som keeper reddet og to mål.
Sist redigert av Nevi den søn okt 16, 2022 11:41 pm, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

BrannLFC skrev: søn okt 16, 2022 10:36 pm Ok han spilte bare 45 min idag og har spilt mindre enn Thiago Silva i PL i år. Har for øyeblikket sistnevnte inne på WC , så begrunn gjerne mer hvorfor Coulibaly kommer til å spille mer mot brentford:)
Orker ikke å utdype utover at han har vært god i det siste, at laget ble bedre da han kom innpå idag og at Cucurella var elendig i samme posisjon. Som vanlig er det ikke så enkelt at ''ok han spilte bare 45 min idag og har spilt mindre'' enn en annen spiller i år. Koulibaly kan gjerne ha blitt hvilt fra start idag fordi han skal starte på onsdag.

Silva kan fort hviles pga alder, mens Chalobah nå har spilt 90 min tre kamper på rad lør-ons-søn. Men vet jo ikke, i dette kampprogrammet, med ny manager og en del ulike alternativer så er ingen sikre.
Sist redigert av Lew_Ashby den søn okt 16, 2022 11:45 pm, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Nevi skrev: søn okt 16, 2022 11:40 pm Lew. Dine tanker om ditt lag offensivt? Er Mount en "musthave". Sikreste kortet framover på banen i forhold til spilletid?
Kun fire skudd som traff mellom stengene i dag ser jeg. To som keeper reddet og to mål.
Ja, Mount er den jeg hadde tatt inn offensivt for oss 100%. Funnet storformen og produserer målpoeng på løpende bånd. Jeg kan jo ikke si sikkert om han starter de to neste, mulig han hviles fra start i en av kampene.

Ingen andre er i nærheten. Sterling nærmest, men han har slitt siste kampene og er jo mye dyrere. Kepa er jo et alternativ om du vil ha noe defensivt, helt fantastisk kamp i dag. Skrev for noen dager siden at han var fast men ikke spikret. Etter i dag bør han være spikret.

Har jo ikke peiling på posisjon en gang, husker ikke helt hvordan Brentford har stilt opp i det siste mtp formasjon. Om jeg skulle tippe:

Kepa
Azpi-Chalo-Kouli-Cucu
Kova-Jorg
Mount-Puli
Broja-Sterling

Men ekstremt usikker, forsøker imorgen.
Sist redigert av Lew_Ashby den søn okt 16, 2022 11:47 pm, redigert 1 gang totalt.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Lew_Ashby skrev: søn okt 16, 2022 11:44 pm
Nevi skrev: søn okt 16, 2022 11:40 pm Lew. Dine tanker om ditt lag offensivt? Er Mount en "musthave". Sikreste kortet framover på banen i forhold til spilletid?
Kun fire skudd som traff mellom stengene i dag ser jeg. To som keeper reddet og to mål.
Ja, Mount er den jeg hadde tatt inn offensivt for oss 100%. Funnet storformen og produserer målpoeng på løpende bånd. Jeg kan jo ikke si sikkert om han starter de to neste, mulig han hviles fra start i en av kampene.

Ingen andre er i nærheten. Sterling nærmest, men han har slitt siste kampene og er jo mye dyrere. Kepa er jo et alternativ om du vil ha noe defensivt, helt fantastisk kamp i dag. Skrev for noen dager siden at han var fast men ikke spikret. Etter i dag bør han være spikret.
Takker. Trenger to nye på midtbanen. Tenker Mount og Salah. De to som frister mest. Mount stiger i natt. Vurderer å hoppe på ett bytte nå allerede.

startelver

Legg inn av startelver »

Spørs om jeg ikke må ofre Cucurella, hadde troen på han under Potter, men funker jo ikke.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

EspenLie skrev: søn okt 16, 2022 9:34 pm
eppaen skrev: søn okt 16, 2022 8:58 pm Med -4 kan jeg stille 10 mann:

Guaita

Brighton - Trippier - Justin

Salah - Trossard/Mount - Andreas - Zaha

Mitrovic - Solanke

Eller FH.

What to do?
Cirka samme crap jeg har. Jeg lener mot å ta sjansen på dette, bare med Kane og ikke Salah pluss litt andre varianter.
Det ble FH ved nærmere ettertanke.

Vil TAA starte neste? Det frister å prøve. Utkast:

Kepa

Trippier Andersen TAA

Gross Trossard Salah(c) Mount

Mitro Kane Firmino

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

55 poeng! WC next!

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Hente Mount eller Zaha for Gündogan?

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Mr.Meep skrev: man okt 17, 2022 2:47 am 55 poeng! WC next!
WC nå uten at City eller Arsenal spiller? Er det ikke bedre å vente til GW13?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»