WWE 2021

Svar
Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Re: WWE 2021

Legg inn av Lilleborg »

ENDELIG er Legado Del Fantasma på Smackdown! Jævlig kjipt at Elektra Lopez ikke ble med, men når de først skal ha en kvinne inn i gruppa tror jeg faktisk Zelina Vega passer godt inn der!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lilleborg skrev: lør okt 08, 2022 10:20 am ENDELIG er Legado Del Fantasma på Smackdown! Jævlig kjipt at Elektra Lopez ikke ble med, men når de først skal ha en kvinne inn i gruppa tror jeg faktisk Zelina Vega passer godt inn der!
Nydelig! Synd med Elektra ja, men tror Zelina kommer til å passe veldig godt inn. Eneste kjipe med det hele var crowden, burde kanskje valgt en annen by, for så ikke ut som noen av dem visste hvem i hule de var :lol:

Forøvrig trenger vi mer Wade Barrett på SmackDown, helt fantastisk kjemi han og Cole har. En 3 man boot med Wade, Cole og Pat når sistnevnte er tilbake? Eller det kanskje å foretrekke bare Cole og Pat? Føler Wade kan bringe den heel heaten Cory har på RAW til den duoen

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Kupong for Extreme Rules er ute! Husk at showet er inatt, så husk å tipp før kl 12, eller 1, men la oss si 12 for å være på den sikre siden

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Bekmørkt at Sarah Logan er tilbake. En ultra megasuperrasist som er så langt ute på høyrefløyen atte hjelp. Sjekk boogaloo...

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Salihovic91 skrev: lør okt 08, 2022 1:58 pm Bekmørkt at Sarah Logan er tilbake. En ultra megasuperrasist som er så langt ute på høyrefløyen atte hjelp. Sjekk boogaloo...
Huh? Har ikke fått med meg noe av dette, mulig å linke til noe eller forklare litt? Syntes vignetten var kul

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Salihovic91 skrev: lør okt 08, 2022 1:58 pm Bekmørkt at Sarah Logan er tilbake. En ultra megasuperrasist som er så langt ute på høyrefløyen atte hjelp. Sjekk boogaloo...
Hva babler du om?????
Syns det er digg med Sarah Logan tilbake

Salihovic91

Legg inn av Salihovic91 »

Crabsen skrev: lør okt 08, 2022 2:10 pm
Salihovic91 skrev: lør okt 08, 2022 1:58 pm Bekmørkt at Sarah Logan er tilbake. En ultra megasuperrasist som er så langt ute på høyrefløyen atte hjelp. Sjekk boogaloo...
Huh? Har ikke fått med meg noe av dette, mulig å linke til noe eller forklare litt? Syntes vignetten var kul
Her har du et bilde f.eks. https://64.media.tumblr.com/8b2af46838e ... 8f9f3d.jpg
Ellers så kan du google Sarah Logan boogaloo f.eks. Hun er antimaske, tror ikke covid var farlig, anti BLM. Osv osv. Det er ganske mørkt

Grotu

Legg inn av Grotu »

Sitter her og smiler som bare det. Absolutt verdt og holde seg våken i natt ja

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Grotu skrev: søn okt 09, 2022 5:26 am Sitter her og smiler som bare det. Absolutt verdt og holde seg våken i natt ja
Uten tvil!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Æsj Bray Wyatt er tilbake :(
Kan ikke fordra han!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Bray Wyatt <3

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Perfekt måte å avslutte showet på.

Blir det originale kultleder Bray Wyatt tilbake igjen, eller får man en ny vri på det ?

Windham Rotunda må være en av de mest kreative personene i denne bransjen her.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn okt 09, 2022 11:35 am Perfekt måte å avslutte showet på.

Blir det originale kultleder Bray Wyatt tilbake igjen, eller får man en ny vri på det ?

Windham Rotunda må være en av de mest kreative personene i denne bransjen her.
Tipper det blir cultleader med en liten vri, basert på det vi så inatt. Fy faen så nydelig utført alt dette var, fra QR kodene, white Rabbit teasene, til selve returen. Vil gå enda lengere å si at han utvilsomt er den mest kreative personen i WWE dette århundret, om ikke noensinne. Dette blir gøy!

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Lå å tenkte litt over dette i morges når jeg prøvde å sovne. Hvis ikke det blir Cody som tar beltet fra Roman, noe jeg fortsatt tror det blir, må det jo bli Wyatt som gjør det. Evt skulle jeg gjerne sett det gå slik: Cody tar beltet fra Roman, enten på Mania neste år etter å ha vunnet Rumble, eller SummerSlam hvis planen er Rock vs Roman (selv ser jeg heller vi får denne uten tittelen på spill). Cody holder beltet kun et par måneder, for la oss være ærlige, vi trenger ikke enda et langt run nå etter Roman. Han kan få et lengere run down the line, men nå er ikke tidspunktet for det. Bray slår han, som får et litt lenger run, før han etterhvert mister den til Kross. I mellomtiden, enten med Cody eller Bray kan de gjerne splitte opp tittelen til 2 igjen, så man får litt flere alternativer å

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ellers var et underholdende show. Glad for at HHH forsetter med 5-6 matcher per PPV og gir heller dem tid, som han gjorde med TakeOvers. Så får de største showene(RR, SummerSlam, WM) eventuelt ha 2-4 kamper ekstra hvis det er nødvendig. Liker også at hver eneste kamp hadde en unik stipulasjon, sånn at hver kamp føltes ny og fersk ut.

Min MOTN går til åpningsmatchen. Synes at alt de gjorde der var perfekt for det det skulle være. Alt med Sheamus v WALTER er nydelig.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Det beste som har skjedd på WWE TV/PPV siden Punk vant tittelen fra Cena på MITB

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: søn okt 09, 2022 1:52 pm Lå å tenkte litt over dette i morges når jeg prøvde å sovne. Hvis ikke det blir Cody som tar beltet fra Roman, noe jeg fortsatt tror det blir, må det jo bli Wyatt som gjør det. Evt skulle jeg gjerne sett det gå slik: Cody tar beltet fra Roman, enten på Mania neste år etter å ha vunnet Rumble, eller SummerSlam hvis planen er Rock vs Roman (selv ser jeg heller vi får denne uten tittelen på spill). Cody holder beltet kun et par måneder, for la oss være ærlige, vi trenger ikke enda et langt run nå etter Roman. Han kan få et lengere run down the line, men nå er ikke tidspunktet for det. Bray slår han, som får et litt lenger run, før han etterhvert mister den til Kross. I mellomtiden, enten med Cody eller Bray kan de gjerne splitte opp tittelen til 2 igjen, så man får litt flere alternativer å
Får se hvordan karakteren til Bray blir først. Han er jo en karakter som ofte ikke trenger tittelen, siden karakterene har så mye dybde og kreative at man kan booke storylines uten å trenge tittelen for å bære historien.
Var selvfølgelig verre med Fiend, som er en vanskelig karakter å booke in ring i tittelfeuder, da alt bare ble tull med Vince sin booking.

Men Bray med et bra tittel run hadde jeg likt.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

ElGuaje skrev: søn okt 09, 2022 11:12 pm
Crabsen skrev: søn okt 09, 2022 1:52 pm Lå å tenkte litt over dette i morges når jeg prøvde å sovne. Hvis ikke det blir Cody som tar beltet fra Roman, noe jeg fortsatt tror det blir, må det jo bli Wyatt som gjør det. Evt skulle jeg gjerne sett det gå slik: Cody tar beltet fra Roman, enten på Mania neste år etter å ha vunnet Rumble, eller SummerSlam hvis planen er Rock vs Roman (selv ser jeg heller vi får denne uten tittelen på spill). Cody holder beltet kun et par måneder, for la oss være ærlige, vi trenger ikke enda et langt run nå etter Roman. Han kan få et lengere run down the line, men nå er ikke tidspunktet for det. Bray slår han, som får et litt lenger run, før han etterhvert mister den til Kross. I mellomtiden, enten med Cody eller Bray kan de gjerne splitte opp tittelen til 2 igjen, så man får litt flere alternativer å
Får se hvordan karakteren til Bray blir først. Han er jo en karakter som ofte ikke trenger tittelen, siden karakterene har så mye dybde og kreative at man kan booke storylines uten å trenge tittelen for å bære historien.
Var selvfølgelig verre med Fiend, som er en vanskelig karakter å booke in ring i tittelfeuder, da alt bare ble tull med Vince sin booking.

Men Bray med et bra tittel run hadde jeg likt.
Veldig sant. Velger de å gå ruten uten Bray med beltet, ser jeg da istedet Kross ta beltet fra Cody relativt kjapt, før KO tar beltet fra han igjen. Så kan heller Cody starte sitt litt lengere reign etter han tar beltet fra KO

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Håper forøvrig Bray bare spiser opp DX på mandag. Untatt Trips da, vil gjerne ha han fortsette som han gjør nå

Fygaren

Legg inn av Fygaren »

Bray Wyatt tilbake. Da må jeg faktisk se på RAW en gang i løpet av morgendagen. Bare de ikke kuker det til. Den reaksjonen...det var gåsehud det.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Anderson and Gallows faktisk! Så ikke den komme. Anderson som fortsatt er NEVER Openweight Champion over i NJPW også. La samarbeidet begynne

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Crabsen skrev: tir okt 11, 2022 10:36 am Anderson and Gallows faktisk! Så ikke den komme. Anderson som fortsatt er NEVER Openweight Champion over i NJPW også. La samarbeidet begynne
Ja dæven steike, den så jeg virkelig ikke komme! Trodde liksom de broene var brent, men market greit ut i sofaen når de to dukket opp! Veldig gøy!

Forøvrig: herregud som jeg elsker Judgment Day. Jeg var sikker på at alt håp var ute etter at Edge ble kastet ut, men der tok jeg virkelig feil. Elsker det! Også Rhea Ripley da. Herregud for ei dame. Jeg elsket Ripley i NXT, men denne versjonen av Ripley tror jeg faktisk jeg forguder.

Så dukket jaggu Brock Lesnar opp også. Liksom ut av ingenting.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Phuuh, det var noe annet. Først og fremst konge valg av ny theme for Bray, gleder meg til den kommer ut på Spotify. Shatter av Code Orange for de som lurer. Så til promoen da, forventet ikke dette, men faen så bra det var. Veldig emosjonelt, og man kan tydelig se hvor genuin han var, eller? Jeg tviler ikke et sekund på at alt kom rett fra hjertet, men mtp hva som skjedde på slutten av promoen er det en liten del av meg som føler det også var en hensikt i det, han har tross alt tatt en del acting lessons i Hollywood siste tiden. Virker som vi får en typ split personality karakter for han nå fremover med genuine Bray som vi så i promoen, og hva enn karakter masken er. Er all for dette, som alt annet kommer han til å spille dette til perfection. Å så jeg gleder meg, velkommen tilbake gamle venn

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Fortsetter bare å se promoen med entrancen om og om igjen, beste WWE har produsert på år og dag

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Var fantastisk ja. Av alle måter de skulle introdusere denne karakteren på, så trodde jeg ikke det var «Windham Rotunda» som skulle holde en promo, spesielt når alt han har gjort til nå i karrerien er så ekstremt kayfabe og karaktererpreget.

Til slutt ble det en perfekt miks mellom «shoot» og «work» og man gleder seg til å se hvor dette går. Ser ut til at det kanskje blir en ny form for splittet personlighet? Men håper de holder deg unna det overnaturlige denne gangen, og kun fokuserer på det psykologiske.



Ellers var alt med Sami og Bloodline perfekt nok en gang. Det de holder på med nå er strålende «long term storytelling».

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Jeg hadde liksom trodd at vi i løpet av 2022 skulle få se Sami Zayn som den mest populære wrestleren i WWE.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Karl Anderson skal altså wrestle The Judgment Day på Crown Jewel 5.November, samme dag som han skal forsvare Openweight tittelen mot Hikuleo over i NJPW i Osaka. Spenstig, hvor lang tid tar det med fly fra Saudi til Osaka?

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Cameron Grimes er forøvrig en mystisk skrue. I flere uker (eller måneder? Føles ut som år) har han i NXT vært helt bland og tappet for all selvtillit og swagger, mens på RAW dukket han plutselig opp og var sin gode gamle selv som for 1 år siden. Jeg vet ikke hva som skjer her, men jeg håper Grimy nå er tilbake til slik han var på RAW inatt

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Theory bruker MITB kofferten på NXT tittelen er egentlig noe jeg aldri hadde tenkt over, men er igrunn en genial måte å løse dette på.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Crabsen skrev: tor okt 20, 2022 8:42 pm Theory bruker MITB kofferten på NXT tittelen er egentlig noe jeg aldri hadde tenkt over, men er igrunn en genial måte å løse dette på.
Elendig bruk av MITB da, for å være helt ærlig. Synes man bygger Theory som en relativ «svak» karakter da, men nå har jeg ikke sett NXT på år og dag da

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»