Parkdress for voksne (Gore- Tex)

Svar
Bantor
Innlegg: 1173

Parkdress for voksne (Gore- Tex)

Legg inn av Bantor »

Har fått det for meg at folk som bruker parkdress for voksne på land i Norge er drittunger.

Har en parkdress i Gore- Tex kopi, men bruker den sjelden.

Voksne folk bruker paraply, eller regnponcho.

Har noen engangs ponchoer, men det beste er vel en kompakt liten poncho som kan gjenbrukes pga. miljøet.

Pernille

Legg inn av Pernille »

Hvis man derimot ønsker seg en fjong parkdress så burde uteliggerne og narkisene ha mange gode tips om hva som er bra saker.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Bantor skrev: man okt 17, 2022 3:01 pm Har fått det for meg at folk som bruker parkdress for voksne på land i Norge er drittunger.

Har en parkdress i Gore- Tex kopi, men bruker den sjelden.

Voksne folk bruker paraply, eller regnponcho.

Har noen engangs ponchoer, men det beste er vel en kompakt liten poncho som kan gjenbrukes pga. miljøet.
Det har aldri ramlet meg inn å gjøre det til et personlig problem hva andre kler på seg for å holde varmen.
Takk for at du vekket meg og fikk meg til å begynne å tenke.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Bantor skrev: man okt 17, 2022 3:01 pm Har fått det for meg at folk som bruker parkdress for voksne på land i Norge er drittunger.

Har en parkdress i Gore- Tex kopi, men bruker den sjelden.

Voksne folk bruker paraply, eller regnponcho.

Har noen engangs ponchoer, men det beste er vel en kompakt liten poncho som kan gjenbrukes pga. miljøet.
Det må være ufattelig slitsomt å være så opptatt av hva alle andre tenker.

Bantor
Innlegg: 1173

Legg inn av Bantor »

Queenie skrev: fre okt 21, 2022 10:56 am Det må være ufattelig slitsomt å være så opptatt av hva alle andre tenker.
Har tidligere gitt mer blanke. Men oppdaget at mennesker er sosiale dyr.

Har nå sendt engangs poncho til resirkulering. Har kjøpt to gjenbrukbare ponchoer. Henholdsvis i PVC og Silnylon. Ikke så miljøvennlig det heller...

Miljøverstingen Gore- Tex fungerer ikke lenger like bra som den gjorde. Ytelsen i plaggene er visstnok blitt vesentlig dårligere etter at de kuttet de farligste kjemikaliene i produksjonen.

Beholder parkdressen i fake Gore- Tex inntil videre. Men skammer meg litt....

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Jakt, Fiske og Friluftsliv»