FIFA 23 Ultimate Team

Svar

Alpha

Legg inn av Alpha »

Gikk 11-2 i WL. Martinelli som beste red pick og TOTW-packen verdt 30k. 84 som beste fra de andre pakkene.

Markedet får virkelig kjørt seg om dagen. Det virker som at det får en liten oppsving tidlig fredag kveld og ellers går det nedover resten av uken. Det skaper litt hodebry for hva jeg vil gjøre med laget.

Chainsaw

Legg inn av Chainsaw »

Martinelli og Pedri fra red picks. Haaland og Allison fra pakka på level 27 i sesongen ;-) Noen som vet om det går an å spille vennskapskamp mot en kompis på ps når jeg er på xbox? Eventuelt hvordan gjør man det?

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Kukost skrev: tor okt 13, 2022 12:04 pm Er jo helt håpløst at dem peiser ut nye kort hver uke, gjør jo spillet drittkjedelig! I tillegg så er det jo "livsfarlig" å kjøpe kort, da dem raser ned i verdi hele tiden
Dreper spillet etter 1-2 måneder som de har gjort de siste 3-4 åra, sykt kjipt, for fifa 23 har potensialet.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Chainsaw skrev: lør okt 15, 2022 9:00 pm Martinelli og Pedri fra red picks. Haaland og Allison fra pakka på level 27 i sesongen ;-) Noen som vet om det går an å spille vennskapskamp mot en kompis på ps når jeg er på xbox? Eventuelt hvordan gjør man det?
Flaksen din fortsetter, ja.

Trykk R2 i hovedmenyen og legg til venn. Så velger du bare vennskapskamp og inviterer.

Klang

Legg inn av Klang »

Helt uenig med Nep her:

Robertone ser meget bra ut som CDM. Skulle gjerne hatt ham som RDM. Wijndal LB.

Sykt bra tilgang på position modifiers. Jeg bruker dem til tradingformål. 1 bronsespiller for 1 modifier.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: tir okt 11, 2022 9:32 am Må få opp transfer profiten etter en litt treg start. Hadde litt suksess med Szcesny forrige uke, så gikk for Trapp på søndag og hentet ca 30 stykker for 19-20k. Håper å få rundt 28k for de rimelig snart. Hentet også 5 Milinkovic Savic for 23-24k, og håper å få rundt 30k for han.
Trapp på 28k og Milinkovic på 30k. Drøy million i coins nå

Klang

Legg inn av Klang »

Robertone er litt for dyr, og dyrere enn forventet, så da ble det en gratis Bazoer isteden. Har egentlig råd hvis jeg selger noen Giroud-kort.

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Noen som har gjort icons-pack?

Og i så fall. Hva var utfallet?

Må kjøpe spillere for 14k for å få gjort den, men veldig usikker. Så mye dårlig å ende opp med...

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: tir okt 18, 2022 2:15 pm Noen som har gjort icons-pack?

Og i så fall. Hva var utfallet?

Må kjøpe spillere for 14k for å få gjort den, men veldig usikker. Så mye dårlig å ende opp med...
Fikk Veron. Han gå trolig ikke inn på benken.

Klang

Legg inn av Klang »

Å jukse i managerial masterpiece er ikke nødvendigvis en fordel. Har naturligvis en benk å kontre med ved behov. Han bytta inn Koulibaly, Cruyff og en til.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Både TOTW Neymar og POTM Messi kommer.

Klang

Legg inn av Klang »

Neymar vil forhåpentligvis ha en positiv effekt på Robertone, og kanskje Merino også. Har falt under 50k, som han bør være verdt, men surt å kjøpe nå og så faller han til 30k eller noe. Er nok mange som ikke helt ser hvor bra Robertone er.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Endte opp med å gjøre Falcao da jeg fikk endel duplicate untradeable under rewards i dag. Har Varane, Kante, OTW Tchoumani (får upgrade nå) untradeable også, samt rød Sørloth. Har også endel untradeable fodder, så vurderer å gjøre Telles. Så har prøvd å bygge noe rundt den gjengen mot helgens WL.

Blir eventuelt noe sånt

Solid oppgradering fra det jeg har i hvert fall.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Angrer på at jeg skaffet meg Veron og gikk for tradeable rival rewards når jeg ser det Messi-kortet…

Alpha

Legg inn av Alpha »

Til ettertanke ser det litt dyrt ut sammenlignet med NIF. Fikk litt overtenning ettersom jeg vurderer å hente inn Mbappe.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Enig i at Messi ser litt dyr ut når det bare er snakk om +1 i hver kategori.

Gjorde Telles i går for untradeable fodder + innkjøp av en 86 til ofring. Kjøpte da inn resten av laget jeg tenkte å bygge. Sørloth og Tchoumani (ikke oppdatert ennå) blir for dårlig foreløpig i forhold til resten. Jeg spiller i 4. div nå, og de gangene jeg møte litt dårligere motstand så fungerte Sørloth veldig bra, men fikk ikke brukt han mye mot litt bedre motstand. Vinner flere kamper enn jeg taper, så kryper sakte oppover i div 4.

Likte Fekir, en spiller jeg også har likt godt tidligere. Forsvaret var veldig solid. Falcao bedre enn det jeg har hatt tidligere.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jeg har kjørt meg fast på siste checkpoint i 3.div. Spilte fem kamper uten seier i går kveld. Tror det må være rekord. Laget er helt untradeable og merker jeg lider av det. Spilte noen kamper mot en kompis og da brukte jeg loan Mbappe, Cruyff osv. Gud bedre meg for en flyt jeg fikk da.

vidar

Legg inn av vidar »

Jeg brukte hele ukelønna på Haaland. Han er jo rimelig bra, synd at resten av laget mitt suger.

Klang

Legg inn av Klang »

Lettelse. Var litt usikker på om jeg var klar, første forsøket på FIFA 23. Laget nedenfor. Kan evt få inn IF Soria på 3 istedenfor De Gea på 1.

Bilde

https://gyazo.com/9c0c672a24160fc5a3e5bafd8b31790a

Klang

Legg inn av Klang »

1 down, 19 to go 😄

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Klang skrev: søn okt 23, 2022 3:50 pm 1 down, 19 to go 😄
Hva endte du på? Her har det vært to FUT-frie helger, og blir neppe noe til helgen heller.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Etter mye frustrasjon prøvde jeg meg på PS4-versjonen. Var
13-0 og endte på 17-3. Ville bare ha Gomez fra picks, men tydeligvis for mye å be om.

Klang

Legg inn av Klang »

Jompa skrev: man okt 24, 2022 8:37 am
Klang skrev: søn okt 23, 2022 3:50 pm 1 down, 19 to go 😄
Hva endte du på? Her har det vært to FUT-frie helger, og blir neppe noe til helgen heller.
Gikk ganske dårlig, i hvert fall dårligere enn jeg håpet på, men fikk Kroos som en av to picks og Maignan pluss discard inform i en av pakkene, så det var ikke helt bortkastet. Gjør nok et nytt forsøk til helga igjen.

Sliter litt med FIFA 23, og så hjelper det ikke at konsollen min ser ut til å være skyld i at jeg "trykker" runding når jeg er i ferd med å komme i skuddposisjon, jeg takler med runding helt ufrivillig i kritiske situasjoner, så forsvarerne mister farta osv. Kjøpte ny kontroller og problemet fortsetter. Tror jeg kommer til å kjøpe PC-versjonen til våren og spille litt for pakker til neste utgave på PC. Men fare for at det ikke er crossplay i pro clubs på neste utgave heller, og det er vrient nok å finne klubb/spillere på PS4. Pro clubs er i elendig forfatning, som bare delvis skyldes at folk er fordelt på ymse plattformer.

Har satt sammen dette laget nå. Som alltid altfor mange lag og spillere. Selger ikke unna for å satse alt på ett lag, eller for å plassere coinsa i investeringer. Hancko er allerede oppe i 120 kamper.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Får prøve å få spilt litt FUT fremover. Gjorde Becker i går, og har bygget meg et nytt lag med litt ymse spillere. Fokus på pace :)

Klang

Legg inn av Klang »

Bestemte meg for å ta den tiende seieren og tjuende kampen med 7+ MLS-spillere i rivals 😆

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Da er det game over for Hancko (177 kamper) og Geertruida inntil videre. Fikk Dumfries i fut champs pakke, Bellingham i TOTW-pakka og Griezmann som beste red pick (kunne tatt De Ligt).

Har planer om å få inn Berardi. 77k omtrent, men var nede i ca 58k før jeg la meg 😐

Bilde

Kukost

Legg inn av Kukost »

BildeJeg har fått en helt latterlig bug. Jeg kjøpte Essien 87 for 308 000 k på open bid. Så når jeg skulle flytte han til transferlist fikk jeg feilmelding (inne på transfer target siden), og ble kastet ut til hovedmenyen på ultimate team. Kan ikke sende han til klubb, ikke sende han til transferlist. Har jeg tapt 300k nå pga en bug? Se bug

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Kukost skrev: man okt 31, 2022 4:09 pm BildeJeg har fått en helt latterlig bug. Jeg kjøpte Essien 87 for 308 000 k på open bid. Så når jeg skulle flytte han til transferlist fikk jeg feilmelding (inne på transfer target siden), og ble kastet ut til hovedmenyen på ultimate team. Kan ikke sende han til klubb, ikke sende han til transferlist. Har jeg tapt 300k nå pga en bug? Se bug
Skjedde meg for 4-5 år siden. Spilleren var sånn i 2-3 måneder før han plutselig "løsnet" etter x-antall mailer og lignende til EA. Også da var det ett icon. Håper det går kjappere for deg. Jeg tapte ganske mye på det da han sank med flere hundretusen coins....

Kukost

Legg inn av Kukost »

TheOpiate skrev: man okt 31, 2022 4:31 pm
Kukost skrev: man okt 31, 2022 4:09 pm BildeJeg har fått en helt latterlig bug. Jeg kjøpte Essien 87 for 308 000 k på open bid. Så når jeg skulle flytte han til transferlist fikk jeg feilmelding (inne på transfer target siden), og ble kastet ut til hovedmenyen på ultimate team. Kan ikke sende han til klubb, ikke sende han til transferlist. Har jeg tapt 300k nå pga en bug? Se bug
Skjedde meg for 4-5 år siden. Spilleren var sånn i 2-3 måneder før han plutselig "løsnet" etter x-antall mailer og lignende til EA. Også da var det ett icon. Håper det går kjappere for deg. Jeg tapte ganske mye på det da han sank med flere hundretusen coins....
Så jeg bør ta kontakt med EA help?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»