DC - Multimedietråd

Svar
Chromeback

Re: DC - Multimedietråd

Legg inn av Chromeback »

The Penguin vil starte innspillingen i Juni, så regner med at man vil se den mot slutten av 2023 en gang.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Gleder meg til å se Hawkman og Doctor Fate <3


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Meldes om at Joker 2 skal bli en musikal.

Det høres så sprøtt ut at jeg håper det stemmer.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

ElGuaje skrev: ons jun 15, 2022 2:22 pm Meldes om at Joker 2 skal bli en musikal.

Det høres så sprøtt ut at jeg håper det stemmer.
Jess, Lady GaGa ryktes å spille Harley.

Aner ikke hva man kan forvente her.

Crabsen

Legg inn av Crabsen »

Chromeback skrev: tor mar 24, 2022 10:35 pm Ser også at Victor Zsasz er ett navn mange ønsker å se i en oppfølger, og det er virkelig noe jeg kan se at man lykkes bra med i dette universet. En virkelig gal seriemorder løs i dette mørke og dystre Gotham? Helt perfekt.

Bilde

Ellers så ville drømmen min vært hvis de fikk til en annen Victor, Mr. Freeze. Kanskje Batmans mest moralske motpart, hvis det går an å si, er også en kandidat Reeves har løftet frem som en mulig skurk. Selv i hans univers. Får de til dette så er det bare å ta frem alt av hyllest.
Hvis de henter inn Anthony Carrigan (som spilte Zsasz i Gotham serien) er jeg med. Castingen på serien generelt syntes jeg var bra, spes Hugo Strange, Riddler, Penguin og Butch/grundy, men Zsasz for meg tar kaka. Rett og slett helt perfekt casting, og likte også hvordan de brukte han i showet. Kan ikke se for meg noen andre enn han spille Zsasz etter det

Sveinboer

Legg inn av Sveinboer »

Nå skjer det ting i DC leiren. Henry Cavill er offisielt tilbake som Superman, og nå har DC Studios (som skal ha ansvar for filmer, tv-serier og animerte prosjekter) blitt stiftet. James Gunn skal sammen med Peter Safran lede DC Studios de neste 4 årene.

Spennende :)

Cabal

Legg inn av Cabal »

ElGuaje skrev: ons jun 15, 2022 2:22 pm Meldes om at Joker 2 skal bli en musikal.

Det høres så sprøtt ut at jeg håper det stemmer.
Det håper ikke jeg. Det verste jeg vet her i verden er musikaler. Hvis jeg skulle være så heldig å få velge mellom musikaler og pest OG kolera, ville jeg valgt pest og kolera 10 av 10 ganger.

Sveinboer

Legg inn av Sveinboer »

Sveinboer skrev: ons okt 26, 2022 5:50 pmHenry Cavill er offisielt tilbake som Superman
Det varte ikke lenge...
Henry Cavill ikke Superman lenger

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

En småturbulent periode man går igjennom nå, men har tillit til Gunn & co her.

På en måte trist å se Cavill forlate rollen, for skulle jeg sett han faktisk være Supermann og ikke bare Snyders versjon av han. Forhåpentligvis fører dette kanskje til at Snyder-fansen begynner å gi beng i DC og finner noe annet å trolle for i fremtiden.

Ellers har Jason Mamoa også mistet rollen som Aquaman, men heldigvis skal han ikke langt, for nå er han endelig satt til rollen han er skapt for.

Det er selvsagt som Lobo.

Let’s fucking goooooo!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kanskje ikke det mest spennende for folk her inne, men nå har Gunn sluppet sin første plan for det nye DCU.

Bilde

Det er en blanding av serier og filmer, hvor det er fem filmer og fem serier.

Filmene er Superman: Legacy, The Authority, The Brave and the Bold, Supergirl: Woman of Tomorrow og Swamp Thing.

Resterende er serier.

Verdt å notere seg: Det vil være to Batman, Pattinson og Reeves vil fortsette sitt eget univers som ett slags Elseworld. Det vil bli en ny Batman, hvor Damien Wayne er Robin. Her vil jeg tippe at vi vil se en oppbygning mot Super Sons.

Dette vil nok også bety at Dick allerede er etablert som Nightwing, og eventuelt Tim Drake som Red Robin og Jason Todd som Red Hood.

Konseptet for Supergirl virker også veldig spennende.

Forhåpentligvis blir Swamp Thing en åpning for JL: Dark og Constantine, samtidig som filmen gjør karakteren verdig.

Kjenner ikke til The Authority, men skjønt at de er ett slag Justice League, bare at de har en «any necessary means» holdning for å få ting gjort.

Når det kommer til seriene gleder jeg meg veldig til Lanterns og Booster Gold.

Er forsiktig optimist på dette stadiet.

steponit

Legg inn av steponit »

Booster Gold kan bli artig, en sjarmerende drittsekk fra fremtiden som blir superhelt for pengene og glamouren burde ha potensiale.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Superman og Lois Lane har blitt castet. Corenswet kjenner jeg ikke til men Brosnahan er for meg et perfekt valg
https://deadline.com/2023/06/superman-l ... 235420180/

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»