Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Svar
startelver

Re: Tottenham Hotspur - Klubbtråd

Legg inn av startelver »

Så heller ingen offside. BBC mener det var en merkelig avgjørelse.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Offside. Ingen tvil om det med stilbilder.

Problemet er 1. Det er en veldig vanskelig situasjon under spillets gang og 2. Det tar for laaaaang tid med VAR.

startelver

Legg inn av startelver »

Ny rekord i VAR-avgjørelse , flaut av dommerne.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Det er den merkeligste offsiden jeg har sett. Emerson som ikke er i offside header bakover til Kane. Kane sin fremste fot er foran Emerson sitt hode, men ikke foran Emerson sin fremste fot. Og når han i tillegg header ballen litt bakover, så blir dette årets merkeligste offside avgjørelse. Hadde ballen kommet fra Emerson sin fremste fot, som var lenger inne enn Kane's fremste fot, hadde det ikke blitt offside. Jeg klarer ikke å se noe logisk i den offsiden der.

Bilde

eppaen

Legg inn av eppaen »

Det er jo et fett hvor Emerson har sine kroppsdeler? Så lenge ballens posisjon setter Kane i offside er det jo sånn sett klink. Kane er altså foran ballen og nest siste motspiller i det ballen heades. Om da ballen går fremover eller bakover er helt irrelevant.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

En ting er sikkert. VAR har ødelagt forballen. VAR klarer fortsatt å gjøre klare feil. Og spontan jublingen er for min del ødelagt for alltid. Jeg må alltid vente til avspark tas før jeg tørr å juble for mål. Det var bedre å få noen feil avgjørelser mot, hvor man kunne spontant juble for mål. Enn dette tullet de driver med nå. Feil avgjørelser fra dommerne jevner seg som regel ut over en sesong. Og så lenge VAR aldri blir feilfritt, er det bare p få det bort.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Ja, eppaen har rett, slik jeg har forstått det og etter å ha sett bildene.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

eppaen skrev: tor okt 27, 2022 12:33 pm Det er jo et fett hvor Emerson har sine kroppsdeler? Så lenge ballens posisjon setter Kane i offside er det jo sånn sett klink. Kane er altså foran ballen og nest siste motspiller i det ballen heades. Om da ballen går fremover eller bakover er helt irrelevant.
Jeg er ikke uenig i at det er offside. Jeg sier bare at regelen er merkelig. Og at situasjonen er merkelig. Hadde offside kun vært gjeldene dersom ballen spilles fremover, så hadde det vært enklere å forholde seg til.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Uansett om offsiden var riktig dømt, så hersker det liten tvil om at VAR har ødelagt "the beautiful game".

Magiske øyeblikk som en slik scoring 5 minutter på overtid, som sender stadion til himmels, blir altså ødelagt av at VAR skal inn og tegne streker. VAR i CL er jo en ting, men VAR i PL er jo en katastrofe. Spontan feiring av mål: RIP

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Koskinen skrev: tor okt 27, 2022 12:46 pm
eppaen skrev: tor okt 27, 2022 12:33 pm Det er jo et fett hvor Emerson har sine kroppsdeler? Så lenge ballens posisjon setter Kane i offside er det jo sånn sett klink. Kane er altså foran ballen og nest siste motspiller i det ballen heades. Om da ballen går fremover eller bakover er helt irrelevant.
Jeg er ikke uenig i at det er offside. Jeg sier bare at regelen er merkelig. Og at situasjonen er merkelig. Hadde offside kun vært gjeldene dersom ballen spilles fremover, så hadde det vært enklere å forholde seg til.
Rent logisk er jeg enig, men 1) det hører til sjeldenhetene at man opplever offsider som dette og 2) det ville blitt et helvete om man skulle starte å bedømme om ballen gikk fremover eller ikke, enklere å bare ta utgangspunkt i ballens posisjon da.

Number4

Legg inn av Number4 »



Terry Yorath Ossie Ardiles Glenn Hoddle vs manutd.


startelver

Legg inn av startelver »

Koskinen skrev: tor okt 27, 2022 12:46 pm
eppaen skrev: tor okt 27, 2022 12:33 pm Det er jo et fett hvor Emerson har sine kroppsdeler? Så lenge ballens posisjon setter Kane i offside er det jo sånn sett klink. Kane er altså foran ballen og nest siste motspiller i det ballen heades. Om da ballen går fremover eller bakover er helt irrelevant.
Jeg er ikke uenig i at det er offside. Jeg sier bare at regelen er merkelig. Og at situasjonen er merkelig. Hadde offside kun vært gjeldene dersom ballen spilles fremover, så hadde det vært enklere å forholde seg til.
Som Conte selv sier det :
Tenk om dette var CL-finalen helt mot slutten og man skulle vente 10 minutter på en VAR-avgjørelse for å finne ut hvem som vant. Helt håpløst !

startelver

Legg inn av startelver »

Laget i dag , både Dier og Perisic benket.....


Bilde

startelver

Legg inn av startelver »

Flotte greier 1-0 Bournemouth. Da er vi i gang med nok en ydmykelse.

startelver

Legg inn av startelver »

Takk og lov, det er 2-2 i en kamp vi ikke fortjener å vinne.

startelver

Legg inn av startelver »

UJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

3-2 COYS !!!!!!

startelver

Legg inn av startelver »

Sessegnon-målet var det klasse over. Godt å se han leverer sånne.


Leoparden

Legg inn av Leoparden »

Den seieren var skikkelig deilig! Bare å finne litt momentan snart…

startelver

Legg inn av startelver »

Godt å se at humøret er tilbake


startelver

Legg inn av startelver »

Skadesituasjonen fortsetter, Son har fått en alvorlig skade og trenger operasjon. :cry:

VM kan stå i fare for Son.



startelver

Legg inn av startelver »

Hva var positivt med dagen i dag ?

Eneste jeg kan se er at Kulusevski er tilbake. Startet altså fra benken, vi spiller en shit 1. omgang, men vinner 2. omgangen etter en Kulusevski assist til Kane.

Med Son ute er det bare å håpe både Kulusevski og Ricarlison er tilbake friske og raske etter VM-pausen.

Conte sin kjedelige antifotball er i ferd med å overta, men det funket jo bra de første månedene når Conte overtok med trioen Kane, Son og Kulusevski, da var vi gode.

Myrvangen

Legg inn av Myrvangen »

startelver skrev: søn nov 06, 2022 10:51 pm Hva var positivt med dagen i dag ?

Eneste jeg kan se er at Kulusevski er tilbake. Startet altså fra benken, vi spiller en shit 1. omgang, men vinner 2. omgangen etter en Kulusevski assist til Kane.

Med Son ute er det bare å håpe både Kulusevski og Ricarlison er tilbake friske og raske etter VM-pausen.

Conte sin kjedelige antifotball er i ferd med å overta, men det funket jo bra de første månedene når Conte overtok med trioen Kane, Son og Kulusevski, da var vi gode.
Conte sin kjedelige anti-fotball vil virke så lenge alle er med på det og vi virkelig fölger opp og ser til at vi får et prosjekt som ihvertfall varer noen år. Siden har det värt fantastiske fotballstunder med Conte og det föles som det eneste vi mangler egentlig er et ordentlig midbaneledd. Med det sagt skjönner jeg deg delvist: Det smerter å se Spurs spille slik de gjör nå. Vi burde nok gått for Potter istedenfor Mourinho men nå er vi her, og Conte er nok det absolutt beste vi kan ha med tanke på at vi tydeligvis skal spille defensivt.

Edit: COYS

Spursmann

Legg inn av Spursmann »

Spurs er klubben som alltid er gaven som gir, gir og gir snakk om å drite seg ut og gir bort 3 gratis poeng til Liverpool. Samtidig så er stopperproblematikken så problematisk at det slett ikke var noen overraskelse. Eric Dier kommer til å koste England dyrt i VM hvis han får spille for England😅 Uansett prosjekt langt fra ferdigstilt enten får han pengene til å forsterke laget ytterligere i de to neste vinduene eller så er han borte til sommern. Hvis han forsvinner så gud bedre vite at ikke finnes noen toppmanager i verden som vil ta over og jobe under ENIC og Levy. Ellers Spillere som Dier og Emerson er ikke coachbare og de er de de er håpløse. Men per nå har ikke Conte alle de spillerne han trenger for å gjøre klubben til et ordentlig topplag sånn er det bare.

startelver

Legg inn av startelver »


trønderen

Legg inn av trønderen »

Vi er så skandaløst dårlige. Hva er det som har skjedd med oss?

trønderen

Legg inn av trønderen »

Vi stiller med et sterk lag til å være vår første kamp i Ligacupen. Likevel presterer vi så dårlig. Da har vi allerede mistet det som trolig var vår største mulighet til tittel denne sesongen. Vi vinner ikke PL og CL, så nå MÅ vi gå all in på FA-cupen.

startelver

Legg inn av startelver »

Hele London ryker ut i kveld, West Ham, Chelsea, Arse og Spurs.

Conte stikker nok til sommeren, topp 4 er vel eneste som kan redde sesongen, cuper har vi ikke peiling på.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Dette er vel den svakeste kampen jeg har sett av Spurs iår. Vi skaper nada mot bunnlaget i PL. Og selv om de blir redusert til 10 man siste kvarteret, så skaper vi fortsatt nada.

Number4

Legg inn av Number4 »

startelver skrev: ons nov 09, 2022 11:33 pmConte stikker nok til sommeren
Håper han tar med seg Levy og ENIC.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Hvis Levy og ENIC forsvinner (noe som jeg tviler på at skjer), hvem håper man skal ta over?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»