Manchester City - Klubbtråd

Svar
Lars Jubas

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av Lars Jubas »

Kjappfot1917 skrev: fre jul 23, 2021 7:04 pm Er man rebell så er man rebell. Jeg venter litt i påvente av roligere tilstander og kanskje en saklig diskusjon rundt de to sidenes betydning. Får se hva jeg gidder. Vælkømmin Lars
Hjertelig!!!

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Ok. Hvem har vi fått med oss over og hvem ble igjen? Lomasio har jeg tipset. Franny? Joe Dassin? Er både Anelka og Aguero her? Granca er vel på plass.
Noen som ikke er vgd-refugees?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

https://twitter.com/sportingintel/statu ... 1826?s=19

FFP-saken til City er muligens altså ikke over. PL har i en sak som hsr pågått i 2 år krevd framlagt dokumenter som kan gå imot bevisene som City la fram i CAS-saken.

Blir spennende å følge utviklingen her, selv om jeg tviler på at det vil ende opp med konsekvenser for klubben. Dersom det faktisk skulle ende i straff for City kan det ende i alt fra bøter til utestengelse fra turneringer.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lew_Ashby skrev: søn jul 25, 2021 11:48 am https://twitter.com/sportingintel/statu ... 1826?s=19

FFP-saken til City er muligens altså ikke over. PL har i en sak som hsr pågått i 2 år krevd framlagt dokumenter som kan gå imot bevisene som City la fram i CAS-saken.

Blir spennende å følge utviklingen her, selv om jeg tviler på at det vil ende opp med konsekvenser for klubben. Dersom det faktisk skulle ende i straff for City kan det ende i alt fra bøter til utestengelse fra turneringer.
Blir vel en mill eller to til oppå det de betalte sist, maks. Nesten uansett hva slags beviser det er.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jeg fulgte ikke godt nok med da City vant fram i CAS, men husker jeg leste oppsummeringer som viste til litt merkelige omstendigheter rundt valg av dommere, samt at UEFA framstod dårlig forberedt kontra City.

City-supportere her inne kan kanskje gi en oversiktlig framstilling av saken her.

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Lezah skrev: søn jul 25, 2021 11:51 am
Lew_Ashby skrev: søn jul 25, 2021 11:48 am https://twitter.com/sportingintel/statu ... 1826?s=19

FFP-saken til City er muligens altså ikke over. PL har i en sak som hsr pågått i 2 år krevd framlagt dokumenter som kan gå imot bevisene som City la fram i CAS-saken.

Blir spennende å følge utviklingen her, selv om jeg tviler på at det vil ende opp med konsekvenser for klubben. Dersom det faktisk skulle ende i straff for City kan det ende i alt fra bøter til utestengelse fra turneringer.
Blir vel en mill eller to til oppå det de betalte sist, maks. Nesten uansett hva slags beviser det er.
Vanskelig å tro noe annet, apparatet og midlene City har til å utfordre dette er nok langt større enn noe PL kan skilte med. Men det er jo på grensen til parodisk at City kan ha sikret seg så enorme kommersielle inntekter nærmest fra ingenting mens konkurrenter som i utgangspunktet var enorme kommersielt og er kjent for å gjøre det meste riktig på den siden er milevis bak.

Penultimate tweet in this thread: Manchester City made £600m from commercial income in the past decade alone than rivals like Chelsea, Liverpool and Arsenal. How?

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Lars Jubas skrev: fre jul 23, 2021 8:40 pm Ok. Hvem har vi fått med oss over og hvem ble igjen? Lomasio har jeg tipset. Franny? Joe Dassin? Er både Anelka og Aguero her? Granca er vel på plass.
Noen som ikke er vgd-refugees?
Anelka er her :D
Franny,Aguero er vel ikke her enda. BlueMoon savnes også.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Håper selvsagt at det ender med at de blir fratatt titlene og kastet nedover i ligasystemet der de hører hjemme, men dessverre blir det nok sikkert bare en klask på lanken. Sjeikene vet å betale seg unna trøbbel.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Synes vi kan være litt mer respektfull i klubbtråder.

Uansett hvordan dette ender får vi håpe at det blir en ryddig prosess. Ser fram til å lese litt mer rundt dette, men kjenner at CAS-dommen på 90+ sider blir litt i overkant.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Jeg skrev om denne rettsaken inne på VGD for 2-3 mnd siden. Selv om City-fansen pustet lettet ut og ante fred og ingen fare etter den meget snart snodige CAS-kjennelsen, så er visstnok ikke PL like lett å vippe av pinnen. Nå som dette har kommet frem i offentligheten, samt at flere dommere har gitt PL rett i at City må legge frem nye bevis og dokumentasjoner, så kan det fortsatt skje mye i denne saken videre. Pinto har forøvrig også frigitt flere
nye dokumenter som skal kaste lys over saken, og foruten kan påvirke denne saken også kan påvirke rettsaken som pågår mot han. Spennende 😊

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Saliph skrev: søn jul 25, 2021 3:54 pm Håper selvsagt at det ender med at de blir fratatt titlene og kastet nedover i ligasystemet der de hører hjemme, men dessverre blir det nok sikkert bare en klask på lanken. Sjeikene vet å betale seg unna trøbbel.
Jepp. Og PL har "etterforsket siden 2018". Eneste nytt i saken er at PL og klubbens enighet om å holde forhandlinger ute av det offentlige har i noen grad blitt opphavet av retten.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Funkhouser skrev: søn jul 25, 2021 2:35 pm
Lezah skrev: søn jul 25, 2021 11:51 am
Lew_Ashby skrev: søn jul 25, 2021 11:48 am https://twitter.com/sportingintel/statu ... 1826?s=19

FFP-saken til City er muligens altså ikke over. PL har i en sak som hsr pågått i 2 år krevd framlagt dokumenter som kan gå imot bevisene som City la fram i CAS-saken.

Blir spennende å følge utviklingen her, selv om jeg tviler på at det vil ende opp med konsekvenser for klubben. Dersom det faktisk skulle ende i straff for City kan det ende i alt fra bøter til utestengelse fra turneringer.
Blir vel en mill eller to til oppå det de betalte sist, maks. Nesten uansett hva slags beviser det er.
Vanskelig å tro noe annet, apparatet og midlene City har til å utfordre dette er nok langt større enn noe PL kan skilte med. Men det er jo på grensen til parodisk at City kan ha sikret seg så enorme kommersielle inntekter nærmest fra ingenting mens konkurrenter som i utgangspunktet var enorme kommersielt og er kjent for å gjøre det meste riktig på den siden er milevis bak.

Penultimate tweet in this thread: Manchester City made £600m from commercial income in the past decade alone than rivals like Chelsea, Liverpool and Arsenal. How?
Tweet fra Kjøtthuet Nick Harris.Der har vi en solid kilde.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lars Jubas skrev: søn jul 25, 2021 8:42 pm
Funkhouser skrev: søn jul 25, 2021 2:35 pm
Lezah skrev: søn jul 25, 2021 11:51 am

Blir vel en mill eller to til oppå det de betalte sist, maks. Nesten uansett hva slags beviser det er.
Vanskelig å tro noe annet, apparatet og midlene City har til å utfordre dette er nok langt større enn noe PL kan skilte med. Men det er jo på grensen til parodisk at City kan ha sikret seg så enorme kommersielle inntekter nærmest fra ingenting mens konkurrenter som i utgangspunktet var enorme kommersielt og er kjent for å gjøre det meste riktig på den siden er milevis bak.

Penultimate tweet in this thread: Manchester City made £600m from commercial income in the past decade alone than rivals like Chelsea, Liverpool and Arsenal. How?
Tweet fra Kjøtthuet Nick Harris.Der har vi en solid kilde.
Fått med meg at mange City-fans mener han har en agenda mot klubben, det vet jeg lite om. Er forsåvidt enig i at det han skriver ikke gir mye mer nytt enn at saken er blitt offentlig. Ser det er laget en tråd om denne saken, kan heller ta det der for å ikke kludre til klubbtråden deres.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Lew_Ashby skrev: søn jul 25, 2021 8:46 pm
Lars Jubas skrev: søn jul 25, 2021 8:42 pm
Funkhouser skrev: søn jul 25, 2021 2:35 pm

Vanskelig å tro noe annet, apparatet og midlene City har til å utfordre dette er nok langt større enn noe PL kan skilte med. Men det er jo på grensen til parodisk at City kan ha sikret seg så enorme kommersielle inntekter nærmest fra ingenting mens konkurrenter som i utgangspunktet var enorme kommersielt og er kjent for å gjøre det meste riktig på den siden er milevis bak.

Penultimate tweet in this thread: Manchester City made £600m from commercial income in the past decade alone than rivals like Chelsea, Liverpool and Arsenal. How?
Tweet fra Kjøtthuet Nick Harris.Der har vi en solid kilde.
Fått med meg at mange City-fans mener han har en agenda mot klubben, det vet jeg lite om. Er forsåvidt enig i at det han skriver ikke gir mye mer nytt enn at saken er blitt offentlig. Ser det er laget en tråd om denne saken, kan heller ta det der for å ikke kludre til klubbtråden deres.
Det settes pris på😊

Number19
Innlegg: 36

Legg inn av Number19 »

Adjusted Premier League champions if #MCFC cheated:

11-12: Man Utd
13-14: Liverpool
17-18: Man Utd
18-19: Liverpool
20-21: Man Utd

Traditional powers: +5
City all-time PL titles: 0

Reigning champions:
Manchester United.

Skal bli godt å bli kvitt City. Ikke noe tap i det hele tatt. Manager Pep og spillere som KDB og Aguero har fått alt for lite pepper for prosjektet de har vært med på. La oss sammen fordømme disse skitne korrupte menneskene som har ødelagt sporten vi alle elsket.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Number19 skrev: man jul 26, 2021 11:36 am La oss sammen fordømme disse skitne korrupte menneskene som har ødelagt sporten vi alle elsket.
Sukk…på’n igjen.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Rensenbrink82 skrev: man jul 26, 2021 12:01 pm
Sukk…på’n igjen.
Ja det blir mye av det samme kjedsommelige som på VGD dette. Hadde vel egentlig regnet med det. Ofte det beste å ikke svare denne type innlegg. Men det beste er vel å logge av dette forumet og sikkert. Kjenner jeg er mettet av denne type innlegg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueBlue81 skrev: man jul 26, 2021 1:13 pm
Rensenbrink82 skrev: man jul 26, 2021 12:01 pm
Sukk…på’n igjen.
Ja det blir mye av det samme kjedsommelige som på VGD dette. Hadde vel egentlig regnet med det. Ofte det beste å ikke svare denne type innlegg. Men det beste er vel å logge av dette forumet og sikkert. Kjenner jeg er mettet av denne type innlegg.
Ikke gjør det, fyren har ett innlegg som han postet kort tid etter registrering, og er forhåpentligvis ikke representativ for brukerne her inne. Vi ønsker alle supportere velkommen her. Som Chelsea-fan vet jeg hvor kjedelig det er når det kommer sånt mas, men konstruktiv kritikk av egen klubb må jo alltid være ok å diskutere. For min del er det givende å diskutere det kritikkverdige som foregår rundt egen klubb.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lew_Ashby skrev: man jul 26, 2021 1:23 pm
Ikke gjør det, fyren har ett innlegg som han postet kort tid etter registrering, og er forhåpentligvis ikke representativ for brukerne her inne. Vi ønsker alle supportere velkommen her. Som Chelsea-fan vet jeg hvor kjedelig det er når det kommer sånt mas, men konstruktiv kritikk av egen klubb må jo alltid være ok å diskutere. For min del er det givende å diskutere det kritikkverdige som foregår rundt egen klubb.
Ingen problem med konstruktiv kritikk. Men denne type innlegg ble det mye av på klubbtråden på VGD og. Det forsvant flere fra forumet vårt da. Har ingenting om at vi ikke tåler negativitet, men som sagt, det blir kjedelig, og svarer vi så kommer det som regel en ny remse fra flere og til slutt bor vi i skyttergraven og vi lever i en fantasiverden. Nå er dette klubbtråden vår og selvsagt skal det kunne komme kritiske spørsmål, jeg forstår dem kommer også. Jeg er bare litt lei og da er vel sikkert ikke et forum der det meste er negativt en plass jeg trenger å henge.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueBlue81 skrev: man jul 26, 2021 1:29 pm
Lew_Ashby skrev: man jul 26, 2021 1:23 pm
Ikke gjør det, fyren har ett innlegg som han postet kort tid etter registrering, og er forhåpentligvis ikke representativ for brukerne her inne. Vi ønsker alle supportere velkommen her. Som Chelsea-fan vet jeg hvor kjedelig det er når det kommer sånt mas, men konstruktiv kritikk av egen klubb må jo alltid være ok å diskutere. For min del er det givende å diskutere det kritikkverdige som foregår rundt egen klubb.
Ingen problem med konstruktiv kritikk. Men denne type innlegg ble det mye av på klubbtråden på VGD og. Det forsvant flere fra forumet vårt da. Har ingenting om at vi ikke tåler negativitet, men som sagt, det blir kjedelig, og svarer vi så kommer det som regel en ny remse fra flere og til slutt bor vi i skyttergraven og vi lever i en fantasiverden. Nå er dette klubbtråden vår og selvsagt skal det kunne komme kritiske spørsmål, jeg forstår dem kommer også. Jeg er bare litt lei og da er vel sikkert ikke et forum der det meste er negativt en plass jeg trenger å henge.
Helt enig med deg, og forhåpentligvis blir det slik at man lager egne tråder for City-saker. Klubbtråden bør fortrinnsvis være forbeholdt andre ting. Det ble heldigvis laget en egen tråd for PL sin etterforskning av klubben, så da slipper dere det i klubbtråden. Men det vil jo alltid komme innlegg som det over også i klubbtråden, verden er dessverre ikke fri fra troll.

Håper alle dere blir værende i hvert fall!

Number19
Innlegg: 36

Legg inn av Number19 »

Jeg blir kalt troll, men er tydeligvis den eneste som lever i den virkelige verden av dere. City har beviselig jukset og vil bli straffet for det.
Dere skal få lov til å uforstyrret leve videre i fantasiverdenen deres, men snart må der forholde dere til virkeligheten dere også.

Snart må dere ta innover dere at eierne deres har ødelagt fotballen og livet til så mange mennesker. Det for fotballresultater som umulig kan føles ekte.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Number19 skrev: tir jul 27, 2021 10:47 am Jeg blir kalt troll, men er tydeligvis den eneste som lever i den virkelige verden av dere. City har beviselig jukset og vil bli straffet for det.
Dere skal få lov til å uforstyrret leve videre i fantasiverdenen deres, men snart må der forholde dere til virkeligheten dere også.

Snart må dere ta innover dere at eierne deres har ødelagt fotballen og livet til så mange mennesker. Det for fotballresultater som umulig kan føles ekte.
Gidder du å ta dette i en egen tråd.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Grei gjennomkjøring idag med 2-0 over Preston. Stort sett gutta som reiste tidlig hjem fra EM som spilte, pluss unggutter ,og Mahrez. Mahrez gjorde 1-0, mens Edozie, en av unggutta som spilte 2.omgang putta den andre.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Vi kan respektere hverandres klubbtråd, det syns eg er det minste vi kan gjøre. Klubbtrådene skal handle primært om den klubben klubbtråden handler om. Om det skrives skitt/søppel innlegg om andre lag i egen tråd så er det naturlig at debattanter fra disse lagene går inn i tråden å diskuterer.

Men vi må da kunne holde hvertfall klubbtrådene litt hellig, å respektere hverandre for hva man har valgt å holde med i livet. Kjenner hele 2 City supportere å di er oppgående fine folk i det virkelige liv, selv om dei tok ett fatalt valg tidlig i livet 😅😆 (ett lite stikk er innforbi)

DennisB

Legg inn av DennisB »

Number19 skrev: tir jul 27, 2021 10:47 am Jeg blir kalt troll, men er tydeligvis den eneste som lever i den virkelige verden av dere. City har beviselig jukset og vil bli straffet for det.
Dere skal få lov til å uforstyrret leve videre i fantasiverdenen deres, men snart må der forholde dere til virkeligheten dere også.

Snart må dere ta innover dere at eierne deres har ødelagt fotballen og livet til så mange mennesker. Det for fotballresultater som umulig kan føles ekte.
Dette er City`s klubbtråd. Hold disse sure oppstøtene vekk fra andres klubbtråder.
Du har sikkert et eget lag du holder med. Ta det opp der, om du vil.

La nå denne nye plattformen for å diskutere alt mulig rart mellom himmel og jord, være et levelig sted for oss alle. Denne type innlegg er bare spam, og ødeleggende for hele forumet.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Da dere i gang med Grealish, sier Romano. Kvalmt mye fotball i KDB-Grealish-Foden.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Lezah skrev: tor jul 29, 2021 6:56 pm Da dere i gang med Grealish, sier Romano. Kvalmt mye fotball i KDB-Grealish-Foden.
Kan bli en fin trio. Snakkes om totalvurdering på 100 mill pund. Ca 85 pluss add ons og Rodgers i swap deal.
Vi har solgt for 40-50 mill pund av fringe players og pengene for Sane kommer også nå. Om Herrera og Bernando går gir det fort 70 mill pund til.
Håper selv at Bernando blir.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lars Jubas skrev: søn aug 01, 2021 2:18 pm
Kan bli en fin trio. Snakkes om totalvurdering på 100 mill pund. Ca 85 pluss add ons og Rodgers i swap deal.
Vi har solgt for 40-50 mill pund av fringe players og pengene for Sane kommer også nå. Om Herrera og Bernando går gir det fort 70 mill pund til.
Håper selv at Bernando blir.
Det nærmer seg vel 100 mill pund inn, så det skulle vel ikke være så mye problem med Grealish inn. Men om han kommer er langt fra sikkert. Når det gjelder flere spillere ut, så har det vært stilt rundt Silva i det siste. Tyder kanskje på at han blir.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Trenden var nedgående på VGD og det ser ut til at det ble enda mindre engasjement her... Synd så mange hoppet av på VGD for en tid tilbake. Vi var riktignok ikke så veldig mange, men siste åra har dem fleste forsvunnet dessverre.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueBlue81 skrev: tir aug 03, 2021 11:17 am Trenden var nedgående på VGD og det ser ut til at det ble enda mindre engasjement her... Synd så mange hoppet av på VGD for en tid tilbake. Vi var riktignok ikke så veldig mange, men siste åra har dem fleste forsvunnet dessverre.
Håper dere får inn et par til så det kan bli litt action også i City-tråden. I Chelsea-tråden har det blitt ganske bra med folk, der har vi jobbet litt aktivt med å få folk inn. Krysser fingrene for at dere får opp aktiviteten her også!

Særlig nå i disse Kane-tider er det topp med litt folk fra City-leiren her inne.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»