NBA 2022/23

Svar
Bone8

Re: NBA 2022/23

Legg inn av Bone8 »

hgb skrev: man okt 24, 2022 2:27 pm
Lew_Ashby skrev: man okt 24, 2022 12:04 pm
hgb skrev: man okt 24, 2022 11:58 am Hvor generasjon er egentlig disse talentene? Greit at Victor er spesiell, men samme hvor du havner har du ganske liten (14%) sjanse for å få ham. Scoot Henderson er sikkert veldig god, men hvem var den forrige undersized guard som virkelig tok laget sitt noe sted?

Det er mange andre, gode spillere i draften så vidt jeg forstår, men det er ikke godt å si helt hvor gode, sånn på forhånd. Man skryter alltid fælt av college-talenter.
Livet som fan er helt nydelig. Haha. Jazz vinner noen kamper og fansen er sånn ''er egentlig Scoot og Wemba så gode?'' når de nesten er unison oppfatning om at de er to av de beste talentene i NBA draften siste 20 årene.
Ikke Wembayana, han er selvsagt (vel, muligens, men sjansene er veldig gode) helt unik. Scoot er jeg langt mer usikker på. Som sagt er lista over guards på ca 6' (han står som 6'2" på wikipedia, men når combine kommer og de skal måles ordentlig mister gjerne de fleste noen centimeter) som har dominert NBA ganske kort. Man vil jo selvsagt gjerne ha ham, det er ikke det, og det er andre spennende spillere, som Thompson-tvillingene, men det har vært veldig mange collegespiller opp gjennom åra som har vært bra hypa uten å dominere sånn voldsomt i NBA.

Tim Duncan er vel forrige topp 3 som vant med laget han blei drafta av (pluss Lebron, men det var etter at han kom tilbake). Tatum, Dwight og KD er de eneste som har vært i finalen siste 20 år.
Jeg har ikke sett dem nok, men har forholdt meg til hva basketballfolk med peiling sier. Og da har jeg lagt til grunn at dette er type Oden/Durant, AD, Zion, John Wall (fikk ikke karrieren man ønsket)-talenter. Og det er jo en felles oppfatning om at rekordmange lag kommer til å tanke i år for å få sjansen til å drafte en av de to.

Men altså - jeg håper virkelig Jazz bare gir faen og blir årets eventyr. Om dere ender som playin-lag eller misser akkurat så er det imidlertid langt bedre å bare være skikkelig ræv. Det lønner seg sjeldent å være medioker i NBA, særlig for et lag fra mindre marked.
Det er jo bedre med bra picks, selvsagt, og man har lite igjen for en sesong man nesten klarer playoffs, men det betyr mye for fansen at man spiller for å vinne. Jeg hadde slått meg til ro med en kjip sesong hvor seiere er negativt og alt er dritt, men tar dette 100 av 100 dager foran tanking.
Var der som Suns- fan for noen år siden.

Gikk faktisk så langt at jeg tippa på seier på dem på oddsen, så jeg ikke skulle bli for skuffa når de vant.

De satt igjen med 3(4) spillere som skuffet stort ut fra forventningene (Bender, Chriss, Josh Jackson og til dels Ayton).

Nå er jo de to som nevnes her langt bedre prospects enn de Suns bomma på, men det var mye artigere å se Suns-laget som kjempet seg til å nesten nå playoffs året før de virkelig begynte å tank'e.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Team Ingebrigtsen skrev: tor okt 27, 2022 7:05 am Hvor lenge kan Ham fortsette som headcoach hos Lakers? Lakers er nå på coaching-fronten der at det hadde ikke blitt verre med Kurt Rambis inn, så dype problemer har de på coaching-siden. Også uten RW ble de banket greit av Nuggets. Vanskelig å forstå at ikke mer er lagt opp til AD, og så er det litt vanskelig å forstå at ikke AD klarer å komme seg til FTs litt oftere, sier noe om at han selv er litt for komfortabel med jump shots i stedet for å angripe kurven. LeBron var blandet drops i denne, 3-4 av turnoversene var sløve greier. Slik status er nå (med RW fortsatt i rosteren), så ville jeg sendt han hjem med lønn, og så flere minutter på Matt Ryan og Troy Brown. Ikke fordi de er så gode, men fordi de er de eneste som kan bidra med å skape litt space for Lakers i angrep. Ingen respekterer 3-poengsskuddene til RW eller PatBev, og det blir alt for trangt slik Lakers spiller nå. For et åpenbart godt lag så hadde jeg ikke vært for bekymret med å starte 0-4, men med dette laget så begynner det ikke bare å haste, alarmen er gått, om de skal være i nærheten av sluttspill denne sesongen. På den positive siden; kommer de ikke dit, så må jo det bety slutten for både Darvin Ham og Pelinka.

Ellers sliter både Philadelphia og Brooklyn massivt i Øst. Er det bare rett og slett den nye generasjonen som har overtatt hegemoniet? At størrelsen på merittene til de beste spillerne på de to lagene sier mest om fortiden, og ikke så mye om nåtiden?
Problemet er mest at spillere som Durant, Embiid og ikke minst Irving og Harden er anti-tesen til begrepet "lagspillere".

De er bare interessert i seg selv og surmuler mer enn de bretter opp ermene.

Jeg tror det finnes håp for de to førstnevnte, men ville ikke tradet bort "Gobert-mengder" for å få Durant til Phoenix lenger.

hgb

Legg inn av hgb »

Team Ingebrigtsen skrev: tor okt 27, 2022 7:05 am Ellers sliter både Philadelphia og Brooklyn massivt i Øst. Er det bare rett og slett den nye generasjonen som har overtatt hegemoniet? At størrelsen på merittene til de beste spillerne på de to lagene sier mest om fortiden, og ikke så mye om nåtiden?
Jazz trada bort Royce O'Neale for et FRP til Nets. Det picket er det dårligste av picksa til Rockets, Nets og 76ers. Det virka jo i utgangspunktet som 25-30 en plass, men ser ut som det stiger i verdi.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Wembanyanana HYPE TRAIN på NBA! 👀


The French star and top 2023 NBA Draft prospect plays for Boulogne-Levallois Metropolitans 92 in the French top league. All Wembanyama games will stream on the NBA App.

This season, all Boulogne-Levallois Metropolitans 92 games – featuring French star and top 2023 NBA Draft prospect Victor Wembanyama – will be available for free on the new NBA App throughout the 2022-23 LNB Betclic ELITE regular season and playoffs. The live streams will debut on Saturday, Oct. 29, when the Metropolitans 92 play JL Bourg Basket at 2 p.m. ET.

See below for the first games of the season that will be streamed on the NBA App. Full streaming schedule will be updated at a later date.

10/29 – Boulogne-Levallois Metropolitans 92 at Bourg-en-Bresse – 2p ET
11/4 – Limoges at Boulogne-Levallois Metropolitans 92 – 3:30p ET
11/20 – Nanterre at Boulogne-Levallois Metropolitans 92 – 2p ET
11/26 – Boulogne-Levallois Metropolitans 92 at Nancy – 3p ET
12/29 – LNB All-Star Game
2/17-19 – Leaders Cup Games
*All games subject to local blackout.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Bone8 skrev: tor okt 27, 2022 10:33 am Problemet er mest at spillere som Durant, Embiid og ikke minst Irving og Harden er anti-tesen til begrepet "lagspillere".
De er bare interessert i seg selv og surmuler mer enn de bretter opp ermene.
Jeg tror det finnes håp for de to førstnevnte, men ville ikke tradet bort "Gobert-mengder" for å få Durant til Phoenix lenger.
Vil nå mene at at KD tilpasset seg greit hos Warriors, selv om jeg ikke likte den perioden. Vil også si at med han i Phoenix, så ville dere vært favoritter til hele greia. Men ikke for Bridges, det er jeg enig i. Men for Ayton, en rollespiller eller to og masse picks. Jeg tror Suns er i posisjon akkurat nå til å gamble på en eller to titler med en slik type trade, og en slik sjanse kommer ikke ofte for et lag, jeg ville tatt den. For øvrig sykt digg å se Luka slå Brooklyn nærmest alene. Luka er i dag den eneste i ligaen som kan slå de beste lagene i ligaen nærmest på egenhånd (ikke at Nets er det nå, men poenget består). Ikke rart han er favorittspilleren til LeBron i ligaen :)
Apropos LeBron, for oss som har fulgt han i alle år, nå er han ''passiv-aggressiv'' igjen. Som en del ganger tidligere, så virker det at han ikke forstår at om han blir spurt og gir råd til FO, så følger det et ansvar med det. Når han skrev under ny kontrakt før sesongen, så har han jo godkjent at han tror på Pelinka, Westbrook og Ham. LeBron er muligens den eneste på kloden som tror på den trioen der, og det ansvaret må han ta selv. For ALLE oss andre så allerede forrige sesong at pri 1 for Lakers var å kvitte seg med RW. Når Lakers ikke gjorde det åpenbare, så er du dum om du skriver ny kontrakt med de. Om LeBron absolutt har behov for å poste om situasjonen i Lakers, så burde han postet at han burde bli slått med noe hardt som trodde på prosjekt Westbrook, Ham & Pelinka.

Når det gjelder Philadelphia står det på viljen ja, viljen til å spille i forsvar er nærmest ikke-eksisterende. Selv Embiid er stadig blitt mer lat defensivt. Harden derimot, er mer enn fornøyd med å blåse opp offensive stats.
hgb skrev: tor okt 27, 2022 1:48 pm Jazz trada bort Royce O'Neale for et FRP til Nets. Det picket er det dårligste av picksa til Rockets, Nets og 76ers. Det virka jo i utgangspunktet som 25-30 en plass, men ser ut som det stiger i verdi.
Og O'Neale har vært verdt det så langt, jevnt over den mest stabile spilleren til Nets denne sesongen. Men det er jo en deal man gjør om man mangler den siste brikken eller to i mesterskaps-puslespillet. Ikke når man skal ingen plasser (som Brooklyn ser ut), så er det jo meningsløst fra Nets ståsted. Men før dere/Utah gleder dere for mye, Ainge sin evne til å skaffe masse picks er uovertruffen, han drafter greit, men er middels når det gjelder å omsette egne draftpicks til gode trades.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Team Ingebrigtsen skrev: fre okt 28, 2022 8:01 am
Bone8 skrev: tor okt 27, 2022 10:33 am Problemet er mest at spillere som Durant, Embiid og ikke minst Irving og Harden er anti-tesen til begrepet "lagspillere".
De er bare interessert i seg selv og surmuler mer enn de bretter opp ermene.
Jeg tror det finnes håp for de to førstnevnte, men ville ikke tradet bort "Gobert-mengder" for å få Durant til Phoenix lenger.
Vil nå mene at at KD tilpasset seg greit hos Warriors, selv om jeg ikke likte den perioden. Vil også si at med han i Phoenix, så ville dere vært favoritter til hele greia. Men ikke for Bridges, det er jeg enig i. Men for Ayton, en rollespiller eller to og masse picks. Jeg tror Suns er i posisjon akkurat nå til å gamble på en eller to titler med en slik type trade, og en slik sjanse kommer ikke ofte for et lag, jeg ville tatt den. For øvrig sykt digg å se Luka slå Brooklyn nærmest alene. Luka er i dag den eneste i ligaen som kan slå de beste lagene i ligaen nærmest på egenhånd (ikke at Nets er det nå, men poenget består). Ikke rart han er favorittspilleren til LeBron i ligaen :)
Apropos LeBron, for oss som har fulgt han i alle år, nå er han ''passiv-aggressiv'' igjen. Som en del ganger tidligere, så virker det at han ikke forstår at om han blir spurt og gir råd til FO, så følger det et ansvar med det. Når han skrev under ny kontrakt før sesongen, så har han jo godkjent at han tror på Pelinka, Westbrook og Ham. LeBron er muligens den eneste på kloden som tror på den trioen der, og det ansvaret må han ta selv. For ALLE oss andre så allerede forrige sesong at pri 1 for Lakers var å kvitte seg med RW. Når Lakers ikke gjorde det åpenbare, så er du dum om du skriver ny kontrakt med de. Om LeBron absolutt har behov for å poste om situasjonen i Lakers, så burde han postet at han burde bli slått med noe hardt som trodde på prosjekt Westbrook, Ham & Pelinka.

Når det gjelder Philadelphia står det på viljen ja, viljen til å spille i forsvar er nærmest ikke-eksisterende. Selv Embiid er stadig blitt mer lat defensivt. Harden derimot, er mer enn fornøyd med å blåse opp offensive stats.
De ville nok vært favoritter, og fordelen med Suns er vel kanskje at de ikke har noen virkelige "stjerner", i den forstand spillere som MÅ ha ballen. Booker er det nærmeste, men han er LANGT ned på lista over "touches pr. game" i ligaen. Han er bare veldig effektiv, og kan passe med en stor stjerne.

Men jeg ville likevel ikke vært super-gira på en trade. Jeg tror ikke Ayton og picks er nok. Tipper Bridges måtte vært involvert. Og da har man ingenting annet enn Booker når CP3 og Durant gir seg.

Luka er en magisk spiller. Den oversikten har har på banen har vi aldri sett før. Kun Jokic kommer i nærheten.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Bone8 skrev: fre okt 28, 2022 8:32 am Og da har man ingenting annet enn Booker når CP3 og Durant gir seg.
Jeg er ikke helt der, hvis jeg har et favorittlag og skal velge mellom dette over en tiårsperiode:

-Et mesterskap, en gang finals og 8 ganger utenfor sluttspillet

-5 ganger CF + 5 ganger CSF

Jeg velger lett alternativ 1. Heller et mesterskap og to og deretter 8 elendige sesonger, enn konkurransedyktig men ikke helt god nok alle ti år.
Så hadde jeg heiet på Phoenix, så om laget tok et mesterskap eller to, så hadde det være helt levelig om det kom en lang dårlig periode deretter.
Uansett, Nets var rett i nærheten av å bryte opp hele laget i sommer, og det samme kan skje nå utover i sesongen, om Suns IKKE er gjerrig på picks, så ser jeg ikke bort fra at man kan ha KD, CP3, Bridges og Booker.
Bone8 skrev: fre okt 28, 2022 8:32 am De ville nok vært favoritter, og fordelen med Suns er vel kanskje at de ikke har noen virkelige "stjerner", i den forstand spillere som MÅ ha ballen. Booker er det nærmeste, men han er LANGT ned på lista over "touches pr. game" i ligaen. Han er bare veldig effektiv, og kan passe med en stor stjerne.
Med andre ord ville det være perfekt med KD inn for Suns...CP3 ville fått lov til å være 37, og man vil ikke krevd for mye av han, og Booker kunne være seg selv.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Da var Lakers ferdig med sesongen, like greit det. Er vel ingen lag som har kommet til sluttspillet etter 0-5 start? Darvin Ham topper seg selv, med å fortelle at han nok en gang er så imponert av RW. Det hele blir litt sånn at du vet ikke om det er spøk eller alvor, det er som en dårlig komedie. Jaja, jeg fikk rett om Ham, svak basketballfaglig, men først og fremst en coach uten baller og brystkasse. En coach som ikke vet hvordan han skal sette seg i respekt, og hvor spillerne gjør absolutt hva de vil, og det får ingen konsekvenser. Ellers skuffet over meg selv som tippet Lakers som nummer 19 i denne tråden, men skrev i offseason tråden at de er nummer 30, dårligst, om de fortsetter med RW. Turte ikke helt å gjennomføre det resonnementet, men det burde jeg….det positive er at man nå slipper å prioritere Lakers i ett og alt, det er nå greit å heller se Cleveland eller Warriors. Det eneste som blir positiv underholdning med Lakers er LeBrons jakt på poengrekorden, han kan kun konsentrere seg om det nå…

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Vell et realt forsøk på å tanke seg til Pick #1 da 😅 selv om draft lottery ikke garanterer Pick #1 er vel et slags treknings system av de 5 dårligste lagene om det?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mr.Meep skrev: lør okt 29, 2022 7:55 am Vell et realt forsøk på å tanke seg til Pick #1 da 😅 selv om draft lottery ikke garanterer Pick #1 er vel et slags treknings system av de 5 dårligste lagene om det?
Lakers har ikke picket sitt, eller mer riktig Pelicans kan bytte picks (Davis-traden). Det er dette som gjør denne sesonginnledningen så ustyrtelig festlig.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lew_Ashby skrev: lør okt 29, 2022 8:26 am
Mr.Meep skrev: lør okt 29, 2022 7:55 am Vell et realt forsøk på å tanke seg til Pick #1 da 😅 selv om draft lottery ikke garanterer Pick #1 er vel et slags treknings system av de 5 dårligste lagene om det?
Lakers har ikke picket sitt, eller mer riktig Pelicans kan bytte picks (Davis-traden). Det er dette som gjør denne sesonginnledningen så ustyrtelig festlig.
Oh... snap 🤣🤣🤣🤣🤣

Brukeravatar
sertono  
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Ser fram imot nok en analyse av fiasko-Lakers med Skip and Shannon undisputed :D

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

For en situasjon i Lakerland, jeg tror helt seriøst jeg hadde vurdert å trade alle sammen for picks + expiring contracts sikkert ikke mange lottery teams som gir lett slipp på et first round 2023 pick når Victor er premien, meeen who knows

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jazz slår Grizzlies etter 8-0 run mot slutten, og er nå 5-2 etter å vunnet mot 4 presumtive playoffslag (Grizz, Nuggets, Pels, Wolves). Er 1-1 mot andre tanking-lag (Rockets x2).

Ainge er stresset nå.


TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Nets sliter litt de også. Irving og Durrant med 38 resp 39 minutter i matchen, men taper igjen.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »

En del av greia til hvorfor LeBron og Kyrie funket så bra sammen var at LeBron kaster en så gigantisk skygge over alt rundt seg at selv Kyries absurde oppførsel og kommentarer aldri klarte å ta særlig med plass, men nå lurer jeg på om svulsten som er Kyrie's off the court issues har vokst seg så stor at selv LeBrons tilstedeværelse hadde ikke klart å dekke over det.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Nærmest sjokkerende å se Lakers spille med innsats og tæl. Men så klart, når det brenner overalt rundt deg, så fører det til en viss innsats....AD ser ut som en 44-åring utpå der, men klarer på en eller annen måte å være kampens beste spiller. LeBron og RW med plusser og minuser, spesielt er LeBron ikke mer en maks middels defensivt. Lonnie Walker trenger man når resten av gjengen har begynt å falle såpass mye fysisk. I tillegg er Austin Reaves en litt mindre god versjon av Caruso. Prototypen på spiller som egentlig ikke er god nok ferdighetsmessig til å være i ligaen, men siden han gjør alle de rette tingene, og de fleste av de som er bedre enn han individuelt sett gjør de samme tingene feil, så er han en typisk +spiller i denne ligaen. Lakers er stort sett alltid bedre med han på hardwooden. Men det finnes ikke en dag uten noe minus for Lakers, nå tror Ham at det kan fungere med Russ som 6th man, vel det kan det ikke i lengden.

Ellers er en del som det alltid har vært, så Philly vs Chicago i går, og den ble ødelagt av at Embiid og Harden kun var opptatt av å komme seg til FTs på slutten av kampen. Synd, for det var en bra kamp ellers...

hgb

Legg inn av hgb »

Jazz pøser på, de. Lauri Markkannen ser ut som en superstjerne, og når laget da ellers spiller veldig godt sammen og er gode til å gjøre hverandre gode, så blir det moro. Grusa Grizzlies etter seier i en jevn kamp på søndag, denne gang med Ja tilbake (men uten Bane, og stadig uten JJJ).

Moro, moro.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kevin Durant for Nets som er 2-5-lag har startet sesongen enormt:

32.6ppg-5.1reb-4.3ast på 52.5%FG. Trist at han bruker en av sine siste sesonger i sin peak på å løpe rundt der med Simmons og lobotomerte Irving.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Lew_Ashby skrev: tir nov 01, 2022 1:23 pm Kevin Durant for Nets som er 2-5-lag har startet sesongen enormt:

32.6ppg-5.1reb-4.3ast på 52.5%FG. Trist at han bruker en av sine siste sesonger i sin peak på å løpe rundt der med Simmons og lobotomerte Irving.
Simmons spiller igjen altså.....

Ser at det ikke er spesielt imponerende statsmessig. Utrolig i hvor liten grad fyren har lært seg å skyte.

LBJ91

Legg inn av LBJ91 »





Måtte le av tweeten til Stephen A, jeg personlig vil ikke beskrive det å ansette en trener som er suspendert av ett annet lag som å få slutt på tullet..

R66

Legg inn av R66 »

Ikke uventa med Nash, fikk vel nok av tull

TH22

Legg inn av TH22 »

Dette er nivået i Brooklyn...

"That being said it’s a big fuck you to all the women who work with the nets. But we’re already doing that to the Jews who work with us."

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Uavhengig av hvilken due diligence man gjør på Udoka så er det rimelig umusikalsk å ansette en trener som ble suspendert i ett år av egen klubb for en drøy måned siden.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Lew_Ashby skrev: tir nov 01, 2022 8:04 pm Uavhengig av hvilken due diligence man gjør på Udoka så er det rimelig umusikalsk å ansette en trener som ble suspendert i ett år av egen klubb for en drøy måned siden.
På en annen side så er det ikke så mye å forvente av en franchise som virkelig ikke vet hva de driver med.

Fra spillerne til styret så har jo Nets blir helt usmakelig uansett.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Når det så ut som LeBron hadde rotet bort seieren mot Pels, så er det altså Matt Ryan som redder Lakers. Jada jada, det er noen som har nevnt at det er bedre å ha på Reaves og Ryan, enn Westbrook og Nunn i slike situasjoner....så fort Ham følger fornuftige råd så går det bedre med en gang. Som Danny Green så korrekt sier det, dette er ikke rakettforskning, det er derimot elementære, helt enkle, logiske basketballbeslutninger og derfor helt uforståelig at ikke Ham og Pelinka forstår det. Når i tillegg LeBron og AD har glemt hvordan man skyter treere, så er det om mulig enda mer innlysende at du vil ha bedre spacing for å gi de mer rom under kurven. OK, for en kamp i alle fall, så forstod Ham at Austin Reaves er bedre enn Russell Westbrook. Ellers må man bemerke at Anthony Davis (44, snart 48), spiller til tider absurd bra i forsvar. AD ser helt ferdig ut fysisk, men er likevel et monster i forsvar. Om han fortsetter å spille slik med ødelagt rygg, så er det bare å fortsette og gunne på videre.

Ellers bør alle legge merke til at Barkley, Shaq, og aller mest Reggie Miller er så på ballen, når de latterliggjør den dobbeltmoralen dagens spillere i NBA har. De er høylytte og protesterer mot sosial og annen urett som rammer de selv. Når det samme rammer andre, og overgriperen/rasisten er en av deres egne, så er det ingen som sier noe. For en gjeng med hyklere! Enes Freedom (Kanter) er to much også for meg, men han har uten tvil rett i at de fleste spillerne i ligaen driter i all urett som ikke rammer de selv, får de pengene sine så har de ingen prinsipper.

Brukeravatar
sertono  
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Hva pokker skjer med GSW? Fjerde tapet på rad, utrolig.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

sertono skrev: fre nov 04, 2022 6:52 am Hva pokker skjer med GSW? Fjerde tapet på rad, utrolig.
Så den, og det var forferdelig tynt og dårlig på benken til Warriors. JaMychal Green ser ikke helt verst ut om du kun kikker på boxscoren, men når du ser med egne øyner, så ser han helt lost, og som han ikke forstår noe som helst av verken defensiv eller offensiv spilleplan. Wiseman er stadig veldig uferdig, og Poole er en enten eller spiller. Sesongen sett under ett så har jo Klay vært dårlig, dette var egentlig første gang denne sesongen han var slik vi kjenner han. Så ryktes det i tillegg at ting ikke er som før etter Dray banket Poole....

Ellers latterlig at Kyrie foreløpig kun er suspendert i 5 kamper. Nå åpner Nets riktignok for at det kan bli lengre, men hadde det vært en spiller som kom med like konspiratoriske og rasistiske uttalelser om afro-amerikanere så vet vi alle at den spilleren hadde vært ferdig i NBA. Som Reggie Miller sier: rett er rett og galt er galt uansett hvem som sier eller gjør det..

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Og det var Irving ute i fem kamper, minimum. Man må jo bare le over hvor stor idiot det er mulig å bli. Eventuelt gråte litt også.

Tipper de fem kampene fort blir mer, aldri at Kyrie trekker uttalelsene sine tilbake eller viser holdningsendringer på dette feltet. Spørsmålet er jo bare hva Nets skal gjøre videre her.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Team Ingebrigtsen skrev: fre nov 04, 2022 7:11 am Ellers latterlig at Kyrie foreløpig kun er suspendert i 5 kamper. Nå åpner Nets riktignok for at det kan bli lengre, men hadde det vært en spiller som kom med like konspiratoriske og rasistiske uttalelser om afro-amerikanere så vet vi alle at den spilleren hadde vært ferdig i NBA. Som Reggie Miller sier: rett er rett og galt er galt uansett hvem som sier eller gjør det..
Meyers Leonard brukte et antisemittisk uttrykk da han gamet, og beklaget etterpå. Han ble suspendert fra Heat "indefinitely", Heat startet en etterforskning og han ble bøtelagt 50k dollar + 1 uke suspendert av NBA. Han ble tradet til OKC som ikke hadde tenkt å bruke ham.

Nå er han operert og ute lenge, men når man ser hvordan Heat behandlet en spiller som sa et ord, og som beklaget offentlig etterpå, er det trist å se Kyrie bli vernet i etterkant av sin latterlige oppførsel.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»