John Arne Riise - Managerthread

Svar
lund

Re: John Arne Riise - Managerthread

Legg inn av lund »

TWU skrev: søn okt 30, 2022 3:17 pm
kytec skrev: søn okt 30, 2022 3:08 pm Det verste er at dette nok ikke er ironisk.

– I dag var det coaching i verdensklasse, sa Riise til flere medier i jubelen etter snuoperasjonen. Men treneren hadde mistet troen da det sto 10 minutter igjen.
Håper han tuller… Var poling av ball fra første minutt. Null tegn til spillestil, og siste målet er et resultat av klabb foran mål og horribelt keeperspill.

Uttalelsen er hundre prosent for å få oppmerksomheten over på seg selv. Det KAN være for å avlaste presset på spillerne, men frykter det er andre årsaker…
Han henviser nok bare til Rekdal fra cupfinalen mot Molde i sin tid. Mye rart som kommer fra munnen til Riise, men akkurat denne ville jeg ikke tatt så bokstavelig.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

george_hincapie skrev: søn okt 30, 2022 3:18 pm
KjetilHelle skrev: søn okt 30, 2022 3:13 pm
Guarnere skrev: søn okt 30, 2022 3:12 pm Vanskelig å unne Riise noe. Coaching i verdensklasse er liksom det han lirer av seg etter en sånn avslutning.
Ja. Han snakker ikkje om jentenes prestasjon. Det er "meg meg meg".
Nåja, til VG har han gitt ros til spillerne også. Med tanke på hvor sinnsykt selvopptatt han er er det fint å se at han ikke kun snakker om seg selv:

– Da gråt jeg. Dette betyr så mye for jentene mine. Det er 16-, 17- og 18-åringer som kanskje spiller den største kampen i karrieren sin. Det å takle presset med mye folk og medietrøkket er brutal læring for dem. De sto imot i dag. Det er helt enormt, mener John Arne Riise.
Ganske likt noe han skrev på FB i går.

"Mine jenter opplever motgang og settes i tøffe situasjoner i tidlig alder. Dette vil de dra nytte av i fremtiden og sine lange karrierer. Alt vi har opplevd gjør de sterkere mentalt".

Saliph

Legg inn av Saliph »

Han er virkelig noe for seg selv, den godeste John Arne.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Saliph skrev: søn okt 30, 2022 3:31 pm Han er virkelig noe for seg selv, den godeste John Arne.
Fin og treffende oppsummering av en nervepirrende ettermiddag.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Tinkler skrev: søn okt 30, 2022 3:19 pm Dette var nok tungt å svelge for mobberne som virkelig elsker å se han mislykkes.
Tror ikke noen har noe i mot den klabb og babb scoringen, det er fortsatt muligheter til å mislykkes.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

"– Det betyr så jævlig mye. Iallfall når dere (media) har vært etter meg i hele år. Det er fristende å si «up yours», sier Riise,"

Ironisk at det kommer fra en som truer med å henge ut dommere i media...

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

"Coaching i verdensklasse"

Pep eller noen andre?

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Zanick skrev: søn okt 30, 2022 3:35 pm "– Det betyr så jævlig mye. Iallfall når dere (media) har vært etter meg i hele år. Det er fristende å si «up yours», sier Riise,"

Ironisk at det kommer fra en som truer med å henge ut dommere i media...
Ironisk at man lager en TV-serie om sin egen trenerjobb to år på rad, og sutrer over at man får så mye medieoppmerksomhet når man mislykkes.

Og selvfølgelig klarer Riise også her å sette seg selv i sentrum, men selvfølgelig er han veldig i mot at alt skal handle om ham, må vite.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Zanick skrev: søn okt 30, 2022 3:35 pm "– Det betyr så jævlig mye. Iallfall når dere (media) har vært etter meg i hele år. Det er fristende å si «up yours», sier Riise,"

Ironisk at det kommer fra en som truer med å henge ut dommere i media...
Haha, der kom den. Han er så uendelig tåpelig.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Riise burde nesten sende blomster til Røas keeper Ervik. Forøvrig Ervik i Avaldsnes mål også. Litt overrasket over at Sævik ikke har stått mer for Røa, men hadde hun gjort tabben hadde det vel blitt spekulasjoner.

Kvaliken er lett match for Avaldsnes.

Deila

Legg inn av Deila »


netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

sexxes skrev: søn okt 30, 2022 3:49 pm Riise burde nesten sende blomster til Røas keeper Ervik. Forøvrig Ervik i Avaldsnes mål også. Litt overrasket over at Sævik ikke har stått mer for Røa, men hadde hun gjort tabben hadde det vel blitt spekulasjoner.

Kvaliken er lett match for Avaldsnes.
Kanskje ikke rett tråd, men hva skjer om denne nye latterlige seriemodellen blir vraket før kommende sesong?
Er Ervikene i slekt og hvor kommer de fra? Er Sævik søstera til Karina?
Sist redigert av netrebske den søn okt 30, 2022 4:25 pm, redigert 1 gang totalt.

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Dette tror jeg er noe av det største Riise har opplevd i fotballen.

Deila

Legg inn av Deila »

Justice 97 skrev: søn okt 30, 2022 4:24 pm
Deila skrev: søn okt 30, 2022 4:21 pm
► Show Spoiler
Var slip'en der en hyllest til kompisen?
Ikke utenkelig!

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Deila skrev: søn okt 30, 2022 4:21 pm
Hvor er den forrige dialekten blitt av? Hver gang jeg hører han snakke så har han skiftet dialekt jo! :shock:

Deila

Legg inn av Deila »

Fringegirl skrev: søn okt 30, 2022 4:42 pm
Deila skrev: søn okt 30, 2022 4:21 pm
Hvor er den forrige dialekten blitt av? Hver gang jeg hører han snakke så har han skiftet dialekt jo! :shock:
Tror egentlig ikke dialekten til Riise har et navn. Den er bare helt merkelig.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Coaching i verdensklasse nå. Litt sånn Kamer Qaka-style over Riise nå. 😆

Centrist

Legg inn av Centrist »

Riise skal forøvrig være veldig glad for at gule kort slettes etter grunnspillet. I utgangspunktet skulle han vært suspendert neste kamp, altså mot Øvrevoll Holse. Men gule og røde kort blir vel slettet Grunnspillet / Sluttspillet og Sluttspillet / Kvalifiseringskamper.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Relativt høye tanker om seg selv, godeste Riise, som omtrent har blitt overkjørt gjennom hele sesongen...
Litt unna coaching i verdensklasse er nok realiteten...

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Deila skrev: søn okt 30, 2022 4:21 pm
Haha seriøst. Jeg spøkte tidligere med den om at Riise mest sannsynlig ville feire som brian kidd, ok litt fordi jeg visste hvordan han er. Også viser det seg faen meg at han var verre. Så på sporten nå at han kastet seg rundt på gresset før han topper det med dette. Altså pusher ikke fyren 40? Minst. å komme med "up yours" er så barnslig lul

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

netrebske skrev: søn okt 30, 2022 4:22 pm
sexxes skrev: søn okt 30, 2022 3:49 pm Riise burde nesten sende blomster til Røas keeper Ervik. Forøvrig Ervik i Avaldsnes mål også. Litt overrasket over at Sævik ikke har stått mer for Røa, men hadde hun gjort tabben hadde det vel blitt spekulasjoner.

Kvaliken er lett match for Avaldsnes.
Kanskje ikke rett tråd, men hva skjer om denne nye latterlige seriemodellen blir vraket før kommende sesong?
Er Ervikene i slekt og hvor kommer de fra? Er Sævik søstera til Karina?
Ervikene er ihvertfall ikke i nær slekt. Siri startet vel i Kolbotn, og itillegg til noen kamper i Stabæk der hun har vært mest før hun tok turen til Karmøy.

Josefine spilte i klubber rundt Ålesund, men hadde et lenger opphold i Vålerenga. Etter 2017 la hun opp/trappet ned, men dukket stadig opp som en nødløsning? i diverse klubber. Derfor litt forbauset over at hun nå er førstekeeper i Røa. Har faktisk vært i A-landslagstropp, men uten å få spille. Hildegunn Sævik er helt korrekt søsteren til Karina. Begge med fartstid i Avaldsnes.

Spent på hvordan Avaldsnes går inn i en ny sesong. Spørs vel mye på Utvik.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Herregud! Jeg fikk nesten sjokk når jeg så den digre ræva hans!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Verden blir rarere og rarere, har Riise rett og slett blitt gravid?

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Daltrey skrev: søn okt 30, 2022 9:40 pm Verden blir rarere og rarere, har Riise rett og slett blitt gravid?
Han har gått fra å være rik og sexy til feit og fattig! Bra jobbet!

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Daltrey skrev: søn okt 30, 2022 9:40 pm Verden blir rarere og rarere, har Riise rett og slett blitt gravid?
Tror bare all tyngden han har bært på skuldrene sine har lagt seg rundt magen nå

Champis

Legg inn av Champis »

oddvar_kjempebra skrev: søn okt 30, 2022 8:21 am Riise er ingen stor fotballtrener, men de fleste hadde slitt med å holde dette laget i toppdivisjonen.

Nja, med det sluttspillsopplegget man kjører, så mente vel de fleste at det nesten ville være en prestasjon å klare å rykke ned. Men at de skulle være et lag på nedre del av tabellen i grunnspillet var helt forventet. Vil ikke kalle det noen stor prestasjon hvis han holder Avaldsnes i divisjonen.

Champis

Legg inn av Champis »

netrebske skrev: søn okt 30, 2022 2:59 pm Trist at det blir en ren søringliga, noe som bremser for utviklingen.

Alt sør for Bodø regnes som "søringer"?

Champis

Legg inn av Champis »

Zanick skrev: søn okt 30, 2022 3:35 pm "– Det betyr så jævlig mye. Iallfall når dere (media) har vært etter meg i hele år. Det er fristende å si «up yours», sier Riise,"

Ironisk at det kommer fra en som truer med å henge ut dommere i media...

Og som har sagt ja til å ha et kamerateam rundt seg hele tiden. Som ønsker oppmerksomheten fra media, og som også har argumentert for at det skal bidra til økt oppmerksomhet rundt Toppserien og kvinnefotballen. Men helst bare når det går bra da sikkert...

Champis

Legg inn av Champis »

oddvar_kjempebra skrev: søn okt 30, 2022 3:27 pm Morsomme scener. Riise er jo litt for opphengt i seg selv, men det virker som om han har en viss innvirkning på jentene.

Morsom detalj helt på slutten i klippet fra VG: Ser ut som en Røa-representant prøver å kritisere Riise for å ha løpt ut på banen ved det siste målet. Riise bare dytter ham unna på arrogant vis.

https://tv.vg.no/video/249811/elleville ... 6-dc091dc8

Det var en i Avaldsnes-teamet.

Bergenseren

Legg inn av Bergenseren »

Idrettsforeningen skrev: søn okt 23, 2022 7:00 pm
kytec skrev: søn okt 23, 2022 3:20 pm Hvor dum er Riise på en skala fra 1 - 10 ?

Jeg tenker 7.
Jeg tenker det kommentaren sier mer om din modenhet
Hvorfor det? det er et helt legitimt spørsmål å stille.

JAR fremstår ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»