Brann Klubbtråd.

Svar
Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tir nov 01, 2022 4:48 pm Helt enig. Denne overgangen kan sette presedens for kvinnefotballen generelt, om de håndterer det riktig. Å kreve millionsum for en så stor profil skulle bare mangle.

Men det er et stykke igjen til nivået i herrefotballen:

Keira Walsh made history when she signed with Barcelona from Manchester City earlier this month for what was widely reported to be a world-record fee of £350,000 ($400,000). The move followed off the back of the success of the European Championships, which saw England lift their first major trophy on home soil.

Foreslår at vi knuser den gamle rekorden.
Haha, spørs vel det. Men på tide å markere seg litt er det, definitivt. Nå har Brann allerede markert seg ved at supporterne har tatt i mot kvinnelaget på en helt unikt god måte, noe vi så f.eks mot Rosengård, hvor vi knuste de fullstendig på ramme og oppmøte.

Så da kan vi markere oss litt når det kommer til overganger også.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Anbefaler dokuserien om Brann kvinner på BT.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: ons nov 02, 2022 9:26 pm Anbefaler dokuserien om Brann kvinner på BT.
Tenkte å ta den som oppladning til cupfinalen på lørdag.

Nok en unnskyldning til å starte fyringen tidlig. GKH!

GunnarBull

Legg inn av GunnarBull »

Brann har de hotteste damene i Toppserien :-)

(Tog'u an?)

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GunnarBull skrev: ons nov 02, 2022 9:39 pm Brann har de hotteste damene i Toppserien :-)

(Tog'u an?)

lund

Legg inn av lund »

Når jeg trodde jeg hadde sett det meste i Bergen, så går altså Doddo inn som byråd. Kan ikke annet enn å le av denne byen.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

lund skrev: tor nov 03, 2022 2:35 pm Når jeg trodde jeg hadde sett det meste i Bergen, så går altså Doddo inn som byråd. Kan ikke annet enn å le av denne byen.
Jeg er fortsatt i eufori over den nye veien forbi lagunen og til os, så totalt sett går uken i pluss, hehe.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

lund skrev: tor nov 03, 2022 2:35 pm Når jeg trodde jeg hadde sett det meste i Bergen, så går altså Doddo inn som byråd. Kan ikke annet enn å le av denne byen.
Å herre…
Hva i all verden skjer i byen deres, bergensere…

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Ser ikke helt problemet med Doddo som kulturbyråd. Sier dere at han ikke er skikket eller ikke har erfaring nok med bykulturen?

Jeg er ikke noen Ap-fan, som dere kan se av avataren, men er spent på hvorfor dere reagerer så sterkt.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 3:51 pm Ser ikke helt problemet med Doddo som kulturbyråd. Sier dere at han ikke er skikket eller ikke har erfaring nok med bykulturen?

Jeg er ikke noen Ap-fan, som dere kan se av avataren, men er spent på hvorfor dere reagerer så sterkt.
Han er jo en slags maskot-figur.
Jeg klarer ikke ta han seriøst (er dog ikke fra Bergen)

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 3:51 pm Ser ikke helt problemet med Doddo som kulturbyråd. Sier dere at han ikke er skikket eller ikke har erfaring nok med bykulturen?

Jeg er ikke noen Ap-fan, som dere kan se av avataren, men er spent på hvorfor dere reagerer så sterkt.
Han kan selvsagt gjøre en god jobb. Men det føyer seg på en måte litt i rekken av folk som virker mer opptatt av å være festlige, enn politikk, her i byen. Så er det litt rart når en fra SV blir byråd for AP.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Rent Trav skrev: tor nov 03, 2022 4:09 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 3:51 pm Ser ikke helt problemet med Doddo som kulturbyråd. Sier dere at han ikke er skikket eller ikke har erfaring nok med bykulturen?

Jeg er ikke noen Ap-fan, som dere kan se av avataren, men er spent på hvorfor dere reagerer så sterkt.
Han er jo en slags maskot-figur.
Jeg klarer ikke ta han seriøst (er dog ikke fra Bergen)
For så vidt sant og enig om det, men som kultur-byråd så bør det vel gå greit.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 4:12 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 3:51 pm Ser ikke helt problemet med Doddo som kulturbyråd. Sier dere at han ikke er skikket eller ikke har erfaring nok med bykulturen?

Jeg er ikke noen Ap-fan, som dere kan se av avataren, men er spent på hvorfor dere reagerer så sterkt.
Han kan selvsagt gjøre en god jobb. Men det føyer seg på en måte litt i rekken av folk som virker mer opptatt av å være festlige, enn politikk, her i byen. Så er det litt rart når en fra SV blir byråd for AP.
Han sier jo som sagt at han kun har vært som et støttemedlem for SV. Og jeg ser ikke helt hva slags skade han kan kunne gjøre som kultur-byråd.

Er mer bekymret for hvem de skal erstatte ham med i Ballspark.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 4:14 pm Han sier jo som sagt at han kun har vært som et støttemedlem for SV. Og jeg ser ikke helt hva slags skade han kan kunne gjøre som kultur-byråd.

Er mer bekymret for hvem de skal erstatte ham med i Ballspark.
Han kan nok gjøre ganske mye skade, om han ønsker det. Så mye rot det har vært i politikken i Bergen, er alt klovneri rimelig skadelig nå, og klovner har vi hatt nok av. Men så har jo Doddo spilt en rolle som klovn i ballspark, han er neppe sånn til vanlig. Det går vel greit, tenker jeg.

Ballspark knirker litt i sømmene, ja. Det har vært mye utskiftinger nå, men det er jo fordi alle får helt vanvittige tilbud. Erik Mjelde blir vel ansatt som speider for Brann snart. Skal heller ikke se bort ifra at Doddo rekker seriestart, om dette byrådet følger trenden, hehe.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 4:25 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 4:14 pm Han sier jo som sagt at han kun har vært som et støttemedlem for SV. Og jeg ser ikke helt hva slags skade han kan kunne gjøre som kultur-byråd.

Er mer bekymret for hvem de skal erstatte ham med i Ballspark.
Han kan nok gjøre ganske mye skade, om han ønsker det. Så mye rot det har vært i politikken i Bergen, er alt klovneri rimelig skadelig nå, og klovner har vi hatt nok av. Men så har jo Doddo spilt en rolle som klovn i ballspark, han er neppe sånn til vanlig. Det går vel greit, tenker jeg.

Ballspark knirker litt i sømmene, ja. Det har vært mye utskiftinger nå, men det er jo fordi alle får helt vanvittige tilbud. Erik Mjelde blir vel ansatt som speider for Brann snart. Skal heller ikke se bort ifra at Doddo rekker seriestart, om dette byrådet følger trenden, hehe.
Hehe ja sant nok. Regner med og håper at Ap (og MDG, SV, Rødt) ikke er i byrådet etter valget 2023. Bergen trenger ansvarlig politikk og utvikling fremover, ikke sløsing og avvikling.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 4:29 pm Hehe ja sant nok. Regner med og håper at Ap (og MDG, SV, Rødt) ikke er i byrådet etter valget 2023. Bergen trenger ansvarlig politikk og utvikling fremover, ikke sløsing og avvikling.
Nå har vel alle de store partiene vist at de er mest opptatt av å fremme klovner. Så ansvarlig politikk kan du se langt etter. Her skal vi ha det festlig!

Ellers har det vært nevnt før, og tanken slo meg igjen nå. Vi kunne trengt en bergenstråd, enten på Aktuelt, Humor eller UFO & konspirasjonsteorier, hvor man kunne diskutert alt som gjelder Bergen, som ikke er Brann.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 4:33 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 4:29 pm Hehe ja sant nok. Regner med og håper at Ap (og MDG, SV, Rødt) ikke er i byrådet etter valget 2023. Bergen trenger ansvarlig politikk og utvikling fremover, ikke sløsing og avvikling.
Nå har vel alle de store partiene vist at de er mest opptatt av å fremme klovner. Så ansvarlig politikk kan du se langt etter. Her skal vi ha det festlig!

Ellers har det vært nevnt før, og tanken slo meg igjen nå. Vi kunne trengt en bergenstråd, enten på Aktuelt, Humor eller UFO & konspirasjonsteorier, hvor man kunne diskutert alt som gjelder Bergen, som ikke er Brann.
God ide. Jeg gir deg ansvaret med å starte opp denne tråden.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:22 pm God ide. Jeg gir deg ansvaret med å starte opp denne tråden.
Ja, skal fikse det. Vil ta det når jeg har litt god tid, sånn at trådstarten får noen fine bilder, og sånn.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 5:41 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:22 pm God ide. Jeg gir deg ansvaret med å starte opp denne tråden.
Ja, skal fikse det. Vil ta det når jeg har litt god tid, sånn at trådstarten får noen fine bilder, og sånn.
Gleder meg.

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: tir nov 01, 2022 4:41 pm https://www.bt.no/fotball/i/Q7M9W4/bran ... rn-munchen

Straus vil hente Tuva Hansen til Bayern. Flott det, men denne gangen får de faen meg betale godt. Når Brann skal lede satsningen på kvinnefotball i Norge, så bør vi ta oss godt betalt for det også, når storklubber vil ha kapteinen vår, og antageligvis Toppseriens beste spiller.
Sikkert derfor Brann hentet en stopper fra Island hin dagen. Men beløpet her bør knuse det som er av overgangsrekorder i Norge.

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 5:41 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:22 pm God ide. Jeg gir deg ansvaret med å starte opp denne tråden.
Ja, skal fikse det. Vil ta det når jeg har litt god tid, sånn at trådstarten får noen fine bilder, og sånn.
Legg inn veibeskrivelse til bak bystasjonen og da, så alle vet hvor uenigheter skal løses

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

TWU skrev: tor nov 03, 2022 5:45 pm
Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 5:41 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:22 pm God ide. Jeg gir deg ansvaret med å starte opp denne tråden.
Ja, skal fikse det. Vil ta det når jeg har litt god tid, sånn at trådstarten får noen fine bilder, og sånn.
Legg inn veibeskrivelse til bak bystasjonen og da, så alle vet hvor uenigheter skal løses
Det er jo blitt så fint bak bystasjoen de siste årene, trenger vi ikke en ny luguber plass?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:48 pm trenger vi ikke en ny luguber plass?
Laksevåg?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 5:50 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:48 pm trenger vi ikke en ny luguber plass?
Laksevåg?
Der er blitt så fint her også nå.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:50 pm Der er blitt så fint her også nå.
Har tatt seg opp litt, ja. Men det senteret er fortsatt et øyesår uten like.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 5:53 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:50 pm Der er blitt så fint her også nå.
Har tatt seg opp litt, ja. Men det senteret er fortsatt et øyesår uten like.
Enig. Men de har jo fått Meny der da. Opp et hakk i fancyhet. Dog litt rart å se alkoholikere og sletne folk i joggedress på Meny.

Foreslår nedenfor senteret, mellom ubårbunkeren og senteret.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:54 pm Enig. Men de har jo fått Meny der da. Opp et hakk i fancyhet. Dog litt rart å se alkoholikere og sletne folk i joggedress på Meny.

Foreslår nedenfor senteret, mellom ubårbunkeren og senteret.
Problemet er at bussforbindelsen er såpass dårlig. Foretrekker selv å være alkoholisert, og i joggedress, når det skal gjøres opp. Det er derfor bystasjonen er så handy. God tilgang og vinmonopol.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 5:57 pm
GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:54 pm Enig. Men de har jo fått Meny der da. Opp et hakk i fancyhet. Dog litt rart å se alkoholikere og sletne folk i joggedress på Meny.

Foreslår nedenfor senteret, mellom ubårbunkeren og senteret.
Problemet er at bussforbindelsen er såpass dårlig. Foretrekker selv å være alkoholisert, og i joggedress, når det skal gjøres opp. Det er derfor bystasjonen er så handy. God tilgang og vinmonopol.
Har du ikke hørt om 6-bussen? Bra sjekketriks å tilby å ta den på nachspiel.

PS: Det finnes pol på Laksevåg senter.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tor nov 03, 2022 5:59 pm Har du ikke hørt om 6-bussen? Bra sjekketriks å tilby å ta den på nachspiel.

PS: Det finnes pol på Laksevåg senter.
Sekseren er perfekt for min del, siden jeg er økonomisk flyktning på Landås. Men det er litt verre om jeg skal ha et oppgjør med f.eks noen fra Åsane, eller gud forby, Arna.

TWU

Legg inn av TWU »

Tjaaah skrev: tor nov 03, 2022 6:09 pm
Sekseren er perfekt for min del, siden jeg er økonomisk flyktning på Landås. Men det er litt verre om jeg skal ha et oppgjør med f.eks noen fra Åsane, eller gud forby, Arna.
Ytre Arna er jo skapt for å huse alkiser med joggebukse, så det må jo være ideelt for dine… interesser?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»