Eliteserien Fantasy 2022

Svar
eppaen

Re: Eliteserien Fantasy 2022

Legg inn av eppaen »

Dobbelkaptein Vetlesen og Tengstedt ble jo nydelig

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Bommet på å bytte cap fra Vetle til Pelle i siste sekund, men det går fint. Liveranket nr 16 før bonus, for langt opp til topp 10. Går for topp 15!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

68 før bonus wohp!

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

72p før bonus

ermathi

Legg inn av ermathi »

Kaos. Vetlesen må stå over siste runde? Hmmm

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

77 før bonus. Tengstedt og Vetlesen leverte i hvert fall som doble kapteiner, Fofana og Pelle hentet også sine poeng. Resten var drit, med 0 på både Ogbu og Sæter, 1 på Dragsnes, Bye og Reitan og 2 på Wahlstedt og Gjengaar.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Kun tre spillere som får mer enn to poeng. Hahaha!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: søn nov 06, 2022 6:42 pm Faan Vetlesen igjen
8-) 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn nov 06, 2022 6:42 pm Og Vetlesen igjen :D
:D :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: søn nov 06, 2022 6:44 pm Ruud med nok en assist
Nydelig! :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn nov 06, 2022 6:47 pm 5 mål på Odd, og ikke ett målpoeng på Gjengaar 😅
Gjør meg ingenting 8-)
Ruud leverer dog greit selv med straffemiss ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: søn nov 06, 2022 6:50 pm Dobbelkaptein Vetlesen og Tengstedt ble jo nydelig
Godt spilt :)

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

Endte på 74 poeng, og ei bittelita grønn pil. Opp 19 plasser, til 904. Hadde håpet på litt flere plasser opp med Grønbæk-mål, men tydeligvis ikke.

Må finne ut hva jeg skal gjøre neste runde, med karantene på både Sæter og Vetlesen, og en Moses som ikke akkurat sprudler.
Sist redigert av Bjørka den søn nov 06, 2022 8:21 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: søn nov 06, 2022 6:54 pm Bommet på å bytte cap fra Vetle til Pelle i siste sekund, men det går fint. Liveranket nr 16 før bonus, for langt opp til topp 10. Går for topp 15!
Uavhengig av hvor du ender denne sesongen så har du gjort en meget god sesong Lew!! :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

ermathi skrev: søn nov 06, 2022 7:08 pm Kaos. Vetlesen må stå over siste runde? Hmmm
Stemmer det..

Deila

Legg inn av Deila »

Var ikke så dumt med Tengstedt(K) i denne :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn nov 06, 2022 8:21 pm Endte på 74 poeng, og ei bittelita grønn pil. Opp 19 plasser, til 904. Hadde håpet på litt flere plasser opp med Grønbæk-mål, men tydeligvis ikke.

Må finne ut hva jeg skal gjøre neste runde, med karantene på både Sæter og Vetlesen, og en Moses som ikke akkurat sprudler.
Fin poengsum! :) Er målet å ende innenfor topp 1000? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn nov 06, 2022 8:22 pm Var ikke så dumt med Tengstedt(K) i denne :D
Gratulerer! :D Vurderte han sterkt, men endte på Pelle 8-)

Hvordan gikk runden? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ender runden på 70 poeng, og ligger som nr. 474 ovr. Tror målet må bli å ende innenfor topp 500... :)

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

ermathi skrev: søn nov 06, 2022 7:08 pm Kaos. Vetlesen må stå over siste runde? Hmmm
Da må Vetlesen ut. Hvem må inn. Solbakken, Ofkir?

Bjørka

Legg inn av Bjørka »

K-Torget skrev: søn nov 06, 2022 8:22 pm
Bjørka skrev: søn nov 06, 2022 8:21 pm Endte på 74 poeng, og ei bittelita grønn pil. Opp 19 plasser, til 904. Hadde håpet på litt flere plasser opp med Grønbæk-mål, men tydeligvis ikke.

Må finne ut hva jeg skal gjøre neste runde, med karantene på både Sæter og Vetlesen, og en Moses som ikke akkurat sprudler.
Fin poengsum! :) Er målet å ende innenfor topp 1000? :)
Ja, det har blitt revidert mål etter noen middelmådige runder 😅Var oppe og snuste på topp 500 rundt runde 16-19, men det varte ikke så lenge, så håper jeg klarer å holde meg innenfor topp 1000, ja. Men det er jo ikke sånn aller verst til å være første året jeg ikke gir opp/glemmer hele greia etter 2 runder.

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: søn nov 06, 2022 8:24 pm Ender runden på 70 poeng, og ligger som nr. 474 ovr. Tror målet må bli å ende innenfor topp 500... :)
75p nå ;)

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Ender på 70 poeng både i FPL og eliteserien. Ned til 170 plass.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn nov 06, 2022 8:26 pm
ermathi skrev: søn nov 06, 2022 7:08 pm Kaos. Vetlesen må stå over siste runde? Hmmm
Da må Vetlesen ut. Hvem må inn. Solbakken, Ofkir?
Jeg må nok ut med både Sæter og Vetlesen for -4 og siden jeg skal kjøre spissrush tenker jeg en billigere midtbanespiller for Vetlesen og en dyrere spiss for Sæter.
Men både Vetlesen - Solbakken og Vetlesen - Ofkir synes jeg høres fint ut :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bjørka skrev: søn nov 06, 2022 8:26 pm
K-Torget skrev: søn nov 06, 2022 8:22 pm
Bjørka skrev: søn nov 06, 2022 8:21 pm Endte på 74 poeng, og ei bittelita grønn pil. Opp 19 plasser, til 904. Hadde håpet på litt flere plasser opp med Grønbæk-mål, men tydeligvis ikke.

Må finne ut hva jeg skal gjøre neste runde, med karantene på både Sæter og Vetlesen, og en Moses som ikke akkurat sprudler.
Fin poengsum! :) Er målet å ende innenfor topp 1000? :)
Ja, det har blitt revidert mål etter noen middelmådige runder 😅Var oppe og snuste på topp 500 rundt runde 16-19, men det varte ikke så lenge, så håper jeg klarer å holde meg innenfor topp 1000, ja. Men det er jo ikke sånn aller verst til å være første året jeg ikke gir opp/glemmer hele greia etter 2 runder.
:lol: :lol:
Topp 1000 er meget bra det :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn nov 06, 2022 8:27 pm
K-Torget skrev: søn nov 06, 2022 8:24 pm Ender runden på 70 poeng, og ligger som nr. 474 ovr. Tror målet må bli å ende innenfor topp 500... :)
75p nå ;)
Solid :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn nov 06, 2022 8:28 pm Ender på 70 poeng både i FPL og eliteserien. Ned til 170 plass.
170 plass er jo isolert sett meget solid :D

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

91p etter bonus er man fornøyd med, men irriterende nærme 100 mtp at det kun var fire spillere som leverte.

Opsahl også ubrukt på første benk med 5p

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

ElGuaje skrev: søn nov 06, 2022 9:02 pm 91p etter bonus er man fornøyd med, men irriterende nærme 100 mtp at det kun var fire spillere som leverte.

Opsahl også ubrukt på første benk med 5p
Meget solid poengsum, gratulerer! :D
Hvor ligger du ovr?

mashadar

Legg inn av mashadar »

Ender på 81(-4) her, lysegrønne piler og brukbart fornøyd. Litt bom på kapteinsvalg med Pelle, men var jo ganske bingo mellom han, Tengstedt og Vetlesen.
Ellers leverer Kitolano igjen, og hadde fortjent mer enn 1 bp.

Sæter og Vetlesen ute i siste runde kan skape litt hodebry, det gjelder vel sikkert for de fleste.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»