2022 ATP Tour

Svar
BioDex

Re: 2022 ATP Tour

Legg inn av BioDex »

Du har noen tunge år foran deg Skraeva hvis du fortsetter å følge med på tennis. Rune er kommet for å bli, og kommer til å vinne mange titler i årene som kommer. Og nå som han har fått en topp trener i Moratogologogolu, så vil han nok bli enda bedre. Har allerede en god serve, en god forehand og backhand og ikke minst er han meget god i serve returene. Har allerede en god fysikk, men kan også bli bedre der. Som du er inne på kommer mye til å handle om han og Alcaraz i tiden fremover.

Atom Vinter

Legg inn av Atom Vinter »

Rune ble født 7 dager før Alcaraz. Murray ble født 7 dager før Djokovic. Hint hint.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

BioDex skrev: søn nov 06, 2022 7:39 pm Du har noen tunge år foran deg Skraeva hvis du fortsetter å følge med på tennis. Rune er kommet for å bli, og kommer til å vinne mange titler i årene som kommer. Og nå som han har fått en topp trener i Moratogologogolu, så vil han nok bli enda bedre. Har allerede en god serve, en god forehand og backhand og ikke minst er han meget god i serve returene. Har allerede en god fysikk, men kan også bli bedre der. Som du er inne på kommer mye til å handle om han og Alcaraz i tiden fremover.
Jepp, som sagt! Nå tror jeg ikke at det blir noen stor dominans fra disse allerede fra og med neste sesong, for du har jo såpass mange bra spillere ellers også som vil utfordre. Så jeg tror det vil bli en mellomperiode nå på en sesong eller to hvor det vil gå litt opp og ned og det vil være ganske mange ulike vinnere av de største turneringene, kanskje også GS, før vi får se en mer tydelig dominans av 2000-tallsutøverne fra 2025 og utover. I tillegg til Alcaraz og Rune har man jo Auger-Aliassime, Sinner og Musetti der, og det er nok andre som kommer til å melde seg på i tillegg (f. eks Korda, som jeg ser for meg som en framtidig Wimbledon-vinner en gang).

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Dersom Rune er tennisens ansikt utad i årene fremover blir det særdeles lite tennis på meg. Kan virkelig ikke fordra fyren. Han er ufyselig. Skulle blitt utestengt for lenge siden pga oppførselen sin.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Holger Rune har, ikke overraskende, trukket seg fra NextGen-sluttspillet. Med Alcaraz ute fra ATP-sluttspillet er han 1. reserve og kommer dermed inn om noen i feltet skulle trekke seg på et tidspunkt i gruppespillet.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

TheBaseline skrev: man nov 07, 2022 8:04 am Dersom Rune er tennisens ansikt utad i årene fremover blir det særdeles lite tennis på meg. Kan virkelig ikke fordra fyren. Han er ufyselig. Skulle blitt utestengt for lenge siden pga oppførselen sin.
Så lenge de ikke fysisk angriper noen, eller skader noen, synes jeg det stort sett er greit at man ikke utestenges. Fordrar ikke Rune selv, men samtidig har jeg jo sansen for Kyrgios.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Er jo ikke ATP tour, men ser ikke noe poeng i å lage egen tråd nå. Australia og Canada spiller finale i Davis Cup. Australia går for tittel 29, mens Canada går for sin første. Siden 2013 har det bare vært forskjellige vinnere. Kokkinakis og
Shapovalov spiller nå, og ser enkelt ut til nå for canadenseren.
De Minaur og Auger-Aliassime i neste kamp.

BioDex

Legg inn av BioDex »

Denne kan bli interessant;


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»