Liverpool Football Club - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Re: Liverpool Football Club - Klubbtråd

Legg inn av Eldon »

Ingenting å bekymre seg for egentlig. Vi tar tross alt fram hesthandlerpungen i januar og forsterker noe grassat.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Guarnere skrev: man nov 07, 2022 12:17 pm Kjør da! Trenger en revansje mot Real nå. Dem har ødelagt mye for oss siste årene
Herlig! Da tar vi Brugge i kvarten og Porto i semien. Finale mot Napoli.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Kall meg kynisk, men gikk et sukk gjennom meg og fikk en vond klump i magen da jeg så det ble Real i kvarten. Den absolutt verste motstanderen vi kunne trukket, de er jævlig gode kvalitetsmessig og har en forbanna irriterende seighet ved seg som gjør de svært vanskelige å overmanne. Vi kan uansett selvfølgelig slå alle andre lag når vi har dagen, så kjør på!

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Masochister i tråden..

William_S

Legg inn av William_S »

Liverpool har blitt lagt ut for salg. Jøss den så jeg ikke helt komme
https://www.vg.no/sport/fotball/i/veg2z ... 6-d8112ccf

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Sjokkerende
Kjøpte de ikke liverpool bare for typ 4-5 år siden?
Sist redigert av Mr.Meep den man nov 07, 2022 1:50 pm, redigert 1 gang totalt.

Wellé

Legg inn av Wellé »

William_S skrev: man nov 07, 2022 1:48 pm Liverpool har blitt lagt ut for salg. Jøss den så jeg ikke helt komme
https://www.vg.no/sport/fotball/i/veg2z ... 6-d8112ccf
Oi shit! Blir spennende å se hva slags eiere som kommer inn. I likhet med de fleste av dere så krysses fingre og tær for at det ikke blir en oljenasjon i midtøsten.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Se der ja. FSG skal det bli godt å bli kvitt. Spørs dog hvem som kommer inn.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Hau, dette kan bli både til det bedre og til det værre for klubben

Deila

Legg inn av Deila »

Guarnere skrev: man nov 07, 2022 1:52 pm Se der ja. FSG skal det bli godt å bli kvitt. Spørs dog hvem som kommer inn.
Blir vel noen arabere.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Kanskje Liverpool supporterne endelig får viljen sin og får eier ala PSG/City eller typ Roman

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

William_S skrev: man nov 07, 2022 1:48 pm Liverpool har blitt lagt ut for salg. Jøss den så jeg ikke helt komme
https://www.vg.no/sport/fotball/i/veg2z ... 6-d8112ccf
Nei, men ikke helt unaturlig. FSG har gjort det de kan best. På toppen av det hele har andre klubber kastet seg på. Ikke særlig mer å hente ut her.

Ikke bra for Liverpool. Man får enten en ny investor som skal ha avkastning på en høyere investeringssum eller en sjeik eller lignende. Ville vært veldig humor å se markant her inne og et par andre rasjonalisere dette.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Wellé skrev: man nov 07, 2022 1:50 pm
William_S skrev: man nov 07, 2022 1:48 pm Liverpool har blitt lagt ut for salg. Jøss den så jeg ikke helt komme
https://www.vg.no/sport/fotball/i/veg2z ... 6-d8112ccf
Oi shit! Blir spennende å se hva slags eiere som kommer inn. I likhet med de fleste av dere så krysses fingre og tær for at det ikke blir en oljenasjon i midtøsten.
Håper på at det ikke blir enda en slik klubb, men sjansene er nok dessverre større for at det blir oljeeiere fra Midtøsten, selv om en kan håpe på at det ikke skjer.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Sjeik Alesam bin Hassam Yan salem yasser nassif kjøper nok klubben

Deila

Legg inn av Deila »

Harduetforslag skrev: man nov 07, 2022 1:53 pm Kanskje Liverpool supporterne endelig får viljen sin og får eier ala PSG/City eller typ Roman
Det blir i så fall dråpen for min del. Kommer til å kutte ut klubben og PL helt.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Sikkert mange som umiddelbart ville latterliggjort Liverpool dersom klubben falt i hendene på noen sjeiker, men innerst inne er det ingen fans uavhengig av klubb som ønsker slike eiere velkommen i PL.

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Steike, dette blir litt av et (potensielt) veiskille. Hvilke sportsvaskingsregimer trenger enda en klubb? Russland er vel ekskludert. Kina?

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Funkhouser skrev: man nov 07, 2022 1:57 pm Steike, dette blir litt av et (potensielt) veiskille. Hvilke sportsvaskingsregimer trenger enda en klubb? Russland er vel ekskludert. Kina?
Norge kan kjøpe oss.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Tinkler skrev: man nov 07, 2022 1:56 pm Sikkert mange som umiddelbart ville latterliggjort Liverpool dersom klubben falt i hendene på noen sjeiker, men innerst inne er det ingen fans uavhengig av klubb som ønsker slike eiere velkommen i PL.
Tull. Newcastle-fansen danset i gatene da Saudia-Arabia ble eiere.

Det blir ingen dans fra meg hvis LFC blir en sportsvaskerklubb. Og jeg tviler på at LFC-fansen vil danse i gatene.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Deila skrev: man nov 07, 2022 1:56 pm
Harduetforslag skrev: man nov 07, 2022 1:53 pm Kanskje Liverpool supporterne endelig får viljen sin og får eier ala PSG/City eller typ Roman
Det blir i så fall dråpen for min del. Kommer til å kutte ut klubben og PL helt.
Det blir isåfall den siste dråpen for rimelig mange vil jeg tro. Hvis en av de virkelig historisk store klubbene også skal brukes som en sjeik/terrorregime sitt leketøy trår man over enda en grense her som bør være uspiselig for veldig mange.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Wellé skrev: man nov 07, 2022 1:50 pm
William_S skrev: man nov 07, 2022 1:48 pm Liverpool har blitt lagt ut for salg. Jøss den så jeg ikke helt komme
https://www.vg.no/sport/fotball/i/veg2z ... 6-d8112ccf
Oi shit! Blir spennende å se hva slags eiere som kommer inn. I likhet med de fleste av dere så krysses fingre og tær for at det ikke blir en oljenasjon i midtøsten.
Hvem ellers kan det bli….

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Mr.Meep skrev: man nov 07, 2022 1:49 pm Sjokkerende
Kjøpte de ikke liverpool bare for typ 4-5 år siden?
2010 kjøpte de klubben.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Tinkler skrev: man nov 07, 2022 1:56 pm Sikkert mange som umiddelbart ville latterliggjort Liverpool dersom klubben falt i hendene på noen sjeiker, men innerst inne er det ingen fans uavhengig av klubb som ønsker slike eiere velkommen i PL.
Ja, dette ser vi virkelig mange eksempler på fra City og Newcastle fans.... Deres nye eierskap har av den store majoritet blitt omfavnet med åpne armer.

Skammelig og på en måte vil jo dette bli veldig interessant om lignende eiere nå vil forsøke å kjøpe Liverpool; er fansen vår virkelig annerledes? Historien til denne klubben burde tilsi at man ikke tillater et slikt eierskap å slenge LFC navnet ned i sølen sammen med City og Newcastle, to miniputt lag historisk sett opp mot LFC. Blir spennende å følge dette. Tipper det er et konsortium fra USA som kommer inn.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Sportsidiot skrev: man nov 07, 2022 2:04 pm
Mr.Meep skrev: man nov 07, 2022 1:49 pm Sjokkerende
Kjøpte de ikke liverpool bare for typ 4-5 år siden?
2010 kjøpte de klubben.
Wow how the times has gone!

Faquarl

Legg inn av Faquarl »


Wellé

Legg inn av Wellé »

Rent Trav skrev: man nov 07, 2022 2:03 pm
Wellé skrev: man nov 07, 2022 1:50 pm
William_S skrev: man nov 07, 2022 1:48 pm Liverpool har blitt lagt ut for salg. Jøss den så jeg ikke helt komme
https://www.vg.no/sport/fotball/i/veg2z ... 6-d8112ccf
Oi shit! Blir spennende å se hva slags eiere som kommer inn. I likhet med de fleste av dere så krysses fingre og tær for at det ikke blir en oljenasjon i midtøsten.
Hvem ellers kan det bli….
Det er jo mulig det blir noe ala Chelsea sin nye eier. Var jo flere amerikanske investorer som sto i kø for Chelsea. Ellers er vel kanskje Ratcliffe og INEOS en mulighet. De prøvde seg såvidt jeg vet på Chelsea de også. Det hadde vært litt kult med en ny engelsk eier, selvom han egentlig er Man Utd-supporter.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Nice gi oss noen søkkrike kinesere, eller arabere.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Verste vi kan få inn er amerikanere. Fy f da spyr jeg.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Ingenting om salg. Vi sender ut en føler for å se om noen ønsker å bidra med mer kapital så vi kan hente Mbappe, Bellingham og Rice.

Nervøs latter osv.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Guarnere skrev: man nov 07, 2022 2:13 pm Verste vi kan få inn er amerikanere. Fy f da spyr jeg.
Nei, det er mye bedre enn mange alternativ.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»