FIFA 23 Ultimate Team

Svar
TheOpiate

Re: FIFA 23 Ultimate Team

Legg inn av TheOpiate »

Kukost skrev: man okt 31, 2022 4:46 pm
Så jeg bør ta kontakt med EA help?
Hvis han er stuck, så absolutt. EA gjør sjelden noe før man kontakter dem, og selv da kan det ta tid

Jompa

Legg inn av Jompa »

En liten runde på FUT i går og clutchet meg opp til 3. div. Noen som vet om jeg mister rewards om jeg ikke henter de ut en uke? Blir lite spilling om dagen...

Klang

Legg inn av Klang »

Fikk T. Hernandez i rivals rewards, men passer foreløpig ikke inn. Det løser seg om vi får en Serie A LM som kan spille ST/RF/LF.

Utrolig at jeg har full kjemi på Kane her.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tor nov 03, 2022 10:46 am En liten runde på FUT i går og clutchet meg opp til 3. div. Noen som vet om jeg mister rewards om jeg ikke henter de ut en uke? Blir lite spilling om dagen...
Usikker, men hvorfor ikke bare hente de via Web App?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: tor nov 03, 2022 1:23 pm
Jompa skrev: tor nov 03, 2022 10:46 am En liten runde på FUT i går og clutchet meg opp til 3. div. Noen som vet om jeg mister rewards om jeg ikke henter de ut en uke? Blir lite spilling om dagen...
Usikker, men hvorfor ikke bare hente de via Web App?
Ser nå at folk skriver at det bare vil bli værende unclaimed dersom den ikke hentes.

2POTM Gakpo ute.

Klang

Legg inn av Klang »

Direkte rødt kort. Gg 😑


Kukost

Legg inn av Kukost »

Hva vet vi om WC promoen? Stemmer det at vi får endel kort som man mister etter vm?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Forlan fra nye heropakken. Bedre enn Capdevilla fra forrige runde, men fortsatt ikke tidenes.

Klang

Legg inn av Klang »

84 rated for Kagawa, skal ikke være mulig. Folk har antatt 82 eller 83 rated, mens 84 rated har virket helt utelukket . Hadde tenkt å gjøre ham, men 84 er helt uaktuelt. Nedstemt på Futbin, 77 % ned atm.

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Alpha skrev: tir nov 08, 2022 7:35 pm Forlan fra nye heropakken. Bedre enn Capdevilla fra forrige runde, men fortsatt ikke tidenes.
FIkk Cahill i den første og Saudi-spillern i går. En upgrade, men hadde håpet på Okocha eller Joe Cole.

Klang

Legg inn av Klang »

Hovedlaget per nu.

Kane, Son, Hernandez og Maddison (11.750 open bid) drift wide. 70 width offensivt. Hernandez og Maddison get forward og into box for crosses. 7 players in box.

Backene er maks offensive for mer bredde offensivt og er ganske kjørt etter 70-75 min, så da setter jeg inn Frankowski og H. Traoré.

Bilde

Kukost

Legg inn av Kukost »

IF Mbappe var jævlig god

Alpha

Legg inn av Alpha »

POTM Almiron. Ingen Braut.

Klang

Legg inn av Klang »

På nivå med Buchanan, som er gratis og bare krever 10 mål i SB eller rivals, unnagjort på 1-2 kamper. Riktignok PL og langt bedre linker, men 90k+ er 👎

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Hva er oddsen på at serverne til EA kneler rundt 19.00 i dag?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Hallow skrev: fre nov 11, 2022 4:05 pm Hva er oddsen på at serverne til EA kneler rundt 19.00 i dag?
Jeg hadde ikke utlevert høyere odds enn 1.15 hvis det var jeg som skulle stå for utbetaling.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Alt gikk som forventet og serverne gikk ned.

Fra mine pakker fikk jeg Ederson, KdB, Kroos, Trent, Eder Militao, WC Campos, WC Ljunberg og en del 85/84. Militao og Campos var tradeable.

Klang

Legg inn av Klang »

Bra valuta for coinsa. 33 chemistry.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Ganske banebrytende patch i sving. Tror lengthy er nerfet og explosive/controlled buffet. Har i hvert fall sett en video av Insigne som løper fra VvD med grei margin. Kom litt sent på banen med Al-Owairan, men han har gått opp ytterlige 60k etter jeg kjøpte han. Stiller nå med dette laget. Greit med fart på topp. Mbappe og Al-O er tradeable, ellers holder jeg det untradeable. Fikk IF Donna etter 10 lodd på 81+ IF-pakke.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Marchisio fra Hero- pre order. Den tar jeg. Da blir det å gjøre Ribery også tenkte jeg.

Klang

Legg inn av Klang »

Får teste Haaland.

Bilde

Kukost

Legg inn av Kukost »

Synes spillet har blitt kjedelig allerede, alt for mange gode kort så tidlig har drept lysten til å spille

Jompa

Legg inn av Jompa »

Kukost skrev: fre nov 18, 2022 12:19 pm Synes spillet har blitt kjedelig allerede, alt for mange gode kort så tidlig har drept lysten til å spille
Det har dødd ut raskt her også. Som regel holder jeg til nyttår før det begynner å dabbe av, men nå er det tiltak å spille. Blir altfor mange spesialkort, samtidig som det er så lite givende å spille WL når TOTW er dødt allerede. Red picks/TOTW-pakker gir så lite igjen. Det er som regel en eller to spillere med litt verdi. Resten er kast. Hva med å slenge inn en liten sannsynlighet for å få promokort også? I ukens TOTW er det nesten bare fodder. Et par spillere ligger rundt 50k og det er før helgens promo (antar det kommer noe i kveld?) som sikkert vil senke prisene ytterligere. Forrige uke hadde vi Salah og Hernandez, mens resten var discard. Uka før der Mane og resten discard (Bentancur med litt verdi). Mbappe og Dembele før der, men resten discard. Neymar før der, men resten discard osv.

Har bygget et lite lag for helgen, men usikker på om det blir noe av. Henter Moise Kean på topp.

Klang

Legg inn av Klang »

Dead game kommentarene vil strømme på om det ikke er stadig nye promos, flashbacks, eoae osv.

Folk er tilsynelatende mest opptatt av nye spesialkort, rewards og oppgraderinger, snakker om at det ikke er verdt å spille fut champions osv, særlig om det er et dårlig TOTW. Når har man tenkt å spille for å spille, og ikke bare for rewards?

Begynner å irritere meg over hvor dårlig custom tactics fungerer, særlig i squad battles. Spillerne er i feil posisjoner, men formasjonen er riktig. Hender også at et par midtbanespillere har byttet plass, mens resten er i riktige posisjoner, som også er et problem i andre typer kamper. Må stadig vekk inn og bytte til forward runs der man setter opp custom tactics også, siden det endres til noe annet av seg selv.

Klang

Legg inn av Klang »

EA sliter fortsatt med price ranges. År etter år. Fatter ikke at det er mulig å tabbe seg ut så til de grader med Ito. Altfor høy makspris, som ikke er så ille, men minimumsprisen innebærer at man egentlig ikke skal kjøpe Ito, eller selge ham. Han skal bare være et irritasjonsmoment med mindre man får ham untradeable.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Swaps er jo litt gøy da

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Likte spillet bedre før patchen. Disse WC-spillerne burde vi kunne fått brukt i sbcer. De er ubrukelige utenom swaps. Sett en limit med antall WC-spillere som kan brukes i en sbc. En ting som irriterer meg er at det ikke lønner seg å takle selv, men heller bare styre spilleren slik at forsvareren takler selv.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klarte å snike til meg WC Hero Govou fra SBCen som er ute. Tar den! Nytt lodd på fredag.

Klang

Legg inn av Klang »

Da er jeg ferdig på Playstation, solgte konsollen i kveld. Litt vemodig etter rimelig mange år på Playstation-konsoller.

Kjøperen blir forhåpentligvis ikke for misfornøyd. Har informert om at den er støvete og at den registrerer runding-trykk i tide og utide 😆

Marquez i WC hero pakka.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Vær forsiktige. EA har rotet til priceranges. Jeg kjøpte Barella forrige helg, og har prøvd å selge denne uka. Relistet han nå på morgenen, og da var PR redusert til 27k eller noe. Ser at IF Yedder er på 10k. Neymar med flere har samme utfordring.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»