Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
guru

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av guru »

Hehe. Som forventet. Martial blank. God natt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

chelsea8 skrev: lør nov 12, 2022 10:48 am Har lyst til å ta ut Mitrovic. Syns Martial kan være en spennende punt for én runde mot et svakt Fulham-lag. Han er skadefri nå.
Herregud for en søppelspiss. Helt ute av det.

TLee

Legg inn av TLee »

Heldig med at hverken Trossard eller Rashford leverer idag!
Gikk opp 150k på overallrank til 180k denne gw. Herlig 😃
Kunne blitt en kjemperunde om Salah/KdB hadde levert som forventet!

Ser United har et veldig fint program i de 3 neste.
Mulig å prøve et punt der.
Dalot har vært god.
Fernandes er på gang, men litt dyr.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

Garnacho må på?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn nov 13, 2022 7:56 pm Garnacho må på?
Nei.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

chelsea8 skrev: søn nov 13, 2022 7:03 pm
chelsea8 skrev: lør nov 12, 2022 10:48 am Har lyst til å ta ut Mitrovic. Syns Martial kan være en spennende punt for én runde mot et svakt Fulham-lag. Han er skadefri nå.
Herregud for en søppelspiss. Helt ute av det.
:D

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Nydelige resultater i dag. Falt bare ned fra 37k til 42k uten spillere i dag.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn nov 13, 2022 9:02 pm Nydelige resultater i dag. Falt bare ned fra 37k til 42k uten spillere i dag.
Herlig, ingen veldig populære fantasy-spillere som leverte i dag 😊😎

mashadar

Legg inn av mashadar »

Dobbelblank på Martial og Pereira avslutter en miserabel runde med 34 poeng totalt. Faller 150k plasser fra 180k til 330k ovr.
Ingen konsistens i laget mitt hittil i sesongen. Klatrer og faller omtrent annenhver runde.

Da er det bare å koble litt av fra fantasy for en stund og "nullstille" når julestria nærmer seg.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

38 poeng. Kun De Gea, Robertson, Trippier og Martinelli som leverte. Min svakeste runde til nå denne sesongen. Men i det minste er jeg videre i cupen:) Surt med Toney på benken.

varyja

Legg inn av varyja »

varyja skrev: man nov 07, 2022 12:06 am Oppsummering av ukens 10 største bidragsytere her målt i antall innlegg:

K-Torget: 246
guru: 61
Lew_Ashby: 34
Nevi: 34
Sir-Alex: 29
Mr. Meep: 27
Sodajr: 26
startelver: 23
Deila: 19
DuncanE: 13

Noen innlegg er mer verdifulle enn andre, kan man godt si.

Ukens topp 10 viser en forbedring fra forrige uke:

K-Torget: 170
Deila: 47
guru: 39
Mr.Meep: 26
startelver: 25
Nevi: 25
Sodajr: 19
TLee: 16
ElGuaje: 15
BrannLFC: 14


Hvis vi kan få en utjevning i toppen etter VM vil det fremheve kvaliteten på dette forumet.

Deila

Legg inn av Deila »

Videre i cupen på 55-53-- Det var så vidt.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

K-Torget skrev: søn nov 13, 2022 12:14 pm
k9b skrev: søn nov 13, 2022 10:41 am
K-Torget skrev: fre nov 11, 2022 4:54 pm

Fine alternativ alle sammen, men hadde gått for 1 eller 3😊
Endte faktisk på Alvarez & Scamacca til Darwin & Solanke for -4. selv om det ble leaket så klarte jeg ikke ta minus 4 for å ta ut KdB til Haaland
Ser ut som du traff rimelig godt på byttene! :) Hvor ligger du ovr? :)
340K. Endte faktisk på rød pil denne runden. Hadde en 100K grønn pil etter Newcastle - Chelsea, og tenkte at dette kunne bli meget pent når jeg hadde Jesus & Saka igjen i Arsenalkampen, men den snudde greit når de som vanlig klarte å gjøre ingenting mens Martinelli fikk assist og Arsenal klarte CS.

Ufattelig lite poeng som skiller opp og ned, hvor ligger du?

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

startelver skrev: søn nov 13, 2022 1:35 pm Ender på 92 points faktisk denne runden og GW rank akkurat nå er 820 !!!
Men har som kjent brukt bench boost som gav en del ekstra points.


Bilde
Det er rett og slett en meget pen Bench Boost. Ward er greit nok, men Toneys 13 poenger kan ikke ha vært lett å se komme.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Røk ut av cupen mot en som gjorde 20 transfers til en kost på 76 poeng før forrige runde. Mistenker at han spiller cupen denne sesongen. Før det hadde han gjort nøyaktig 4 transfers på 12 runder.

Bittert.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

47 runde over average i allefall! Delt 8.plass på FD og 223K plassert OR så man forsetter å klatre faktiskt

Vinner cupen 47-33

MentalM

Legg inn av MentalM »

Står at leagues og cups er updated, men mine poeng er tydeligvis ikke det? :|

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

k9b skrev: man nov 14, 2022 8:43 am Røk ut av cupen mot en som gjorde 20 transfers til en kost på 76 poeng før forrige runde. Mistenker at han spiller cupen denne sesongen. Før det hadde han gjort nøyaktig 4 transfers på 12 runder.

Bittert.
Jeg røk ut av en som kjørte Bench boost. Han hadde 27 poeng på benken, så hjalp på for han.

Men er du så idiot å bruker Bench boost i denne runden, så får det gå.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Videre i cupen jeg også 50-45

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

k9b skrev: man nov 14, 2022 8:43 am Røk ut av cupen mot en som gjorde 20 transfers til en kost på 76 poeng før forrige runde. Mistenker at han spiller cupen denne sesongen. Før det hadde han gjort nøyaktig 4 transfers på 12 runder.

Bittert.
:lol:

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

44 poeng, møkkarunde redda av Nunez, sees når det nærmer seg jul.

Roger F

Legg inn av Roger F »

56, endelig litt sig opp til ca 400k etter et par grå runder. Knust i cup av flakser m bla Toney og Ward. Logger av fotball nå i noen måneder😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: søn nov 13, 2022 10:34 pm Dobbelblank på Martial og Pereira avslutter en miserabel runde med 34 poeng totalt. Faller 150k plasser fra 180k til 330k ovr.
Ingen konsistens i laget mitt hittil i sesongen. Klatrer og faller omtrent annenhver runde.

Da er det bare å koble litt av fra fantasy for en stund og "nullstille" når julestria nærmer seg.
Skal bli godt med en pause! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn nov 13, 2022 10:53 pm 38 poeng. Kun De Gea, Robertson, Trippier og Martinelli som leverte. Min svakeste runde til nå denne sesongen. Men i det minste er jeg videre i cupen:) Surt med Toney på benken.
Hvor ligger du ovr? :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

k9b skrev: man nov 14, 2022 8:39 am
K-Torget skrev: søn nov 13, 2022 12:14 pm
k9b skrev: søn nov 13, 2022 10:41 am

Endte faktisk på Alvarez & Scamacca til Darwin & Solanke for -4. selv om det ble leaket så klarte jeg ikke ta minus 4 for å ta ut KdB til Haaland
Ser ut som du traff rimelig godt på byttene! :) Hvor ligger du ovr? :)
340K. Endte faktisk på rød pil denne runden. Hadde en 100K grønn pil etter Newcastle - Chelsea, og tenkte at dette kunne bli meget pent når jeg hadde Jesus & Saka igjen i Arsenalkampen, men den snudde greit når de som vanlig klarte å gjøre ingenting mens Martinelli fikk assist og Arsenal klarte CS.

Ufattelig lite poeng som skiller opp og ned, hvor ligger du?
Ikke en håpløs plassering dette! :) Har merket selv at det er jevnt. Ligger rett innenfor top 150k ovr :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: man nov 14, 2022 9:55 am
k9b skrev: man nov 14, 2022 8:43 am Røk ut av cupen mot en som gjorde 20 transfers til en kost på 76 poeng før forrige runde. Mistenker at han spiller cupen denne sesongen. Før det hadde han gjort nøyaktig 4 transfers på 12 runder.

Bittert.
Jeg røk ut av en som kjørte Bench boost. Han hadde 27 poeng på benken, så hjalp på for han.

Men er du så idiot å bruker Bench boost i denne runden, så får det gå.
samme situasjon her... Røk for en med Bench Boost og 24 poeng ekstra..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

k9b skrev: man nov 14, 2022 8:43 am Røk ut av cupen mot en som gjorde 20 transfers til en kost på 76 poeng før forrige runde. Mistenker at han spiller cupen denne sesongen. Før det hadde han gjort nøyaktig 4 transfers på 12 runder.

Bittert.
Surt!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ender runden på 49 poeng og 146 ovr. så langt. Hadde håpet å være innenfor topp 100k nå til VM, men kan uansett ikke klage! :) Sees om noen uker :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: man nov 14, 2022 6:53 pm
BrannLFC skrev: søn nov 13, 2022 10:53 pm 38 poeng. Kun De Gea, Robertson, Trippier og Martinelli som leverte. Min svakeste runde til nå denne sesongen. Men i det minste er jeg videre i cupen:) Surt med Toney på benken.
Hvor ligger du ovr? :)
1,4 mill. Hinsides elendig.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: man nov 14, 2022 7:21 pm
K-Torget skrev: man nov 14, 2022 6:53 pm
BrannLFC skrev: søn nov 13, 2022 10:53 pm 38 poeng. Kun De Gea, Robertson, Trippier og Martinelli som leverte. Min svakeste runde til nå denne sesongen. Men i det minste er jeg videre i cupen:) Surt med Toney på benken.
Hvor ligger du ovr? :)
1,4 mill. Hinsides elendig.
Ikke krise det, er jevnt! :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»