Alle som ser på Skal Vi Danse er tapere

Svar
Saliph

Alle som ser på Skal Vi Danse er tapere

Legg inn av Saliph »

Det er min påstand. Selv om Helene Spilling er digg.

Men det jeg ikke skjønner er følgende: hvorfor bidrar VG, Dagbladet, og alle andre medier til å promotere dette ubrukelige pisset? Hvorfor gjør de TV2 denne gigantiske tjenesten frivillig?

Kjør thread.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Haha, enig i at det er et forferdelig program.

Men det er vel høye seertall på rælet? Muligens derfor eventuelt at de må lime det inn overalt i media.

Kverulanten

Legg inn av Kverulanten »

Saliph skrev: lør nov 12, 2022 10:50 pm Det er min påstand. Selv om Helene Spilling er digg.

Men det jeg ikke skjønner er følgende: hvorfor bidrar VG, Dagbladet, og alle andre medier til å promotere dette ubrukelige pisset? Hvorfor gjør de TV2 denne gigantiske tjenesten frivillig?

Kjør thread.
Er det ikke nærmere en halv mill. som ser på?
I forhold til de som frivillig ser på MU-kamper, vil jeg kalle disse personene vinnere.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Å se "kjendiser" gjør ting de ikke kan er sannsynligvis noe av det minst interessante i hele verden.......

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Saliph skrev: lør nov 12, 2022 10:50 pm Det er min påstand. Selv om Helene Spilling er digg.

Men det jeg ikke skjønner er følgende: hvorfor bidrar VG, Dagbladet, og alle andre medier til å promotere dette ubrukelige pisset? Hvorfor gjør de TV2 denne gigantiske tjenesten frivillig?

Kjør thread.
Som alt annet av kopier fra utlandet var det litt interessant i et år eller to. Resirkulering av mange av de samme kjendisene som bare støtter og promoterer hverandre opp og frem blir fort kjedelig..

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Ser ikke selv så mye på dette programmet, men synes det er helt grei lørdagsunderholdning.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Aldri sett på programmet, men er likefullt en taper.

Deila

Legg inn av Deila »

Programmet er rent søppel. Det samme er maskorama, om ikke verre.

DrilloIce

Legg inn av DrilloIce »

Det er søppel, og fullstendig utdatert. Må riktignok innrømme at jeg så på det med ett halvt øye i 2007 eller noe sånt. Maskorama er et mesterverk til sammenligning!

Saliph

Legg inn av Saliph »

Kverulanten skrev: lør nov 12, 2022 11:27 pm
Saliph skrev: lør nov 12, 2022 10:50 pm Det er min påstand. Selv om Helene Spilling er digg.

Men det jeg ikke skjønner er følgende: hvorfor bidrar VG, Dagbladet, og alle andre medier til å promotere dette ubrukelige pisset? Hvorfor gjør de TV2 denne gigantiske tjenesten frivillig?

Kjør thread.
Er det ikke nærmere en halv mill. som ser på?
I forhold til de som frivillig ser på MU-kamper, vil jeg kalle disse personene vinnere.
Ingen grunn til å være ufin.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Dette programmet har jeg aldri sett på. I liket med Farmen, Kjendis x-grader Nord osv osv.

Føler meg dog ikke som noe bedre menneske av den grunn. Men jeg har en ganske sterk avsmak på "kjendiser" som konsept, når begrepet er vannet ut til å omfatte en en rekke ikke-personligheter som jeg bryr meg katten i. Og som ikke skal få min indirekte hyllest av å være noe som helst interessante for meg eller andre.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Maskorama syntes jeg er gøy. Men skal vi danse har jeg alltid hatet.
F.eks. var det jo åpenbart at de ga alle dansene 10 i siste program.
Lurer forøvrig på hva skalaen er. En 10 i dette programmet. Hva ville det vært i en virkelig konkurranse?

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Absolutt alt av reality-tv og talentkonkurranser er tv-kreft.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

VivaLV skrev: søn nov 13, 2022 10:20 pm Maskorama syntes jeg er gøy. Men skal vi danse har jeg alltid hatet.
F.eks. var det jo åpenbart at de ga alle dansene 10 i siste program.
Lurer forøvrig på hva skalaen er. En 10 i dette programmet. Hva ville det vært i en virkelig konkurranse?
Nei, selvsagt ikke. Vinnerne Carsten og Cathrine stilte opp i veteran VM i dans et år og ble klart sist.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Saliph skrev: lør nov 12, 2022 10:50 pm Det er min påstand. Selv om Helene Spilling er digg.

Men det jeg ikke skjønner er følgende: hvorfor bidrar VG, Dagbladet, og alle andre medier til å promotere dette ubrukelige pisset? Hvorfor gjør de TV2 denne gigantiske tjenesten frivillig?

Kjør thread.
Det er da mange barn med sine foreldre som har dette som lørdagsunderholdning, ser overhodet ingenting galt med det. Og så er det vel ekstremt få voksne uten barn som gidder å bruke tid på dette her. Helene Spilling er digg ja!

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

DoktorS skrev: søn nov 13, 2022 12:24 pm Dette programmet har jeg aldri sett på. I liket med Farmen, Kjendis x-grader Nord osv osv.

Føler meg dog ikke som noe bedre menneske av den grunn. Men jeg har en ganske sterk avsmak på "kjendiser" som konsept, når begrepet er vannet ut til å omfatte en en rekke ikke-personligheter som jeg bryr meg katten i. Og som ikke skal få min indirekte hyllest av å være noe som helst interessante for meg eller andre.
At TV2 drar inn influensere med 100.000 følgere i programmet og kaller dem kjendiser er jo ikke spesielt overraskende! Og når de i tillegg bytter ut seriøse dommere med skrulle-Tore og nå denne forferdelig irriterende idioten fra VGTV så viser jo bare det nivået til TV2!

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Skal vi danse er et program for hele familien. Og ikke noe særlig for enslige som kun har deltakerne sine kropper å sikle etter.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Alle som ser på skal vi tape er dansere.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Ale skrev: man nov 14, 2022 5:25 am https://www.vg.no/rampelys/tv/i/q161ow/ ... n-fuck-you

Funkygine og Trine Dehli Cleve i starten av en ordkrig her.
Funky nok engang med sure oppstøt etter nok en 2.plass. Dårlig taper gitt og bekrefter mitt ikke altfor positive inntrykk av henne....

fargerik

Legg inn av fargerik »

Jeg tror jeg så lit på en episode eller to når de sendte den første sesongen.
Det underholdt ikke meg, derfor har jeg ikke sett på det siden.
Hver sin smak. Greit for meg dersom andre fenges av det.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Saliph skrev: lør nov 12, 2022 10:50 pm Det er min påstand. Selv om Helene Spilling er digg.

Men det jeg ikke skjønner er følgende: hvorfor bidrar VG, Dagbladet, og alle andre medier til å promotere dette ubrukelige pisset? Hvorfor gjør de TV2 denne gigantiske tjenesten frivillig?

Kjør thread.
Folk flest er enkle sjeler og enkel underholdning selger, det er ett fett om det er SVD, Maskorama eller fotball. Vi er alle forskjellige, men å studere kvantefysikk døgnet rundt høres ikke ut som et godt liv det heller.

Jeg danser heller sengesamba i godt selskap på lørdagskvelden fremfor å se på Moholt og co.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

vadefugl skrev: man nov 14, 2022 3:54 am Skal vi danse er et program for hele familien. Og ikke noe særlig for enslige som kun har deltakerne sine kropper å sikle etter.
Jeg hadde heller renset sluket med tunga, enn å se på SVD.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Oslogg123 skrev: søn nov 13, 2022 10:38 pm
At TV2 drar inn influensere med 100.000 følgere i programmet og kaller dem kjendiser er jo ikke spesielt overraskende! Og når de i tillegg bytter ut seriøse dommere med skrulle-Tore og nå denne forferdelig irriterende idioten fra VGTV så viser jo bare det nivået til TV2!
At en kommersiell kanal driver med kjendiseri er da ikke noe annet enn forventet. Det er verre når skattebetalernes kanal, NRK, blir smittet av det.
Selvsagt må de ha med en LGBT-kjendis som dommer også. Hva slags kriterier som legges til grunn får å bedømme dette har tydeligvis ingen betydning. Det blir som han forrige homo-dommeren; som ble utvalgt som MGP-deltaker på feil grunnlag.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

greyserpent skrev: man nov 14, 2022 11:20 am
vadefugl skrev: man nov 14, 2022 3:54 am Skal vi danse er et program for hele familien. Og ikke noe særlig for enslige som kun har deltakerne sine kropper å sikle etter.
Jeg hadde heller renset sluket med tunga, enn å se på SVD.
Husk i såtilfelle å skylle ut plumboen først.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Fazam skrev: man nov 14, 2022 4:53 pm At en kommersiell kanal driver med kjendiseri er da ikke noe annet enn forventet. Det er verre når skattebetalernes kanal, NRK, blir smittet av det.
Selvsagt må de ha med en LGBT-kjendis som dommer også. Hva slags kriterier som legges til grunn får å bedømme dette har tydeligvis ingen betydning. Det blir som han forrige homo-dommeren; som ble utvalgt som MGP-deltaker på feil grunnlag.
Når de først skal ha ett eneste kjendisprogram hvor dommeren er homo, så må det da vel nesten være dansing..........

Fazam

Legg inn av Fazam »

KongOlav2 skrev: man nov 14, 2022 5:17 pm Når de først skal ha ett eneste kjendisprogram hvor dommeren er homo, så må det da vel nesten være dansing..........
Eller som synser i MGP/ESC; for de har de mer peiling på musikk enn andre?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

KongOlav2 skrev: man nov 14, 2022 5:17 pm
Fazam skrev: man nov 14, 2022 4:53 pm At en kommersiell kanal driver med kjendiseri er da ikke noe annet enn forventet. Det er verre når skattebetalernes kanal, NRK, blir smittet av det.
Selvsagt må de ha med en LGBT-kjendis som dommer også. Hva slags kriterier som legges til grunn får å bedømme dette har tydeligvis ingen betydning. Det blir som han forrige homo-dommeren; som ble utvalgt som MGP-deltaker på feil grunnlag.
Når de først skal ha ett eneste kjendisprogram hvor dommeren er homo, så må det da vel nesten være dansing..........
Kunne vært "Skal vi klippe".

kibby

Legg inn av kibby »

Ale skrev: søn nov 13, 2022 10:31 pm To andreplasser for Funkygine. Den er sur.
Hun slo hvert fall Aleksander denne gangen. Så det er jo en liten revansje i det minste.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Fazam skrev: man nov 14, 2022 5:44 pm
KongOlav2 skrev: man nov 14, 2022 5:17 pm Når de først skal ha ett eneste kjendisprogram hvor dommeren er homo, så må det da vel nesten være dansing..........
Eller som synser i MGP/ESC; for de har de mer peiling på musikk enn andre?
Er MGP/ECS musikk?

kibby

Legg inn av kibby »

Ale skrev: man nov 14, 2022 11:44 pm
kibby skrev: man nov 14, 2022 9:10 pm
Ale skrev: søn nov 13, 2022 10:31 pm To andreplasser for Funkygine. Den er sur.
Hun slo hvert fall Aleksander denne gangen. Så det er jo en liten revansje i det minste.
Joda, men hun har en vinnermentalitet. Second place is the first loser. Synes hun leverte en god sesong, men manglet kanskje det siste lille i forhold til å overbevise med sjarm.
Jeg syns hun var den beste, og fortjente å vinne.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»