Kompani Lauritzen: Sesong 4

Svar
TerryMcDermott

Kompani Lauritzen: Sesong 4

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Da er deltagerne klare:
https://www.tv2.no/underholdning/kompan ... /15275595/

Døll gjeng

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Tror dette blir en bra gjeng, jeg. God blanding av folk, både ganske kjente og mindre kjente.

Gleder meg stort til å se Jon Martin Henriksen. Kan fort bli en Håvard Lilleheie-type denne sesongen.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Jeg gleder meg stort!

Centrist

Legg inn av Centrist »

Så på starten av sesong 1 for noen dager siden. Den sjokkartede rekasjonen de fikk da, er borte nå og da mister man kanskje litt av sjarmen også. Enkelte vil sannsynligvis være helt latterlig forberedt, som Hayes, Solli-Tangen. Andre som jeg mistenker kan være forberedte er Rosenløv Eeg, Lidbom, Ingebrigsten og Myhrer.

Men blir vel knallbra lell!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Sankaa skrev: fre nov 18, 2022 2:31 pm Gleder meg stort til å se Jon Martin Henriksen. Kan fort bli en Håvard Lilleheie-type denne sesongen.
Hvor mange av disse er igjen i Kjendis-Norge nå? Må jo være sistemann i kortstokken nå.

Deila

Legg inn av Deila »

TerryMcDermott skrev: fre nov 18, 2022 2:23 pm --- Da er deltagerne klare:
https://www.tv2.no/underholdning/kompan ... /15275595/

Døll gjeng
What? Det er jo tidenes gjeng.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Er ikke Vendela vel gammel til å være med?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Sodajr skrev: fre nov 18, 2022 3:05 pm Er ikke Vendela vel gammel til å være med?
Er jo bare tre år eldre enn Kjær, og hun har vel i vesentlig bedre forutsetninger for å være med på KL kontra Jan Tore.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Sankaa skrev: fre nov 18, 2022 2:31 pm Tror dette blir en bra gjeng, jeg. God blanding av folk, både ganske kjente og mindre kjente.

Gleder meg stort til å se Jon Martin Henriksen. Kan fort bli en Håvard Lilleheie-type denne sesongen.
For en gangs skyld kjente jeg til alle navnene- bortsett fra «den etablerte artisten» Turab Awan. Hvilket spelemannslag er han en del av?

Ellers gleder jeg meg også til å se Jon Martin Henriksen i aksjon :D
Endelig kommer denne joviale og humørfylte fyren frem i lyset for det store TV-publikumet etter flere år på nett-tv i Spårtsklubben!

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Bra gjeng dette. Er spesielt svak for Iben Akerli.

Som Joddem kjenner jeg til alle untatt Turab Awan. Visste ikke at dama til Ingebrigtsen var blitt kjendis.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Deila skrev: fre nov 18, 2022 2:57 pm
TerryMcDermott skrev: fre nov 18, 2022 2:23 pm --- Da er deltagerne klare:
https://www.tv2.no/underholdning/kompan ... /15275595/

Døll gjeng
What? Det er jo tidenes gjeng.
Dette blir kanon!

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Ale skrev: lør nov 19, 2022 1:04 amHerlig gjeng!
Dette er supert, jeg ba om både og, og får det.
Gleder meg

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Jeg gleder meg til å se Ingrid Halstensen.

kibby

Legg inn av kibby »

TerryMcDermott skrev: fre nov 18, 2022 2:23 pm Døll gjeng
Tja, ser frem til å se Grunde igjen da ❤️ om ikke annet. Men ja, litt så som så.

kibby

Legg inn av kibby »

Sulfat skrev: fre nov 18, 2022 4:01 pm Bra gjeng dette. Er spesielt svak for Iben Akerli.

Som Joddem kjenner jeg til alle untatt Turab Awan. Visste ikke at dama til Ingebrigtsen var blitt kjendis.
Samme her. Og jo, hu er visst influencer :lol:

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Man har ikke fått plukke kjendiser fra øverste hylle, men det kan bli bra likevel.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Har vel aldri vert veldig kjendistungt i noen tidligere sesong heller. Og ang det med å være forberedt så trur jeg faktisk det er en del som tror de er forberedt som får størst sjokk.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Alltid like morsomt dette med hvor kjendis man må være. Den ene er reaksjonen - herlighet nå har de gravd dypt i C-kjendisverden. Den andre er - jøyes jeg er lei av det trynet overalt.

Man kan lissom aldri vinne. Snakker da på generelt grunnlag.

Jo mindre kjente de er - jo mer vil det vel ligne på den siste utgaven som var stor suksess ;)

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Håper de har utviklet denne sesongen litt videre. Jeg begynte å kjede meg forrige "kjendissesong", så de må enten skru det opp enda noen hakk, eller endre en del på oppholdet for at jeg virkelig skal glede meg til episodene.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Er overladd!

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Jeg må tydeligvis se mer på norsk tv. Helt uten å overdrive, så vet jeg ikke hvem 80% av disse menneskene er :lol: noen få har jeg hørt navnet til, uten at jeg ville gjenkjent dem på gata.

Tidligere sesonger så har jeg hatt ok kontroll.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Dette kan ikke bli bra, nesten bare ukjente. Blir morsomt å se hvordan Vendela klarer seg. :P

Moist

Legg inn av Moist »

Overrasket over at jeg kjenner til såppas mange, vanligvis er det jo kanskje bare 1 eller 2

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

izzet2015 skrev: tor feb 23, 2023 9:26 am Dette kan ikke bli bra, nesten bare ukjente. Blir morsomt å se hvordan Vendela klarer seg. :P
Jeg kjenner til 13 av 14 deltakerer!

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Sodajr skrev: tor feb 23, 2023 9:47 am
izzet2015 skrev: tor feb 23, 2023 9:26 am Dette kan ikke bli bra, nesten bare ukjente. Blir morsomt å se hvordan Vendela klarer seg. :P
Jeg kjenner til 13 av 14 deltakerer!
Det er imponerende! Du må være stolt!

Brukeravatar
MacanT  
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Soccermannen skrev: ons feb 08, 2023 5:36 pm Håper de har utviklet denne sesongen litt videre. Jeg begynte å kjede meg forrige "kjendissesong", så de må enten skru det opp enda noen hakk, eller endre en del på oppholdet for at jeg virkelig skal glede meg til episodene.
Selv håper jeg de ikke har forandret på noe, er veldig fornøyd med tidligere sesonger.

Brukeravatar
MacanT  
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Kjenner faktisk til 6 av deltakerne.

Heier på Carina Dahl, hun imponerte meg når hun var med i 71 grader nord, håper det går bra her også.

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Jeg har tro på Vendela, hun kan vinne hele skiten! Er nok meget sterk. :?

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Sodajr skrev: fre nov 18, 2022 3:05 pm Er ikke Vendela vel gammel til å være med?
Hun er ikke 70 ennå!

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Myhrer, Hayes, Husebye, Omdahl, Awan ukjente for meg. 9 kjente, altså.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»