Formula 1

Svar
Visa

Re: Formula 1

Legg inn av Visa »

Tror ikke han når han igjen, og jeg tror heller på krasj enn en forbikjøring

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

JADDA SHARL!

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Tactical masterclass fra Ferrari i dag.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Runden bak Hamilton og Gasly ble ganske avgjørende her.

Poeng til Vettel til tross for fuck-up fra AM. Bra reddet av RIC også.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Piruetter og gode greier!!!

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Møkkakanalen vsport går selvfølgelig til reklame når de skal ha intervjues og Vettel skal hylles.

Neste år blir det F1TV, uten tvil.

Visa

Legg inn av Visa »

Sankaa skrev: søn nov 20, 2022 3:36 pm Møkkakanalen vsport går selvfølgelig til reklame når de skal ha intervjues og Vettel skal hylles.

Neste år blir det F1TV, uten tvil.
Kjøp deg Viaplay da?

Visa

Legg inn av Visa »

Forresten, husk å kansellere abonnement for de som har det.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Sankaa skrev: søn nov 20, 2022 3:36 pm Møkkakanalen vsport går selvfølgelig til reklame når de skal ha intervjues og Vettel skal hylles.

Neste år blir det F1TV, uten tvil.
Hvis du har ultraHD-kanalen så er det aldri pause på det. Litt merkelig lyd, men fungere fint å zappe over til den når det er reklame.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Visa skrev: søn nov 20, 2022 3:37 pm
Sankaa skrev: søn nov 20, 2022 3:36 pm Møkkakanalen vsport går selvfølgelig til reklame når de skal ha intervjues og Vettel skal hylles.

Neste år blir det F1TV, uten tvil.
Kjøp deg Viaplay da?
100% uaktuelt. At vsport, som er en betalingskanal, sender reklame midt i løpet gjør at det blir F1tv her uansett.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Må vær ganske fint å legge opp på egne premisser. De andre som kanskje/kanskje ikke har kjørt sitt siste F1 løp får ikke noe hyllest.

Ricciardo kunne fint fått litt hyllest i dag, men vi vet jo ikke om vi ser han igjen i en F1bil.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Gøy at Vettel fikk et poeng til slutt der. Herlig fyr.

R66

Legg inn av R66 »

Merc bryter pga av feil på bilen for første gang i åt, så imponerende

Charles klarer å komme i mellom RedBulls, bra gjort Ferrari

Vettel kunne tjent Aston 12 mil$ om han klarete å kjøre forbi Ric, glad at han greidde ikke det

Det var det for i år, 899 kr for f1tv var til de grader verdt det

Centrist

Legg inn av Centrist »

Perez hadde tatt 2.plass hadde det ikke vært for Verstappen. Enkelt å skylde på andre, men Verstappen kunne faktisk ha fikset dette for Perez.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Da var sesongen over og en sesong som vel ikke blir stående igjen med store bokstaver.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Centrist skrev: søn nov 20, 2022 3:50 pm Perez hadde tatt 2.plass hadde det ikke vært for Verstappen. Enkelt å skylde på andre, men Verstappen kunne faktisk ha fikset dette for Perez.
Perez er for treig uansett. Den andreplassen skal han ta i den bilen alene, om han er god nok.

Visa

Legg inn av Visa »

Centrist skrev: søn nov 20, 2022 3:50 pm Perez hadde tatt 2.plass hadde det ikke vært for Verstappen. Enkelt å skylde på andre, men Verstappen kunne faktisk ha fikset dette for Perez.
Spar meg. Hvordan kunne han det? Risikere å miste en løpsseier for å sikre en (egentlig) uviktig plass i VM? Det er til syvende og sist Perez sin egen feil at han havner på 3. plass, ikke Max.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Soccermannen skrev: søn nov 20, 2022 3:52 pm
Centrist skrev: søn nov 20, 2022 3:50 pm Perez hadde tatt 2.plass hadde det ikke vært for Verstappen. Enkelt å skylde på andre, men Verstappen kunne faktisk ha fikset dette for Perez.
Perez er for treig uansett. Den andreplassen skal han ta i den bilen alene, om han er god nok.
Absolutt enig. Perez skulle i utgangspunktet ta den andreplassen lett, allikevel: Når situasjonene er som den er, kunne Verstappen fikset det.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Soccermannen skrev: søn nov 20, 2022 3:52 pm
Centrist skrev: søn nov 20, 2022 3:50 pm Perez hadde tatt 2.plass hadde det ikke vært for Verstappen. Enkelt å skylde på andre, men Verstappen kunne faktisk ha fikset dette for Perez.
Perez er for treig uansett. Den andreplassen skal han ta i den bilen alene, om han er god nok.
Selv tenker jeg at man bare skal hjelpe slik om du ikke kjemper for en win selv eller de ligger 1-2 med ingenting å kjempe for.

Skulle opplagt sluppet han forbi i Brasil, men det hadde ikke noe å si til slutt. Og de har ikke ligget 1-2 etter at Verstappen sikret mesterskapet.

Hadde vært høl i huet å slippe seg ned i dag når han var på samme strategi som Leclerc. Leclerc med bedre dekk og DRS...

Så jeg ser ikke helt hva Verstappen skulle gjort som sikret dette for Perez.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Ghost skrev: søn nov 20, 2022 3:59 pm Leclerc med bedre dekk og DRS...
Så jeg ser ikke helt hva Verstappen skulle gjort som sikret dette for Perez.
Hadde Leclerc bedre dekk (altså stoppet senere)? Da har jeg blignset! Var sikker på at Leclerc sine dekk var vesentlig mer slitte enn begge RB sine.

Da trekker jeg tilbake det jeg sa. Blir vel risikabelt å trekke seg ned.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Centrist skrev: søn nov 20, 2022 4:03 pm
Ghost skrev: søn nov 20, 2022 3:59 pm Leclerc med bedre dekk og DRS...
Så jeg ser ikke helt hva Verstappen skulle gjort som sikret dette for Perez.
Hadde Leclerc bedre dekk (altså stoppet senere)? Da har jeg blignset! Var sikker på at Leclerc sine dekk var vesentlig mer slitte enn begge RB sine.

Da trekker jeg tilbake det jeg sa. Blir vel risikabelt å trekke seg ned.
Ja, men bare én runde så forskjellen var mindre enn jeg trodde i motsatt retning også :P Poenget mitt står uansett da. Med klar dekkfordel Verstappen hadde det gitt mer mening å ta sjansen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Kjapp ute!!


Centrist

Legg inn av Centrist »

Mr.Meep skrev: søn nov 20, 2022 6:01 pm Kjapp ute!!
Hint om at vi ser Aston Martin uten sidepods neste år kanskje?!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


Longva

Legg inn av Longva »

102 dager til FP1 i Bahrain, F1 2023.

Snakkes om noen måneder på testing i februar

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Longva skrev: man nov 21, 2022 4:53 pm 102 dager til FP1 i Bahrain, F1 2023.

Snakkes om noen måneder på testing i februar
De holder jo på med testing nå men det er viss nok off the camera test

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


Ghost

Legg inn av Ghost »

Sesong over og mine terningkast:

Verstappen (6): Trenger vel ikke si noe. Overlegen i alt.

Russell (6) : Tar sin første seier og topp 5 i alle løp bortsett fra 3. Overbevisende debutsesong i en skuffende bil.

Leclerc (5): Konge i starten av sesongen og enorn på kvalifisering. Gjør et par alvorlige feil som koster en karakter, men stort sett offer for laget.

Hamilton (5): Makser bilen og ikke langt unna en seier. Har levert utrolig bra i løpene, men litt for dårlig start og kvalifiseringer til å få maks score. Viser hvor god han er.

Norris (5): Ingen snakker om han. Best of the rest og eneste fører utenfor topp 3 som tar en pall i år. Tar nesten alle av McLarens poeng i en sesong bilen ikke var optimal.

Magnussen (5): Vanskelig å gi mindre til en fører som tar pole i en Haas. Meget bra comeback, særlig i starten av sesongen. Slår Mick med god margin.

Sainz (4): Får seg en seier og er veldig konsistent. Men for mange feil i starten da Ferrari hadde den beste bilen.

Perez (4): Får for lite ut av bilen og burde blitt nr 2 med god margin. Er igjen for svak etter sommeren. Men seier i Monaco trekker opp mye. Pluss for Baku også.

Albon (4): Lukter på femmeren. Knallcomeback med tre poengplasseringer i feltets klart verste bil. Men sakket litt av mot slutten.

Alonso (4): Hadde nok også luktet på femmeren med en mer stabil bil og litt mer flaks. Blir slått av Ocon, men stort sett alt skyldes holdbarhet eller uhell. Har noen enorme løp og kvalifiseringer.

Ocon (4): Stabilt god og plukker bra med poeng. Fjerdeplass i Japan årets høydepunkt. Men fremstår dårligere enn Alonso uansett.

Vettel (4): Kom sterkt på slutten med poeng i 6 av de 10 siste. Slår Stroll greit til tross for at teamet gjør mye rart.

Bottas (4): Starten av sesongen var terningkast 6. Var vel stabilt best of the rest en periode. Så ble det terningkast 2-takter. Tar snittet.

Zhou (3): Blir som ventet slått greit av Bottas, men mye uflaks da bilen var god og ikke langt bak når den tapte seg. Absolutt godkjent, men tar for lite poeng til å få en firer.

Schumacher (3): Tar sine første poeng, men skal være nærmere comeback-Magnussen i sin andre sesong. Forståelig at det blir en pause.

Stroll (3): Treg start Var på gang etter pausen, men så blir det en del feil igjen. Fortsatt for lite konsistent.

Gasly (2): Et par gode løp hvor han viser potensialet (særlig Baku), men mange steg tilbake. Har knapt sett han. Godt av et skifte nå.

Tsunoda (2): Fin start på sesongen, men tar 1(!) poeng etter Monaco. Forventet mer i hans andre sesong.

Ricciardo (2): Noen veldig gode løp (Australia, Singapore, Mexico), men går for lenge mellom dem. Er stort sett anonym med TV-tid kun når han fighter dårligere førere i dårligere biler. Et hav bak Norris som han bør være på høyde med. Trenger en pause.

Latifi (1): Tar poeng, noe som kanskje er bedre enn ventet. Men det var pga strategi. Ikke i nærheten av noe resten av sesongen.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Det spinnes på testing altså!
.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Ferrari må opp flere hakk neste sesong hvis de vil beholde Leclerc. Før sesongen ville han blank avvist alle spørsmål om andre lag. I det siste har han flere ganger latt døra stå ørlite på gløtt.


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Motorsport»