Støttetråden for oss som boikotter VM

Svar
Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Re: Støttetråden for oss som boikotter VM

Legg inn av kytec »

Folk_flesk skrev: tir nov 22, 2022 10:09 pm
kytec skrev: tir nov 22, 2022 10:05 pm Hva om jeg ser på menn når Opinion ringer så sier jeg at jeg boikottet hele Fotball-VM.

Blir jeg da regnet som seer eller ikke?
Siden du ser på menn når de ringer så vil de sikkert anta at du boikotter pga Qatars anti-homofili-politikk.
Sikkert, men de vet ikke at jeg ser på menn, jeg sier selvsagt at jeg ser på et opptak av "Der nokon kunne tru at andre skulle bu".

trønderen

Legg inn av trønderen »

seriemester2013 skrev: tir nov 22, 2022 10:48 pm
trønderen skrev: tir nov 22, 2022 10:28 pm Hva med, hva med, hva med? Et enkelt ja eller nei spørsmål. Støtter du Qatars behandling av homofile?

Også klarer du faktisk å påstå at jeg ikke har et nært forhold til fotball også. Hvorfor tror du jeg opprettet denne tråden? Jeg synes det er tungt å ikke se VM, nettopp fordi det er noe av det morsomste jeg vet. Men jeg ofrer det, fordi jeg mener det er det riktige å gjøre.
Jeg også var fullstendig klar for full boikott av tv-sendingene fra årets VM.
Absolutt alt er feil med det.
MEN, jeg er ikke alene i huset, barna kjørte på at ingen av vennene deres ble nektet å se VM, og jeg måtte til slutt la de få se.
Argumentet med at det kun er hvert fjerde år, og at dette var viktig for dem vant frem, selv om de også skjønte meg og grunnen til at jeg ikke ville være en del av statistikken som viste at de hadde tellende seere.
Når det først registreres at det ses på er det unaturlig at jeg går i et annet rom for personlig ikke å se på, så jeg tapte denne kampen for moralske verdier
Forstår godt at det blir ekstra vanskelig når man har barn som vil se på. Og jeg synes dette er oss voksne sin kamp. Barn skal få slippe å ta et standpunkt til dette. Vil de se VM skal de få se VM. Og skjønner jeg at du også ser på.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

"Hjemme med sykt barn" blir til "Ville selv ha boikottet, men så skulle absolutt sønnen min se på!".
Sist redigert av Folk_flesk den tir nov 22, 2022 11:02 pm, redigert 2 ganger totalt.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Crazy Horse skrev: Du kan mislike det, men slik er det, og du (vi) har kanskje ikke noe med dette moral- eller kvinnesynet i en fremmed kultur ?
Det er nettopp det jeg mener vi har.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

seriemester2013 skrev: tir nov 22, 2022 10:48 pm
trønderen skrev: tir nov 22, 2022 10:28 pm
Når det først registreres at det ses på er det unaturlig at jeg går i et annet rom for personlig ikke å se på, så jeg tapte denne kampen for moralske verdier
Hva f....! Hvem registrerer det? Er vi kommet så langt i storebror ser deg samfunnet?

Ser for meg Kirkvaag løpe rundt med den kleshengeren og en radio på ryggen for å registrere alle synderne.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Folk_flesk skrev: tir nov 22, 2022 10:59 pm "Hjemme med sykt barn" blir til "Ville selv ha boikottet, men så skulle absolutt sønnen min se på".
:lol: :lol: :lol: :lol:

Corvus

Legg inn av Corvus »

Crazy Horse skrev: tir nov 22, 2022 10:54 pm Drar du som kvinne til Iran må du dekke til håret, ikke kle deg i korte skjørt osv..
Iranske kvinner brenner jo hijabene sine, vestlige kvinner skal selvsagt ikke gå med hijab i Iran.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Henningsen skrev: tir nov 22, 2022 10:37 pm
Crazy Horse skrev: tir nov 22, 2022 10:28 pm
Henningsen skrev: tir nov 22, 2022 10:21 pm

Dette er helt korrekt 😉
Med slike holdninger er det vel lett å boikotte VM. Jeg har lenge hatt den teori at de mest ihuga boikottfolka ikke har noe genuint forhold til fotball, annet enn i beste fall et favorittlag i England, til nød i Norge. Håndball er hands
Enkelt å boikotte uansett.
Enkelte ting er bare viktigere enn andre.
Det er VM hvert fjerde år. Jeg har minner fra hvert VM siden 1982. Det kunne ikke falle meg inn å boikotte dette VM, særlig ikke når det drar seg til. Hvilket lag stiller Brasil ? Hva med gamle stormakter som Tyskland og Frankrike ? Kan England bidra ? Hva med Argentina sitt Messi og klubbløse Ronaldo sitt Portugal ? Messi og Ronaldo sine siste mesterskap. Kommer det opp nye navn, nye stjerner fra Afrika eller Syd Amerika som jeg aldri har hørt om osv osv.. ?? Jeg skal altså boikotte TV stolen eller fotballpuben som fotballnerd av prinsipielle grunner. NRK/TV2 har for lengst betalt for rettighetene. Never!! Jeg støtter ikke korrupte FIFA eller politikken i Qatar, ei heller synet på menneskerettigheter i landet, men å ramme landet nå som mesterskapet er i gang er naivt tøv. Det er mye jeg heller kan boikotte som kan gi effekt, som møbler produsert av regnskogmateriell eller klær produsert av barn i lavkostland.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

kytec skrev: tir nov 22, 2022 11:01 pm
seriemester2013 skrev: tir nov 22, 2022 10:48 pm
trønderen skrev: tir nov 22, 2022 10:28 pm
Når det først registreres at det ses på er det unaturlig at jeg går i et annet rom for personlig ikke å se på, så jeg tapte denne kampen for moralske verdier
Hva f....! Hvem registrerer det? Er vi kommet så langt i storebror ser deg samfunnet?

Ser for meg Kirkvaag løpe rundt med den kleshengeren og en radio på ryggen for å registrere alle synderne.
Det registreres hva du ser på dekoderen eller live-stream, hvordan ellers kan det måles hvor mange som ser på hva?

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Corvus skrev: tir nov 22, 2022 11:04 pm
Crazy Horse skrev: tir nov 22, 2022 10:54 pm Drar du som kvinne til Iran må du dekke til håret, ikke kle deg i korte skjørt osv..
Iranske kvinner brenner jo hijabene sine, vestlige kvinner skal selvsagt ikke gå med hijab i Iran.
Tøff i trynet her. Anbefaler deg å dra til Teheran og prøve…

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

trønderen skrev: søn nov 20, 2022 7:03 pm Dette er tråden for oss som boikotter VM og som trenger støtte til å komme seg gjennom denne måneden uten å se ett eneste minutt av mesterskapet.
Fordi jeg tipper det er flere enn meg som synes dette blir vanskelig? Jeg elsker VM, men jeg kan ikke med god samvittighet se på dette mesterskapet. Men samvittigheten kommer ikke til å hindre fristelsen og abstinensene som vil komme etter hvert.
Så hva gjør dere for å hindre at det blir for ille?
Tror du må starte en ny tråd. De som vil diskutere VM har kuppet tråden med avsporing, og mod har gitt opp.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

seriemester2013 skrev: tir nov 22, 2022 11:08 pm
kytec skrev: tir nov 22, 2022 11:01 pm
seriemester2013 skrev: tir nov 22, 2022 10:48 pm
Når det først registreres at det ses på er det unaturlig at jeg går i et annet rom for personlig ikke å se på, så jeg tapte denne kampen for moralske verdier
Hva f....! Hvem registrerer det? Er vi kommet så langt i storebror ser deg samfunnet?

Ser for meg Kirkvaag løpe rundt med den kleshengeren og en radio på ryggen for å registrere alle synderne.
Det registreres hva du ser på dekoderen eller live-stream, hvordan ellers kan det måles hvor mange som ser på hva?
Trodde det var meningsmålingsbyråer som ringte opp en representativ gruppe. Jeg lever nok i gamle dager.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

ehall skrev: tir nov 22, 2022 11:10 pm
trønderen skrev: søn nov 20, 2022 7:03 pm Dette er tråden for oss som boikotter VM og som trenger støtte til å komme seg gjennom denne måneden uten å se ett eneste minutt av mesterskapet.
Fordi jeg tipper det er flere enn meg som synes dette blir vanskelig? Jeg elsker VM, men jeg kan ikke med god samvittighet se på dette mesterskapet. Men samvittigheten kommer ikke til å hindre fristelsen og abstinensene som vil komme etter hvert.
Så hva gjør dere for å hindre at det blir for ille?
Tror du må starte en ny tråd. De som vil diskutere VM har kuppet tråden med avsporing, og mod har gitt opp.
Men hvorfor trenger man støtte i et diskusjonsforum for å boikotte VM? Det blir jo bare å kaste bensin på bålet. Hvis man vil boikotte er det bare å styre unna kamper på TV og diskusjoner i sosiale medier, verre er det ikke.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Crazy Horse skrev: tir nov 22, 2022 11:08 pm
Corvus skrev: tir nov 22, 2022 11:04 pm
Crazy Horse skrev: tir nov 22, 2022 10:54 pm Drar du som kvinne til Iran må du dekke til håret, ikke kle deg i korte skjørt osv..
Iranske kvinner brenner jo hijabene sine, vestlige kvinner skal selvsagt ikke gå med hijab i Iran.
Tøff i trynet her. Anbefaler deg å dra til Teheran og prøve…
For min del skal jeg selvsagt aldri til et slikt søppelland det er når middelalderekstremistene styrer. Blir de styrtet så vet man aldri.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

trønderen skrev: tir nov 22, 2022 10:59 pm
Crazy Horse skrev: Du kan mislike det, men slik er det, og du (vi) har kanskje ikke noe med dette moral- eller kvinnesynet i en fremmed kultur ?
Det er nettopp det jeg mener vi har.
Om folk i Qatar eller Afghanistan ser på homofile som syke mennesker så skal vi inn å endre det ? Det er misjon som med korstog og misjonærer. Disse endringene må komme innenifra. Vi har like liten rett til å dytte vårt moralsyn på disse menneskene som vi tidligere misjonerte Jesus på disse edle villmenn. Det vi må sloss mot et forfølgelse, tortur, dødsstraff og lange fengselsstraffer av forfulgte mennesker, f eks homofile.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Corvus skrev: tir nov 22, 2022 11:15 pm
Crazy Horse skrev: tir nov 22, 2022 11:08 pm
Corvus skrev: tir nov 22, 2022 11:04 pm

Iranske kvinner brenner jo hijabene sine, vestlige kvinner skal selvsagt ikke gå med hijab i Iran.
Tøff i trynet her. Anbefaler deg å dra til Teheran og prøve…
For min del skal jeg selvsagt aldri til et slikt søppelland det er når middelalderekstremistene styrer. Blir de styrtet så vet man aldri.
Tenk at Iranske kvinner fikk delta i samfunnet og danse uten å dekke til håret før presteregimet tok makten.
Fatter og begriper ikke at de unge ikke får kastet vannstyret og får et friere land igjen

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

KingKongHalvor skrev: tir nov 22, 2022 11:15 pm
ehall skrev: tir nov 22, 2022 11:10 pm
trønderen skrev: søn nov 20, 2022 7:03 pm Dette er tråden for oss som boikotter VM og som trenger støtte til å komme seg gjennom denne måneden uten å se ett eneste minutt av mesterskapet.
Fordi jeg tipper det er flere enn meg som synes dette blir vanskelig? Jeg elsker VM, men jeg kan ikke med god samvittighet se på dette mesterskapet. Men samvittigheten kommer ikke til å hindre fristelsen og abstinensene som vil komme etter hvert.
Så hva gjør dere for å hindre at det blir for ille?
Tror du må starte en ny tråd. De som vil diskutere VM har kuppet tråden med avsporing, og mod har gitt opp.
Men hvorfor trenger man støtte i et diskusjonsforum for å boikotte VM? Det blir jo bare å kaste bensin på bålet. Hvis man vil boikotte er det bare å styre unna kamper på TV og diskusjoner i sosiale medier, verre er det ikke.
Nettopp. Disse boikottmenneskene vil markedsføre sin skinnhellighet samtidig som de like etter kjøper mahogni produkter fra verdens siste regnskoger eller barneklær fra H&M produsert i Bangladesh (av barn) fordi det er billig. Å boikotte noe man ikke bryr seg nevneverdig om - minus for trønderen - er da litt av et offer (sic).

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Skulle gjerne vært i Iran i 1975 for å si det sånn, nå er landet ødelagt, men i teorien kan det fikses igjen.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Crazy Horse skrev: tir nov 22, 2022 10:54 pm At landet av religiøse grunner forbyr homofili har vi faktisk ikke en dritt med. Jeg reagerer langt mer på at mennesker i f eks Afghanistan piskes offentlig fordi de har sex uten å være gift, eller at utro personer steines til døde.
Dette er da motsigende, du må jo mene det er opp til det enkelte landet uavhengig om det er Qatar eller Afghanistan?

Og hvorfor dette fokuset på nasjoner? Om naboen velger å oppdra sitt barn med å gi det juling så er det da opp til han og ikke noe du eller jeg skal blande oss inn i? Det er hans kultur og verdier.

Jeg er av en annen oppfatning, jeg er for universelle menneskerettigheter uavhengig av hvilket pass en person har, uavhengig av kjønn, legning, etnisitet. Og jeg blander meg gjerne i hva de gjør i andre land, urett er urett uavhengig av det. Og det er jo det som har gjort at vesten har utviklet seg så mye fra tiden med kolonisering og der man baserte samfunnet sitt på religiøse dogmer. I dag bidrar vesten, både gjennom statlige prosjekter og frivillige organisasjoner, med å gjøre livet bedre for folk over hele verden. Og det er kjipt at du rått og brutalt kjøper retorikken fra despoter og diktaturer om at en nasjon kan gjøre hva den vil i stede for å fokusere på alle menneskers sine ukrenkelige rettigheter.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jeg dropper denne hyssingen, trollene kan få ha den for seg selv. De seriøse med moral kan følge meg inn hit:

viewtopic.php?p=1095580#p1095580

Brukeravatar
Farmer
Innlegg: 455

Legg inn av Farmer »

kytec skrev: tir nov 22, 2022 10:19 pm
Farmer skrev: tir nov 22, 2022 2:55 pm Da peiler vi tilbake tråden etter trådstarter sine premisser.
Siste nytt i boikottmotivasjon:
Jødiske organisasjoner opplyser til Jerusalem Post at Qatar ikke vil servere koshermat eller tillate jødisk bønn under VM.

Edit: Ser nå at jeg kom på etterskudd her. Men litt repetisjon er fint;-)
Kan de ikke bare spise Halal? Det er vel mye det samme? Det viktigste for begge er at de skal pine dyrene.
Det med maten er en ting. Værre at man ikke kan utøve sin religion i settingen VM i fotball.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Farmer skrev: tir nov 22, 2022 11:30 pm
kytec skrev: tir nov 22, 2022 10:19 pm
Farmer skrev: tir nov 22, 2022 2:55 pm Da peiler vi tilbake tråden etter trådstarter sine premisser.
Siste nytt i boikottmotivasjon:
Jødiske organisasjoner opplyser til Jerusalem Post at Qatar ikke vil servere koshermat eller tillate jødisk bønn under VM.

Edit: Ser nå at jeg kom på etterskudd her. Men litt repetisjon er fint;-)
Kan de ikke bare spise Halal? Det er vel mye det samme? Det viktigste for begge er at de skal pine dyrene.
Det med maten er en ting. Værre at man ikke kan utøve sin religion i settingen VM i fotball.
Religion er en galskap man har inne i hodet, ingen som merker om du ber.

Brukeravatar
Farmer
Innlegg: 455

Legg inn av Farmer »

kytec skrev: tir nov 22, 2022 11:33 pm
Farmer skrev: tir nov 22, 2022 11:30 pm
kytec skrev: tir nov 22, 2022 10:19 pm

Kan de ikke bare spise Halal? Det er vel mye det samme? Det viktigste for begge er at de skal pine dyrene.
Det med maten er en ting. Værre at man ikke kan utøve sin religion i settingen VM i fotball.
Religion er en galskap man har inne i hodet, ingen som merker om du ber.
Da er det jo rart at det legges ned forbud mot dette.
Så må vi vel anerkjenne at hedninger som meg og deg er i stort mindretall i verden, så vet ikke om vi skal være skråsikker på at vi er de fornuftige.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Farmer skrev: tir nov 22, 2022 11:39 pm
kytec skrev: tir nov 22, 2022 11:33 pm
Farmer skrev: tir nov 22, 2022 11:30 pm
Det med maten er en ting. Værre at man ikke kan utøve sin religion i settingen VM i fotball.
Religion er en galskap man har inne i hodet, ingen som merker om du ber.
Da er det jo rart at det legges ned forbud mot dette.
Så må vi vel anerkjenne at hedninger som meg og deg er i stort mindretall i verden, så vet ikke om vi skal være skråsikker på at vi er de fornuftige.
Tror heldigvis verden er i ferd med å snu, om 100 år er hedninger i flertall

Brukeravatar
Farmer
Innlegg: 455

Legg inn av Farmer »

seriemester2013 skrev: tir nov 22, 2022 11:41 pm
Farmer skrev: tir nov 22, 2022 11:39 pm
kytec skrev: tir nov 22, 2022 11:33 pm

Religion er en galskap man har inne i hodet, ingen som merker om du ber.
Da er det jo rart at det legges ned forbud mot dette.
Så må vi vel anerkjenne at hedninger som meg og deg er i stort mindretall i verden, så vet ikke om vi skal være skråsikker på at vi er de fornuftige.
Tror heldigvis verden er i ferd med å snu, om 100 år er hedninger i flertall
Det hadde vært greit. Må vi ikke gå i den samme moralske fellen som de religiøse har gjort oppover, som for eksempel nå i Qatar (det siste for å unngå avsporing av tråden;-)

lund

Legg inn av lund »

Crazy Horse skrev: tir nov 22, 2022 11:20 pm
KingKongHalvor skrev: tir nov 22, 2022 11:15 pm
ehall skrev: tir nov 22, 2022 11:10 pm

Tror du må starte en ny tråd. De som vil diskutere VM har kuppet tråden med avsporing, og mod har gitt opp.
Men hvorfor trenger man støtte i et diskusjonsforum for å boikotte VM? Det blir jo bare å kaste bensin på bålet. Hvis man vil boikotte er det bare å styre unna kamper på TV og diskusjoner i sosiale medier, verre er det ikke.
Nettopp. Disse boikottmenneskene vil markedsføre sin skinnhellighet samtidig som de like etter kjøper mahogni produkter fra verdens siste regnskoger eller barneklær fra H&M produsert i Bangladesh (av barn) fordi det er billig. Å boikotte noe man ikke bryr seg nevneverdig om - minus for trønderen - er da litt av et offer (sic).
Hvorfor gjentar du dette røret med at man boikotter noe man ikke bryr seg nevneverdig om? All historikk for de aller fleste brukerne i denne tråden tilsier da tvert imot det motsatte. Den største kritikeren av oss er forresten en man omtrent aldri ser i fotballtrådene, så hvorfor du gjentar denne åpenbart feilaktige påstanden er bare veldig merkelig.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

seriemester2013 skrev: tir nov 22, 2022 11:41 pm
Farmer skrev: tir nov 22, 2022 11:39 pm
kytec skrev: tir nov 22, 2022 11:33 pm

Religion er en galskap man har inne i hodet, ingen som merker om du ber.
Da er det jo rart at det legges ned forbud mot dette.
Så må vi vel anerkjenne at hedninger som meg og deg er i stort mindretall i verden, så vet ikke om vi skal være skråsikker på at vi er de fornuftige.
Tror heldigvis verden er i ferd med å snu, om 100 år er hedninger i flertall
Hill Odin.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Crazy Horse skrev: tir nov 22, 2022 11:20 pm
KingKongHalvor skrev: tir nov 22, 2022 11:15 pm
ehall skrev: tir nov 22, 2022 11:10 pm

Tror du må starte en ny tråd. De som vil diskutere VM har kuppet tråden med avsporing, og mod har gitt opp.
Men hvorfor trenger man støtte i et diskusjonsforum for å boikotte VM? Det blir jo bare å kaste bensin på bålet. Hvis man vil boikotte er det bare å styre unna kamper på TV og diskusjoner i sosiale medier, verre er det ikke.
Nettopp. Disse boikottmenneskene vil markedsføre sin skinnhellighet samtidig som de like etter kjøper mahogni produkter fra verdens siste regnskoger eller barneklær fra H&M produsert i Bangladesh (av barn) fordi det er billig. Å boikotte noe man ikke bryr seg nevneverdig om - minus for trønderen - er da litt av et offer (sic).
Igjen, hva faen vet du om hva vi som velger å boikotte dette VM gjør og ikke gjør. Og ja, jeg så ikke et eneste minutt av OL i Kina heller.
Jævla barnslig hersketeknikk og messe om at vi som velger å boikotte dette er skinnhellige. Faen meg bedre det, enn hva nå du er....

Jeg har sett alle VM fra -82 og følge United tett.

Begeret er nådd. Drittsekk.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

KingKongHalvor skrev: tir nov 22, 2022 11:15 pm
ehall skrev: tir nov 22, 2022 11:10 pm
trønderen skrev: søn nov 20, 2022 7:03 pm Dette er tråden for oss som boikotter VM og som trenger støtte til å komme seg gjennom denne måneden uten å se ett eneste minutt av mesterskapet.
Fordi jeg tipper det er flere enn meg som synes dette blir vanskelig? Jeg elsker VM, men jeg kan ikke med god samvittighet se på dette mesterskapet. Men samvittigheten kommer ikke til å hindre fristelsen og abstinensene som vil komme etter hvert.
Så hva gjør dere for å hindre at det blir for ille?
Tror du må starte en ny tråd. De som vil diskutere VM har kuppet tråden med avsporing, og mod har gitt opp.
Men hvorfor trenger man støtte i et diskusjonsforum for å boikotte VM? Det blir jo bare å kaste bensin på bålet. Hvis man vil boikotte er det bare å styre unna kamper på TV og diskusjoner i sosiale medier, verre er det ikke.
Hvis dere ønsker å diskutere boikott eller ikke, så er det en trå som heter Debatten - se eller boikotte VM. Bruk den, verre er det ikke. Men dere har ødelagt og tatt over denne tråden. Så kos dere her, vi andre finner bedre egnede steder for oss. Bare vær så snill å hold dere unna der.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Queenie skrev: tir nov 22, 2022 10:13 pm
HNilsen skrev: tir nov 22, 2022 9:03 pm
Queenie skrev: tir nov 22, 2022 8:37 pm

Det skjer i Kina også, alt for at du skal få din airfryer og IPhone.
Ja, og det handler om timing. Og akkurat nå er timingen slik at endringer kan skje. Ikke i Qatar, men i FIFA. Din respons er altså å oppretteholde status quo. Derfor er du - sammen med doktoren og en del andre her inne - på feil side av historien.
Det er bare din mening. Jeg får med meg det som skjer, enten jeg liker det eller ei. Å amerikanere alt og lage små-Trumpister av alle er for øvrig en jævlig dårlig idé.
For å oppsummere din debattstil: Noen skriver et saklig innlegg. Du responderer på det med et sjikanøst nonsens-svar, der din motdebattant tillegges meninger han ikke har. Din motdebattant svarer saklig på nonsens-svaret ditt, hvorpå du svarer med helt uforståelige anklager som ikke har blitt framsagt. Det største problemet er ikke at at svarene dine her er så totalt ute av synk med virkeligheten. Det største problemet er at du nesten alltid durer på i samme stil. I debatt etter debatt. Det er umulig å føre en normal diskusjon med deg. Er du et troll?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»