Spania - Costa Rica [17:00]

Svar
netrebske
Innlegg: 4258

Re: Spania - Costa Rica [17:00]

Legg inn av netrebske »

Barnebarnet til Erik Soler gjør 6-0, synd han ikke valgte Norge.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Til og med Morata scorer!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ble stygt dette! 7-0!

Saturn

Legg inn av Saturn »

Er egentlig slemt av FIFA å legge til +8 her.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Til og med Morata får seg et mål her.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Og Norge skal møte Spania i EM-kvaliken.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Jah Tyskerne bør grue seg!

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

lsklars skrev: ons nov 23, 2022 6:53 pm Og Norge skal møte Spania i EM-kvaliken.
Det skal heldigvis Skottland og Georgia også gjøre.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Costa Rica med 0 avslutninger.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Spanien altså.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Leverer ikke Costa Rica den svakeste VM kampen i moderne tid her?

Saturn

Legg inn av Saturn »

lsklars skrev: ons nov 23, 2022 6:53 pm Og Norge skal møte Spania i EM-kvaliken.
Blir andre boller med Næs, Ødis og Braut.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Saturn skrev: ons nov 23, 2022 6:56 pm Leverer ikke Costa Rica den svakeste VM kampen i moderne tid her?
Kan ikke gjøre det så mye verre når man ikke har avslutninger mot eller på mål i løpet av kampen. Her blir det smultringer på børsen i Costa Rica-Posten i morgen.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Litt sykt at Costa Rica ikke hadde tapt på sine 5 siste kamper før denne.
Bilde

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Saturn skrev: ons nov 23, 2022 6:56 pm Leverer ikke Costa Rica den svakeste VM kampen i moderne tid her?
Tyskland slo Saudi Arabia 8-0 i sin åpningskamp i 2002.
Har nok også vært kamper med langt flere sjanser skapt av et lag enn effektive Spania i kveld.
Sist redigert av netrebske den ons nov 23, 2022 7:07 pm, redigert 1 gang totalt.

startelver

Legg inn av startelver »

lsklars skrev: ons nov 23, 2022 6:53 pm Og Norge skal møte Spania i EM-kvaliken.
Haaland har scoret 9 mål i en kamp så ingen fare der.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

PapaSmurf skrev: ons nov 23, 2022 5:55 pm Å ja. Det er her alle som «er på feil side av historien» sitter 😂😂😂

Mye rart man skal lese på slike forum.

Jeg flirer høyt av de som sitter og tror de er bedre enn andre fordi de sitter hjemme i stua med svart skjerm. Måtte lese opp et par innlegg til kompisene mine tidligere. De skratta.
Merker meg at oppmerksomheten nå vris bort fra de døde gjestearbeidere til homofile. Det ante meg. Det er vel det dette handler om Klavenes ? Tyskerne burde kanskje konsentrere seg om fotball og ikke alt annet. På Dagsrevyen er Klavenes og homofile i Qatar hovedoppslag. Viktigere enn at russerne bomber barnesykehus i Ukraina. En 2 dager gammel baby dør, store deler av landet uten strøm og vinteren i anmarsj.

Spania kampen. Bekrefter at 48 lag i VM er tøv.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Crazy Horse skrev: ons nov 23, 2022 7:10 pm
PapaSmurf skrev: ons nov 23, 2022 5:55 pm Å ja. Det er her alle som «er på feil side av historien» sitter 😂😂😂

Mye rart man skal lese på slike forum.

Jeg flirer høyt av de som sitter og tror de er bedre enn andre fordi de sitter hjemme i stua med svart skjerm. Måtte lese opp et par innlegg til kompisene mine tidligere. De skratta.
Merker meg at oppmerksomheten nå vris bort fra de døde gjestearbeidere til homofile. Det ante meg. Det er vel det dette handler om Klavenes ? Tyskerne burde kanskje konsentrere seg om fotball og ikke alt annet. På Dagsrevyen er Klavenes og homofile i Qatar hovedoppslag. Viktigere enn at russerne bomber barnesykehus i Ukraina. En 2 dager gammel baby dør, store deler av landet uten strøm og vinteren i anmarsj.

Spania kampen. Bekrefter at 48 lag i VM er tøv.
Det har blitt for mye fokus på homofili og trans i vestlig media. Og ikke minst kvinner, som fra naturens side forøvrig er mer emosjonell og irrasjonell. De fleste forstår dette lenge før de blir voksen.
Gjennomsnitts-mannen derimot virker det som man skal begrave, for hvem er det som har mest makt i forhold osv. idag? Det er damene, som stort sett får viljen sin.
Maktbalansen må bli bedre… og jeg skjønner at de i østen ler av vesten og de her bestemmelsene, selv om de fleste der er idioter og har valgt den feigeste løsningen som er å gjøre ting forbudt.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

PapaSmurf skrev: ons nov 23, 2022 5:55 pm Å ja. Det er her alle som «er på feil side av historien» sitter 😂😂😂

Mye rart man skal lese på slike forum.

Jeg flirer høyt av de som sitter og tror de er bedre enn andre fordi de sitter hjemme i stua med svart skjerm. Måtte lese opp et par innlegg til kompisene mine tidligere. De skratta.
Hva er det som var morsomt?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

k9b skrev: tor nov 24, 2022 2:39 pm
PapaSmurf skrev: ons nov 23, 2022 5:55 pm Å ja. Det er her alle som «er på feil side av historien» sitter 😂😂😂

Mye rart man skal lese på slike forum.

Jeg flirer høyt av de som sitter og tror de er bedre enn andre fordi de sitter hjemme i stua med svart skjerm. Måtte lese opp et par innlegg til kompisene mine tidligere. De skratta.
Hva er det som var morsomt?
At det insinueres at de som ser VM er dårlige mennesker.

Jeg trekker like mye på skuldrene av denne VM-skammen som jeg gjør av flyskam.

Everenga

Legg inn av Everenga »

PapaSmurf skrev: tor nov 24, 2022 2:54 pm
At det insinueres at de som ser VM er dårlige mennesker.

Jeg trekker like mye på skuldrene av denne VM-skammen som jeg gjør av flyskam.
Hva med skambank?

Eventuelt skamben.

Personlig sier jeg nei til det første og ja takk til det andre.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Skambankt er da dyktige de.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»