Justisministeren prioriterer kjendisfest

Svar
Champis

Re: Justisministeren prioriterer kjendisfest

Legg inn av Champis »

Det må være et tungt liv når man bruker energi på at en minister er på fest.

hauge23

Legg inn av hauge23 »

Champis skrev: fre nov 25, 2022 1:57 am Det må være et tungt liv når man bruker energi på at en minister er på fest.
Er vel litt forskjell på hvem minister det er, Dagbladet passer spesielt på denne aktuelle :)

Ljot

Legg inn av Ljot »

hauge23 skrev: fre nov 25, 2022 8:43 am
Champis skrev: fre nov 25, 2022 1:57 am Det må være et tungt liv når man bruker energi på at en minister er på fest.
Er vel litt forskjell på hvem minister det er, Dagbladet passer spesielt på denne aktuelle :)
Beklager korrekturen, men øynene mine blør. Hvilken minister. Hvilken!
Ellers burde det være av marginal interesse hva justisministeren gjør på fritiden så lenge det ikke går ut over jobben hun er satt til å gjøre.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Justice 97 skrev: tor nov 24, 2022 9:05 pm Justisministeren er i partyhumør igjen.

Flere av Norges største kjendiser var pyntet til trengsel da magasinet Elle arrangerte galla på Stordalens nye it-hotell. Justis- og beredskapsminister Emilie Enger Mehl dukket opp på festen iført en glitrende kjole i svart med gjennomsiktige partier. Enger Mehl er ikke fremmed for å sy sine egne kjoler, slik som hun gjorde til stortingsmiddagen for ett år siden, men denne gangen gikk hun for en kreasjon fra Handmade Dresses.

– Jeg er veldig takknemlig for jobben min, som også er krevende. Derfor har jeg ikke så mye tid til å planlegge antrekk, men jeg gleder meg til å kose meg her i kveld med gode venner, sier Enger Mehl.
Tidenes dristigste kjole av en justisminister?

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

oddvar_kjempebra skrev: fre nov 25, 2022 8:58 am
Justice 97 skrev: tor nov 24, 2022 9:05 pm Justisministeren er i partyhumør igjen.

Flere av Norges største kjendiser var pyntet til trengsel da magasinet Elle arrangerte galla på Stordalens nye it-hotell. Justis- og beredskapsminister Emilie Enger Mehl dukket opp på festen iført en glitrende kjole i svart med gjennomsiktige partier. Enger Mehl er ikke fremmed for å sy sine egne kjoler, slik som hun gjorde til stortingsmiddagen for ett år siden, men denne gangen gikk hun for en kreasjon fra Handmade Dresses.

– Jeg er veldig takknemlig for jobben min, som også er krevende. Derfor har jeg ikke så mye tid til å planlegge antrekk, men jeg gleder meg til å kose meg her i kveld med gode venner, sier Enger Mehl.
Tidenes dristigste kjole av en justisminister?
Du har ikke møtt Per-Willy på privaten, tydeligvis.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

palimpsest skrev: fre nov 25, 2022 9:10 am
oddvar_kjempebra skrev: fre nov 25, 2022 8:58 am
Justice 97 skrev: tor nov 24, 2022 9:05 pm Justisministeren er i partyhumør igjen.

Flere av Norges største kjendiser var pyntet til trengsel da magasinet Elle arrangerte galla på Stordalens nye it-hotell. Justis- og beredskapsminister Emilie Enger Mehl dukket opp på festen iført en glitrende kjole i svart med gjennomsiktige partier. Enger Mehl er ikke fremmed for å sy sine egne kjoler, slik som hun gjorde til stortingsmiddagen for ett år siden, men denne gangen gikk hun for en kreasjon fra Handmade Dresses.

– Jeg er veldig takknemlig for jobben min, som også er krevende. Derfor har jeg ikke så mye tid til å planlegge antrekk, men jeg gleder meg til å kose meg her i kveld med gode venner, sier Enger Mehl.
Tidenes dristigste kjole av en justisminister?
Du har ikke møtt Per-Willy på privaten, tydeligvis.
Nei, heldigvis.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Tidenes mest ræva justisminister. Justisministeren går kledd som en bloggerhore og velger slik oppførsel og bekledning på kjendisfest foran minnesamvær for deporterte jøder i Oslo rådhus. Skulle tro at det hadde vært på sin plass at justisministeren kom og beklaget Statspolitiets deporatasjon og medvirkning til drap på nesten 800 jøder.

Men neida, hun vil heller vise kusa! Er hun helt idiot?

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

B.O.B. skrev: fre nov 25, 2022 4:06 pm Tidenes mest ræva justisminister. Justisministeren går kledd som en bloggerhore og velger slik oppførsel og bekledning på kjendisfest foran minnesamvær for deporterte jøder i Oslo rådhus. Skulle tro at det hadde vært på sin plass at justisministeren kom og beklaget Statspolitiets deporatasjon og medvirkning til drap på nesten 800 jøder.

Men neida, hun vil heller vise kusa! Er hun helt idiot?
Vil no påstå at innlegget ditt viser meir idoti enn det Justisministeren gjere. Ho er den beste justisminsteren vi har hatt på minst 8 år, Ho er mange gangar betre enn alle dei som fekk prøve seg frå Frp.
I tillegg er ho ei flott dame som kler kjolen veldig godt.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

oddvar_kjempebra skrev: fre nov 25, 2022 8:58 am
Justice 97 skrev: tor nov 24, 2022 9:05 pm Justisministeren er i partyhumør igjen.

Flere av Norges største kjendiser var pyntet til trengsel da magasinet Elle arrangerte galla på Stordalens nye it-hotell. Justis- og beredskapsminister Emilie Enger Mehl dukket opp på festen iført en glitrende kjole i svart med gjennomsiktige partier. Enger Mehl er ikke fremmed for å sy sine egne kjoler, slik som hun gjorde til stortingsmiddagen for ett år siden, men denne gangen gikk hun for en kreasjon fra Handmade Dresses.

– Jeg er veldig takknemlig for jobben min, som også er krevende. Derfor har jeg ikke så mye tid til å planlegge antrekk, men jeg gleder meg til å kose meg her i kveld med gode venner, sier Enger Mehl.
Tidenes dristigste kjole av en justisminister?
Den outfit'en overlot ikke mye til fantasien :shock:

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Regner med hun hadde stor interesse av å ha en fengslende samtale med Carew, får gode råd fra Vita og Wanda, og får ny politisk innsikt fra Morten Hegseth. Aleandra Joner og Petter Pihlgaard bidro helt sikkert også med noe fornuftig....

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Helt latterlig! Hun burde heller vært i Oslo rådhus. Hennes prioriteringer viser hvor viljesvak og liten integritet hun ha. Dette er en dame som lett kunne latt seg påvirke av folk i maktposisjoner. Jenta er et nek.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Herregud så mye syt... Jenta er noen og tjue år. Hun har hodet godt skrudd på. Et hode som nok overgår de fleste av oss som er her sitt.
Og hun vil ha seg en sivilisert fest, i all anstendighet? Er det virkelig noe å kritisere?
Er jo ikke som hun forførte guttunger i en åker heller. Skulle tatt seg ut av en minister. Eller, vent nå litt.....

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Det er ikke bare i Irak de har moralpoliti... :roll:

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

B.O.B. skrev: fre nov 25, 2022 6:16 pm Helt latterlig! Hun burde heller vært i Oslo rådhus. Hennes prioriteringer viser hvor viljesvak og liten integritet hun ha. Dette er en dame som lett kunne latt seg påvirke av folk i maktposisjoner. Jenta er et nek.
Kva skal ho i rådhuset? Lett å kunne påvirke av folk i maktposisjon? Ho har vel større maktposisjon enn nokon av dei andre på festen. Eg trur du rett og slett er missunelig.

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

Henningsen skrev: fre nov 25, 2022 6:35 pm Det er ikke bare i Irak de har moralpoliti... :roll:
Det har du rett i. Ser det godt i denne tråden, og i andre trådar TS har starta.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Justisminsteren (snart 30) stilte i en kjole verdt 39.900 kroner - ifølge VG.no "følte hun seg vel". Det er jo fint. Det er jo en grei karakteristikk av et plagg man ikler seg, når man menger seg med mange betydningsfulle influensere og samfunnsbyggere, som lever av å sminke seg i sosiale medier....
... de som har valgt henne står i matkø. Skjønt det er vel ikke stort av de velgerne heller, kryper jo ned mot sperregrensen dette partiet hennes.

Champis

Legg inn av Champis »

DoktorS skrev: fre nov 25, 2022 8:50 pm Justisminsteren (snart 30) stilte i en kjole verdt 39.900 kroner - ifølge VG.no "følte hun seg vel". Det er jo fint. Det er jo en grei karakteristikk av et plagg man ikler seg, når man menger seg med mange betydningsfulle influensere og samfunnsbyggere, som lever av å sminke seg i sosiale medier....
... de som har valgt henne står i matkø. Skjønt det er vel ikke stort av de velgerne heller, kryper jo ned mot sperregrensen dette partiet hennes.

De som står i matkø hadde nok gjort det uavhengig om Mehl var på fest……

SanctusUnum

Legg inn av SanctusUnum »

DoktorS skrev: fre nov 25, 2022 8:50 pm Justisminsteren (snart 30) stilte i en kjole verdt 39.900 kroner - ifølge VG.no "følte hun seg vel". Det er jo fint. Det er jo en grei karakteristikk av et plagg man ikler seg, når man menger seg med mange betydningsfulle influensere og samfunnsbyggere, som lever av å sminke seg i sosiale medier....
... de som har valgt henne står i matkø. Skjønt det er vel ikke stort av de velgerne heller, kryper jo ned mot sperregrensen dette partiet hennes.
Hun har bare betalt beskjedne 6000kr for å leie dette utstillingsvinduet for musa si, så det er jo helt greit.

MRSA
Innlegg: 2168

Legg inn av MRSA »

SanctusUnum skrev: lør nov 26, 2022 3:49 am
DoktorS skrev: fre nov 25, 2022 8:50 pm Justisminsteren (snart 30) stilte i en kjole verdt 39.900 kroner - ifølge VG.no "følte hun seg vel". Det er jo fint. Det er jo en grei karakteristikk av et plagg man ikler seg, når man menger seg med mange betydningsfulle influensere og samfunnsbyggere, som lever av å sminke seg i sosiale medier....
... de som har valgt henne står i matkø. Skjønt det er vel ikke stort av de velgerne heller, kryper jo ned mot sperregrensen dette partiet hennes.
Hun har bare betalt beskjedne 6000kr for å leie dette utstillingsvinduet for musa si, så det er jo helt greit.
Kan beeit gynne å lure på kva som surrar oppe i hovudet til folk. Her er det ei ung vakker kvinne som er justisminister. Vanlegvis syr ho sine eigne kjolar, men sidan jobben tar tid så leige ho for ein gang skuld ein kjole. Jobben ho har er så pass ansvarsfull at lønna gjere til at ho har hatt råd til å kjøpe kjolen, men som den fornuftige dama ho er så leige ho den. Og her ser ein fleire som klagar og synes dette er så gale, det er omtrent som moralpolitiet i Iran om ikkje verre. Ein skulle tru at det er om å gjere å snakke mest mogleg dritt.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Morsom tråd, tydeligvis mange moraliserende her inne. For det første så har slike kjoler hudfarget understoff, det er ikke naken hud i skrittet dere ser på, men ønsket om å la dere tro det er jo der. Jeg tenker ministeren er ganske desperat etter oppmerksomhet og kanskje også mann, hun kan få kle seg akkurat som hun vil men jeg tipper mange hadde tenkt sitt om en mann kom med oppkneppet skjorte ned til magen eller ultra skinny jeans som viste hele bulen.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Pussig at VGDs fremste forvarer av åkerliggende minister, tydeligvis syns det er skikkelig ille at ung kvinne går på fest, og til og med pynter seg.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Hvis det er kjolevalg og deltakelse på kjendisfest på privaten som er største ankepunktet mot henne så gjør hun antakelig en akseptabel jobb.

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

Vanligvis bryr jeg meg katten i antrekk og vil avstå fra å kommentere det. Men dette liker jeg ikke. At en justisminister søker denne typen oppmerksomhet er upassende politisk uklokt.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

DoktorS skrev: fre nov 25, 2022 8:50 pm Justisminsteren (snart 30) stilte i en kjole verdt 39.900 kroner - ifølge VG.no "følte hun seg vel". Det er jo fint. Det er jo en grei karakteristikk av et plagg man ikler seg, når man menger seg med mange betydningsfulle influensere og samfunnsbyggere, som lever av å sminke seg i sosiale medier....
... de som har valgt henne står i matkø. Skjønt det er vel ikke stort av de velgerne heller, kryper jo ned mot sperregrensen dette partiet hennes.
Det er fint at hun har god råd og kan leie seg en kjole til 6.000,- for en kveld, mens velgerne hennes sliter med å betale strømmen og kjøpe mat. Da er det viktig å henge å bli bedre kjent med fiffen.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

B.O.B. skrev: lør nov 26, 2022 8:12 pm
DoktorS skrev: fre nov 25, 2022 8:50 pm Justisminsteren (snart 30) stilte i en kjole verdt 39.900 kroner - ifølge VG.no "følte hun seg vel". Det er jo fint. Det er jo en grei karakteristikk av et plagg man ikler seg, når man menger seg med mange betydningsfulle influensere og samfunnsbyggere, som lever av å sminke seg i sosiale medier....
... de som har valgt henne står i matkø. Skjønt det er vel ikke stort av de velgerne heller, kryper jo ned mot sperregrensen dette partiet hennes.
Det er fint at hun har god råd og kan leie seg en kjole til 6.000,- for en kveld, mens velgerne hennes sliter med å betale strømmen og kjøpe mat. Da er det viktig å henge å bli bedre kjent med fiffen.
Selvfølgelig, de fleste ville gjort det om de fikk muligheten. Du ville kanskje heller vært det noble mennesket og tilbrakt en kveld på Fattighuset?

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Eventuelt så er det bare VG som blåser opp egen sak fordi hun er ung nok til å gå med sexy kjole uten at det blir feil. Blir nok ikke samme clickbait-verdi over bildene fra rød løper når hun er 50.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

MRSA skrev: fre nov 25, 2022 6:49 pm
B.O.B. skrev: fre nov 25, 2022 6:16 pm Helt latterlig! Hun burde heller vært i Oslo rådhus. Hennes prioriteringer viser hvor viljesvak og liten integritet hun ha. Dette er en dame som lett kunne latt seg påvirke av folk i maktposisjoner. Jenta er et nek.
Kva skal ho i rådhuset? Lett å kunne påvirke av folk i maktposisjon? Ho har vel større maktposisjon enn nokon av dei andre på festen. Eg trur du rett og slett er missunelig.
På samme tidspunkt hvor hun fjaset med de rike B-kjendisene og bloggerne i en kjole til 39.900,- som viser kjønnsleppene hennes så var det en minnemarkering i Oslo rådhus for deporterte jøder. På kvelden 80 år tidligere hadde Statspolitiet hentet ut 772 av landets jøder og satt de på båten til Tyskland. Bare noen få kom tilbake.

På den minnemarkeringen burde hun vært og bedt om unnskyldning og forklart at det aldri vil skje igjen, men neida, hun ville heller vise fitta og leke Britney Spears.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

KingKongHalvor skrev: lør nov 26, 2022 8:15 pm
B.O.B. skrev: lør nov 26, 2022 8:12 pm
DoktorS skrev: fre nov 25, 2022 8:50 pm Justisminsteren (snart 30) stilte i en kjole verdt 39.900 kroner - ifølge VG.no "følte hun seg vel". Det er jo fint. Det er jo en grei karakteristikk av et plagg man ikler seg, når man menger seg med mange betydningsfulle influensere og samfunnsbyggere, som lever av å sminke seg i sosiale medier....
... de som har valgt henne står i matkø. Skjønt det er vel ikke stort av de velgerne heller, kryper jo ned mot sperregrensen dette partiet hennes.
Det er fint at hun har god råd og kan leie seg en kjole til 6.000,- for en kveld, mens velgerne hennes sliter med å betale strømmen og kjøpe mat. Da er det viktig å henge å bli bedre kjent med fiffen.
Selvfølgelig, de fleste ville gjort det om de fikk muligheten. Du ville kanskje heller vært det noble mennesket og tilbrakt en kveld på Fattighuset?
Hun er der i regi av sin politikerstatus, så ja, det ville vært et bedre valg. Men igjen, Oslo rådhus burde vært en selvfølge.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

B.O.B. skrev: lør nov 26, 2022 8:24 pm
MRSA skrev: fre nov 25, 2022 6:49 pm
B.O.B. skrev: fre nov 25, 2022 6:16 pm Helt latterlig! Hun burde heller vært i Oslo rådhus. Hennes prioriteringer viser hvor viljesvak og liten integritet hun ha. Dette er en dame som lett kunne latt seg påvirke av folk i maktposisjoner. Jenta er et nek.
Kva skal ho i rådhuset? Lett å kunne påvirke av folk i maktposisjon? Ho har vel større maktposisjon enn nokon av dei andre på festen. Eg trur du rett og slett er missunelig.
På samme tidspunkt hvor hun fjaset med de rike B-kjendisene og bloggerne i en kjole til 39.900,- som viser kjønnsleppene hennes så var det en minnemarkering i Oslo rådhus for deporterte jøder. På kvelden 80 år tidligere hadde Statspolitiet hentet ut 772 av landets jøder og satt de på båten til Tyskland. Bare noen få kom tilbake.

På den minnemarkeringen burde hun vært og bedt om unnskyldning og forklart at det aldri vil skje igjen, men neida, hun ville heller vise fitta og leke Britney Spears.
Om noen fra moralpolitiet i Iran hadde lest innlegget ditt så hadde de gitt deg in tommel.
De nikker anerkjennenede til holdningene dine i Iran.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Haters gonna hate

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»