Aldersbestemte landslag

Svar
Kakebart
Innlegg: 1796

Re: Aldersbestemte landslag

Legg inn av Kakebart »

Serbia pluss siste kamp i første kvalifiseringsrunde, klart det var umulig for Norge å vinne. De to største Norge-døderne.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Håper på Irland i eliterunden!

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

De vi kan trekke er trolig:

Portugal, England, Irland, Tyskland, Frankrike, Spania/Ukraina.

Serbia tar også en plass i Pot A, men vi kan ikke trekke dem.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Så ikke 2. omgang men basert på første må dette ha vært en svært frustrerende kamp å tape. Kjedelig når man kontrollerer kampen og skaper mer enn nok i 1. omgang til å skaffe seg en god ledelse.

mogandisu
Innlegg: 1501

Legg inn av mogandisu »

Utrolig kjip kamp å tape. Litt gjennomgående tema for dette landslaget. Spillemessig veldig gode, dominerer banespillet, som de også gjorde mot Sverige og Island, men man klarer ikke score på sine 10 halvsjanser. Rett og slett for lite giftige i siste 1/3, dessverre.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

aderyn skrev: ons nov 23, 2022 3:03 pm Så ikke 2. omgang men basert på første må dette ha vært en svært frustrerende kamp å tape. Kjedelig når man kontrollerer kampen og skaper mer enn nok i 1. omgang til å skaffe seg en god ledelse.
Fikk ikke sett så mye av 1. omgang. Men om kvaliteten falt veldig så kan det være en konsekvens av at Norge måtte kjempe seg til Seier med 10 mann i forrige kamp, mens Serbia seilte gjennom med 4-0 mot San Marino. Serbia var heldigere med programmet.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Så litt av andre omgang. Greit nok at vi har en Serbia curse, men må absolutt alle norske landslag tape på en forsvarstabbe? Latterlig. Underlaget var for så vidt latterlig også. Gjørmehull.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Dewaz skrev: ons nov 23, 2022 4:13 pm Så litt av andre omgang. Greit nok at vi har en Serbia curse, men må absolutt alle norske landslag tape på en forsvarstabbe? Latterlig. Underlaget var for så vidt latterlig også. Gjørmehull.
Enorme forsvarstabber i de to siste kampene i hvert fall… Men vi var gode nok til å hente oss inn i den første kampen. Foretrekker noen forsvarstabber heller enn at vi alltid spiller på det trygge i hvert fall.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

Veldig urettferdig resultat synes jeg. Vi har flere store sjanser og dominerer banespillet stort.
Kjipt å tape, men morsomt å se dette laget spille. Nå kjenner jeg ikke til hvor godt dette serbiske laget er, men serberne er vel generelt bra på yngres. Å være så mye bedre gjennom en hel, avgjørende kamp er sterkt.
Og igjen var Aarøen og Nusa veldig gode, spesielt Aarøen. Samtidig ser du at det meste Nusa gjør ser så naturlig ut. Gjør også sjelden en dårlig involvering/mister ballen selv om han er kant.Her har vi en skikkelig juvel

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Norgefoot skrev: ons nov 23, 2022 8:15 pm Veldig urettferdig resultat synes jeg. Vi har flere store sjanser og dominerer banespillet stort.
Kjipt å tape, men morsomt å se dette laget spille. Nå kjenner jeg ikke til hvor godt dette serbiske laget er, men serberne er vel generelt bra på yngres. Å være så mye bedre gjennom en hel, avgjørende kamp er sterkt.
Og igjen var Aarøen og Nusa veldig gode, spesielt Aarøen. Samtidig ser du at det meste Nusa gjør ser så naturlig ut. Gjør også sjelden en dårlig involvering/mister ballen selv om han er kant.Her har vi en skikkelig juvel
Bortsetfra disse to syntes jeg Roaldsøy og Ødegård gjorde veldig god figur. Herlig med spillere som kombinerer gode defensive egenskaper og fysikk med brukbar teknikk. Wassberg var veldig bra på venstreback sist, er en veldig bra spiller, men litt å gå på på siste del.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

Enig i den oppsummeringen. Bortsett fra feil i forkant av første scoringen synes jeg Hopland også har vært bra disse kampene.
Synes også det er jevnt over bra nivå på alle spillerne selv om det selvfølgelig er ganske store forskjeller. Men så og si alle har bra basisferdigheter og spilleforståelse, og det hjelper veldig på.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

U20 var tydeligvis ikke så interessant for Odin

aderyn

Legg inn av aderyn »

Litt bekymringsverdig hvis spillere sier nei til U-landslag uten å ha en god grunn. Venter det en Nusa typ straff på Odin også da? NFF bør nesten være konsekvente hvis de først skal drive med slikt.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Norgefoot skrev: lør nov 26, 2022 4:08 pm U20 var tydeligvis ikke så interessant for Odin
Hva sto det i tweeten før den ble sletta?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Kakebart skrev: lør nov 26, 2022 6:24 pm
Norgefoot skrev: lør nov 26, 2022 4:08 pm U20 var tydeligvis ikke så interessant for Odin
Hva sto det i tweeten før den ble sletta?
Vedkommende stilte opp i en innendørs fotballturnering isteden for å stille opp på en landslagssamling.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

Står;
Odin Holm dropper landslaget og spiller Heimdal Indor. Jævlig god da!

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Norgefoot skrev: lør nov 26, 2022 4:08 pm U20 var tydeligvis ikke så interessant for Odin
Odin er ikke A4, en landslagssamling gjør ikke underverker men en futsalturnering får gleden på plass igjen.
Og det har Odin behov for sett i et lengre perspektiv.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

AcsOnFire skrev: søn nov 27, 2022 11:59 am
Norgefoot skrev: lør nov 26, 2022 4:08 pm U20 var tydeligvis ikke så interessant for Odin
Odin er ikke A4, en landslagssamling gjør ikke underverker men en futsalturnering får gleden på plass igjen.
Og det har Odin behov for sett i et lengre perspektiv.
Minner om Sinyan for noen år siden. Useriøst.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

aderyn skrev: lør nov 26, 2022 4:19 pm Litt bekymringsverdig hvis spillere sier nei til U-landslag uten å ha en god grunn. Venter det en Nusa typ straff på Odin også da? NFF bør nesten være konsekvente hvis de først skal drive med slikt.
Er ikke U20 et "uoffisiellt" landslag? U20 i offisielt turnering er ikke det om G19 kull kvalifiserer til mesterskap?

Hadde ikke brukt tiden jeg etter endt sesong å spille fjase treningskamp med Bård Wiggen som trener.

aderyn

Legg inn av aderyn »

stc887 skrev: søn nov 27, 2022 4:17 pm
aderyn skrev: lør nov 26, 2022 4:19 pm Litt bekymringsverdig hvis spillere sier nei til U-landslag uten å ha en god grunn. Venter det en Nusa typ straff på Odin også da? NFF bør nesten være konsekvente hvis de først skal drive med slikt.
Er ikke U20 et "uoffisiellt" landslag? U20 i offisielt turnering er ikke det om G19 kull kvalifiserer til mesterskap?

Hadde ikke brukt tiden jeg etter endt sesong å spille fjase treningskamp med Bård Wiggen som trener.
Vet ikke hva du vil kalle det men U20 spiller ikke direkte kvalifisering til noe mesterskap nei.

Uansett synes jeg det er merkelig. Hele neste U21 generasjonen var med i U20 troppen som fikk god matching mot Tyskland og Belgia. Samt er det fortsatt mulig å spille seg inn i troppen som skal til spille U21 EM til neste år. Da er det spesielt å bare ikke møte opp synes jeg. Hvis du uansett skal spille fotballkamp og risikere skade (Sinyan ble skadet på samme måte i en innecup) så er det rart å ikke prioritere landslaget der du faktisk fremtidige plasser å spille om, og får bedre matching totalt sett.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Kan være at Holm rett og slett skjønner at EM med u21 er lite trolig all den tid han ikke har vært del av den stammen og han trenger ikke sportslig å bevise noe om man ser på de som var i den u20 troppen. Slår meg litt som en figur Holm å trur han gir beng hva andre mener er best og han gjør det han mener er best.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

stc887 skrev: søn nov 27, 2022 4:17 pm
aderyn skrev: lør nov 26, 2022 4:19 pm Litt bekymringsverdig hvis spillere sier nei til U-landslag uten å ha en god grunn. Venter det en Nusa typ straff på Odin også da? NFF bør nesten være konsekvente hvis de først skal drive med slikt.
Er ikke U20 et "uoffisiellt" landslag? U20 i offisielt turnering er ikke det om G19 kull kvalifiserer til mesterskap?

Hadde ikke brukt tiden jeg etter endt sesong å spille fjase treningskamp med Bård Wiggen som trener.
U20 spiller treningskamper nå. Etter sommeren begynner de på u21-kvalifiseringen. Nok av gode spillere i Holm sin posisjon til at han kan finne noe annet å gjøre om han ikke har holdningene som trengs. Zafeiris, Arnstad, Mannsverk, Jørgensen bl.a. stiller gjerne opp virker det som.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Kakebart skrev: søn nov 27, 2022 7:04 pm
stc887 skrev: søn nov 27, 2022 4:17 pm
aderyn skrev: lør nov 26, 2022 4:19 pm Litt bekymringsverdig hvis spillere sier nei til U-landslag uten å ha en god grunn. Venter det en Nusa typ straff på Odin også da? NFF bør nesten være konsekvente hvis de først skal drive med slikt.
Er ikke U20 et "uoffisiellt" landslag? U20 i offisielt turnering er ikke det om G19 kull kvalifiserer til mesterskap?

Hadde ikke brukt tiden jeg etter endt sesong å spille fjase treningskamp med Bård Wiggen som trener.
U20 spiller treningskamper nå. Etter sommeren begynner de på u21-kvalifiseringen. Nok av gode spillere i Holm sin posisjon til at han kan finne noe annet å gjøre om han ikke har holdningene som trengs. Zafeiris, Arnstad, Mannsverk, Jørgensen bl.a. stiller gjerne opp virker det som.
Og akkurat nå holder jeg alle de 4 foran Odin når det gjelder en startplass for kommende U21 generasjon som skal i aksjon neste år. Derfor jeg synes det er rart at han ikke stiller. Kjemper tross alt for en startplass på U21. Ikke bare bare for han å spasere inn der hvis han tror det.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Hvorfor er ikke Norge vertsland for noen av de 3 (U17, U19 & U21 EM) ungdomsturneringene i Europa?

Tenkte litt på dette i dag. Eneste av disse 3 turneringene vi noen gang har vært vert for er U19 EM helt tilbake i 2002. Massevis av miniputtnasjoner som er vertsland for disse mesterskapene, på tide at Norge med en upcoming ungdomssatsning prøver å sikre seg enten U19 eller U21 EM tenker jeg. Sverige hadde U21 EM i 2009, Danmark i 2011. U19 EM har de siste årene blitt avholdt i land som Armenia, Finland, Georgia, Hellas, Ungarn, Litauen, Estland og Romania. Neste år skal det være i Malta, og 2024 i Nord-Irland. Hadde vært gøy med et slikt mesterskap på norsk jord, og skulle bare mangle når langt mindre fotballnasjoner i Europa sikrer seg disse turneringene på mer jevnlig basis. Selv Liechtenstein har avholdt U17 og U19 EM siden vi avholdte vårt eneste mesterskap for over 20 år siden.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

aderyn skrev: søn nov 27, 2022 9:34 pm Hvorfor er ikke Norge vertsland for noen av de 3 (U17, U19 & U21 EM) ungdomsturneringene i Europa?

Tenkte litt på dette i dag. Eneste av disse 3 turneringene vi noen gang har vært vert for er U19 EM helt tilbake i 2002. Massevis av miniputtnasjoner som er vertsland for disse mesterskapene, på tide at Norge med en upcoming ungdomssatsning prøver å sikre seg enten U19 eller U21 EM tenker jeg. Sverige hadde U21 EM i 2009, Danmark i 2011. U19 EM har de siste årene blitt avholdt i land som Armenia, Finland, Georgia, Hellas, Ungarn, Litauen, Estland og Romania. Neste år skal det være i Malta, og 2024 i Nord-Irland. Hadde vært gøy med et slikt mesterskap på norsk jord, og skulle bare mangle når langt mindre fotballnasjoner i Europa sikrer seg disse turneringene på mer jevnlig basis. Selv Liechtenstein har avholdt U17 og U19 EM siden vi avholdte vårt eneste mesterskap for over 20 år siden.
Mangel på naturgress? Usikker på hvordan dette har vert i tidligere mesterskap, men tror nok de fleste europeiske klubber er litt skeptisk på å sende i vei sine største talenter til å spille på plastikk.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Real-_- skrev: søn nov 27, 2022 9:49 pm
aderyn skrev: søn nov 27, 2022 9:34 pm Hvorfor er ikke Norge vertsland for noen av de 3 (U17, U19 & U21 EM) ungdomsturneringene i Europa?

Tenkte litt på dette i dag. Eneste av disse 3 turneringene vi noen gang har vært vert for er U19 EM helt tilbake i 2002. Massevis av miniputtnasjoner som er vertsland for disse mesterskapene, på tide at Norge med en upcoming ungdomssatsning prøver å sikre seg enten U19 eller U21 EM tenker jeg. Sverige hadde U21 EM i 2009, Danmark i 2011. U19 EM har de siste årene blitt avholdt i land som Armenia, Finland, Georgia, Hellas, Ungarn, Litauen, Estland og Romania. Neste år skal det være i Malta, og 2024 i Nord-Irland. Hadde vært gøy med et slikt mesterskap på norsk jord, og skulle bare mangle når langt mindre fotballnasjoner i Europa sikrer seg disse turneringene på mer jevnlig basis. Selv Liechtenstein har avholdt U17 og U19 EM siden vi avholdte vårt eneste mesterskap for over 20 år siden.
Mangel på naturgress? Usikker på hvordan dette har vert i tidligere mesterskap, men tror nok de fleste europeiske klubber er litt skeptisk på å sende i vei sine største talenter til å spille på plastikk.
Tja. I U19 EM så kreves bare 2-3 stadioner til rådighet, siden kun 8 lag er med. Så kunne fint gått i Norge der vi har Åråsen, Ullevål, Brann Stadion og Lerkendal til rådighet som alle holder brukbar klasse.

Er heller ikke noe krav om kunstgress. Finland var vertsnasjon i U19 EM 2018 (Når Norge var med) med 2 baner som begge var kunstgress. Men vi bør absolutt helst ha gressbaner tilgjengelig om vi inviterer til mesterskap her, noe annet er litt flaut.

U21 krever kanskje gress, jeg vet ikke. Skal helst ha 6 stadioner i U21 og U17 EM, siden 16 lag er med. Burde kunne gått med Ullevål, Åråsen, Brann Stadion, Lerkendal, Haugesund & Sandefjord stadion. Evt kunne man delt vertskap med en annen nasjon. Sverige, Finland eller til og med Island evt.

Sid

Legg inn av Sid »

aderyn skrev: søn nov 27, 2022 7:12 pm
Kakebart skrev: søn nov 27, 2022 7:04 pm
stc887 skrev: søn nov 27, 2022 4:17 pm

Er ikke U20 et "uoffisiellt" landslag? U20 i offisielt turnering er ikke det om G19 kull kvalifiserer til mesterskap?

Hadde ikke brukt tiden jeg etter endt sesong å spille fjase treningskamp med Bård Wiggen som trener.
U20 spiller treningskamper nå. Etter sommeren begynner de på u21-kvalifiseringen. Nok av gode spillere i Holm sin posisjon til at han kan finne noe annet å gjøre om han ikke har holdningene som trengs. Zafeiris, Arnstad, Mannsverk, Jørgensen bl.a. stiller gjerne opp virker det som.
Og akkurat nå holder jeg alle de 4 foran Odin når det gjelder en startplass for kommende U21 generasjon som skal i aksjon neste år. Derfor jeg synes det er rart at han ikke stiller. Kjemper tross alt for en startplass på U21. Ikke bare bare for han å spasere inn der hvis han tror det.
Odin har sett tam og uengasjert ut i flere av de siste kampene for VIF. Flere har sagt at det skyldes mangel på trivsel og at det har blitt for seriøst. Flyttet vel til Oslo som 16-åring. Om det han trenger er en ferie fra fotballen så er det kanskje riktig for han. Samtidig må Smerud gjøre seg sine tanker å ta ut den troppen han har mest tro på.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

aderyn skrev: søn nov 27, 2022 10:02 pm
Real-_- skrev: søn nov 27, 2022 9:49 pm
aderyn skrev: søn nov 27, 2022 9:34 pm Hvorfor er ikke Norge vertsland for noen av de 3 (U17, U19 & U21 EM) ungdomsturneringene i Europa?

Tenkte litt på dette i dag. Eneste av disse 3 turneringene vi noen gang har vært vert for er U19 EM helt tilbake i 2002. Massevis av miniputtnasjoner som er vertsland for disse mesterskapene, på tide at Norge med en upcoming ungdomssatsning prøver å sikre seg enten U19 eller U21 EM tenker jeg. Sverige hadde U21 EM i 2009, Danmark i 2011. U19 EM har de siste årene blitt avholdt i land som Armenia, Finland, Georgia, Hellas, Ungarn, Litauen, Estland og Romania. Neste år skal det være i Malta, og 2024 i Nord-Irland. Hadde vært gøy med et slikt mesterskap på norsk jord, og skulle bare mangle når langt mindre fotballnasjoner i Europa sikrer seg disse turneringene på mer jevnlig basis. Selv Liechtenstein har avholdt U17 og U19 EM siden vi avholdte vårt eneste mesterskap for over 20 år siden.
Mangel på naturgress? Usikker på hvordan dette har vert i tidligere mesterskap, men tror nok de fleste europeiske klubber er litt skeptisk på å sende i vei sine største talenter til å spille på plastikk.
Tja. I U19 EM så kreves bare 2-3 stadioner til rådighet, siden kun 8 lag er med. Så kunne fint gått i Norge der vi har Åråsen, Ullevål, Brann Stadion og Lerkendal til rådighet som alle holder brukbar klasse.

Er heller ikke noe krav om kunstgress. Finland var vertsnasjon i U19 EM 2018 (Når Norge var med) med 2 baner som begge var kunstgress. Men vi bør absolutt helst ha gressbaner tilgjengelig om vi inviterer til mesterskap her, noe annet er litt flaut.

U21 krever kanskje gress, jeg vet ikke. Skal helst ha 6 stadioner i U21 og U17 EM, siden 16 lag er med. Burde kunne gått med Ullevål, Åråsen, Brann Stadion, Lerkendal, Haugesund & Sandefjord stadion. Evt kunne man delt vertskap med en annen nasjon. Sverige, Finland eller til og med Island evt.
Ser man på hvordan neste u-21 mesterskap er satt opp så må man ha 4 stadioner og da må egentlig 2 og 2 være i nærheten av hverandre. Neste mesterskap har 8 arenar med gress hvor alle er i nærheten av en annen som gjør at man unngår unødvendig og urettferdig reising. Pdd er det kun Åråsen og Ullevaal som nære nok for å kunne arrangere et bra mesterskap.
Nå har jo NFF vert veldig konsekvent på å ha u21 kamper på plastikk, men man kan ikke invitere til mesterskap på det underlaget.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Real-_- skrev: søn nov 27, 2022 10:22 pm
aderyn skrev: søn nov 27, 2022 10:02 pm
Real-_- skrev: søn nov 27, 2022 9:49 pm

Mangel på naturgress? Usikker på hvordan dette har vert i tidligere mesterskap, men tror nok de fleste europeiske klubber er litt skeptisk på å sende i vei sine største talenter til å spille på plastikk.
Tja. I U19 EM så kreves bare 2-3 stadioner til rådighet, siden kun 8 lag er med. Så kunne fint gått i Norge der vi har Åråsen, Ullevål, Brann Stadion og Lerkendal til rådighet som alle holder brukbar klasse.

Er heller ikke noe krav om kunstgress. Finland var vertsnasjon i U19 EM 2018 (Når Norge var med) med 2 baner som begge var kunstgress. Men vi bør absolutt helst ha gressbaner tilgjengelig om vi inviterer til mesterskap her, noe annet er litt flaut.

U21 krever kanskje gress, jeg vet ikke. Skal helst ha 6 stadioner i U21 og U17 EM, siden 16 lag er med. Burde kunne gått med Ullevål, Åråsen, Brann Stadion, Lerkendal, Haugesund & Sandefjord stadion. Evt kunne man delt vertskap med en annen nasjon. Sverige, Finland eller til og med Island evt.
Ser man på hvordan neste u-21 mesterskap er satt opp så må man ha 4 stadioner og da må egentlig 2 og 2 være i nærheten av hverandre. Neste mesterskap har 8 arenar med gress hvor alle er i nærheten av en annen som gjør at man unngår unødvendig og urettferdig reising. Pdd er det kun Åråsen og Ullevaal som nære nok for å kunne arrangere et bra mesterskap.
Nå har jo NFF vert veldig konsekvent på å ha u21 kamper på plastikk, men man kan ikke invitere til mesterskap på det underlaget.
Ser at to av byene i Georgia som skal brukes (Utenom Tbilisi) ligger 2.5 times kjøretur unna hverandre. Tviler på det er noen flyforbindelse i mellom de. Da er vel egentlig Bergen - Trondheim akkurat like nærme. Kort times flytur. Så bør være oppnåelig å få til. Tillegg er U21 EM neste år delt mellom Romania og Georgia som betyr at noen av landene må ta en 3 times flytur. Så kan ikke se at det burde blitt det største problemet. Norge har gode innenlands flyforbindelser.

Kakebart
Innlegg: 1796

Legg inn av Kakebart »

Real-_- skrev: søn nov 27, 2022 10:22 pm
aderyn skrev: søn nov 27, 2022 10:02 pm
Real-_- skrev: søn nov 27, 2022 9:49 pm

Mangel på naturgress? Usikker på hvordan dette har vert i tidligere mesterskap, men tror nok de fleste europeiske klubber er litt skeptisk på å sende i vei sine største talenter til å spille på plastikk.
Tja. I U19 EM så kreves bare 2-3 stadioner til rådighet, siden kun 8 lag er med. Så kunne fint gått i Norge der vi har Åråsen, Ullevål, Brann Stadion og Lerkendal til rådighet som alle holder brukbar klasse.

Er heller ikke noe krav om kunstgress. Finland var vertsnasjon i U19 EM 2018 (Når Norge var med) med 2 baner som begge var kunstgress. Men vi bør absolutt helst ha gressbaner tilgjengelig om vi inviterer til mesterskap her, noe annet er litt flaut.

U21 krever kanskje gress, jeg vet ikke. Skal helst ha 6 stadioner i U21 og U17 EM, siden 16 lag er med. Burde kunne gått med Ullevål, Åråsen, Brann Stadion, Lerkendal, Haugesund & Sandefjord stadion. Evt kunne man delt vertskap med en annen nasjon. Sverige, Finland eller til og med Island evt.
Ser man på hvordan neste u-21 mesterskap er satt opp så må man ha 4 stadioner og da må egentlig 2 og 2 være i nærheten av hverandre. Neste mesterskap har 8 arenar med gress hvor alle er i nærheten av en annen som gjør at man unngår unødvendig og urettferdig reising. Pdd er det kun Åråsen og Ullevaal som nære nok for å kunne arrangere et bra mesterskap.
Nå har jo NFF vert veldig konsekvent på å ha u21 kamper på plastikk, men man kan ikke invitere til mesterskap på det underlaget.
U21 på plastikk må vi få bort. Er vel på tide å bytte arena nå?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»