Florø SK Klubbtråd

Svar
Johnny47

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av Johnny47 »

return_of_drakkar skrev: fre nov 04, 2022 7:54 am
Johnny47 skrev: fre nov 04, 2022 7:14 am En kan vel kanskje si at Florø gikk litt i den klassiske fellen i fotballen. Hadde en fantastisk reise under Rognsø, og satset på å gjenskape det. Men dem valgte å gjøre stikk motsatt fra Rognsø tiden, og resultatet ble som det ofte blir. Laber interesse rundt laget, utenlandske trenere som kanskje tenker litt for kortsiktig og kanskje litt for mye på sin egen CV. Mye nytt i spillergruppen, forsvunnet mange lokale spillere, og jeg tipper en økonomi som styret satset alt på dette kortet. Når man ikke når målet, så blir det mange steg tilbake og jobben blir stor. Bra Florø vil satse litt mer i egne rekker igjen, men veldig bekymrende at klubben, styret osv, ikke satte i proppen litt tidligere i det synkende skipet. Nytt blod i rekkene er nok lurt.
Det kan man si.
Men man prøvde mens man kunne, og så slipper man da i alle fall å tenke på 'hvis'.
Joda, klubben har prøvd og hadde kanskje prøvd samme måte igjen viss dem hadde fått sjansen. Det er jo og ofte ørsmå detaljer som gjør at det går den ene eller andre veien. Jeg håper Florø staker ut en kurs som fremmer mer rundt sine egne fremover, og heller bruker noen år på det. Resultatene blir kanskje ikke helt som en ønsker, men over tid så vil det få frem mye mer engasjement i og rundt byen. Flere lokale og flere på tribunen vil jeg tro klubben kommer lenger med, enn kortsiktige løsninger med mye spillere som folk ikke kjenner til. Nå skal det sies at hadde Florø lykkes med dette, så ville jo det gitt en boost og kanskje klubben hadde vokst på det og. Men fingeren i jorda og kanskje starte litt på nytt, tror jeg Florø vil dra mest nytte av over tid. For en må vertfall snu den litt lave interessen som er i byen nå

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Enig i dine betraktninger, Johnny47. Og slik klubben har holdt på de siste årene, så har de i hvert fall ikke tatt potensielle tilskuere på alvor.
Ikke så mye som et pip på FB eller på hjemmesiden. Kan aldri tenke meg at sponsorene er fornøyd med dette.

Som du skriver, nye koster inn er helt på sin plass, i alle ledd. De som er der nå har kjørt klubben i grøfta. Tvi-tvi, og lykke til!

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Her er oppsettet for neste år! Mange gamle kjente å se her.

Avdeling 2
Brumunddal
Elverum
Florø
Førde
Hødd 2
Sogndal 2
Molde 2
HamKam 2
Hønefoss
Raufoss 2
Spjelkavik
Fu/Vo
Volda
Eidsvold Turn

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Opprykket er sikret!

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Fitforfight skrev: søn nov 27, 2022 6:58 pm Hødd 2
Sogndal 2
Molde 2
HamKam 2

Hønefoss
Raufoss 2
Såpass mye som 5 andrelag: på sin plass at dette er avdeling 2 😊

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Dan Jøran Hafsås skal trene Florø sitt herrelag dei neste tre åra. Ex Eid.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Hjemmesiden er ikke oppdatert siden mai(!).

Ingen oppdateringer på twitter siden 2019.

Siste oppdatering på Instagram var i juli.

Eksisterer denne klubben fortsatt?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Lilleborg skrev: tor des 29, 2022 1:53 pm Hjemmesiden er ikke oppdatert siden mai(!).

Ingen oppdateringer på twitter siden 2019.

Siste oppdatering på Instagram var i juli.

Eksisterer denne klubben fortsatt?
I lokalavisa er eneste artikkel siden sesongavslutning at man landet ny trener nylig.

KaldeFakta

Legg inn av KaldeFakta »

Dette med sosiale medier og Florø gjenspeiler jo klubben

Han som nå er borte fra siden...... mente jo "dette jobbes med". Men dette er jo ikke samme omfattende arbeid som å gå igjennom Trump selvangivelser.
Så det er tydeligvis bare babbel og tomme løfter..... ref: Trump

Ser ut som klubben nå blir en middelhavsfarer i NT liga

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florøs beste spiller 2022, Szymon Walczak, går til Os.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Ny ass trener er Alexander Lekva, Førde.
Vetle Fiskerstrand trapper ned og Christoffer Gjertsen er ny kiiper. (ex Ull/Kisa)

Ellers lite å melde fra laget der vest. Tynnere tropp enn på lenge tyder på sesong som 2022 ell dårligere plassering.
Bare å håpe at plassen holdes.

Jatilnei.

Legg inn av Jatilnei. »

Florø må vel være tidenes fotball-kollaps i nyere tid.
Fra å kjempe om kvalik-plass i 2017 med enorm entusiasme rundt laget, og til å være et midt på treet-lag i 3.divisjon, noen få år senere.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Jatilnei. skrev: lør jan 14, 2023 3:08 pm Florø må vel være tidenes fotball-kollaps i nyere tid.
Fra å kjempe om kvalik-plass i 2017 med enorm entusiasme rundt laget, og til å være et midt på treet-lag i 3.divisjon, noen få år senere.
Det er jo egentlig ikke sååå vanskelig å forstå, for den entusiasmen handlet nok også i stor grad om den årgangen de hadde med lokale spillere. Sånt smitter! Når laget sakte, men sikkert erstattes av lånesoldater fra det store utland uten noe engasjement for klubben så forsvinner interessen.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Jatilnei. skrev: lør jan 14, 2023 3:08 pm Florø må vel være tidenes fotball-kollaps i nyere tid.
Fra å kjempe om kvalik-plass i 2017 med enorm entusiasme rundt laget, og til å være et midt på treet-lag i 3.divisjon, noen få år senere.
Jeg tar på meg en ny rolle:
Du har jo ikke peiling på hva du snakker om. Alle ser jo dette bortsett fra deg. Du kan jo ikke følge med i det hele tatt. bare vent til sesongen starter, vi skal knuse all motstand slik ingen andre har knust noen i fotball.
Ser egentlig ikke hvilke lag som skal score på oss heller.
I år tar vi alt!

Blir ikke helt som "supporten", men det er jaggu ikke lett!

:lol: :lol: :lol:

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

#Florø support er savnet her.

Ingen over, ingen ved siden. Ingen så irriterende og ingen så hysterisk morsom (til tider).
Måtte han gjenopplives! Det finnes vel høyspent og hjertestarter der vestpå?

Ross

Legg inn av Ross »

Norges beste keeper har gått til Levanger. Tynnes bra ut

Jatilnei.

Legg inn av Jatilnei. »

Sogndal - Florø.

4-0 til pause.

Jatilnei.

Legg inn av Jatilnei. »

Sogndal - Florø

9-0.

KaldeFakta

Legg inn av KaldeFakta »

6 av de var sikkert pga dommerfeil, to var flaks,... så egt bare 1-0 tap..
uflaks .

AllElite

Legg inn av AllElite »

Hvor er Stimen blitt av?

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

"Resultater fra treningskamper har ingen verdi. De som tror det er helt bortreist og har ikke peiling på fotball.
Det er når serien starter det gjelder! Fotball er ferskvare!"

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fitforfight skrev: søn jan 22, 2023 6:23 pm "Resultater fra treningskamper har ingen verdi. De som tror det er helt bortreist og har ikke peiling på fotball.
Det er når serien starter det gjelder! Fotball er ferskvare!"
Ifølge r.o.d.'s tidligere utskeielser kan du ikke lese en tabell formelt før etter den 10. serierunden :D

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fjøra ble slått 2-1 i gårsdagens treningskamp, etter 2 scoringer av Yonas Larsen.

Entusiasmen blomstrer, ifølge en jovial og nøktern supporter.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Ser at målet mitt siden vgd med Florø Klubbtråd om et så bra engasjement som mulig rundt klubben ser bedre ut enn noengang,på godt og vondt som seg hør og bør. Beviset for det er all aktiviteten som tross alt er her inne av folk som snakker med to tunger"Jeg bryr meg ikke,Jeg bryr meg" holdning.

For min del så er grunnen til mitt fravær av helt andre grunner enn sportslig nedtur. Jeg har som alle andre her inne(går jeg utfra) et liv utenom fotball, og det faktum at jeg var tydelig på at jeg ville bruke mesteparten av tida fysisk PÅ stadion eller på bortearenaer. Noe jeg har holdt ord på.

Ellers har jeg mange tanker om året som har vært for klubben og laget,uten å ville gå noe særlig innpå det. Pereira og Correia prøvde og ga alt de hadde,men en for skadeutsatt tropp er det meste av grunnen til at ting ikke gikk som ønska,noe resultatene før 16 mai og etter at skadene begynte å avta viser.

Nå har en altså tatt farvel med Pereira og Correia,etter det som skal ha vært uenigheter rundt kontrakt og veien videre.

Til de som derimot tror at toppsatsingen er lagt ned kan jeg bare si følgende: dere følger overhodet ikke med. Det er på ingen måte noe som er lagt vekk,sjøl om klubben satser mer lokalt i år. For klubben tenker langsiktig,noe som betyr at det med tida vil bli mer og mer lokalt ispedd spillere utenfra.

Timo Sibowale er en spiller som viser at klubben fortsatt skal være en toppklubb. Klubben jakter enda 4 nye spillere i følge min informasjon og med godt over 2 måneder igjen vil det skje en masse på overgangsfronten.

I tilegg er klubben per nå på et helt annet nivå i sosiale medier,med blant annet hyppigere oppdateringer både på hjemmeside og facebook. Så de som har klaget på det kan roe seg ned noen hakk nå, klubben tar endelig grep.

Ellers har oppkjøringen til sesongen til nå vært prega av altfor tynn tropp,avgang fra spillere samt at de nye er for ferske. Mot Sogndal var Florø gode i ca 40 minutt med syltynn stall,men rakna helt da skaden på Omerovic kom samt mange bytter da gjorde utslaget. Utover det spilte mange spillere i uvante posisjoner som gjorde at rytmen i laget var ujevn.

For de som har fulgt med fra Hafsås kom inn så er det viktig å høre hva han sier i intervjuene.

Feks var han langt mer fornøyd med 40 minutt mot Sogndal enn hele kampen mot Fjøra,som burde si en del. Da mangla en mange spillere som vil være i 11elveren i år,både spillere som er i klubben og nye spillere.

Under er spillerene som per nå har forlatt klubben:

Albin Svensson.

Shymon Walczak.

Håkon G Gjerstad.

Even Hepsø Vetås.

Vetle Fiskerstrand.

Adam Lindgren.

Rodrigo Carreiro Lima.

Enok Naustdal.

Ellers 4 usikre i Uolu,Dia og Correia. Disse er foreløpig uten klubb. Ellers er Høyvik Jacobsen usikker da han har prøvespilt for både Hamkam og Hødd,sjøl om jeg tror han blir enda en sesong. Ellers verdt å nevne Høydal som ser ut til å være borte han og,men som det alikavel er usikkert rundt.

Disse er per nå etter min husk de som har forlatt klubben/og er usikre.

Inn har følgende spillere kommet:

Gjertsen fra Ull/Kisa,som er en fullverdig erstatter for Svensson. Klandrer han ikke for 9 baklengs i en ubetydelig treningskamp hvor en er langt unna en fastsatt 11elver ei heller mot Fjøra.

Kim Ødegård Vik. Kommer inn med rutine og erfaring,sjøl om kroppen hans neppe tåler mer enn en omgang+. Han er en spiller som kan bli brukt overalt,midtstopper,back,ving osv.

Sander Lekva fra Førde var på prøvespill i tidlig januar og var med en periode(usikker på om han fortsatt er det) og han spilte mot Sogndal,hvor han desverre viste prov på at han fortsatt er veldig ung samt har en lang vei å gå fortsatt på å få ut potensialet sitt. Så er nok heller tvilsomt at han blir å se i Florø drakt i årets sesong,sjøl om en ikke skal utelukke det.

Timo Sobowale. Her har Florø signert kvalitet på nivået, da Sobowale har vist prov på sine ferdigheter tidligere både med spill for Manchester City sine u19 og u23 lag samt vært i Tottenham og spilt for et av deres yngre lag og vunnet ei turnering der. Wigan er en annen klubb han har vært i og fått masse skryt av treneren der. Utfra CW'n å bedømme henter klubben inn en spiller som er virkelig solid. La oss virkelig håpe at papir og praksis faktisk stemmer her.

Sobowale kan spille både back og midtstopper,egentlig overalt i forsvar.

Enda 3-4 sånne type spillere inn og troa på sesongen blir meget sterk.

Etter mine opplysninger så skal klubben ha inn minst 4 til,så gjenstår det å se hvem det blir.

Mitt håp er at Nelson,Dia og Uolu faktisk skriver under nye kontrakter bare klubben tar kontakt og gir de et ok tilbud som er til å leve med,men at de alikavel får inn 3-4 utover de.

Enda over 2 måneder igjen og det vil skje mye innen da.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Florø Support skrev: tor feb 02, 2023 1:56 pm Ser at målet mitt siden vgd med Florø Klubbtråd om et så bra engasjement som mulig rundt klubben ser bedre ut enn noengang,på godt og vondt som seg hør og bør. Beviset for det er all aktiviteten som tross alt er her inne av folk som snakker med to tunger"Jeg bryr meg ikke,Jeg bryr meg" holdning.

For min del så er grunnen til mitt fravær av helt andre grunner enn sportslig nedtur. Jeg har som alle andre her inne(går jeg utfra) et liv utenom fotball, og det faktum at jeg var tydelig på at jeg ville bruke mesteparten av tida fysisk PÅ stadion eller på bortearenaer. Noe jeg har holdt ord på.

Ellers har jeg mange tanker om året som har vært for klubben og laget,uten å ville gå noe særlig innpå det. Pereira og Correia prøvde og ga alt de hadde,men en for skadeutsatt tropp er det meste av grunnen til at ting ikke gikk som ønska,noe resultatene før 16 mai og etter at skadene begynte å avta viser.

Nå har en altså tatt farvel med Pereira og Correia,etter det som skal ha vært uenigheter rundt kontrakt og veien videre.
Har du noen bekymringer om utviklingen og hva som har gått galt i Florø de siste årene? samt også i fjor, for personlig om det hadde vært min klubb som har rykket ned 2 divisjoner på få år, og alt annet så hadde jeg vært fly forbannet, og sagt at det ikke er godt nok.

Velkommen tilbake.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Canucks skrev: tor feb 02, 2023 2:14 pm
Florø Support skrev: tor feb 02, 2023 1:56 pm Ser at målet mitt siden vgd med Florø Klubbtråd om et så bra engasjement som mulig rundt klubben ser bedre ut enn noengang,på godt og vondt som seg hør og bør. Beviset for det er all aktiviteten som tross alt er her inne av folk som snakker med to tunger"Jeg bryr meg ikke,Jeg bryr meg" holdning.

For min del så er grunnen til mitt fravær av helt andre grunner enn sportslig nedtur. Jeg har som alle andre her inne(går jeg utfra) et liv utenom fotball, og det faktum at jeg var tydelig på at jeg ville bruke mesteparten av tida fysisk PÅ stadion eller på bortearenaer. Noe jeg har holdt ord på.

Ellers har jeg mange tanker om året som har vært for klubben og laget,uten å ville gå noe særlig innpå det. Pereira og Correia prøvde og ga alt de hadde,men en for skadeutsatt tropp er det meste av grunnen til at ting ikke gikk som ønska,noe resultatene før 16 mai og etter at skadene begynte å avta viser.

Nå har en altså tatt farvel med Pereira og Correia,etter det som skal ha vært uenigheter rundt kontrakt og veien videre.
Har du noen bekymringer om utviklingen og hva som har gått galt i Florø de siste årene? samt også i fjor, for personlig om det hadde vært min klubb som har rykket ned 2 divisjoner på få år, og alt annet så hadde jeg vært fly forbannet, og sagt at det ikke er godt nok.

Velkommen tilbake.
Hei du og takk for sist, godt nyttår!:)

Jo jeg som mange andre er bekymra for at en henter inn spillere over en lav sko uten en plan bak det,det har i allefall tidligere vært bekymringen. Nå ser det ut til at klubben tar grep anført av en dyktig styrelder i Smørdal. For en ser tegnene nå,samt at klubben er mer aktive på sosiale medier og hjemmeside.

Det som har gått galt tidligere er for dårlig planlegging, i forhold til kontrakter med trenerteam,spillere og det fysiske apparatet. I år ser det mer lovende ut i følge Hafsås som var raskt ute med å si at de har bedre oppfølging medisinsk per nå.

Disse tingene har tidligere etter Obos vært altfor dårlig tilrettelagt og planlagt for. Det var rett og slett meget ulykksalig at Covid kom,men ærlig talt så kom motgangen høsten 2018 da Nybø ble ansatt. En ansettelse som imo var en hastverkavgjørelse og prega av panikk.

Så ansettelsen av Nybø samt Covid og bomkjøp og Pereira altfor seint inn i 2021 satt klubben tilbake er min konklusjon.

Nå derimot ser ting lysere ut igjen og en har en plan bak ting. Går ut å sier at profilen på lang sikt skal være lokal,men at det tar tid og at en ikke vil se resultatene av det før om noen år.

Alt det ble det snakka mye om av Smørdal på årsfesten og han var tydelig på at Florø fortsatt skal være en toppklubb. Noe av det siste han sa var" Vi SKAL være bedre enn Førde":),noe som viser at klubben på ingen måte er knekt. Vil heller si sterkere enn noengang. De er mer åpne nå enn etter 2018,hører seriøst på innspill og er generelt mer aktive. Alle disse tingene lover godt i årene som kommer.

Ikke sikkert vi ser en nødvendigvis merkbar forskjell allerede i år,men bør se at noe er forandra. Til det bedre!

Ross

Legg inn av Ross »

Du var vel selv ute på Facebook og klagde/etterlyste mer informasjon seneste forrige uke?
Så at de har blitt så veldig gode der gjenstår vel å se?
Tipper Florø kommer på nedre halvdel i 2023

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Ross skrev: tor feb 02, 2023 2:32 pm Du var vel selv ute på Facebook og klagde/etterlyste mer informasjon seneste forrige uke?
Så at de har blitt så veldig gode der gjenstår vel å se?
Tipper Florø kommer på nedre halvdel i 2023
Har jeg vært ute å klagd? Når?

Det er hva klubben sier jeg forholder meg til,ikke hva random brukere på nettforum sier.

De har blitt bedre på de tingene jeg har nevnt. Bare å sjekke det ut det vel,hvis du ikke tror på det?

Florø per nå er klart svekka fra i fjor ja,så 2 februar er de nok ikke bedre rusta enn midt på tabellen.

Men blir en stall satt sammen 2 Februar?

MYE som vil skje innen 10 april.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø Support skrev: tor feb 02, 2023 1:56 pm Ser at målet mitt siden vgd med Florø Klubbtråd om et så bra engasjement som mulig rundt klubben ser bedre ut enn noengang,på godt og vondt som seg hør og bør. Beviset for det er all aktiviteten som tross alt er her inne av folk som snakker med to tunger"Jeg bryr meg ikke,Jeg bryr meg" holdning.

For min del så er grunnen til mitt fravær av helt andre grunner enn sportslig nedtur. Jeg har som alle andre her inne(går jeg utfra) et liv utenom fotball, og det faktum at jeg var tydelig på at jeg ville bruke mesteparten av tida fysisk PÅ stadion eller på bortearenaer. Noe jeg har holdt ord på.

Ellers har jeg mange tanker om året som har vært for klubben og laget,uten å ville gå noe særlig innpå det. Pereira og Correia prøvde og ga alt de hadde,men en for skadeutsatt tropp er det meste av grunnen til at ting ikke gikk som ønska,noe resultatene før 16 mai og etter at skadene begynte å avta viser.

Nå har en altså tatt farvel med Pereira og Correia,etter det som skal ha vært uenigheter rundt kontrakt og veien videre.

Til de som derimot tror at toppsatsingen er lagt ned kan jeg bare si følgende: dere følger overhodet ikke med. Det er på ingen måte noe som er lagt vekk,sjøl om klubben satser mer lokalt i år. For klubben tenker langsiktig,noe som betyr at det med tida vil bli mer og mer lokalt ispedd spillere utenfra.

Timo Sibowale er en spiller som viser at klubben fortsatt skal være en toppklubb. Klubben jakter enda 4 nye spillere i følge min informasjon og med godt over 2 måneder igjen vil det skje en masse på overgangsfronten.

I tilegg er klubben per nå på et helt annet nivå i sosiale medier,med blant annet hyppigere oppdateringer både på hjemmeside og facebook. Så de som har klaget på det kan roe seg ned noen hakk nå, klubben tar endelig grep.

Ellers har oppkjøringen til sesongen til nå vært prega av altfor tynn tropp,avgang fra spillere samt at de nye er for ferske. Mot Sogndal var Florø gode i ca 40 minutt med syltynn stall,men rakna helt da skaden på Omerovic kom samt mange bytter da gjorde utslaget. Utover det spilte mange spillere i uvante posisjoner som gjorde at rytmen i laget var ujevn.

For de som har fulgt med fra Hafsås kom inn så er det viktig å høre hva han sier i intervjuene.

Feks var han langt mer fornøyd med 40 minutt mot Sogndal enn hele kampen mot Fjøra,som burde si en del. Da mangla en mange spillere som vil være i 11elveren i år,både spillere som er i klubben og nye spillere.

Under er spillerene som per nå har forlatt klubben:

Albin Svensson.

Shymon Walczak.

Håkon G Gjerstad.

Even Hepsø Vetås.

Vetle Fiskerstrand.

Adam Lindgren.

Rodrigo Carreiro Lima.

Enok Naustdal.

Ellers 4 usikre i Uolu,Dia og Correia. Disse er foreløpig uten klubb. Ellers er Høyvik Jacobsen usikker da han har prøvespilt for både Hamkam og Hødd,sjøl om jeg tror han blir enda en sesong. Ellers verdt å nevne Høydal som ser ut til å være borte han og,men som det alikavel er usikkert rundt.

Disse er per nå etter min husk de som har forlatt klubben/og er usikre.

Inn har følgende spillere kommet:

Gjertsen fra Ull/Kisa,som er en fullverdig erstatter for Svensson. Klandrer han ikke for 9 baklengs i en ubetydelig treningskamp hvor en er langt unna en fastsatt 11elver ei heller mot Fjøra.

Kim Ødegård Vik. Kommer inn med rutine og erfaring,sjøl om kroppen hans neppe tåler mer enn en omgang+. Han er en spiller som kan bli brukt overalt,midtstopper,back,ving osv.

Sander Lekva fra Førde var på prøvespill i tidlig januar og var med en periode(usikker på om han fortsatt er det) og han spilte mot Sogndal,hvor han desverre viste prov på at han fortsatt er veldig ung samt har en lang vei å gå fortsatt på å få ut potensialet sitt. Så er nok heller tvilsomt at han blir å se i Florø drakt i årets sesong,sjøl om en ikke skal utelukke det.

Timo Sobowale. Her har Florø signert kvalitet på nivået, da Sobowale har vist prov på sine ferdigheter tidligere både med spill for Manchester City sine u19 og u23 lag samt vært i Tottenham og spilt for et av deres yngre lag og vunnet ei turnering der. Wigan er en annen klubb han har vært i og fått masse skryt av treneren der. Utfra CW'n å bedømme henter klubben inn en spiller som er virkelig solid. La oss virkelig håpe at papir og praksis faktisk stemmer her.

Sobowale kan spille både back og midtstopper,egentlig overalt i forsvar.

Enda 3-4 sånne type spillere inn og troa på sesongen blir meget sterk.

Etter mine opplysninger så skal klubben ha inn minst 4 til,så gjenstår det å se hvem det blir.

Mitt håp er at Nelson,Dia og Uolu faktisk skriver under nye kontrakter bare klubben tar kontakt og gir de et ok tilbud som er til å leve med,men at de alikavel får inn 3-4 utover de.

Enda over 2 måneder igjen og det vil skje mye innen da.
Takk for hyggelig come back. Du har vært savnet!
Vi gamle grinebiterne har forsøkt å legge ut det vi har klart å få tak i av info om/fra klubben, men ingenting er som selveste sjefen.
Fint å ha deg her igjen!

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Malacay skrev: tor feb 02, 2023 4:23 pm
Florø Support skrev: tor feb 02, 2023 2:36 pm
Ross skrev: tor feb 02, 2023 2:32 pm Du var vel selv ute på Facebook og klagde/etterlyste mer informasjon seneste forrige uke?
Så at de har blitt så veldig gode der gjenstår vel å se?
Tipper Florø kommer på nedre halvdel i 2023
Har jeg vært ute å klagd? Når?

Det er hva klubben sier jeg forholder meg til,ikke hva random brukere på nettforum sier.

De har blitt bedre på de tingene jeg har nevnt. Bare å sjekke det ut det vel,hvis du ikke tror på det?

Florø per nå er klart svekka fra i fjor ja,så 2 februar er de nok ikke bedre rusta enn midt på tabellen.

Men blir en stall satt sammen 2 Februar?

MYE som vil skje innen 10 april.
Hyggelig å ha deg tilbake igjen. Og lykke til med sesongen når den starter !
Takk for det og godt nyttår!:)

Usikker på årets sesong da det meste avhenger av stallen. Per nå kun et middels 3divisjonslag,men får klubben inn de minst 4 de sier de skal ha inn av type Sabowale kvalitet blir det noe helt annet. Troa for det er der da klubben er mer aktive enn på lenge,er relativt tidlig i gang med det og har en tydeligere plan virker det som. Får ikke en stall samspilt og samkjørt i februar men til 10 april,for da gjelder det virkelig i kampen en ikke kan tape!

Da er 4 stk av Sabowale typen inn+resignaturer av Nelson,Dia og Oulo måten å gjøre det på.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»