Fantasy Basketball 2022/23

Svar
Hoostil

Re: Fantasy Basketball 2022/23

Legg inn av Hoostil »

Argh..! Én block, én treer og 0.001 FG% unna motstanderen. Endte 4-4. Selv etter monstergame av Embiid og Garland natt til i dag. Er i trade-humør nå!

GG, Nydalen!

hgb

Legg inn av hgb »

Hoostil skrev: man nov 14, 2022 10:54 am Argh..! Én block, én treer og 0.001 FG% unna motstanderen. Endte 4-4. Selv etter monstergame av Embiid og Garland natt til i dag. Er i trade-humør nå!

GG, Nydalen!
GG! Følte meg litt uheldig noen tidligere uker (og jeg hadde vel faktisk hatt en ledelse lenge denne også), men dette var ran på høylys dag (av meg).

R66

Legg inn av R66 »

Vinner med en block og likt på steals, 4-3, jevnt og spennende matchup, gg ChiBull

Embiid med årets line 59p med 20 ft og 7 blks -) jeez

Draciger

Legg inn av Draciger »

Det ble et 2-6 tap for BrickSquad. Ingen overaskelse når samtlige av de beste spillerne er ute.
Mistenker det blir mye av det samme denne uken å - Harden, Cade, Ja og Siakam ute denne uken.

RJ Barett hadde en svært beskrivende statline for årets start. OKC - Knicks endte 145-135. Mr. Barett endte med 4pts - 1reb - 1stl med 20% FG.

Overall er man 9-22-1.

hgb

Legg inn av hgb »

Draciger skrev: man nov 14, 2022 1:47 pm Det ble et 2-6 tap for BrickSquad. Ingen overaskelse når samtlige av de beste spillerne er ute.
Mistenker det blir mye av det samme denne uken å - Harden, Cade, Ja og Siakam ute denne uken.

RJ Barett hadde en svært beskrivende statline for årets start. OKC - Knicks endte 145-135. Mr. Barett endte med 4pts - 1reb - 1stl med 20% FG.

Overall er man 9-22-1.
Det er ganske få i Jazz-land som er misfornøyd med at man gikk for Cavs-dealen framfor Knicks-dealen for Michell for tida...

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: man nov 14, 2022 1:47 pm Mistenker det blir mye av det samme denne uken å - Harden, Cade, Ja og Siakam ute denne uken.
Tar gjerne Siakam i en trade, så glemmer jeg tilfeldigvis å sette opp laget skikkelig ;)

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: man nov 14, 2022 9:32 pm
Draciger skrev: man nov 14, 2022 1:47 pm Mistenker det blir mye av det samme denne uken å - Harden, Cade, Ja og Siakam ute denne uken.
Tar gjerne Siakam i en trade, så glemmer jeg tilfeldigvis å sette opp laget skikkelig ;)
Don't you dare do a Danny Ainge on me :lol:

Draciger

Legg inn av Draciger »

SGA er på litt av en tear for tiden igår hadde han 42 pts. Snitter over 35pts de tre siste kampene men har ellers snittet 32 pts hele sesongen.

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: tor nov 17, 2022 12:26 pm SGA er på litt av en tear for tiden igår hadde han 42 pts. Snitter over 35pts de tre siste kampene men har ellers snittet 32 pts hele sesongen.
På heftige prosenter med juicy 1.9 steals + 1.4 blocks i tillegg. Rutinert pick av Hoostil.

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

SGA er over all forventning. Kunne aldri forutsett slike stats. Særlig prosent og blocks. Er en grunn til at han falt til fjerde runde, og pick 44. En gamble med mtp minutter og tanking, men en så god spiller på et så dårlig lag kan også bety himla med value.

Draciger

Legg inn av Draciger »

Der var Cade ute resten av sesongen...

DracTrotters be tanking this year for the 1 pick next year.

R66

Legg inn av R66 »

Kun tre steals fra uavgjort med så mange skader, første to picks spilte ikke ett sec og flere dager var det flere ute enn tilgjengelige sånt sett bra å få med 3 poeng, gg JacquesOff
Neste TH, lov å håpe at det blir flere som skal spille denne uka for det her kan ikke fortsette

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: søn nov 20, 2022 4:27 pm Der var Cade ute resten av sesongen...

DracTrotters be tanking this year for the 1 pick next year.
Bare 10 lag i år, det er fortsatt håp for playoffs!

GG. Tror aldri jeg har møtt et så skadeskutt lag før, noensinne. Til og med den du plukket opp ble skadet få timer senere.

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 skrev: man nov 21, 2022 4:49 pm
Draciger skrev: søn nov 20, 2022 4:27 pm Der var Cade ute resten av sesongen...

DracTrotters be tanking this year for the 1 pick next year.
Bare 10 lag i år, det er fortsatt håp for playoffs!

GG. Tror aldri jeg har møtt et så skadeskutt lag før, noensinne. Til og med den du plukket opp ble skadet få timer senere.
Takk for matchen. Det som gjør at man øyner en liten sjans indeed.

Det villeste er vel at rundt de 6 beste spillerne på rosteren var vel skadet.

R66

Legg inn av R66 »

Ohh man selv med Zubac 30-30 kamp vinner kun %, med andre ord helt knust, gg TH
Har alt for mange som er ikke bra nok og treffer for dårlig på ww, smh

TH22

Legg inn av TH22 »

R66 skrev: man nov 28, 2022 12:40 pm Ohh man selv med Zubac 30-30 kamp vinner kun %, med andre ord helt knust, gg TH
Har alt for mange som er ikke bra nok og treffer for dårlig på ww, smh
gg! Vinner bare fordi jeg har mange flere kamper enn deg. 4 vs 3 på nesten alle våre beste spillere.

Draciger

Legg inn av Draciger »

TH22 hva er trade taktikken din. Du roterer halve mannskapet ser det ut som.

TH22

Legg inn av TH22 »

Draciger skrev: fre des 02, 2022 2:06 pm TH22 hva er trade taktikken din. Du roterer halve mannskapet ser det ut som.


R66

Legg inn av R66 »

Rart men skuffa over å vinne 7-1, siden motstander hadde så mange ute, gg Drac bedre lykke med skader neste gang

Draciger

Legg inn av Draciger »

R66 skrev: man des 05, 2022 1:08 pm Rart men skuffa over å vinne 7-1, siden motstander hadde så mange ute, gg Drac bedre lykke med skader neste gang
gg Redondo

Forhåpentligvis klarer gutta å karre seg til form underveis i julen og tar en Celtics resurgence ala starten av året. Har trua på laget hvis de klarer å stable seg på beina.

R66

Legg inn av R66 »

Stang ut igjen, alt for mange som er for dårlig og treffer ikke på ww
GG Kenan

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

R66 skrev: man des 12, 2022 10:15 am Stang ut igjen, alt for mange som er for dårlig og treffer ikke på ww
GG Kenan
Takk, bak siste del av uken. AD/LBJ stjeler seieren med gode stats kamper begge to

Draciger

Legg inn av Draciger »

Ble 5-3 mot Chromeback.

Deilig med min første seier for sesongen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Draciger skrev: man des 12, 2022 5:53 pm Ble 5-3 mot Chromeback.

Deilig med min første seier for sesongen.
Hvordan i helvette…

Neida, er som resten av sesongen dette. Ledet jo 8-0 en stund der…

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Fikk Paul George i trade for Adebayo. Håper det skal bære frukter fremover, så lenge han klarer å holde seg fit til kamper. Til tross for at jeg startet sesongen med Embiid og Bam Adebayo, har jeg hatt nubbesjans på rebounds så langt i år, men kan kanskje øke marginene i andre kategorier. Så nå punter jeg rebounds for hva det er verdt.

Klar for flere trades.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Hoostil skrev: tir des 13, 2022 9:31 am Fikk Paul George i trade for Adebayo. Håper det skal bære frukter fremover, så lenge han klarer å holde seg fit til kamper. Til tross for at jeg startet sesongen med Embiid og Bam Adebayo, har jeg hatt nubbesjans på rebounds så langt i år, men kan kanskje øke marginene i andre kategorier. Så nå punter jeg rebounds for hva det er verdt.

Klar for flere trades.
Bare å sende tradeforslag til meg om du skulle ønske noe der.

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

KTBFFH skrev: tor des 15, 2022 7:50 pm
Hoostil skrev: tir des 13, 2022 9:31 am Fikk Paul George i trade for Adebayo. Håper det skal bære frukter fremover, så lenge han klarer å holde seg fit til kamper. Til tross for at jeg startet sesongen med Embiid og Bam Adebayo, har jeg hatt nubbesjans på rebounds så langt i år, men kan kanskje øke marginene i andre kategorier. Så nå punter jeg rebounds for hva det er verdt.

Klar for flere trades.
Bare å sende tradeforslag til meg om du skulle ønske noe der.
Will do! Hva heter du i spillet?

Hoostil

Legg inn av Hoostil »

Argh! Ga alt for å vinne rebounds-kategorien mot Redondos Utvalgte. Hadde ledelsen. Hadde flere som skulle spille (7 mot 4) og tok så inn Plumlee (9 rebounds) for å sikre meg. Men så klarer faen Jokic å rebounde 27 ganger (!) i løpet av kampen. Ellevilt! MVP.

R66

Legg inn av R66 »

Hoostil skrev: man des 19, 2022 8:40 am Argh! Ga alt for å vinne rebounds-kategorien mot Redondos Utvalgte. Hadde ledelsen. Hadde flere som skulle spille (7 mot 4) og tok så inn Plumlee (9 rebounds) for å sikre meg. Men så klarer faen Jokic å rebounde 27 ganger (!) i løpet av kampen. Ellevilt! MVP.
Du vant matchup lett likevel, gg
Trenden fortsetter, Nikola og Zion herjer mens resten suger

TH22

Legg inn av TH22 »

Shoutout til hgb. Den eneste som er ubeseiret så langt (nærmeste har 2 tap). 5 seire på rad. Den eneste som er ubeseiret i samme cat samtlige uker, men det stopper ikke der, hgb har gjort det i både 3ere og steals.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»