Flus (NRK)

Svar
VivaLV

Flus (NRK)

Legg inn av VivaLV »

Sier kanskje det meste både om forumet, serien og at folk ser på Netflix.
Men Flus fortjener vel en egen tråd.
Dvs. så fryktelig morsomt var det ikke. Ser for meg terningskast 3 på hele serien. Kan fort falle til 2 også.

Litt merkelig at det virker som om mediene hele tiden ligger både 1 og 2 terningskast over hva "folk flest" mener.
Var jo også det samme med "Gutta på skauen".

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Har bare sett reklamene som går på tv og tenkte at dette gidder jeg ikke å bruke tid på. Men skal gi den en sjanse.

kibby

Legg inn av kibby »

Jeg vet ikke ass, men jeg likte den. So far er jeg enig med VG om terningkast 4 etter de to første episodene.

Så kan det kanskje være at jeg er litt biased fordi jeg er nostalgisk ettersom jeg gikk på videregående i 1999 og hadde mine "glansdager" da, og levde mitt beste liv, lol.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Nok en gang noe uinteressante innvandrergreier der det bare er å fylle på de samme folkene både foran og bak kamera. Rett før innspilling så er det greit å finne ut om man skal bruke et "catch all"-grep innen humor, krim eller drama. Havner på TV gjør det jo uansett hvor dårlig det er.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Stille på forumet her asså!
Men tok seg litt opp i episode 3+4.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Lo godt av den første episoden. Sikkert fordi jeg er fan av Herman og seriene han er med på å lage som ikke tar seg selv så høytidelig…

Vet ikke om jeg kommer til å se alt, og som kibby sier er det ment å være en nostalgitrip til de av oss som var unge rundt milleniumsskiftet. Folk født i 04 og senere kan neppe relatere, ikke at det er mange av dem her på forumet men…

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Syntes serien har tatt seg opp. Litt usikker på om jeg skjønner hvem som lurer hvem, men ikke så supernøye.
Kanskje det er en slags merkelig plot. Moren til Bæbs er bakkvinnen eller noe sånt!!??

Brukeravatar
FredPerry^2
Innlegg: 187

Legg inn av FredPerry^2 »

Saturn skrev: søn nov 20, 2022 8:23 pm Vet ikke om jeg kommer til å se alt, og som kibby sier er det ment å være en nostalgitrip til de av oss som var unge rundt milleniumsskiftet. Folk født i 04 og senere kan neppe relatere, ikke at det er mange av dem her på forumet men…
Har bare sett de to først episodene foreløpig, men serien fyller til en viss grad et mimre-tomrom som NRK etterlot da de aldri godkjente noen sesong 3 av Kongen av Gulset.

Joggesko_Kalle

Legg inn av Joggesko_Kalle »

Artig for oss som var tenåringer på 90 tallet(og vokste opp i Groruddalen). Mye bra mimring og tidskoloritt, de glipper dog på noen av lokasjonene hvor man ser at de er mer nåtid, lekeplasser osv har forandret seg ganske mye.
Historiene er vel legender fra gangster miljøet på lik linje som Exit fra finans? Mener iaf Koko blant annet var en kjent skikkelse i vietnameser gjengen.

kibby

Legg inn av kibby »

Joggesko_Kalle skrev: tir des 06, 2022 2:06 pm Artig for oss som var tenåringer på 90 tallet(og vokste opp i Groruddalen). Mye bra mimring og tidskoloritt, de glipper dog på noen av lokasjonene hvor man ser at de er mer nåtid, lekeplasser osv har forandret seg ganske mye.
Historiene er vel legender fra gangster miljøet på lik linje som Exit fra finans? Mener iaf Koko blant annet var en kjent skikkelse i vietnameser gjengen.
Sjæl.

Og selv om den begynte bra og nostalgien var minneverdig, syns jeg den ble litt kjedelig etter hvert. Totalt sett greit nok. Endte på 6/10.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»