Er VGD stengt permanent..?

LĂ„st
Lezah

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av Lezah »

silkyglenjohnson skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:56 pm SĂ„ hjelper det kanskje ikke at man har folk som JL og Phil pĂ„ den andre siden av bordet, de var jo ikke akkurat diplomatiske englebarn.
Njet.

Synd begge to er dĂžde av hhv overdose og hore-drap.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Brenne:
"Hei. Kan avkrefte at mitt mÄl var Ä legge ned VGD :) Derimot Þnsket jeg virkelig at vi skulle klare Ä modernisere et forum som hadde fallende antall brukere til liv inn i fremtiden. Synd at det gikk som det gikk."

Hvis det bare hadde vĂŠrt noe de kunne ha gjort ...

Som Ă„ lytte til brukerne for eksempel!!!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lezah skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:57 pm
silkyglenjohnson skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:56 pm SĂ„ hjelper det kanskje ikke at man har folk som JL og Phil pĂ„ den andre siden av bordet, de var jo ikke akkurat diplomatiske englebarn.
Njet.

Synd begge to er dĂžde av hhv overdose og hore-drap.
Bruuh what?!?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

missChance skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:59 pm Brenne:
"Hei. Kan avkrefte at mitt mÄl var Ä legge ned VGD :) Derimot Þnsket jeg virkelig at vi skulle klare Ä modernisere et forum som hadde fallende antall brukere til liv inn i fremtiden. Synd at det gikk som det gikk."

Hvis det bare hadde vĂŠrt noe de kunne ha gjort ...

Som Ă„ lytte til brukerne for eksempel!!!
NÊÊh de dreit de i! Se her da vi har over en million innlegg pÄ FD pÄ et Är og noen mÄneder

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Lezah skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:57 pm
silkyglenjohnson skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:56 pm SĂ„ hjelper det kanskje ikke at man har folk som JL og Phil pĂ„ den andre siden av bordet, de var jo ikke akkurat diplomatiske englebarn.
Njet.

Synd begge to er dĂžde av hhv overdose og hore-drap.
Voldsomt trist, men mÄtte jo nesten ende slikt. Begge to var jo typer som likte Ä leve pÄ kanten bÄde pÄ vgd og irl.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:56 pm
missChance skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:54 pm
Lezah skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:51 pm

Makes sense. Roald vil jeg tro mener Ukraina er russisk ogsÄ, sÄ geografi er det fullt mulig Ä havne i klinsj over hvis man slÄr av noen timer med ham.

Fyren er trivelig i real life og han er en fin fyr, bare sÄ det er sagt.
Hvordan kan noen vĂŠre trivelige og fin fyr hvis de mener at Ukraina er russisk?
NÄ var det mest en antakelse/overdrivelse av en antakelse, da fyren er ganske vennlig innstilt til vÄre naboer i Þst. Jeg er sykt uenig i mye politisk han stÄr for, men sÄnn er det nÄr han tross alt er kommunist. Mange Är siden jeg har snakket med ham.
Jeg tror du har rett i antakelsen ut fra slik jeg husket han.

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

Mr.Meep skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:56 pm
Kent gleder seg


Han hadde masse blemmer
Her hÄper jeg arkivverket kommer pÄ banen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

silkyglenjohnson skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:01 pm
Lezah skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:57 pm
silkyglenjohnson skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:56 pm SĂ„ hjelper det kanskje ikke at man har folk som JL og Phil pĂ„ den andre siden av bordet, de var jo ikke akkurat diplomatiske englebarn.
Njet.

Synd begge to er dĂžde av hhv overdose og hore-drap.
Voldsomt trist, men mÄtte jo nesten ende slikt. Begge to var jo typer som likte Ä leve pÄ kanten bÄde pÄ vgd og irl.
LĂ„ i kortene, ja.

SĂŠrlig JL, som lekte med bensin og ild i Finland.
Sist redigert av Lezah den tir nov 29, 2022 1:05 pm, redigert 1 gang totalt.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Den aller fÞrste trÄden fra 6. august 1999.
https://vgd.no/t/Fotball-Norsk/28109-and-the-winner-is

Og snart er den borte for alltid.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

4pLaY skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:01 pm Jeg har snakket med en Journalist og skal prĂžve Ă„ skvise inn et intervju med han i morgen fĂžr de skal inn i ryggen min og ta noen prĂžver.

Hvis noen har noe bra jeg bþr ta opp hyl gjerne ut (SMÅ TING, ikke overdriv). Dette er en kar fra Sandnesposten.
Om jeg kan vÊre sÄ ubeskjeden Ä prÞve Ä komme med noen anbefalinger:

- Hold det overordnet, ligg unna smÄtingene sÄ vi ikke fremstÄr som forsmÄdde friere.
- Fortell at de faktisk fikk mange tilbakemeldinger i utviklingsfasen, og at ca samtlige fortalte at konseptet de endte opp med ikke var liv laga. Fortell gjerne hvorfor det ikke var liv laga, at tilbakemeldingene ikke bare skyldtes at gretne gamlinger ikke liker forandring.
- I viderefĂžringen av det, fortell om bedreviterholdningen og arrogansen dette ble mĂžtt med. BĂ„de hva gjelder utviklingsfasen og i utrullingen, som igjen bidro sterkt til at hele klientellet pakket snippesken. Kan eventuelt knyttes opp mot Brennes uttalelser i Journalisten samt ikke minst "avskjedshilsenen" de har lagt ut, som mildt sagt sminker sannheten.
- Si gjerne noe om at det faktisk er synd at VGD selvdestruerte. Det var en mÞteplass for vanlige folk hvor bÄde den mer saklige og rolige debatten enn man finner pÄ FB et al kunne fÄ utfolde seg, folk kunne dele tips og anbefalinger, eller bare ha det hyggelig. Ikke minst var VGD en plass som dokumenterte bÄde hverdagsliv og folkets reaksjon pÄ store hendelser.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Luna_mendax skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:05 pm Den aller fĂžrste trĂ„den fra 6. august 1999.
https://vgd.no/t/Fotball-Norsk/28109-and-the-winner-is

Og snart er den borte for alltid.
Njaa var ikke VGD allerede Online i 95-96? đŸ€”

Jaauda

Legg inn av Jaauda »

4pLaY skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:01 pm Jeg har snakket med en Journalist og skal prĂžve Ă„ skvise inn et intervju med han i morgen fĂžr de skal inn i ryggen min og ta noen prĂžver.

Hvis noen har noe bra jeg bþr ta opp hyl gjerne ut (SMÅ TING, ikke overdriv). Dette er en kar fra Sandnesposten.
Jeg ville konsentrert meg om Ä framsnakke FD. Fortell at du og dine pÄ noen dager klarte Ä skape et diskusjonsforum med stor aktivitet.
Gjerne fortelle at bakgrunnen for dette var frustrasjon med VGD, men fokusere pÄ suksessen til FD, heller enn Ä si for mye negativt om VGD.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Mr.Meep skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:08 pm
Luna_mendax skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:05 pm Den aller fĂžrste trĂ„den fra 6. august 1999.
https://vgd.no/t/Fotball-Norsk/28109-and-the-winner-is

Og snart er den borte for alltid.
Njaa var ikke VGD allerede Online i 95-96? đŸ€”
Jo, men det skjedde en omlegging i 1999.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Brezjnev skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:05 pm
4pLaY skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:01 pm Jeg har snakket med en Journalist og skal prĂžve Ă„ skvise inn et intervju med han i morgen fĂžr de skal inn i ryggen min og ta noen prĂžver.

Hvis noen har noe bra jeg bþr ta opp hyl gjerne ut (SMÅ TING, ikke overdriv). Dette er en kar fra Sandnesposten.
Om jeg kan vÊre sÄ ubeskjeden Ä prÞve Ä komme med noen anbefalinger:

- Hold det overordnet, ligg unna smÄtingene sÄ vi ikke fremstÄr som forsmÄdde friere.
- Fortell at de faktisk fikk mange tilbakemeldinger i utviklingsfasen, og at ca samtlige fortalte at konseptet de endte opp med ikke var liv laga. Fortell gjerne hvorfor det ikke var liv laga, at tilbakemeldingene ikke bare skyldtes at gretne gamlinger ikke liker forandring.
- I viderefĂžringen av det, fortell om bedreviterholdningen og arrogansen dette ble mĂžtt med. BĂ„de hva gjelder utviklingsfasen og i utrullingen, som igjen bidro sterkt til at hele klientellet pakket snippesken. Kan eventuelt knyttes opp mot Brennes uttalelser i Journalisten samt ikke minst "avskjedshilsenen" de har lagt ut, som mildt sagt sminker sannheten.
- Si gjerne noe om at det faktisk er synd at VGD selvdestruerte. Det var en mÞteplass for vanlige folk hvor bÄde den mer saklige og rolige debatten enn man finner pÄ FB et al kunne fÄ utfolde seg, folk kunne dele tips og anbefalinger, eller bare ha det hyggelig. Ikke minst var VGD en plass som dokumenterte bÄde hverdagsliv og folkets reaksjon pÄ store hendelser.
Her er du pÄ bÊrtur, det er verdensÞkonomien som har fÞrt til nedleggelsen av VGD.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

silkyglenjohnson skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:11 pm
Brezjnev skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:05 pm
4pLaY skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:01 pm Jeg har snakket med en Journalist og skal prĂžve Ă„ skvise inn et intervju med han i morgen fĂžr de skal inn i ryggen min og ta noen prĂžver.

Hvis noen har noe bra jeg bþr ta opp hyl gjerne ut (SMÅ TING, ikke overdriv). Dette er en kar fra Sandnesposten.
Om jeg kan vÊre sÄ ubeskjeden Ä prÞve Ä komme med noen anbefalinger:

- Hold det overordnet, ligg unna smÄtingene sÄ vi ikke fremstÄr som forsmÄdde friere.
- Fortell at de faktisk fikk mange tilbakemeldinger i utviklingsfasen, og at ca samtlige fortalte at konseptet de endte opp med ikke var liv laga. Fortell gjerne hvorfor det ikke var liv laga, at tilbakemeldingene ikke bare skyldtes at gretne gamlinger ikke liker forandring.
- I viderefĂžringen av det, fortell om bedreviterholdningen og arrogansen dette ble mĂžtt med. BĂ„de hva gjelder utviklingsfasen og i utrullingen, som igjen bidro sterkt til at hele klientellet pakket snippesken. Kan eventuelt knyttes opp mot Brennes uttalelser i Journalisten samt ikke minst "avskjedshilsenen" de har lagt ut, som mildt sagt sminker sannheten.
- Si gjerne noe om at det faktisk er synd at VGD selvdestruerte. Det var en mÞteplass for vanlige folk hvor bÄde den mer saklige og rolige debatten enn man finner pÄ FB et al kunne fÄ utfolde seg, folk kunne dele tips og anbefalinger, eller bare ha det hyggelig. Ikke minst var VGD en plass som dokumenterte bÄde hverdagsliv og folkets reaksjon pÄ store hendelser.
Her er du pÄ bÊrtur, det er verdensÞkonomien som har fÞrt til nedleggelsen av VGD.
Og dermed er det til syvende og sist Putin som er skyld i nedleggelsen. :lol:

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Luna_mendax skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:10 pm
Mr.Meep skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:08 pm
Luna_mendax skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:05 pm Den aller fĂžrste trĂ„den fra 6. august 1999.
https://vgd.no/t/Fotball-Norsk/28109-and-the-winner-is

Og snart er den borte for alltid.
Njaa var ikke VGD allerede Online i 95-96? đŸ€”
Jo, men det skjedde en omlegging i 1999.
Jo det stemmer! Var en ommlegging til Betaversjon? đŸ€”

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Mr.Meep skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:13 pm
Luna_mendax skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:10 pm
Mr.Meep skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:08 pm
Njaa var ikke VGD allerede Online i 95-96? đŸ€”
Jo, men det skjedde en omlegging i 1999.
Jo det stemmer! Var en ommlegging til Betaversjon? đŸ€”
Ja, det var beta helt til Øyvind Solstad gjorde den litt mindre beta. :D

https://web.archive.org/web/20180316192 ... ://vgd.no/
Sist redigert av Luna_mendax den tir nov 29, 2022 1:19 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Luna_mendax skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:15 pm
Mr.Meep skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:13 pm
Luna_mendax skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:10 pm
Jo, men det skjedde en omlegging i 1999.
Jo det stemmer! Var en ommlegging til Betaversjon? đŸ€”
Ja, det var beta helt til Øyvind Solstad den litt mindre beta. :D

https://web.archive.org/web/20180316192 ... ://vgd.no/
Åh du verden nĂ„ fikk jeg strengt tatt tĂ„rer i Ăžyene av Ă„ se den gamle VGD nostalgi!

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Klipper og limer inn denne her bare for sikkerhets skyld.

John_Locke:

Hvor mange tomler trengte du for Ä fÄ den fjerde stjerna? Vet du sÄnn cirka? Og hvor mange har du nÄ?

-Pat

Old_School:

Har ligget i toppen av mest anbefalte innlegg ved flere anledninger. Ingen skryt, kun fakta. Er jo meningen at jeg skal skrive slik jeg fÞler for det i en gitt situasjon. Skriver ikke for Ä fÄ tomler, sÄ stakkarslig har jeg det ikke med meg selv. :)

Har innlegg med over 30 tomler samt flere dager i toppen av mest anbefalte. Folk fÄr lettere et Þye pÄ innlegg pÄ den mÄten, tror jeg. Har fÄtt en del tomler pÄ lange og velforulerte innlegg samt en god del pÄ korte, men sarkastiske og humoristiske innlegg.

Er for det meste objektiv sÄ jeg fÄr tomler av alle, ikke bare "mine egne". OppfÞrer meg pent og biter ikke. :)

Trengte sÄ vidt jeg husker 480 tomler for Ä fÄ fire stjerner. Det skjedde for en kort tid siden. NÄ har jeg 550, noe som er nÊrmest utrolig. FÄr ogsÄ en del tomler fra "faste folk", sikkert "tilhengere" av min mÄten Ä skrive innlegg pÄ og fÄ frem et budskap.

SÄ jeg fÄr tomler av "faste folk" (tilhengere sikkert, aner ikke), tilfeldige som setter pris pÄ mine innlegg, folk som kanskje trykker feil :), de som "kaster seg med pÄ bÞlgen" og gir tomler for mine lange Äpningsinnlegg der de fleste er imponerte og mange roser meg samt de som ser mine innlegg i toppen av "dagens anbefalte" og dermed finner lettere frem til annerkjente innlegg. Det er kanskje ingen sammenheng, men jeg prÞver bare Ä gjette. Dette er litt moro Ä se en statistikk pÄ, men ikke avgjÞrende for min del.

Til sammen har jeg nÞyaktig (fikk en tommel nettopp) 550 tomler fordelt pÄ 338 innlegg. Ganske "sykt" da jeg kun har litt over 1670 innlegg.

John_Locke:

Hvorfor skriver du egentlig dette? Har noen spurt?

- "JohnLocke, hvor er det du bor nÄ om dagen?"

- "Jeg fikk forresten A i snitt pÄ min fÞrste bachelor. Det er ikke skryt, det er bare fakta. Bor forresten pÄ Nordstrand."

-Pat

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

silkyglenjohnson skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:48 pm
missChance skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:39 pm
Var det han som hadde sÞnnen sin pÄ forumet ogsÄ, og sÄ truet de folk med bank eller noe sÄnt?
Stemmer. Det var en helt sinnsyk periode det der. Var vel ikke lenge etter det at Old_School meldte at han ville banke opp noen debattanter ogsÄ.
Old_Schools innlegg: “Takk. Den dagen du er i Olso, gi lyd fra deg sĂ„ kan du si det rett i Ăžynene mine. Lover Ă„ mĂžte opp. SĂ„nn her pĂ„ et debattforum, synes jeg det blir for feigt.“

slankebrusmannen

Legg inn av slankebrusmannen »

Mr.Meep skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:13 pm
Luna_mendax skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:10 pm
Mr.Meep skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:08 pm
Njaa var ikke VGD allerede Online i 95-96? đŸ€”
Jo, men det skjedde en omlegging i 1999.
Jo det stemmer! Var en ommlegging til Betaversjon? đŸ€”
Nei. Det var en versjon imellom. Men i neste omlegging greide de i det minste Ä bevare de gamle innleggene og trÄdene (selv om muligheten trÄdet visning forsvant med betaversjonen).

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

silkyglenjohnson skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:11 pm
Brezjnev skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:05 pm
4pLaY skrev: ↑tir nov 29, 2022 12:01 pm Jeg har snakket med en Journalist og skal prĂžve Ă„ skvise inn et intervju med han i morgen fĂžr de skal inn i ryggen min og ta noen prĂžver.

Hvis noen har noe bra jeg bþr ta opp hyl gjerne ut (SMÅ TING, ikke overdriv). Dette er en kar fra Sandnesposten.
Om jeg kan vÊre sÄ ubeskjeden Ä prÞve Ä komme med noen anbefalinger:

- Hold det overordnet, ligg unna smÄtingene sÄ vi ikke fremstÄr som forsmÄdde friere.
- Fortell at de faktisk fikk mange tilbakemeldinger i utviklingsfasen, og at ca samtlige fortalte at konseptet de endte opp med ikke var liv laga. Fortell gjerne hvorfor det ikke var liv laga, at tilbakemeldingene ikke bare skyldtes at gretne gamlinger ikke liker forandring.
- I viderefĂžringen av det, fortell om bedreviterholdningen og arrogansen dette ble mĂžtt med. BĂ„de hva gjelder utviklingsfasen og i utrullingen, som igjen bidro sterkt til at hele klientellet pakket snippesken. Kan eventuelt knyttes opp mot Brennes uttalelser i Journalisten samt ikke minst "avskjedshilsenen" de har lagt ut, som mildt sagt sminker sannheten.
- Si gjerne noe om at det faktisk er synd at VGD selvdestruerte. Det var en mÞteplass for vanlige folk hvor bÄde den mer saklige og rolige debatten enn man finner pÄ FB et al kunne fÄ utfolde seg, folk kunne dele tips og anbefalinger, eller bare ha det hyggelig. Ikke minst var VGD en plass som dokumenterte bÄde hverdagsliv og folkets reaksjon pÄ store hendelser.
Her er du pÄ bÊrtur, det er verdensÞkonomien som har fÞrt til nedleggelsen av VGD.
Beklager, selvsagt var det verdensÞkonomien, altsÄ Putin, som knakk VGD. Er det ikke grenser for hvilke lidelser han skal pÄfÞre verden, for noen setter ned foten?

steponit

Legg inn av steponit »

Brezjnev skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:33 pm
silkyglenjohnson skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:11 pm
Her er du pÄ bÊrtur, det er verdensÞkonomien som har fÞrt til nedleggelsen av VGD.
Beklager, selvsagt var det verdensÞkonomien, altsÄ Putin, som knakk VGD. Er det ikke grenser for hvilke lidelser han skal pÄfÞre verden, for noen setter ned foten?
Her burde virkelig NATO se at grensen er nÄdd og satt inn bakkestyrker i god tid fÞr dette tragiske tapet!

PowersIave

Legg inn av PowersIave »

silkyglenjohnson skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:25 pm
Old_School:

Har ligget i toppen av mest anbefalte innlegg ved flere anledninger. Ingen skryt, kun fakta. Er jo meningen at jeg skal skrive slik jeg fÞler for det i en gitt situasjon. Skriver ikke for Ä fÄ tomler, sÄ stakkarslig har jeg det ikke med meg selv. :)
Et helt vanvittig sykt innlegg. Den pressekonferansevideoen som ble laget fremhevet det i enda stĂžrre grad. Mon tro om den fortsatt eksisterer.

Det verste er at jeg husker Old_School som reflektert og saklig frem til det innlegget, men etter det bikket det fullstendig.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

PowersIave skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:43 pm
silkyglenjohnson skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:25 pm
Old_School:

Har ligget i toppen av mest anbefalte innlegg ved flere anledninger. Ingen skryt, kun fakta. Er jo meningen at jeg skal skrive slik jeg fÞler for det i en gitt situasjon. Skriver ikke for Ä fÄ tomler, sÄ stakkarslig har jeg det ikke med meg selv. :)
Et helt vanvittig sykt innlegg. Den pressekonferansevideoen som ble laget fremhevet det i enda stĂžrre grad. Mon tro om den fortsatt eksisterer.

Det verste er at jeg husker Old_School som reflektert og saklig frem til det innlegget, men etter det bikket det fullstendig.
Det er mitt favorittinlegg pÄ hele vgd. Det er sÄ absurd at jeg sliter med Ä forstÄ at det er en ekte person som har skrevet det. Han prÞvde jo senere Ä si at det var kona som hadde skrevet det pÄ tull, men det var det ingen som kjÞpte.

Liverpooldebattant

Haha, herregud sÄ pinlig.

Old_School

Ja, uten tvil. Pinlig Ä la pc'en stÄ mens kjerringa var pÄ "pc-rommet". Hun benyttet seg av det sjeldne Þyeblikket og vips sÄ ble jeg pranked. Men hun stated the obvious.

Slikt skjer.

Ellers er det pinlig Ä grave opp gamle trÄder, sÊrlig nÄr en "debattant" under 100 innlegg gjÞr det. Skaff deg et liv, eller en tema du kan interessere deg for her inne.


For en fyr!

Videoen er dessverre slettet. Vet ikke om det var TS som gjorde det selv fÞr han mÄtte i fengsel eller om det var siden som ble lagt ned, men borte er den.

https://vgd.no/t/Fotball-Garderoben/167 ... konferanse

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Savner tommeltoppen.

Sigh..

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chromeback skrev: ↑tir nov 29, 2022 2:32 pm Savner tommeltoppen.

Sigh..
Det jeg savner mest fra VGD er oversikt over favoritttrÄder pÄ hÞyresiden. Sparte mye tid.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

NÄ som det nÊrmer seg jul kan det passe Ä lese gjennom Andropovs pinnekjÞttrÄd. :)
https://vgd.no/t/Backstage/1690976-pinnekjoett
Sist redigert av Luna_mendax den tir nov 29, 2022 2:59 pm, redigert 1 gang totalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lew_Ashby skrev: ↑tir nov 29, 2022 2:52 pm
Chromeback skrev: ↑tir nov 29, 2022 2:32 pm Savner tommeltoppen.

Sigh..
Det jeg savner mest fra VGD er oversikt over favoritttrÄder pÄ hÞyresiden. Sparte mye tid.
Helt enig, gjorde det litt enklere Ä fÞlge med pÄ trÄdene man likte best.

Men men, kan ikke fÄ alt her i livet.

Lezah

Legg inn av Lezah »

silkyglenjohnson skrev: ↑tir nov 29, 2022 1:29 pm

Old_Schools innlegg: “Takk. Den dagen du er i Olso, gi lyd fra deg sĂ„ kan du si det rett i Ăžynene mine.
Hvem faen snakker inn i Þynene til folk? Og Ä anbefale folk med under 100 innlegg Ä skaffe seg et liv...det er sÄ fantastisk.

LĂ„st

GÄ tilbake til «Aktuelt»