Er VGD stengt permanent..?

Låst
startelver

Re: Er VGD stengt permanent..?

Legg inn av startelver »

Bare slett innleggene mine, jeg driter i det. Stort sett piss uansett.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Lezah skrev: tir nov 29, 2022 3:01 pm
silkyglenjohnson skrev: tir nov 29, 2022 1:29 pm

Old_Schools innlegg: “Takk. Den dagen du er i Olso, gi lyd fra deg så kan du si det rett i øynene mine.
Hvem faen snakker inn i øynene til folk? Og å anbefale folk med under 100 innlegg å skaffe seg et liv...det er så fantastisk.
På VGD så matchet jeg faktisk tommelratioen til Old_School med i overkant av én tommel per tredje innlegg, noe som er nærmest utrolig. Ikke skryt, kun fakta.

Tilsammen så hadde jeg circa (ikke medregnet "upvotes" etter omleggingen) 6 651 tomler fordelt på aner-ikke-hvor-mange-innlegg. Ganske "sykt" da jeg kun hadde rett under 19 400 innlegg.

Cabal

Legg inn av Cabal »

Nemmen, skal vgd skrus av? Kjipern for alle de som bruker det.

Husker spesielt hvor moro det var med Premotus (mener jeg han kalte seg) sin tråd/innlegg om rullett.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

startelver skrev: tir nov 29, 2022 3:43 pm Bare slett innleggene mine, jeg driter i det. Stort sett piss uansett.
Flott, Elver!
Men jeg synes det var ganske interessant å lese det du skrev når du kom tilbake til Norge.
Du ble litt sjokkert da
Jeg har lastet ned alle mine "svar" eller hva det heter. fra VGD.
Vet ikke helt hva skal med dem da...

Cabal

Legg inn av Cabal »

silkyglenjohnson skrev: tir nov 29, 2022 12:48 pm
missChance skrev: tir nov 29, 2022 12:39 pm
Var det han som hadde sønnen sin på forumet også, og så truet de folk med bank eller noe sånt?
Stemmer. Det var en helt sinnsyk periode det der. Var vel ikke lenge etter det at Old_School meldte at han ville banke opp noen debattanter også.
Det var jo en her inne som også gjorde, så kanskje samme fyr.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Cabal skrev: tir nov 29, 2022 4:16 pm Nemmen, skal vgd skrus av? Kjipern for Frode57.
Tok meg den frihet å spisse innlegget ditt litt.

Amitamin

Legg inn av Amitamin »

Noen som husker Gartnermyra? Han la ut om privatlivet sitt, Sa, og jobben sin som en åpen dagbok. Kom etter hvert tilbake som gartnersa. En gang skrev noen at den islandske spissen, Haltur Trebeinson, var på vei til Aafk, og Myra kjørte i ens ærend ut til flyplassen for å ta ham i mot.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Amitamin skrev: tir nov 29, 2022 5:03 pm Noen som husker Gartnermyra? Han la ut om privatlivet sitt, Sa, og jobben sin som en åpen dagbok. Kom etter hvert tilbake som gartnersa. En gang skrev noen at den islandske spissen, Haltur Trebeinson, var på vei til Aafk, og Myra kjørte i ens ærend ut til flyplassen for å ta ham i mot.
Myra er allerede diskutert endel i denne tråden, ja. : )

Trist for ham at han opplevde så mye sorg i kjærlighetslivet, men han klarte alltid å løfte seg og bevege seg videre til neste drømmebrud.

Brukeravatar
Trminator
Innlegg: 328

Legg inn av Trminator »

Siden det er Sandnesposten som skal intervjue, syns jeg 4play bør nevne den fine debatten som titt og stadig foregår i Vikingtråden. Først og fremst får vi kanskje noen flere overløpere tilbake fra Sandnes Ulf, i tillegg hadde det vært greit å høre hva Sandnesere syns om iPad i tilknytning til fotballkamper.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Amitamin skrev: tir nov 29, 2022 5:03 pm Noen som husker Gartnermyra? Han la ut om privatlivet sitt, Sa, og jobben sin som en åpen dagbok. Kom etter hvert tilbake som gartnersa. En gang skrev noen at den islandske spissen, Haltur Trebeinson, var på vei til Aafk, og Myra kjørte i ens ærend ut til flyplassen for å ta ham i mot.
Ingen glemmer han. Her er forøvrig et innslag om et supporterhorn han hadde anskaffet seg. (Kostet vistnok flere tusen kroner om jeg ikke husker feil) enjoy

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Trminator skrev: tir nov 29, 2022 6:07 pm Siden det er Sandnesposten som skal intervjue, syns jeg 4play bør nevne den fine debatten som titt og stadig foregår i Vikingtråden. Først og fremst får vi kanskje noen flere overløpere tilbake fra Sandnes Ulf, i tillegg hadde det vært greit å høre hva Sandnesere syns om iPad i tilknytning til fotballkamper.
Bare ikke FD reduseres til at folk tror det utelukkende er fotball som diskuteres. Det ville vært synd, leit og nitrist.

Branneren

Legg inn av Branneren »

Gideg skrev: tir nov 29, 2022 12:03 pm
Branneren skrev: man nov 28, 2022 8:07 pm RIP in peace VGD!! Long time no see!!

(Ser noen kjente fra good old gamledager her...
Kjekt å se deg her, flott at du fant veien. :)
Takk for det Gideg!! Kjekt å se noen kjente her!! Trist med undergangen til VGD, men sånn gikk det. Forumet var bra det, stort sett.

FabrizioMiccoli

Legg inn av FabrizioMiccoli »

Skylder på Putin😂😂😅

Ohhh de går av med stil

Branneren

Legg inn av Branneren »

Luna_mendax skrev: tir nov 29, 2022 2:58 pm Nå som det nærmer seg jul kan det passe å lese gjennom Andropovs pinnekjøttråd. :)
https://vgd.no/t/Backstage/1690976-pinnekjoett
:lol: :lol:

Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Legg inn av Gideg »

Branneren skrev: tir nov 29, 2022 6:21 pm
Gideg skrev: tir nov 29, 2022 12:03 pm
Branneren skrev: man nov 28, 2022 8:07 pm RIP in peace VGD!! Long time no see!!

(Ser noen kjente fra good old gamledager her...
Kjekt å se deg her, flott at du fant veien. :)
Takk for det Gideg!! Kjekt å se noen kjente her!! Trist med undergangen til VGD, men sånn gikk det. Forumet var bra det, stort sett.
De ødela forumet, da gikk det rett vest.

Flere fra vgd her, flere holder til i Weekend forumet, i OT Tråd 4.
Du får ta deg en tur inn der.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

https://vgd.no/t/Fotball-Premier-League ... s/45823632

Har blitt nevnt tidligere, men her er link til innlegget som eide Geers (som han het på det tidspunktet) når han visstnok hadde vært på Etihad også flydd til Madrid samme kveld for å se fotball.
Waingro skrev:Jeg lurer på hvilket fly du tok til Madrid?

Her sier du at du "tok et fly et par timer etterpå" [etter kampslutt red anm].

Jeg gikk inn å sjekket ankomster på Barajas denne flotte tirsdagskvelden. Altså, en flytur fra Manchester til Madrid er to og en halv time lang. Det siste flyet fra MAN landet i MAD kl 21:45 lokal tid, altså cirka ved pause på Etihad. Alle som har reist litt vet at det ikke letter noe short haul så sent på kvelden (dårlig logistikk for selskapene, lite passasjerer). Her gikk alle alarmer samtidig hos meg.

Men, hold an, kanskje du tok toget fra Manchester til London og så videre til Madrid? Selvsagt en mulighet, men det går ingen fly London (Heathrow, Gatwick eller Stanstead) så sent. Dessuten sier du jo selv at du "flydde fra Manchester et par timer etter avblåsningen".

En kjent svakhet med VGD er at du ikke kan sitere innlegg fra telefon eller nettbrett (Samsung kan sitere ett ord), det funker kun med PC. Her klarer du faktisk å sitere fra en telefon, 8 minutter før kampen er over!! Jeg regner med det er fra en telefon, du har vel ikke med deg laptop på kamp? For en achievement - du har unlocket hele Schibsted-konsernet! Her også, ett minutt for avspark, du har allerede funnet setet på Etihad og whipper opp laptopen og bare fyrer av en liten sitert melding til VGD liksom.

Til dere ekte City-fans; jeg beklager at jeg tok dette her. Det var i øyeblikket det mest egnede stedet, siden flere av dere tydeligvis gikk på denne "lille" løgnen han serverte her. Dette er en ryddig tråd, så det beklages herfra. Dessuten klarer jeg ikke å la være å eie Geers, det er min hobby.
Mye historikk som kan gå tapt når VGD forsvinner. Jeg digger FD og savner ikke VGD etter omleggingen. Men "gamle" VGD hadde sine øyeblikk det også. At det blir lagt ned i dagens tilstand gjør meg ingenting, artig at de brukerne de ikke ville høre på har motbevist bedreviterne så til de grader med dette nye forumet. Dere har gjort en knalljobb.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Husker at Mosse reddet meg fra å bli kastet ut etter en tabbe av meg
Hvor ble det av henne?

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

thewaterfall skrev: tir nov 29, 2022 6:51 pm https://vgd.no/t/Fotball-Premier-League ... s/45823632

Har blitt nevnt tidligere, men her er link til innlegget som eide Geers (som han het på det tidspunktet) når han visstnok hadde vært på Etihad også flydd til Madrid samme kveld for å se fotball.
Waingro skrev:Jeg lurer på hvilket fly du tok til Madrid?

Her sier du at du "tok et fly et par timer etterpå" [etter kampslutt red anm].

Jeg gikk inn å sjekket ankomster på Barajas denne flotte tirsdagskvelden. Altså, en flytur fra Manchester til Madrid er to og en halv time lang. Det siste flyet fra MAN landet i MAD kl 21:45 lokal tid, altså cirka ved pause på Etihad. Alle som har reist litt vet at det ikke letter noe short haul så sent på kvelden (dårlig logistikk for selskapene, lite passasjerer). Her gikk alle alarmer samtidig hos meg.

Men, hold an, kanskje du tok toget fra Manchester til London og så videre til Madrid? Selvsagt en mulighet, men det går ingen fly London (Heathrow, Gatwick eller Stanstead) så sent. Dessuten sier du jo selv at du "flydde fra Manchester et par timer etter avblåsningen".

En kjent svakhet med VGD er at du ikke kan sitere innlegg fra telefon eller nettbrett (Samsung kan sitere ett ord), det funker kun med PC. Her klarer du faktisk å sitere fra en telefon, 8 minutter før kampen er over!! Jeg regner med det er fra en telefon, du har vel ikke med deg laptop på kamp? For en achievement - du har unlocket hele Schibsted-konsernet! Her også, ett minutt for avspark, du har allerede funnet setet på Etihad og whipper opp laptopen og bare fyrer av en liten sitert melding til VGD liksom.

Til dere ekte City-fans; jeg beklager at jeg tok dette her. Det var i øyeblikket det mest egnede stedet, siden flere av dere tydeligvis gikk på denne "lille" løgnen han serverte her. Dette er en ryddig tråd, så det beklages herfra. Dessuten klarer jeg ikke å la være å eie Geers, det er min hobby.
Mye historikk som kan gå tapt når VGD forsvinner. Jeg digger FD og savner ikke VGD etter omleggingen. Men "gamle" VGD hadde sine øyeblikk det også. At det blir lagt ned i dagens tilstand gjør meg ingenting, artig at de brukerne de ikke ville høre på har motbevist bedreviterne så til de grader med dette nye forumet. Dere har gjort en knalljobb.
Herlig! Takker og bukker.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Noen som husket Mancitypower eller hva det var ?

Amitamin

Legg inn av Amitamin »

thewaterfall skrev: tir nov 29, 2022 6:51 pm https://vgd.no/t/Fotball-Premier-League ... s/45823632

Har blitt nevnt tidligere, men her er link til innlegget som eide Geers (som han het på det tidspunktet) når han visstnok hadde vært på Etihad også flydd til Madrid samme kveld for å se fotball.
Waingro skrev:Jeg lurer på hvilket fly du tok til Madrid?

Her sier du at du "tok et fly et par timer etterpå" [etter kampslutt red anm].

Jeg gikk inn å sjekket ankomster på Barajas denne flotte tirsdagskvelden. Altså, en flytur fra Manchester til Madrid er to og en halv time lang. Det siste flyet fra MAN landet i MAD kl 21:45 lokal tid, altså cirka ved pause på Etihad. Alle som har reist litt vet at det ikke letter noe short haul så sent på kvelden (dårlig logistikk for selskapene, lite passasjerer). Her gikk alle alarmer samtidig hos meg.

Men, hold an, kanskje du tok toget fra Manchester til London og så videre til Madrid? Selvsagt en mulighet, men det går ingen fly London (Heathrow, Gatwick eller Stanstead) så sent. Dessuten sier du jo selv at du "flydde fra Manchester et par timer etter avblåsningen".

En kjent svakhet med VGD er at du ikke kan sitere innlegg fra telefon eller nettbrett (Samsung kan sitere ett ord), det funker kun med PC. Her klarer du faktisk å sitere fra en telefon, 8 minutter før kampen er over!! Jeg regner med det er fra en telefon, du har vel ikke med deg laptop på kamp? For en achievement - du har unlocket hele Schibsted-konsernet! Her også, ett minutt for avspark, du har allerede funnet setet på Etihad og whipper opp laptopen og bare fyrer av en liten sitert melding til VGD liksom.

Til dere ekte City-fans; jeg beklager at jeg tok dette her. Det var i øyeblikket det mest egnede stedet, siden flere av dere tydeligvis gikk på denne "lille" løgnen han serverte her. Dette er en ryddig tråd, så det beklages herfra. Dessuten klarer jeg ikke å la være å eie Geers, det er min hobby.
Mye historikk som kan gå tapt når VGD forsvinner. Jeg digger FD og savner ikke VGD etter omleggingen. Men "gamle" VGD hadde sine øyeblikk det også. At det blir lagt ned i dagens tilstand gjør meg ingenting, artig at de brukerne de ikke ville høre på har motbevist bedreviterne så til de grader med dette nye forumet. Dere har gjort en knalljobb.
Geers og NR-11 er (var) virkelig ganske like. Fri fantasi, og en enorm standhaftighet når det kommer til å forsvare / opprettholde fantasibildene.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Gideg skrev: tir nov 29, 2022 6:29 pm
Branneren skrev: tir nov 29, 2022 6:21 pm
Gideg skrev: tir nov 29, 2022 12:03 pm

Kjekt å se deg her, flott at du fant veien. :)
Takk for det Gideg!! Kjekt å se noen kjente her!! Trist med undergangen til VGD, men sånn gikk det. Forumet var bra det, stort sett.
De ødela forumet, da gikk det rett vest.

Flere fra vgd her, flere holder til i Weekend forumet, i OT Tråd 4.
Du får ta deg en tur inn der.
Det som skjer der er ikke akkurat noe som tiltrekker nye brukere..

Brukeravatar
Gideg
Innlegg: 424

Legg inn av Gideg »

Queenie skrev: tir nov 29, 2022 7:21 pm
Gideg skrev: tir nov 29, 2022 6:29 pm
Branneren skrev: tir nov 29, 2022 6:21 pm

Takk for det Gideg!! Kjekt å se noen kjente her!! Trist med undergangen til VGD, men sånn gikk det. Forumet var bra det, stort sett.
De ødela forumet, da gikk det rett vest.

Flere fra vgd her, flere holder til i Weekend forumet, i OT Tråd 4.
Du får ta deg en tur inn der.
Det som skjer der er ikke akkurat noe som tiltrekker nye brukere..
Nei ikke alt, sant det.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Knaberaps skrev: tir nov 29, 2022 6:17 pm
Trminator skrev: tir nov 29, 2022 6:07 pm Siden det er Sandnesposten som skal intervjue, syns jeg 4play bør nevne den fine debatten som titt og stadig foregår i Vikingtråden. Først og fremst får vi kanskje noen flere overløpere tilbake fra Sandnes Ulf, i tillegg hadde det vært greit å høre hva Sandnesere syns om iPad i tilknytning til fotballkamper.
Bare ikke FD reduseres til at folk tror det utelukkende er fotball som diskuteres. Det ville vært synd, leit og nitrist.
Chatting, hallotråder og bare fotball/sport - det hjelper ikke hvor mange innlegg det blir om det bare er søppel, ift søppel tenker jeg hovedsaklig på weekendforum ol). Debatter fenger

Jhinx

Legg inn av Jhinx »

Vgd stenger ned for godt på fredag.
Redaktør Brenne svarte faktisk på min svært kritiske og direkte kritikk mot han. Helt ærlig tror jeg han er enig i kritikken, men nekter bare å innrømme det.
Nå skal jeg bare sørge i en uke, så migrerer jeg permanent hit :)

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Cabal skrev: tir nov 29, 2022 4:16 pm Nemmen, skal vgd skrus av? Kjipern for alle de som bruker det.

Husker spesielt hvor moro det var med Premotus (mener jeg han kalte seg) sin tråd/innlegg om rullett.
Var det denne? :lol:
https://vgd.no/t/Tipping-Odds-Spill-og- ... a-roulette

lsklars

Legg inn av lsklars »

Utrolig imponerende å se hvordan dere navigerer dere frem i vgd. Bruker dere kompasset?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

lsklars skrev: tir nov 29, 2022 7:33 pm Utrolig imponerende å se hvordan dere navigerer dere frem i vgd. Bruker dere kompasset?
Det mangler kart. Og navigering med kompass uten kart er dødfødt.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Denne https://vgd.no/t/Fotball-Norsk/1836762/ ... est&page=1 burde også spares for fremtidige generasjoner

Florø har blitt besøkt av mange som har lest denne tråden

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Syttenhundretallet skrev: tor jul 22, 2021 11:35 am
newsflash skrev: tor jul 22, 2021 11:25 am Det har faktisk blitt lagt ut en oppdatering på VGD i dag, så er nok ikke permanent stengt. Ennå.

Har fortsatt ikke troen på det nye opplegget, det virker fremdeles som at de går for en reditt-lookalike :/

Redigert: Ser faktisk ut som at det er åpnet igjen...

Ja, se der ja. Interessant..
Er du også interessert i historie? Hvilket århundre liker du best?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Har han her funnet veien hit? Hvis ikke kan kanskje noen hjelpe ham.

"Har vært med en god stund, men etter omleggingen er det bare tidvis. Jeg måtte endre E-mail adressen min og da klarte dere å utelukke min gamle bruker KHWS selv om jeg tok direkte kontakt. Måtte faktisk bruke min gamle E-mail adresse for å komme inn på forumet igjen. Da selvfølgelig med nytt brukernavn KAHEWASC. Får håpe dere kommer opp med noe bedre enn det siste dere gjorde noe jeg betviler.
Det tok rimelig lang tid før dere ville innse at omleggingen var en fiasko. Jeg lurer fremdeles på hvorfor, men kanskje grunnen er politisk og hensikten var å fjerne ubehagelige innlegg som kunne ha innvirkning i negativ retning iht. VGs syn på saker og ting. Foreløpig takk for meg i påvente av bedre alternativer." (Svar på Brennes innlegg)

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»