En samboer som kjøpte sex 10 dager etter fødsel

Svar
Mehell

Re: En samboer som kjøpte sex 10 dager etter fødsel

Legg inn av Mehell »

Ale skrev: fre sep 30, 2022 12:18 am
Corvus skrev: fre sep 30, 2022 12:16 am
Ale skrev: tor sep 29, 2022 4:49 pm Folk som kjøper sex er generelt dårlige mennesker uten moral og mangler empatiske evner.
Samme med de som snoker i mobilen til samboer/kjæreste.
Fair enough. Ville bare få frem at folk som kjøper sex som regel er noen dasser av noen mennesker. Ulovlig er det også.
Tror flertallet av de som kjøper sex er ganske vanlige mennesker, for å være ærlig. Hverken mer eller mindre dass enn oss andre.

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

Harduetforslag skrev: tor sep 29, 2022 10:35 pm Er det ikke helt normalt å ha pin kode, til mobil og bankkort, samt innlogging til epost?



Jeg har aldri hatt telefon med kode, og det har blitt noen telefoner i årenes løp.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Fringegirl skrev: fre sep 30, 2022 12:38 am
Corvus skrev: fre sep 30, 2022 12:16 am
Ale skrev: tor sep 29, 2022 4:49 pm Folk som kjøper sex er generelt dårlige mennesker uten moral og mangler empatiske evner.
Samme med de som snoker i mobilen til samboer/kjæreste.
Vi er der liksom.
Fantastisk sammenligningsgrunnlag. 😵‍💫
Sammenligningen kommer jo fordi begge deler er en del av denne historien.
Nå må du følge med. Kan ikke kverulere på alt, bare for å kverulere vet du.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Corvus skrev: fre sep 30, 2022 12:16 am
Ale skrev: tor sep 29, 2022 4:49 pm Folk som kjøper sex er generelt dårlige mennesker uten moral og mangler empatiske evner.
Samme med de som snoker i mobilen til samboer/kjæreste.
Blir som å sammenligne drap og lugging.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Mehell skrev: fre sep 30, 2022 7:35 pm
Fringegirl skrev: fre sep 30, 2022 12:38 am
Corvus skrev: fre sep 30, 2022 12:16 am

Samme med de som snoker i mobilen til samboer/kjæreste.
Vi er der liksom.
Fantastisk sammenligningsgrunnlag. 😵‍💫
Sammenligningen kommer jo fordi begge deler er en del av denne historien.
Nå må du følge med. Kan ikke kverulere på alt, bare for å kverulere vet du.
Har man ikke empatiske evner om man snoker i mobilen til folk?

Mehell

Legg inn av Mehell »

greyserpent skrev: fre sep 30, 2022 7:36 pm
Mehell skrev: fre sep 30, 2022 7:35 pm
Fringegirl skrev: fre sep 30, 2022 12:38 am

Vi er der liksom.
Fantastisk sammenligningsgrunnlag. 😵‍💫
Sammenligningen kommer jo fordi begge deler er en del av denne historien.
Nå må du følge med. Kan ikke kverulere på alt, bare for å kverulere vet du.
Har man ikke empatiske evner om man snoker i mobilen til folk?
Ikke helt sikker på at jeg skjønner konteksten i det spørsmålet. Gidder du forklare?

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Mehell skrev: fre sep 30, 2022 7:39 pm
greyserpent skrev: fre sep 30, 2022 7:36 pm
Mehell skrev: fre sep 30, 2022 7:35 pm

Sammenligningen kommer jo fordi begge deler er en del av denne historien.
Nå må du følge med. Kan ikke kverulere på alt, bare for å kverulere vet du.
Har man ikke empatiske evner om man snoker i mobilen til folk?
Ikke helt sikker på at jeg skjønner konteksten i det spørsmålet. Gidder du forklare?
Påstanden var at man var uten moral og empatiske evner om man var utro. Hvorpå en mente det samme gjaldt for de som snoket i telefonen til samboer.

Mehell

Legg inn av Mehell »

greyserpent skrev: fre sep 30, 2022 7:42 pm
Mehell skrev: fre sep 30, 2022 7:39 pm
greyserpent skrev: fre sep 30, 2022 7:36 pm

Har man ikke empatiske evner om man snoker i mobilen til folk?
Ikke helt sikker på at jeg skjønner konteksten i det spørsmålet. Gidder du forklare?
Påstanden var at man var uten moral og empatiske evner om man var utro. Hvorpå en mente det samme gjaldt for de som snoket i telefonen til samboer.
Ok. Men det var vel ikke jeg som påstod det?
Kan i hvert fall ikke huske at jeg har skrevet om empati i denne tråden.
Når det kommer til moral så mener jeg at både det å være utro og det å snoke i andres private ting kan tyde på en dårlig moral.

Når det kommer til empati så er svaret mitt enkelt og greit vet ikke.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Lyser kvinneguiden lang vei av dette innlegget. Bare seg selv å takke når man ikke gir mannen en blow-job eller hand-job innimellom.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Behøver ikke å få sex like etter fikk. Men litt gjennomsnittlig med romantikk og mannen gjør husarbeid og så videre

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

DuncanE skrev: tor sep 29, 2022 11:01 pm
peraleks skrev: tor sep 29, 2022 6:49 pm - Jeg ser Henningsen skriver at 30 kg vektøkning i svangerskapet er fryktelig mye og unødvendig. Her er jeg uenig. Nå er jeg ikke veldig bevandret innenfor dette temaet, men etter litt googling fikk jeg bekreftet det trodde: det er ikke uvanlig å legge på seg 30 kg. Det er veldig individuelt hvor mye en kvinne legger på seg. Og når det gjelder at sexlivet sikkert ikke var det beste i forbindelse med svangerskapet, og at kvinnen ble uattraktiv pga. vektoppgangen, så er ikke det en unnskyldning for utroskap (ikke at jeg tror Henningsen mener at det er det, noe han også skriver selv at han ikke mener).

Det vanlige er 8-15 kg oppgang(I snitt rundt 9,3 kg) i vekt under en graviditet.
30 kg, altså en tredobling av snittet er ganske ekstremt, spesielt når man tar i betraktning at mange kvinner ligger rundt 166-167 i høyde og veier et sted mellom 50-55 kg.
I mange tilfeller er det vann, og forsvinner greit etter fødsel. Hevelser. Hender, føtter, ansikt. Altså Ikke nødvendigvis snakk om at man fråtser i usunne greier 9 måneder til ende. Ei lita og nett venninne på ca 50 kilo gikk opp over 20 kilo (altså nærmere 50% kroppsvekt!) under svangerskapet. Mye vann, hun var tilbake i matchvekt "kort" tid etter nedkomst.



Her beskriver du en alvorlig og potensielt dødelig svangerskapskomplikasjon som heter svangerskapsforgiftning og symptomene er protein i urinen, høyt blodtrykk og i de alvorligste tilfeller lysskyhet. Man får da mye vann i kroppen, som forsvinner under og rett etter fødsel. Fosteret i slike tilfeller kan få surstoffmangel under fødsel og må forløses med hastekeisersnitt (har vært gjennom dette selv). Men da ble jeg sylslank etter fødselen, eller rettere sagt mager. Måtte ha skostørrelse 44 på slutten av svangerskapet og rett etter brukte jeg sko nr 40.

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

greyserpent skrev: fre sep 30, 2022 7:42 pm
Mehell skrev: fre sep 30, 2022 7:39 pm
greyserpent skrev: fre sep 30, 2022 7:36 pm

Har man ikke empatiske evner om man snoker i mobilen til folk?
Ikke helt sikker på at jeg skjønner konteksten i det spørsmålet. Gidder du forklare?
Påstanden var at man var uten moral og empatiske evner om man var utro. Hvorpå en mente det samme gjaldt for de som snoket i telefonen til samboer.


Den som snoker i telefonen til andre og den andre kan være kjæresten, samboeren eller ektefellen, eller ens barn eller foreldre for den del, den personen glemmer helt å hensynta den personen som har skrevet og sendt meldingen. Når jeg sender en melding så er den kun ment for mottaker og absolutt ingen andre.
Jeg vil heller ikke lese meldinger kjæresten får selv om han ber meg om det. Bortsett fra når det handler om noe helt spesielt.
Så for meg er det å snoke i andres telefoner langt mye verre enn utroskap.
Utroskap trenger ikke å være utelukkende negativt, men å være utro med en prostituert blir likevel i overkant.
Dette samboerparet beskrevet i åpningsinnlegget har uansett mye å snakke ut om, og de bør trolig søke hjelp for å kunne få familielivet opp å stå. Jeg synes altså ikke dette isolert sett er skillsmissegrunn. Tross alt har de barn sammen.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Kjenner til en dame som har to barn med 1 år og 2 ukers aldersforskjell.

Slik holder du på mannen. Del på godisen mens det fortsatt er et kjøttsår, muslim style.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Fringegirl skrev: fre sep 30, 2022 12:38 am
Corvus skrev: fre sep 30, 2022 12:16 am
Ale skrev: tor sep 29, 2022 4:49 pm Folk som kjøper sex er generelt dårlige mennesker uten moral og mangler empatiske evner.
Samme med de som snoker i mobilen til samboer/kjæreste.
Vi er der liksom.
Fantastisk sammenligningsgrunnlag. 😵‍💫
Ja, synes det. Rimelig dårlig moral hos begge parter.

Corvus

Legg inn av Corvus »

greyserpent skrev: fre sep 30, 2022 7:36 pm
Corvus skrev: fre sep 30, 2022 12:16 am
Ale skrev: tor sep 29, 2022 4:49 pm Folk som kjøper sex er generelt dårlige mennesker uten moral og mangler empatiske evner.
Samme med de som snoker i mobilen til samboer/kjæreste.
Blir som å sammenligne drap og lugging.
Hvorfor det?
Å kjøpe sex om man er singel, fra folk som er interesserte i å selge sex for penger. Ser ikke det forferdelige i dette.
Å ikke stole på sin kjæreste og måtte snoke i private meldinger er ikke bare bare.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Gårdsdattra skrev: fre sep 30, 2022 8:45 pm

Så for meg er det å snoke i andres telefoner langt mye verre enn utroskap.
Dette må være noe av det mest tåpelig jeg har lest her inne. Folk som skriver slikt kan umulig ha opplevd utroskap.

Strider

Legg inn av Strider »

Mye rart i forhold begge veier. Hva med kvinner som kun vil ha barn av en mann og egentlig gir f i mannen.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Corvus skrev: fre sep 30, 2022 8:59 pm
greyserpent skrev: fre sep 30, 2022 7:36 pm
Corvus skrev: fre sep 30, 2022 12:16 am

Samme med de som snoker i mobilen til samboer/kjæreste.
Blir som å sammenligne drap og lugging.
Hvorfor det?
Å kjøpe sex om man er singel, fra folk som er interesserte i å selge sex for penger. Ser ikke det forferdelige i dette.
Å ikke stole på sin kjæreste og måtte snoke i private meldinger er ikke bare bare.
Du om det, andre ser det heslige i det.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Queenie skrev: fre sep 30, 2022 9:55 pm
Corvus skrev: fre sep 30, 2022 8:59 pm
greyserpent skrev: fre sep 30, 2022 7:36 pm

Blir som å sammenligne drap og lugging.
Hvorfor det?
Å kjøpe sex om man er singel, fra folk som er interesserte i å selge sex for penger. Ser ikke det forferdelige i dette.
Å ikke stole på sin kjæreste og måtte snoke i private meldinger er ikke bare bare.
Du om det, andre ser det heslige i det.
Synes ikke noe om det, som jeg heller ikke gjør om folk som snoker i kjærestens mobilmeldinger.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Gårdsdattra skrev: fre sep 30, 2022 7:58 pm
DuncanE skrev: tor sep 29, 2022 11:01 pm I mange tilfeller er det vann, og forsvinner greit etter fødsel. Hevelser. Hender, føtter, ansikt. Altså Ikke nødvendigvis snakk om at man fråtser i usunne greier 9 måneder til ende. Ei lita og nett venninne på ca 50 kilo gikk opp over 20 kilo (altså nærmere 50% kroppsvekt!) under svangerskapet. Mye vann, hun var tilbake i matchvekt "kort" tid etter nedkomst.
Her beskriver du en alvorlig og potensielt dødelig svangerskapskomplikasjon som heter svangerskapsforgiftning og symptomene er protein i urinen, høyt blodtrykk og i de alvorligste tilfeller lysskyhet. Man får da mye vann i kroppen, som forsvinner under og rett etter fødsel. Fosteret i slike tilfeller kan få surstoffmangel under fødsel og må forløses med hastekeisersnitt (har vært gjennom dette selv). Men da ble jeg sylslank etter fødselen, eller rettere sagt mager. Måtte ha skostørrelse 44 på slutten av svangerskapet og rett etter brukte jeg sko nr 40.
Ikke nødvendigvis. Man kan gjerne gå opp mange kilo i løpet av svangerskapet pga ødem og vann i kroppen, uten at mor trenger å ha pådratt seg en svangerskapsforgiftning. Peraleks peker på en større andel fostervann, vann i vevet, livmor, morkake som brått har forlatt kroppen samt en ganske sterk nedgang i blodvolum som årsaker til en brå reduksjon av kroppsvekten etter nedkomst. Men selvsagt kan det dreie seg om en forgiftning. Sikkert ikke helt greit å oppleve :(

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

Fringegirl skrev: fre sep 30, 2022 9:03 pm
Gårdsdattra skrev: fre sep 30, 2022 8:45 pm

Så for meg er det å snoke i andres telefoner langt mye verre enn utroskap.
Dette må være noe av det mest tåpelig jeg har lest her inne. Folk som skriver slikt kan umulig ha opplevd utroskap.


Joda, det har jeg. Men jeg så ingen grunn til skilsmisse da dette var noe jeg anså som hans sak, ikke min. Utroskapen hans skadet ikke meg eller barna da det skjedde langt unna hjemstedet slik at det ikke oppsto rykter som kunne nå barna.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Gårdsdattra skrev: lør okt 01, 2022 3:29 pm
Fringegirl skrev: fre sep 30, 2022 9:03 pm
Gårdsdattra skrev: fre sep 30, 2022 8:45 pm

Så for meg er det å snoke i andres telefoner langt mye verre enn utroskap.
Dette må være noe av det mest tåpelig jeg har lest her inne. Folk som skriver slikt kan umulig ha opplevd utroskap.


Joda, det har jeg. Men jeg så ingen grunn til skilsmisse da dette var noe jeg anså som hans sak, ikke min. Utroskapen hans skadet ikke meg eller barna da det skjedde langt unna hjemstedet slik at det ikke oppsto rykter som kunne nå barna.
Det er selvfølgelig det viktigste, drit i selvrespekten.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Gårdsdattra skrev: lør okt 01, 2022 3:29 pm
Fringegirl skrev: fre sep 30, 2022 9:03 pm
Gårdsdattra skrev: fre sep 30, 2022 8:45 pm

Så for meg er det å snoke i andres telefoner langt mye verre enn utroskap.
Dette må være noe av det mest tåpelig jeg har lest her inne. Folk som skriver slikt kan umulig ha opplevd utroskap.


Joda, det har jeg. Men jeg så ingen grunn til skilsmisse da dette var noe jeg anså som hans sak, ikke min. Utroskapen hans skadet ikke meg eller barna da det skjedde langt unna hjemstedet slik at det ikke oppsto rykter som kunne nå barna.
Altså, det er ikke ofte jeg blir målløs, men her blir jeg det. Vet nesten ikke hva jeg skal skrive. Jeg har lest mange av dine innlegg og du har et verdisett og et syn på ting og tang som ofte er så fjernt fra meg selv at du fremstår for meg som en som fortsatt lever på 50 tallet og enda lenger bakover. Og det er jo meget godt mulig du er ganske mye eldre enn meg slik jeg har forstått det (i 70 årene?), så det er vel gjerne ikke så rart. Men jeg blir likevel litt lamslått når jeg møter på slike holdninger.

Men kjære deg, Angår ikke utroskapen hans DEG? Hvordan går det ann å leve slik?
Med mindre dere lever i et åpent forhold da.. men da ville det jo ikke være «utroskap».
Hjelp meg gjerne å forstå hvordan rykter skader forholdet deres mer enn hans svik mot deg og den tilliten imellom dere som dere i utgangspunktet delte- hvis det da fantes noe tillit i det hele tatt?

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

Fringegirl skrev: lør okt 01, 2022 6:07 pm
Gårdsdattra skrev: lør okt 01, 2022 3:29 pm
Fringegirl skrev: fre sep 30, 2022 9:03 pm

Dette må være noe av det mest tåpelig jeg har lest her inne. Folk som skriver slikt kan umulig ha opplevd utroskap.


Joda, det har jeg. Men jeg så ingen grunn til skilsmisse da dette var noe jeg anså som hans sak, ikke min. Utroskapen hans skadet ikke meg eller barna da det skjedde langt unna hjemstedet slik at det ikke oppsto rykter som kunne nå barna.
Altså, det er ikke ofte jeg blir målløs, men her blir jeg det. Vet nesten ikke hva jeg skal skrive. Jeg har lest mange av dine innlegg og du har et verdisett og et syn på ting og tang som ofte er så fjernt fra meg selv at du fremstår for meg som en eller annen levning fra 50 tallet og enda lenger bakover. Og det er jo meget godt mulig du er ganske mye eldre enn meg slik jeg har forstått det (i 70 årene?), så det er vel gjerne ikke så rart. Men jeg blir likevel litt lamslått når jeg møter på slike holdninger.

Men kjære deg, Angår ikke utroskapen hans DEG? Hvordan går det ann å leve slik?
Med mindre dere lever i et åpent forhold da.. men da ville det jo ikke være «utroskap».
Hjelp meg gjerne å forstå hvordan rykter skader forholdet deres mer enn hans svik mot deg og den tilliten imellom dere som dere i utgangspunktet delte- hvis det da fantes noe tillit i det hele tatt?



Nå er jeg helt sikkert eldre enn deg (er 68), og ble skilt for 36 år siden. Nei, skilsmissens årsak var nok ikke utroskap, men noe som var alvorlig.
For meg handler tillit i et forhold om langt mye mer enn sex, sex kommer langt nede på den lista, slik det gjør på de fleste lister. Da synes jeg det er langt verre med økonomisk utroskap, er man ikke ærlig og redelig i økonomiske spørsmål så kan hele tilværelsen gå ad undas. F eks dersom den man bor sammen med tar opp usikra lån uten å si ifra, eller lar være å betale de regningene vedkommende skulle betale. Da er det kanskje på høy tid å berge stumpene med å forlate partneren.
Det er også langt verre med en partner som snoker rundt i ens private saker som brev og mobil. Seksuell utroskap er tross alt kun sex og betyr som regel ingenting for noen av partene. Jeg klarer ikke helt å forstå de som lager stort oppstyr for noe som egentlig er en bagatell uten betydning. Men nå synes faktisk jeg at sjalusi og eierskap til et annet menneske er barnslig og forkastelig. Slikt har ingenting med kjærlighet å gjøre.
Nå lever jeg i et forhold som har vart i mange år, og hvor vi bor hver for oss, det er tolv mil mellom oss. Det fungerer fordi ingen av oss føler noe eierskap til hverandre, vi er to selvstendige voksne personer som er glade for hverandre, jeg lar han gjøre akkurat det han vil, og han lar meg gjøre det jeg vil. Vi er hverandres beste venner og det synes vi er det mest verdifulle i et forhold, vennskapet og det å hjelpe og støtte hverandre.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Fringegirl skrev: lør okt 01, 2022 6:07 pm
Gårdsdattra skrev: lør okt 01, 2022 3:29 pm
Fringegirl skrev: fre sep 30, 2022 9:03 pm

Dette må være noe av det mest tåpelig jeg har lest her inne. Folk som skriver slikt kan umulig ha opplevd utroskap.


Joda, det har jeg. Men jeg så ingen grunn til skilsmisse da dette var noe jeg anså som hans sak, ikke min. Utroskapen hans skadet ikke meg eller barna da det skjedde langt unna hjemstedet slik at det ikke oppsto rykter som kunne nå barna.
Altså, det er ikke ofte jeg blir målløs, men her blir jeg det. Vet nesten ikke hva jeg skal skrive. Jeg har lest mange av dine innlegg og du har et verdisett og et syn på ting og tang som ofte er så fjernt fra meg selv at du fremstår for meg som en som fortsatt lever på 50 tallet og enda lenger bakover. Og det er jo meget godt mulig du er ganske mye eldre enn meg slik jeg har forstått det (i 70 årene?), så det er vel gjerne ikke så rart. Men jeg blir likevel litt lamslått når jeg møter på slike holdninger.

Men kjære deg, Angår ikke utroskapen hans DEG? Hvordan går det ann å leve slik?
Med mindre dere lever i et åpent forhold da.. men da ville det jo ikke være «utroskap».
Hjelp meg gjerne å forstå hvordan rykter skader forholdet deres mer enn hans svik mot deg og den tilliten imellom dere som dere i utgangspunktet delte- hvis det da fantes noe tillit i det hele tatt?
Det går an å leve slik i et kjærlighetsløst samliv.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Gårdsdattra skrev: lør okt 01, 2022 6:43 pm
Fringegirl skrev: lør okt 01, 2022 6:07 pm
Gårdsdattra skrev: lør okt 01, 2022 3:29 pm



Joda, det har jeg. Men jeg så ingen grunn til skilsmisse da dette var noe jeg anså som hans sak, ikke min. Utroskapen hans skadet ikke meg eller barna da det skjedde langt unna hjemstedet slik at det ikke oppsto rykter som kunne nå barna.
Altså, det er ikke ofte jeg blir målløs, men her blir jeg det. Vet nesten ikke hva jeg skal skrive. Jeg har lest mange av dine innlegg og du har et verdisett og et syn på ting og tang som ofte er så fjernt fra meg selv at du fremstår for meg som en eller annen levning fra 50 tallet og enda lenger bakover. Og det er jo meget godt mulig du er ganske mye eldre enn meg slik jeg har forstått det (i 70 årene?), så det er vel gjerne ikke så rart. Men jeg blir likevel litt lamslått når jeg møter på slike holdninger.

Men kjære deg, Angår ikke utroskapen hans DEG? Hvordan går det ann å leve slik?
Med mindre dere lever i et åpent forhold da.. men da ville det jo ikke være «utroskap».
Hjelp meg gjerne å forstå hvordan rykter skader forholdet deres mer enn hans svik mot deg og den tilliten imellom dere som dere i utgangspunktet delte- hvis det da fantes noe tillit i det hele tatt?
Nå lever jeg i et forhold som har vart i mange år, og hvor vi bor hver for oss, det er tolv mil mellom oss. Det fungerer fordi ingen av oss føler noe eierskap til hverandre, vi er to selvstendige voksne personer som er glade for hverandre, jeg lar han gjøre akkurat det han vil, og han lar meg gjøre det jeg vil. Vi er hverandres beste venner og det synes vi er det mest verdifulle i et forhold, vennskapet og det å hjelpe og støtte hverandre.
Også kjent som: han hjelper meg når jeg trenger han til noe.

Geraldt

Legg inn av Geraldt »

Jeg er stum over at ingen ser barnets behov her. Det overasker meg veldig lite at fedre blir sittende igjen uten kontakt med egne barn etter samlivsbrudd, når fokuset etter å ha blitt far er mors vekt, privatliv på telefonen og eget underliv..

Mannen i saken har fått barn og evner overhodet ikke å se at dette barnet har behov for en far. At det han foretar seg i alle sammenhenger vil påvirke dette barnets liv og at han selv er den som bestemmer hvordan han ønsker at denne påvirkningen skal være.

Trasig å se at så mange menn her inne flåser det vekk.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Geraldt skrev: tir okt 04, 2022 8:34 am Jeg er stum over at ingen ser barnets behov her. Det overasker meg veldig lite at fedre blir sittende igjen uten kontakt med egne barn etter samlivsbrudd, når fokuset etter å ha blitt far er mors vekt, privatliv på telefonen og eget underliv..

Mannen i saken har fått barn og evner overhodet ikke å se at dette barnet har behov for en far. At det han foretar seg i alle sammenhenger vil påvirke dette barnets liv og at han selv er den som bestemmer hvordan han ønsker at denne påvirkningen skal være.

Trasig å se at så mange menn her inne flåser det vekk.
Dette er vel såpass åpenbart, at det ikke var behov for å nevne det. I hvert fall er det grunnen til at jeg følte det ikke var noe behov for å skrive akkurat det

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Noen som vet hvordan det går med hunden?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sex og Samliv»