Tippekupongdassen

Svar
TrueTopRed

Re: Tippekupongdassen

Legg inn av TrueTopRed »

Justice 97 skrev: søn okt 23, 2022 11:50 am Flott analyse!
Når jeg kikker på tips, så er analysen det viktigste, så støtter deg her.

startelver

Legg inn av startelver »

Glimt er bankers ja. Putt ukelønna på det.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Mittveke.

Napoli og Molde bankers.

Mange flere store favoritter. Så premien blir lav. Håpe på noen spiller u, men A Madrid, Tottenham vinner nok. Kanskje vinner Union. Så har vi en del rundt 50 % som vinner; Liverpool, Frankfurt, Glimt, Arsenal, Feyenoord. Alt i alt blir det dritt uansett.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

TheRealArt_Verified skrev: ons okt 26, 2022 3:22 pm Mittveke.

Napoli og Molde bankers.

Mange flere store favoritter. Så premien blir lav. Håpe på noen spiller u, men A Madrid, Tottenham vinner nok. Kanskje vinner Union. Så har vi en del rundt 50 % som vinner; Liverpool, Frankfurt, Glimt, Arsenal, Feyenoord. Alt i alt blir det dritt uansett.
Lykke til, Art!

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Elgen skrev: ons okt 26, 2022 3:40 pm
TheRealArt_Verified skrev: ons okt 26, 2022 3:22 pm Mittveke.

Napoli og Molde bankers.

Mange flere store favoritter. Så premien blir lav. Håpe på noen spiller u, men A Madrid, Tottenham vinner nok. Kanskje vinner Union. Så har vi en del rundt 50 % som vinner; Liverpool, Frankfurt, Glimt, Arsenal, Feyenoord. Alt i alt blir det dritt uansett.
Lykke til, Art!
Takk.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

TheRealArt_Verified skrev: ons okt 26, 2022 3:22 pm Mittveke.

Napoli og Molde bankers.

Mange flere store favoritter. Så premien blir lav. Håpe på noen spiller u, men A Madrid, Tottenham vinner nok. Kanskje vinner Union. Så har vi en del rundt 50 % som vinner; Liverpool, Frankfurt, Glimt, Arsenal, Feyenoord. Alt i alt blir det dritt uansett.
Dette går veien, Art von der Leyen.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Nightwish skrev: ons okt 26, 2022 6:46 pm
TheRealArt_Verified skrev: ons okt 26, 2022 3:22 pm Mittveke.

Napoli og Molde bankers.

Mange flere store favoritter. Så premien blir lav. Håpe på noen spiller u, men A Madrid, Tottenham vinner nok. Kanskje vinner Union. Så har vi en del rundt 50 % som vinner; Liverpool, Frankfurt, Glimt, Arsenal, Feyenoord. Alt i alt blir det dritt uansett.
Dette går veien, Art von der Leyen.
Så lenge det ikke er avgjort er det lov å håpe.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Må tenke hardt og lenge på lørdagskupongen. Den skal gjennomanalyseres. 5,2 mill deles på alle med 12 rette. Så kun en oppgave; å få tolveren. Det vil ikke jaktes på overraskelser. Er den en bankers så spilles den uten å spekulere i annet. Desverre er det lørdag og engelsk fotball, så egentlig umulig å tippe. På papiret er det et par favoritter. I tillegg er det mange som ligger rundt 50 % og kompliserer det hele. Foreløpig er det Liverpool med 75 %, Newcastle med 62 % og Burnley med 68 % som skiller seg ut. Stoler ikke på noen av disse, men Liverpool må skjerpe seg og er en naturlig bankerskandidat. Men, må gruble på dette resten av kvelden. Det er også to "beint umulig å tippe-kamper" fra ES. Godset vs Haugesund og Vålerenga vs Sarpsborg. Ingen av lagene har noe å spille for. Kan bli gørrkjedelige 0-0 oppgjør eller 6-3 ene eller andre veien. Helt umulig.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Ja. Oppfordrer alle til å levere en kupong. Det kan være akkurat denne gangen dere vinner 5,2 mill (delt på antall stk med 12 rette. Er du alene vinner du alt selv!)

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Holdt på å glemme.

Har faktisk levert to ulike forslag i dag. En med Liverpool bankers og en haug halvgarderinger. Den andre med Liverpool, Newcastle og Burnley bankers og fylt opp med mange helgarderinger.

Ja, og leverte en vanlig kupong uten alle garderinger med en rekke favoritter og to stk rene u. Går de sikre inn på den samnen med de to u da begynner jeg skjelve..

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Spennende kupong i dag. I dag det burde vært bonus.

Vi har to 99 % bankers i Arsenal og Real Madrid. Ser ikke hvordan man kan spekulere i annet enn H i disse. Eneste er at jeg gir Nottingham 1 % sjanse for å klare u.

Vi har mega fav i Tromsø. Vinner nok 8 av 10 her, men har ikke noe å spille for. Så noen prosent sjanse for Jerv, som må vinne, er det.

LSk også stor fav, men der kan alt skje.

Manu solid fav, men helt utenkelig med u er det ikke.

Så over til Kristiansund, som ikke er stor fav, men kjører likevel den som bankers. Tror rett og slett de vinner denne.

Til slutt har vi elendige Viking. Kun 21 % tror på Viking, og det er grunnen til at jeg gambler på den. Håper Molde stiller svakest mulig og at Viking har gått i seg selv og bestemt seg for å gi publikum en god innsats. Da er det mulig de vinner.

Oppsummert; 2 sikre i Real og Arsenal og en jeg tror på i KBK, samt et langskudd i Viking.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Bodø og rbk 100 % bankers i dag.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Ok.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Javel

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Ettersom lørdag og tippekupong er bingo har vi gått bort fra utelukkende 100 % bankers til en mer variert bankers-meny. Gambler på Sheff Utd borte, og u i Sherwoodskogen. Holder på en 99 % bankers i Liverpool.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Hvertfall enkelt å finne bankersene i dag.

Rbk og Bodø er 100 %. Gir Kbk kun 99 % pga en liten mulighet for nerver og om Sandefjord leder 3-0 etter 20 min så kan kbk miste piffen, men fortsatt 99 % bankers.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Glemt å levere kupongen idag? Selv spilte jeg en 486 kroners kupong. Hvis jeg husker det kan jeg jo si hvor mange rette det ble.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

10 rette akkurat nå-115 kr i premie. Problemet med å spille en så dyr kupong er at man som oftest må ha minst 11 rette for å gå i overskudd..og mens jeg skriver dette så går jeg ned i 9 rette.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

11 rette nå, regner med det ender på 9 eller 10 rette.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Justice 97 skrev: lør nov 19, 2022 5:45 pm
John Garfield skrev: lør nov 19, 2022 5:44 pm 11 rette nå, regner med det ender på 9 eller 10 rette.
Spennende. Tvi, tvi!
Jo takk. Mangler h i kamp 8.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Ramlet ned på 10 rette og 215 kr i premie, men det var spennende en stund iallefall.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Spennende midtuke. 10 kamper fra vm.

Tyskland og Spania bankers.

Kjører HB i flere kamper der noen må ha seier og håper på det ikke ender med at ene landet er happy med u. Lærer av Frankrike i dag og garderer Brasil. Kanskje Kamerun kan ta en "Norge"... Helgarderer også de to fra engelsk bingoliga som har sneket seg med på kupongen. Til sist har jeg en følelse av at Canada kan vinne. Litt typisk at et utslått lag gjør noe helt uventet og at Marokko gripes av stundens alvor. Helgardert.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Lykke til, Art!
Håper du blir rik

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Elgen skrev: ons nov 30, 2022 7:42 pm Lykke til, Art!
Håper du blir rik
Takk.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Lørdagskupong i dag, faktisk, julaften!

Bankers Celtic, Edinburgh og Maccabi Tel Aviv.

Enkelt og greit.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

TheRealArt_Verified skrev: lør des 24, 2022 12:51 am Lørdagskupong i dag, faktisk, julaften!

Bankers Celtic, Edinburgh og Maccabi Tel Aviv.

Enkelt og greit.
10 rette. Alle bankersene rett inn.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

X2 så ble 40 kroner.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Spennende.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Søndagskupong i morgen på mandag. Får se om vi finner noen bankers. Liverpool og Arsenal virker spennende.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Spennende!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»