Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
Deila

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av Deila »

Bekfreftet av klubben: https://www.vif-fotball.no/nyheter/bull ... kongeblatt

Bully har som kjent vært i VIF tidligere som unggutt, men han ble da kastet ut grunnet holdninger. Han har gått den lange veien via Grorud og er nå tilbake i kongeblått. Dessverre har han slitt en del med skader, men denne gutten har x-faktor og har potensialet til å bli en skikkelig profil. Vi får krysse fingrene for at det går veien.

Bully blir 20 år førstkommende mandag og har også blitt tatt ut i troppen til de kommende kampene til U20-landslaget.
Sist redigert av Deila den ons nov 16, 2022 5:55 pm, redigert 2 ganger totalt.

lund

Legg inn av lund »

Deila skrev: ons nov 16, 2022 5:35 pm Bekfreftet av klubben: https://www.vif-fotball.no/nyheter/bull ... kongeblatt

Bully har som kjent vært i VIF tidligere som unggutt, men han ble da kastet ut grunnet holdninger. Han har gått den lange veien via Grorud og er nå tilbake i kongeblått. Dessverre har han slitt en del med skader, men denne gutten har x-faktor og har potensialet til å bli en skikkelig profil. Vi får krysse fingrene for at det går veien.

Bully blir 20 år førstkommende mandag og har også blitt tatt ut i troppen til de kommende landslagskampene til U20 landslaget.
Æsj. Han hadde jeg håpet Brann tok sjansen på. Kan fort være en gullgruve for dere om dere får ham til.

dzk

Legg inn av dzk »

lund skrev: ons nov 16, 2022 5:45 pm
Deila skrev: ons nov 16, 2022 5:35 pm Bekfreftet av klubben: https://www.vif-fotball.no/nyheter/bull ... kongeblatt

Bully har som kjent vært i VIF tidligere som unggutt, men han ble da kastet ut grunnet holdninger. Han har gått den lange veien via Grorud og er nå tilbake i kongeblått. Dessverre har han slitt en del med skader, men denne gutten har x-faktor og har potensialet til å bli en skikkelig profil. Vi får krysse fingrene for at det går veien.

Bully blir 20 år førstkommende mandag og har også blitt tatt ut i troppen til de kommende landslagskampene til U20 landslaget.
Æsj. Han hadde jeg håpet Brann tok sjansen på. Kan fort være en gullgruve for dere om dere får ham til.
Har vel vært en del skadet ? Da vet du hva som skjer her ;). Neida, bank i bordet osv for at han holder seg skadefri og herjer for oss mot dere, gjerne borte og hjemme :)

Deila

Legg inn av Deila »

Neste inn er forhåpentligvis Rosted.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Det kunne vært værre... Vi kunne vært Lyn!
https://www.ao.no/ber-om-hjelp-dessverr ... 128-413882

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

"Strømstøtten som gis til idretten dekker ikke bruk av andre energikilder enn strøm. Med baner som varmes opp av propan, rammes Lyn svært hardt av manglende offentlig støtte, skriver styret på nettsiden."

Propan?

Var ikke klar over at det var så alvorlig, håper dette ordner seg på et vis!

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Jonasar skrev: tir nov 15, 2022 12:24 am Nå som sesongen er ferdig er det greit og prøve og spørre :)

Hva slags forandringer vil du ha i laget, tanker om spillerkjøp, eller noe annet du har på tankene?
Vi har fått inn bully, en mann for fremtiden.
Det ryktes at Rosted er på vei inn, og det er en meget habil midtstopper. Men jeg tror vi trenger en knallsterk midtstopper til.
Jeg ønsker meg et klart førstevalg på defensiv midtbane.
Vi må styrke troppen med en spiller til på v.back og litt avhengig av Borchgrevink så må vi kanskje ha en ny h.back også.
I tillegg ønsker jeg en ny spiss, som er litt mer skapende og er en litt annen type enn børven.
Vi trenger forsterkninger om man skal få opp forventningene til neste sesong.

Sid

Legg inn av Sid »

Jeg ville snudd V-en på midtbanen. Strand og Bjørdal som defensive midtbaner og en hengende spiss foran de

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Henningsen skrev: lør nov 19, 2022 3:11 pm I tillegg ønsker jeg en ny spiss, som er litt mer skapende og er en litt annen type enn børven.
Vi trenger forsterkninger om man skal få opp forventningene til neste sesong.
Absolutt, vi trenger forsterkninger. Men ingen poeng å få inn en spiss, han vil bare være benkesliter bak Fagermo favoritten.

Deila

Legg inn av Deila »

Henningsen skrev: lør nov 19, 2022 3:11 pm
Jonasar skrev: tir nov 15, 2022 12:24 am Nå som sesongen er ferdig er det greit og prøve og spørre :)

Hva slags forandringer vil du ha i laget, tanker om spillerkjøp, eller noe annet du har på tankene?
Vi har fått inn bully, en mann for fremtiden.
Det ryktes at Rosted er på vei inn, og det er en meget habil midtstopper. Men jeg tror vi trenger en knallsterk midtstopper til.
Jeg ønsker meg et klart førstevalg på defensiv midtbane.
Vi må styrke troppen med en spiller til på v.back og litt avhengig av Borchgrevink så må vi kanskje ha en ny h.back også.
I tillegg ønsker jeg en ny spiss, som er litt mer skapende og er en litt annen type enn børven.
Vi trenger forsterkninger om man skal få opp forventningene til neste sesong.
Det snakkes om Faris Pemi fra KBK i hvert fall om vi skal tro fotball.tv. Spiss med bra fart og fysikk. Vi trenger en annen type i kamper hvor vi stanger og trenger en annen type spiss for å endre kampbildet.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: søn nov 20, 2022 12:23 am
Henningsen skrev: lør nov 19, 2022 3:11 pm
Jonasar skrev: tir nov 15, 2022 12:24 am Nå som sesongen er ferdig er det greit og prøve og spørre :)

Hva slags forandringer vil du ha i laget, tanker om spillerkjøp, eller noe annet du har på tankene?
Vi har fått inn bully, en mann for fremtiden.
Det ryktes at Rosted er på vei inn, og det er en meget habil midtstopper. Men jeg tror vi trenger en knallsterk midtstopper til.
Jeg ønsker meg et klart førstevalg på defensiv midtbane.
Vi må styrke troppen med en spiller til på v.back og litt avhengig av Borchgrevink så må vi kanskje ha en ny h.back også.
I tillegg ønsker jeg en ny spiss, som er litt mer skapende og er en litt annen type enn børven.
Vi trenger forsterkninger om man skal få opp forventningene til neste sesong.
Det snakkes om Faris Pemi fra KBK i hvert fall om vi skal tro fotball.tv. Spiss med bra fart og fysikk. Vi trenger en annen type i kamper hvor vi stanger og trenger en annen type spiss for å endre kampbildet.
Spennende med rykter.
Akkurat nå så er det for min del først og fremst gode forsterkninger som kan dempe skuffelsen og skape nye entusiasme og forventninger.
Men utpå vårparten så kommer det nok snikende en ny gnist igjen. Korttidsminnet blir som oftest visket vekk over vinteren

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Fagermo oppsumerer sesongen

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Oppsumering av sesongen del 2

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7866

Legg inn av Big George »

Odin Holm mistrives visst. Forsvinner han i Januar, til utlandet, eller drar han hjem til Trøndlag eller blir han i Enga ?
Han droppet U-20 landslaget og spilte heller innendørsfotball hevdes det.
Noe må skje. Han kommer neppe til å spille sentral midtbane neste år enten Fagermo vil det eller ikke.
Ikke spiller han bra der og ikke trives han der.

Deila

Legg inn av Deila »

Vi har vært i møte med Rosted og Zuta er på vei bort. Litt oppdateringer på ryktefronten fra Nettavisen:

https://www.nettavisen.no/sport/norsk-f ... -95-771969

TBurk15

Legg inn av TBurk15 »

Er Strandberg under kontrakt forbi januar?

Deila

Legg inn av Deila »

TBurk15 skrev: tir nov 29, 2022 6:26 pm Er Strandberg under kontrakt forbi januar?
Strandberg har kontrakt ut 2024.

dzk

Legg inn av dzk »

Dette var desverre forventet. Udahl klar for HamKam.

Tror dette er en god signering for HamKam, har vist at med tillit så kan han prestere. Disse av og på innhoppene har desverre ikke fungert.

Passord123

Legg inn av Passord123 »

dzk skrev: tor des 01, 2022 1:26 pm Dette var desverre forventet. Udahl klar for HamKam.

Tror dette er en god signering for HamKam, har vist at med tillit så kan han prestere. Disse av og på innhoppene har desverre ikke fungert.
Han er en typespiss som må komme inn i riktig system. Han er feil type for Fagermo og da er det riktig at han drar videre. Med tanke på hvor ålreit han har prestert hos oss i feil system så er det gode muligheter for at han kan levere bra i HamKam.

Deila

Legg inn av Deila »

Ellers ser jeg en på klansforumet melder at det er store sjanser for at Odin drar i januar, mest grunnet kunstgresset som kneet hans sliter med.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Skammelig hvordan Udahl har blitt behandlet i klubben synes jeg.
Naturlig at han drar videre.
Dessverre

Deila

Legg inn av Deila »

Henningsen skrev: tor des 01, 2022 5:16 pm Skammelig hvordan Udahl har blitt behandlet i klubben synes jeg.
Naturlig at han drar videre.
Dessverre
Naturlig at han dro videre. Ønsker han all mulig hell i Ham-Kam. Nå håper jeg vi får inn en annen type spiss enn Børven, som blir en konkurrent, og som vi kan sette innpå i kamper hvor vi sliter.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: tor des 01, 2022 5:19 pm
Henningsen skrev: tor des 01, 2022 5:16 pm Skammelig hvordan Udahl har blitt behandlet i klubben synes jeg.
Naturlig at han drar videre.
Dessverre
Naturlig at han dro videre. Ønsker han all mulig hell i Ham-Kam. Nå håper jeg vi får inn en annen type spiss enn Børven, som blir en konkurrent, og som vi kan sette innpå i kamper hvor vi sliter.
Ja, vi må ha en forsterkning.
Håper på en annerledes spisstype enn vi har, jeg også.

Men neste år så tar vi som kjent alt, så vi kommer ikke til å slite i noen kamper.

Deila

Legg inn av Deila »

Henningsen skrev: tor des 01, 2022 5:22 pm
Deila skrev: tor des 01, 2022 5:19 pm
Henningsen skrev: tor des 01, 2022 5:16 pm Skammelig hvordan Udahl har blitt behandlet i klubben synes jeg.
Naturlig at han drar videre.
Dessverre
Naturlig at han dro videre. Ønsker han all mulig hell i Ham-Kam. Nå håper jeg vi får inn en annen type spiss enn Børven, som blir en konkurrent, og som vi kan sette innpå i kamper hvor vi sliter.
Ja, vi må ha en forsterkning.
Håper på en annerledes spisstype enn vi har, jeg også.

Men neste år så tar vi som kjent alt, så vi kommer ikke til å slite i noen kamper.
Litt tidlig enda, men gi det noen måneder så har jeg lurt meg selv til å få forventninger igjen :lol:

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: tor des 01, 2022 8:54 pm
Henningsen skrev: tor des 01, 2022 5:22 pm
Deila skrev: tor des 01, 2022 5:19 pm

Naturlig at han dro videre. Ønsker han all mulig hell i Ham-Kam. Nå håper jeg vi får inn en annen type spiss enn Børven, som blir en konkurrent, og som vi kan sette innpå i kamper hvor vi sliter.
Ja, vi må ha en forsterkning.
Håper på en annerledes spisstype enn vi har, jeg også.

Men neste år så tar vi som kjent alt, så vi kommer ikke til å slite i noen kamper.
Litt tidlig enda, men gi det noen måneder så har jeg lurt meg selv til å få forventninger igjen :lol:
Ja, meg også, sånn egentlig.
Kommer i gang med sesongoppkjøringen og gjør et par gode kamper der så er vi i gang tenker jeg
😋

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Markedssjefen deres sa i Trikkeligaen denne uken at dere må selge før dere kan forsterke. Hvem skal selges for å finansiere en ny spiss? Holm på vei ut?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Lilleborg skrev: fre des 02, 2022 6:50 am Markedssjefen deres sa i Trikkeligaen denne uken at dere må selge før dere kan forsterke. Hvem skal selges for å finansiere en ny spiss? Holm på vei ut?
Osame er jo et salgsobjekt.
Zuta blir nok solgt
Nå har vi solgt udahl, selv om det sikkert ikke er så mange kronene utover spart lønn.
Men jeg er ikke så sikker på at påstanden om å selge før vi kan kjøpe er 100% riktig, (uten at jeg har noen kilder på det)

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Lilleborg skrev: fre des 02, 2022 6:50 am Markedssjefen deres sa i Trikkeligaen denne uken at dere må selge før dere kan forsterke. Hvem skal selges for å finansiere en ny spiss? Holm på vei ut?
Det vil ikke koste mye. Fagermo er kun etter en benkesliter, så jo det med behandlingen av Udahl. Behovet er mye større på andre posisjoner.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7866

Legg inn av Big George »

Vi selger Udahl og trolig Odin.
Det frigjør vel noen kroner.

dzk

Legg inn av dzk »

Lilleborg skrev: fre des 02, 2022 6:50 am Markedssjefen deres sa i Trikkeligaen denne uken at dere må selge før dere kan forsterke. Hvem skal selges for å finansiere en ny spiss? Holm på vei ut?
Er nok litt taktikk foran overgangsvinduet.

Udahl er nå solgt og det ryktes om at Odin blir solgt. Zuta forsvinner nok og Tollås har lagt opp.

Så vil jeg tippe at Christensen forsvinner, han ville til IFK (?) i sommer men det ble ikke noe av.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»