FIFA 23 Ultimate Team

Svar
Alpha

Re: FIFA 23 Ultimate Team

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tor nov 24, 2022 10:21 am Vær forsiktige. EA har rotet til priceranges. Jeg kjøpte Barella forrige helg, og har prøvd å selge denne uka. Relistet han nå på morgenen, og da var PR redusert til 27k eller noe. Ser at IF Yedder er på 10k. Neymar med flere har samme utfordring.
Jeg var heldig. Kjøpte Dembele for 180k i går. Solgte for 225k rett etter de endret PR.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Grei pris på 88 ratede nå i hvert fall. Det meste er extinct så selger det jeg har av gullspillere for max bin (45-47,5). 60k for Campos som jeg kjøpte for 20k osv.

Klang

Legg inn av Klang »

Når man må starte på nytt 😒 kamp 3

Bilde

vidar

Legg inn av vidar »

Hvordan kommer man seg inn i Champions? Det er vel 40 poeng for hver seier, og man trenger 1250 poeng. Vinne 32 kamper på en uke?

Klang

Legg inn av Klang »

vidar skrev: fre nov 25, 2022 6:10 pm Hvordan kommer man seg inn i Champions? Det er vel 40 poeng for hver seier, og man trenger 1250 poeng. Vinne 32 kamper på en uke?
Du trenger ikke å spare opp 1250 poeng hver uke, får poeng som en del av rewards.

Alpha

Legg inn av Alpha »

vidar skrev: fre nov 25, 2022 6:10 pm Hvordan kommer man seg inn i Champions? Det er vel 40 poeng for hver seier, og man trenger 1250 poeng. Vinne 32 kamper på en uke?
Kommer an på hvilken divisjon du er i. Høyere i divisjonene får man f.eks 500 poeng per seier.

Klang

Legg inn av Klang »

Ligger an til at jeg stiller slik i første WL-forsøket (ikke kvalifisert ennå, starter i morgen), om jeg ikke får inn Cahill for Lindstrøm.

Kostic CDM. Upopulær mening, men synes han ser bedre ut enn Vieira, og han er utvilsomt mer anvendelig.

Bilde

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Noen på PS5 som vet hvordan man unngår at spillet resetter (kamera)innstillinger hele tiden?

vidar

Legg inn av vidar »

Har det vært en patch som gjør at man mister forbindelsen til server? Aldri skjedd på denne versjonen, nå skjer det hver kamp.

Alpha

Legg inn av Alpha »

vidar skrev: fre des 02, 2022 5:36 pm Har det vært en patch som gjør at man mister forbindelsen til server? Aldri skjedd på denne versjonen, nå skjer det hver kamp.
Spilte mye friendlies? Du har trolig soft ban.

vidar

Legg inn av vidar »

Alpha skrev: fre des 02, 2022 6:16 pm
vidar skrev: fre des 02, 2022 5:36 pm Har det vært en patch som gjør at man mister forbindelsen til server? Aldri skjedd på denne versjonen, nå skjer det hver kamp.
Spilte mye friendlies? Du har trolig soft ban.
4-5 squad battles. Var ok i den siste, så sikkert tilfeldig.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Har alle gitt opp for i år allerede?
Grinded og svettet meg nettopp til Vieira.

Alpha

Legg inn av Alpha »

lok1 skrev: fre des 09, 2022 12:20 am Har alle gitt opp for i år allerede?
Grinded og svettet meg nettopp til Vieira.
Er på 30 tokens selv. Var mye gøyere etter jeg fant ut at man kunne spille co-op. Er lettere og da står man heller ikke alene i frustrasjonen.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Har lyst på Aké også, men 8 tokens til er litt for seigt kanskje.
Dendoncker fra season rewards er kanskje like så greit. Samtidig koster jo lignende spillere ganske lite på markedet for tiden.

vidar

Legg inn av vidar »

Har det vært noen endringer i gameplay eller stats på spillere de siste 3-4 ukene? Sliter med å få Haaland til å fungere i det hele tatt, sammenlignet med tidligere. Vurderer å bare drooppe ham helt. Og så kunne jeg trengt noen tips til CAM i 4-2-2-2 - bruker nå Kewell og Joe Cole, Cole spesielt er rimelig udugelig. Har rundt 350k til disp.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

vidar skrev: fre des 09, 2022 4:54 pm Har det vært noen endringer i gameplay eller stats på spillere de siste 3-4 ukene? Sliter med å få Haaland til å fungere i det hele tatt, sammenlignet med tidligere. Vurderer å bare drooppe ham helt. Og så kunne jeg trengt noen tips til CAM i 4-2-2-2 - bruker nå Kewell og Joe Cole, Cole spesielt er rimelig udugelig. Har rundt 350k til disp.
De har nerfet lengthy, så ja han fungerer ikke på samme måte.

vidar

Legg inn av vidar »

lok1 skrev: fre des 09, 2022 5:00 pm
vidar skrev: fre des 09, 2022 4:54 pm Har det vært noen endringer i gameplay eller stats på spillere de siste 3-4 ukene? Sliter med å få Haaland til å fungere i det hele tatt, sammenlignet med tidligere. Vurderer å bare drooppe ham helt. Og så kunne jeg trengt noen tips til CAM i 4-2-2-2 - bruker nå Kewell og Joe Cole, Cole spesielt er rimelig udugelig. Har rundt 350k til disp.
De har nerfet lengthy, så ja han fungerer ikke på samme måte.
Så dumt. Jeg bruker jo også 87 Nunez.

vidar

Legg inn av vidar »

Sprengte budsjettet med 340k for 91 Auba.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

vidar skrev: fre des 09, 2022 5:56 pm Sprengte budsjettet med 340k for 91 Auba.
Vært over 400k nå, så godt kjøp :)

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Trenger hjelp fra dere tradere.
Jeg pakket Cannavaro 90 i en tradable pakke. Ser han er helt ny på markedet. Futbin sier nå 184k.
Hvor tror dere den pilen går, og når bør man selge?

Klang

Legg inn av Klang »

Thuram blir et beist om Frankrike vinner. Litt komisk å se Guimarães-boblen sprekke forresten. Altfor høye forventninger, men Kroatia kan slå hvem som helst.

Bilde

Litt surt med 1M+ i verdier på Playstation-brukeren, men mulig at jeg kan få solgt til en coinsside.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Hvilken side anbefaler dere å selge coins på`?

Klang

Legg inn av Klang »

Hehe, er visst ikke det hele store markedet for å kjøpe coins/kontoer i Norge. Prøvd å selge, men ikke fått napp, og så ga jeg opp i dag og slettet annonsen. Flaks, for jeg la meg altfor lavt i pris. Ser nå at jeg får nærmere ni hundre for coinsa (aldri hatt så mye i desember som nå) og kanskje jeg får solgt Playstation-brukeren med plus utenom, som forsåvidt inkluderer untradeables. Annonsen var på 500 kr for hele sulamitten, gjorde ikke noe research først.

Alpha

Legg inn av Alpha »

WC Vieira leverer over forventet. Den akselerasjonen skal ikke være mulig på en så stor mann. Han var et slit å skaffe, men var helt klart det beste valget fra swaps.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Alpha skrev: søn des 11, 2022 2:35 pm WC Vieira leverer over forventet. Den akselerasjonen skal ikke være mulig på en så stor mann. Han var et slit å skaffe, men var helt klart det beste valget fra swaps.
Enig.
Spiller årets første FUT Champs. Skjønner hva dere mener med mye kort. Ser også at det er en del coins i omløp også på lag i lavere divisjoner. Tidligere var det ikke ofte man møtte Mbappe/Icons/andre stjernekort, men nå er det hver kamp. I går møtte jeg en med fire icons pluss Mbappe og Neymar IF.

Sånn sett er det jo artig å bygge et lag med kort du andre år ikke ville hatt råd til, men med så mange forskjellige kort som er enkelt å få tak i, blir jo byggingen litt forgjeves dessverre.

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Håper EA gjør noe med icons. Synes det er kjedelig at de ikke linker til alle som tidligere. Synes det er teit at de skal ta opp en plass på laget pga de ikke linker med andre med mindre de har samme nasjon.

Klang

Legg inn av Klang »

Begynner å se greit ut, og relativt billig. Bytter ut Chiellini. Bastoni 2 chemistry (så 32 chemistry), skulle gjerne hatt en Kehrer-type der.

Bilde

vidar

Legg inn av vidar »

5-1-2-2 er en bra formasjon?

Klang

Legg inn av Klang »

Jepp, spiller en offensiv 5122 med 65 depth og 8 players in box. Thuram og Brandt get forward og get into the box for cross, wingbackene er join the attack, overlap og step up.

Klang

Legg inn av Klang »

Team Orsic 😍 faktisk inn for Chiellini. Tenker Dumfries RCB.

Det er så mye teknisk surr. Cahill er CDM, men appen har bytta om Cahill og Brandt. I tillegg blir samtlige lagoppstillinger ødelagt i squad battles, og jeg begynner å bli temmelig lei av søkefunksjonen på transfers, på konsollen, som ikke husker noe som helst.

Bilde

Comfort trade for coinsa mine tar faktisk 8 dager. Jaja, har forsåvidt ikke hastverk.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»