Støttetråden for oss som boikotter VM

Svar
MadsFantasy

Re: Støttetråden for oss som boikotter VM

Legg inn av MadsFantasy »

Har vi noen ferske tall på dette med tv-seere?

[/quote]

https://www.fifa.com/tournaments/mens/w ... ce-numbers
[/quote]

Nå er det godt mulig at dette stemmer, men alt som kommer fra den fronten der må tas med en klype salt.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Idag skal jeg gå tur med hunden, gi bort en gave til noen som trenger det og så på julebord med gode venner.

VM, schméem.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

GatlingGun skrev: lør des 03, 2022 11:58 am Idag skal jeg gå tur med hunden, gi bort en gave til noen som trenger det og så på julebord med gode venner.

VM, schméem.
Gir det deg noe å stadig gjenta at du ikke ser VM ? Hva gjør du når høydepunkter kommer på nyhetene ? Lukker du øynene og holder for ørene ? Følger du resultatene ?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Crazy Horse skrev: lør des 03, 2022 12:52 pm
GatlingGun skrev: lør des 03, 2022 11:58 am Idag skal jeg gå tur med hunden, gi bort en gave til noen som trenger det og så på julebord med gode venner.

VM, schméem.
Gir det deg noe å stadig gjenta at du ikke ser VM ? Hva gjør du når høydepunkter kommer på nyhetene ? Lukker du øynene og holder for ørene ? Følger du resultatene ?
Hvorfor oppsøker du denne tråden? Tråden er myntet på de som IKKE ser VM, og om evt hva annet man kan gjøre / eller følger med på.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Crazy Horse skrev: lør des 03, 2022 12:52 pm
GatlingGun skrev: lør des 03, 2022 11:58 am Idag skal jeg gå tur med hunden, gi bort en gave til noen som trenger det og så på julebord med gode venner.

VM, schméem.
Gir det deg noe å stadig gjenta at du ikke ser VM ? Hva gjør du når høydepunkter kommer på nyhetene ? Lukker du øynene og holder for ørene ? Følger du resultatene ?
I denne tråden? Seriøst???

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Crazy Horse skrev: lør des 03, 2022 12:52 pm
GatlingGun skrev: lør des 03, 2022 11:58 am Idag skal jeg gå tur med hunden, gi bort en gave til noen som trenger det og så på julebord med gode venner.

VM, schméem.
Gir det deg noe å stadig gjenta at du ikke ser VM ? Hva gjør du når høydepunkter kommer på nyhetene ? Lukker du øynene og holder for ørene ? Følger du resultatene ?
Oh, the irony!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

GatlingGun skrev: lør des 03, 2022 11:58 am Idag skal jeg gå tur med hunden, gi bort en gave til noen som trenger det og så på julebord med gode venner.

VM, schméem.
Du kan jo ringe til Golden og spørre om han har lyst til å gå tur med deg og hunden.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Crazy Horse skrev: lør des 03, 2022 12:52 pm
GatlingGun skrev: lør des 03, 2022 11:58 am Idag skal jeg gå tur med hunden, gi bort en gave til noen som trenger det og så på julebord med gode venner.

VM, schméem.
Gir det deg noe å stadig gjenta at du ikke ser VM ? Hva gjør du når høydepunkter kommer på nyhetene ? Lukker du øynene og holder for ørene ? Følger du resultatene ?
Ja, jeg får fremhevet moralen i min moralske høyborg samt at jeg får irritert dere som er anti-boikott.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jolla skrev: lør des 03, 2022 1:07 pm
GatlingGun skrev: lør des 03, 2022 11:58 am Idag skal jeg gå tur med hunden, gi bort en gave til noen som trenger det og så på julebord med gode venner.

VM, schméem.
Du kan jo ringe til Golden og spørre om han har lyst til å gå tur med deg og hunden.
Hehe ja. Men min golden er altså hvit. Til info.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Og Antonsen er svart, derfor kan han si hva han vil.

Jada, jeg har hørt disse unnskyldningene før Gatling!

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

MentalM skrev: lør des 03, 2022 12:57 pm
Crazy Horse skrev: lør des 03, 2022 12:52 pm
GatlingGun skrev: lør des 03, 2022 11:58 am Idag skal jeg gå tur med hunden, gi bort en gave til noen som trenger det og så på julebord med gode venner.

VM, schméem.
Gir det deg noe å stadig gjenta at du ikke ser VM ? Hva gjør du når høydepunkter kommer på nyhetene ? Lukker du øynene og holder for ørene ? Følger du resultatene ?
Hvorfor oppsøker du denne tråden? Tråden er myntet på de som IKKE ser VM, og om evt hva annet man kan gjøre / eller følger med på.
Å ja. Ups. Dette var et ekkokammer eller en støttetråd for de som støtter boikott, og kun de... Nå er det boikottere som bidrar på tråden "fotball VM 2022" eller hva tråden nå het. Sistnevnte tråd burde kanskje vært forbeholdt statistikk og info om VM som ikke fremgår i kamptråder, eller en tråd for de som følger VM, men et sted bør jo boikott/ikke boikott kunne diskuteres, ikke sant ? Bare ikke her, på et debattforum med samletittel VM i Qatar 2022.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Dette går bra. Jeg har ikke sett noe VM så langt.
Slår av TV når sporten kommer.
Nå håper jeg virkelig noen blir skikkelig sure her.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Hvis du går til venstre forbi klagemuren og drar i den tredje stenen som er litt skjev på den andre brønnen, så åpner døren seg.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Crazy Horse skrev: lør des 03, 2022 1:49 pm
MentalM skrev: lør des 03, 2022 12:57 pm
Crazy Horse skrev: lør des 03, 2022 12:52 pm

Gir det deg noe å stadig gjenta at du ikke ser VM ? Hva gjør du når høydepunkter kommer på nyhetene ? Lukker du øynene og holder for ørene ? Følger du resultatene ?
Hvorfor oppsøker du denne tråden? Tråden er myntet på de som IKKE ser VM, og om evt hva annet man kan gjøre / eller følger med på.
Å ja. Ups. Dette var et ekkokammer eller en støttetråd for de som støtter boikott, og kun de... Nå er det boikottere som bidrar på tråden "fotball VM 2022" eller hva tråden nå het. Sistnevnte tråd burde kanskje vært forbeholdt statistikk og info om VM som ikke fremgår i kamptråder, eller en tråd for de som følger VM, men et sted bør jo boikott/ikke boikott kunne diskuteres, ikke sant ? Bare ikke her, på et debattforum med samletittel VM i Qatar 2022.
Aldri besøkt den tråden, så vet ikke hvem som bidrar.

Det er dog en egen tråd som handler om boikott eller ikke (tror den kom i relasjon i anledning Debatten). Bruk den.

Sharpix

Legg inn av Sharpix »

Hallo fritt vilt her!

Jeg boikotter ikke VM, har bare ikke vært interessert i se på kamper inntil nylig. I det siste har jeg sett noen minutter fra enkelte kamper. Rekorden så langt er ca. 36 sammenhengende minutter av 2. omgang mellom Argentina og Polen. På den andre siden så fulgte jeg egentlig ikke helt med siden jeg multitasket og skrev på pc-en mens kampen sto på tv-en i bakgrunnen.

Derfor tilhører jeg ingen av leirene. Jeg står ubeskyttet i ingenmannslandet mellom barikadene til boikottere og ikke-boikottere klar til å bli revet i stykker.

startelver

Legg inn av startelver »

Det er direkte frekt av BBC som har sendt hele staben sin til Qatar, ja alle som kan krype og gå er i Qatar, Alan Shearer, Gary Lineker, Ian Rush, Souness, gjester i studio som Pochettino og diverse.

De hyller protester i forkant av mesterskapet og ser på seg selv om en menneskerettighetsforkjemper så greier de altså under beste sendetid i går og prestere å si at dette er det beste VM gruppespillet i historien. All ære til Qatar.

Makan til dobbelmoral skal man lete lenge etter!

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Crazy Horse skrev: lør des 03, 2022 1:49 pm
MentalM skrev: lør des 03, 2022 12:57 pm
Crazy Horse skrev: lør des 03, 2022 12:52 pm

Gir det deg noe å stadig gjenta at du ikke ser VM ? Hva gjør du når høydepunkter kommer på nyhetene ? Lukker du øynene og holder for ørene ? Følger du resultatene ?
Hvorfor oppsøker du denne tråden? Tråden er myntet på de som IKKE ser VM, og om evt hva annet man kan gjøre / eller følger med på.
Å ja. Ups. Dette var et ekkokammer eller en støttetråd for de som støtter boikott, og kun de... Nå er det boikottere som bidrar på tråden "fotball VM 2022" eller hva tråden nå het. Sistnevnte tråd burde kanskje vært forbeholdt statistikk og info om VM som ikke fremgår i kamptråder, eller en tråd for de som følger VM, men et sted bør jo boikott/ikke boikott kunne diskuteres, ikke sant ? Bare ikke her, på et debattforum med samletittel VM i Qatar 2022.
Jeg går ikke inn i Rosenborg sin klubbtråd og snakker om Vålerenga, selv om det under samle tittel Fotball - Norsk. Men det er vel bare meg.

Ser forresten på Sunderland - Millwall i engelsk andre divisjon.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

ehall skrev: lør des 03, 2022 3:19 pm
Crazy Horse skrev: lør des 03, 2022 1:49 pm
MentalM skrev: lør des 03, 2022 12:57 pm

Hvorfor oppsøker du denne tråden? Tråden er myntet på de som IKKE ser VM, og om evt hva annet man kan gjøre / eller følger med på.
Å ja. Ups. Dette var et ekkokammer eller en støttetråd for de som støtter boikott, og kun de... Nå er det boikottere som bidrar på tråden "fotball VM 2022" eller hva tråden nå het. Sistnevnte tråd burde kanskje vært forbeholdt statistikk og info om VM som ikke fremgår i kamptråder, eller en tråd for de som følger VM, men et sted bør jo boikott/ikke boikott kunne diskuteres, ikke sant ? Bare ikke her, på et debattforum med samletittel VM i Qatar 2022.

Ser forresten på Sunderland - Millwall i engelsk andre divisjon.
Andre divisjon?

Wow, du ligger langt etter, gitt. Sist gang denne divisjonen ble kalt andre divisjon var i 1992.

I dag heter det Championship.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Brackley Town vant idag <3

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Leeds_ModernTalking skrev: lør des 03, 2022 4:25 pm
ehall skrev: lør des 03, 2022 3:19 pm

Ser forresten på Sunderland - Millwall i engelsk andre divisjon.
Andre divisjon?

Wow, du ligger langt etter, gitt. Sist gang denne divisjonen ble kalt andre divisjon var i 1992.

I dag heter det Championship.
Hva er poenget med dette innlegget?

Tenker du at ehall eller du kommer dårligst ut?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Jolla skrev: lør des 03, 2022 5:52 pm Hva er poenget med dette innlegget?

Tenker du at ehall eller du kommer dårligst ut?
ehall har vel rett her, siden han deler ordene. Championship er Englands andre divisjon, som før ble kalt andredivisjon.

Mvh

Pedantiske Petter.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Jolla skrev: lør des 03, 2022 5:52 pm
Leeds_ModernTalking skrev: lør des 03, 2022 4:25 pm
ehall skrev: lør des 03, 2022 3:19 pm

Ser forresten på Sunderland - Millwall i engelsk andre divisjon.
Andre divisjon?

Wow, du ligger langt etter, gitt. Sist gang denne divisjonen ble kalt andre divisjon var i 1992.

I dag heter det Championship.
Hva er poenget med dette innlegget?

Bare komme med en faktaopplysning. Ikke annet enn det.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Sharpix skrev: lør des 03, 2022 2:15 pm
Derfor tilhører jeg ingen av leirene.
Jeg føler vel at jeg heller ikke er hverken i boikott eller ikke/anti-boikott gjengen. Jeg forstår grunnlaget bak valget å ikke se noe fra VM, samt at jeg forstår grunnlaget bak valget å se VM.

Det sagt så har jeg sett samtlige minutter fra alle kampene sålangt i VM (men de fleste kampene har jeg sett to og to samtidig, så har vel ikke nødvendigvis fått med meg alt). Så jeg er vel muligens godt inne i camp ikke-boikott selv om jeg definerer meg som nøytral i en diskusjon.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Leeds_ModernTalking skrev: lør des 03, 2022 6:19 pm
Jolla skrev: lør des 03, 2022 5:52 pm
Leeds_ModernTalking skrev: lør des 03, 2022 4:25 pm Andre divisjon?

Wow, du ligger langt etter, gitt. Sist gang denne divisjonen ble kalt andre divisjon var i 1992.

I dag heter det Championship.
Hva er poenget med dette innlegget?

Bare komme med en faktaopplysning. Ikke annet enn det.
Morsomt at du trodde jeg ikke visst det. Bruker ikke navn jeg finner tåpelige eller ikke liker. For eksempel brukte jeg Eliteserien om norsk fotball isteden for Tippeligaen.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Jeg var nære ved å se på straffekonkurransen nå nettopp (finnes det noe morsommere?), men jeg holdt meg heldigvis unna. Nå har jeg holdt ut så lenge, at det nærmest har blitt en personlig kamp mot meg selv. Kjære medboikottere, nå er det snart over. Ikke mange kampene igjen nå. Men samtidig er det de beste kampene (på papiret) som gjenstår. Vær sterk. Hold ut!

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

trønderen skrev: man des 05, 2022 6:54 pm Jeg var nære ved å se på straffekonkurransen nå nettopp (finnes det noe morsommere?), men jeg holdt meg heldigvis unna. Nå har jeg holdt ut så lenge, at det nærmest har blitt en personlig kamp mot meg selv. Kjære medboikottere, nå er det snart over. Ikke mange kampene igjen nå. Men samtidig er det de beste kampene (på papiret) som gjenstår. Vær sterk. Hold ut!
Kjente det nappet i sjelen når jeg leste straffekonk på vg.no, ja.

I starten var dette lett for meg, men kjenner at jeg vrir meg litt nå, når det er sluttspill.

Men jeg skal faen meg ikke se på.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Tjaaah skrev: man des 05, 2022 6:56 pm
trønderen skrev: man des 05, 2022 6:54 pm Jeg var nære ved å se på straffekonkurransen nå nettopp (finnes det noe morsommere?), men jeg holdt meg heldigvis unna. Nå har jeg holdt ut så lenge, at det nærmest har blitt en personlig kamp mot meg selv. Kjære medboikottere, nå er det snart over. Ikke mange kampene igjen nå. Men samtidig er det de beste kampene (på papiret) som gjenstår. Vær sterk. Hold ut!
Kjente det nappet i sjelen når jeg leste straffekonk på vg.no, ja.

I starten var dette lett for meg, men kjenner at jeg vrir meg litt nå, når det er sluttspill.

Men jeg skal faen meg ikke se på.
Nettopp, sånn er det dessverre, det eneste dere forsvarer ar at dere syns fotball er morsomt, nada ellers.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

sertono skrev: man des 05, 2022 6:58 pm Nettopp, sånn er det dessverre, det eneste dere forsvarer ar at dere syns fotball er morsomt, nada ellers.
Hva er det du snakker om?

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Tjaaah skrev: man des 05, 2022 7:04 pm
sertono skrev: man des 05, 2022 6:58 pm Nettopp, sånn er det dessverre, det eneste dere forsvarer ar at dere syns fotball er morsomt, nada ellers.
Hva er det du snakker om?
Glem det...

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Tjaaah skrev: lør des 03, 2022 6:02 pm
Jolla skrev: lør des 03, 2022 5:52 pm Hva er poenget med dette innlegget?

Tenker du at ehall eller du kommer dårligst ut?
ehall har vel rett her, siden han deler ordene. Championship er Englands andre divisjon, som før ble kalt andredivisjon.

Mvh

Pedantiske Petter.
Riktig begrep er vel strengt tatt "nest øverste divisjon". Det er ikke bare nøyaktig, men også tidløst. Iallefall i den tiden man hadde mer enn én divisjon. Som vel var fra 1937 i norsk sammenheng.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»