8-dels Argentina - Australia

Svar
george_hincapie

Re: 8-dels Argentina - Australia

Legg inn av george_hincapie »

netrebske skrev: lør des 03, 2022 8:40 pm
Saliph skrev: lør des 03, 2022 8:37 pmRæva keeper.
Tok ut alle sine ferdigheter for å stoppe Bodø/Glimt i 2 kamper, så ikke underlig at han har en formdupp nå.
Var ikke det USA-keeperen?

Brukeravatar
Jolla  
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

John Garfield skrev: lør des 03, 2022 8:44 pm Ingen av disse lagene fortjener å gå videre.
Nå var du slem. : (

Nå ble jeg lei meg. : (

Brukeravatar
Jolla  
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

george_hincapie skrev: lør des 03, 2022 8:45 pm
netrebske skrev: lør des 03, 2022 8:40 pm
Saliph skrev: lør des 03, 2022 8:37 pmRæva keeper.
Tok ut alle sine ferdigheter for å stoppe Bodø/Glimt i 2 kamper, så ikke underlig at han har en formdupp nå.
Var ikke det USA-keeperen?
Turner derimot er en flott keeper.

Saliph

Legg inn av Saliph »

John Garfield skrev: lør des 03, 2022 8:44 pm Ingen av disse lagene fortjener å gå videre.
Bilde

Tormund

Legg inn av Tormund »

startelver skrev: lør des 03, 2022 8:39 pm Fun fact : Messi scorer i sin 1000 kamp!
Enda mer fun: Han har ett mål mer enn Maradona.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

startelver skrev: lør des 03, 2022 8:39 pm Fun fact : Messi scorer i sin 1000 kamp!
Jeg lo ikke

Tormund

Legg inn av Tormund »

ulfarne skrev: lør des 03, 2022 8:49 pm
startelver skrev: lør des 03, 2022 8:39 pm Fun fact : Messi scorer i sin 1000 kamp!
Jeg lo ikke
Ikke vær så surkuk.

John Garfield

Legg inn av John Garfield »

Jolla skrev: lør des 03, 2022 8:47 pm
John Garfield skrev: lør des 03, 2022 8:44 pm Ingen av disse lagene fortjener å gå videre.
Nå var du slem. : (

Nå ble jeg lei meg. : (
??? Langt ned i vodka flaska nå?

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Så liten interesse for kampen?
Men morsomt og søtt med NRK-kommentatoren som alltid skal gi ett stikk til FIFA-presidenten.
Forøvrig har vel strategien deres med fotballen i sentrum fungerte ganske bra! Trudde det skulle bli mye mer kaos!

startelver

Legg inn av startelver »

Argentina uten Messi er som en flue uten vinger.

mashadar

Legg inn av mashadar »

startelver skrev: lør des 03, 2022 8:39 pm Fun fact : Messi scorer i sin 1000 kamp!
Og hans aller første i en sluttspillkamp i et VM. De foregående 8 VM-målene har kommet i gruppespillkamper.

Queenie

Legg inn av Queenie »

netrebske skrev: lør des 03, 2022 8:40 pm
Saliph skrev: lør des 03, 2022 8:37 pmRæva keeper.
Tok ut alle sine ferdigheter for å stoppe Bodø/Glimt i 2 kamper, så ikke underlig at han har en formdupp nå.
Beste jeg har lest på FD 🤣

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Retnuh skrev: lør des 03, 2022 8:39 pm Gud bedre så lei jeg er av hvordan kommentatorer alltid skal sitte å nirunke hverandre til absolutt alt messi gjør..
Messi sin posisjon i fotballhistorien er et udiskutabelt faktum. I 1000 kamper på toppnivå har han skåret 789 mål. I tillegg mange hundre assist. Målet i dag ser enkelt ut, men er det ikke. Vendinga, ett touch, skudd mellom beina på førsteforsvarer. Hard markkryper. Keeper ser ikke utgangen på denne type mellom beina skudd. Pele, Messi og Maradona er de tre beste spillerne gjennom tidene. Nr 4 ? Ikke Ronaldo. Heller Zico, Platini eller Zidane. Ronaldo var god i yngre år med farten sin. Uten fart, eller nå, er han tannløs. Messi med mindre fart, som nå, er fortsatt god.

Men trøste for en kjedelig kamp

MadBum

Legg inn av MadBum »

Deilig å høre at Batistuta blir nevnt. Den største guden som noengang har sparket en ball.

TWU

Legg inn av TWU »

VivaLV skrev: lør des 03, 2022 8:54 pm Så liten interesse for kampen?
Men morsomt og søtt med NRK-kommentatoren som alltid skal gi ett stikk til FIFA-presidenten.
Forøvrig har vel strategien deres med fotballen i sentrum fungerte ganske bra! Trudde det skulle bli mye mer kaos!
De europeiske underpresterer en del, og de andre landene gir vel egentlig mer faen i de moralske problemene.

Men om Saudi Arabia får VM 2030 blir det nok kok.

Tormund

Legg inn av Tormund »

startelver skrev: lør des 03, 2022 8:57 pm Argentina uten Messi er som en flue uten vinger.
Som en katt uten klør.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Jolla skrev: lør des 03, 2022 8:47 pm
george_hincapie skrev: lør des 03, 2022 8:45 pm
netrebske skrev: lør des 03, 2022 8:40 pm

Tok ut alle sine ferdigheter for å stoppe Bodø/Glimt i 2 kamper, så ikke underlig at han har en formdupp nå.
Var ikke det USA-keeperen?
Turner derimot er en flott keeper.
Skulle vært turner.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Selvsagt rapportering fra et område hvor mange fremmedarbeidere har samlet seg, og der er et av ankepunktene at de ikke får lov til å være inne på stadion, da de ikke har råd til billett. Poenget var visstnok at det var DE som hadde bygget arenaene, og følgelig burde visstnok de fått billetter til kampene.

Hvordan er det i Norge? Fikk de som bygget arenaer her til lands gratisbilletter til arrangementer? Har dette blitt tatt opp som en sak?

Jeg er like skeptisk til tildeling av VM til Qatar som de fleste andre, men det blir så påtatt at det begynner å bli plagsomt.

Investor

Legg inn av Investor »

Saliph skrev: lør des 03, 2022 8:48 pm
John Garfield skrev: lør des 03, 2022 8:44 pm Ingen av disse lagene fortjener å gå videre.
Bilde
Vi har lyst på fitta di 😘

Tormund

Legg inn av Tormund »

Investor skrev: lør des 03, 2022 9:06 pm
Saliph skrev: lør des 03, 2022 8:48 pm
John Garfield skrev: lør des 03, 2022 8:44 pm Ingen av disse lagene fortjener å gå videre.
Bilde
Vi har lyst på fitta di 😘
Ro deg ned, Vedum.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Investor skrev: lør des 03, 2022 9:06 pm
Saliph skrev: lør des 03, 2022 8:48 pm
John Garfield skrev: lør des 03, 2022 8:44 pm Ingen av disse lagene fortjener å gå videre.
Bilde
Vi har lyst på fitta di 😘
Tenk å bli fornærmet av en slik kompliment. Dersom en jentegjeng på hyttetur hadde sendt meg en SMS om at de hadde lyst på kuken min så hadde jeg blitt både stolt og rørt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

MadBum skrev: lør des 03, 2022 9:01 pm
Jolla skrev: lør des 03, 2022 8:47 pm
george_hincapie skrev: lør des 03, 2022 8:45 pm
Var ikke det USA-keeperen?
Turner derimot er en flott keeper.
Skulle vært turner.
Og dratt på turnéer!

Investor

Legg inn av Investor »

Saliph skrev: lør des 03, 2022 9:09 pm
Investor skrev: lør des 03, 2022 9:06 pm
Saliph skrev: lør des 03, 2022 8:48 pm

Bilde
Vi har lyst på fitta di 😘
Tenk å bli fornærmet av en slik kompliment. Dersom en jentegjeng på hyttetur hadde sendt meg en SMS om at de hadde lyst på kuken min så hadde jeg blitt både stolt og rørt.
Men ikke hvis jentene hadde sett ut som takras og vært sistevalget på pub, selv med ølbriller.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Var det noen som nevnte grusom keeper?

MadBum

Legg inn av MadBum »

FLOPPEN Ryan

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Fantastisk scoring!

TWU

Legg inn av TWU »

Jolla skrev: lør des 03, 2022 8:43 pm
TWU skrev: lør des 03, 2022 8:38 pm
Saliph skrev: lør des 03, 2022 8:37 pmRæva keeper.
Ballen kommer mellom beina på stopperen. Ser ikke ballen før den er rett foran. Kunne tatt den, men forstår at den går inn
Uavhengig av hvordan Ryan spiller i denne kampen så stemmer betegnelsen av at han er en ræva keeper.
Du har et poeng

Andy

Legg inn av Andy »

Kunne man ikke gitt frispark til Ryan der? Urutinert å ikke gå for det når han feiler på touchen

Brukeravatar
Jolla  
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Crazy Horse skrev: lør des 03, 2022 8:59 pm Nr 4 ? Ikke Ronaldo. Heller Zico, Platini eller Zidane.
Cruijff for meg, men en spiller som Platini var jo spinnvill i sin tid. Jeg vil nok holde Ronaldo som en bedre spiller enn Zico og Zidane, selv om alle skadene til Ronaldo gjorde at han ikke varte så lenge.

startelver

Legg inn av startelver »

Tenk at en nordmann holder Alvarez borte fra City sin startelver.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»