Hvilken tv- serie så du sist?

Svar
Starstruck

Re: Hvilken tv- serie så du sist?

Legg inn av Starstruck »

The White Lotus episode 5, nå tar det av i ferieparadiset.

For en utrolig herlig dystopisk sort humor i denne serien. Må være noe av det beste som er laget av miniserier, pur klasse!

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Bosch Legacy.
Boch er kongen! 9/10.

Gleder meg stort til sesong 2.

kibby

Legg inn av kibby »

Starstruck skrev: tir nov 29, 2022 9:36 pm The White Lotus episode 5, nå tar det av i ferieparadiset.

For en utrolig herlig dystopisk sort humor i denne serien. Må være noe av det beste som er laget av miniserier, pur klasse!
Enig. Men syns sesong 1, pr. nå - to episoder før slutt, var bedre.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Below Deck Adventure - ny episode i dag!

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Sett de to første eps av Willow. Det eneste som er bra med serien hittil, er Warwick Davis. :?

Tormund

Legg inn av Tormund »

Machine_Head skrev: tor nov 10, 2022 10:02 pm
ElGuaje skrev: tor nov 10, 2022 9:54 pm Hva med deg, Machine_Head?

Den som gir meg kanskje aller mest latter og som bidrar til flere av seriens beste plotlinjer er Ralphie, Joe Pantoliano stjeler fullstendig showet i nesten alle scener han er med i. «Tomorrow I can be on time, but you’ll be stupid forever!»

Den kommentaren er så fantastisk, holdt på å kveles da han sa det. Ellers enig i det du sier om Joe/Ralph.

Mora til Tony må også nevnes blant favorittkarakterer, for ei dame, så inni faens provoserende. Fantastisk levert.

Da hun rygget over venninna si, hahahah.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Tormund skrev: tor des 01, 2022 11:43 am
Machine_Head skrev: tor nov 10, 2022 10:02 pm
ElGuaje skrev: tor nov 10, 2022 9:54 pm Hva med deg, Machine_Head?

Den som gir meg kanskje aller mest latter og som bidrar til flere av seriens beste plotlinjer er Ralphie, Joe Pantoliano stjeler fullstendig showet i nesten alle scener han er med i. «Tomorrow I can be on time, but you’ll be stupid forever!»


Mora til Tony må også nevnes blant favorittkarakterer, for ei dame, så inni faens provoserende. Fantastisk levert.
Må si at søster Janice, godt spilt av Aida Turturro, også er tidvis sinnsykt irriterende.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Tormund skrev: tor des 01, 2022 11:43 am
Machine_Head skrev: tor nov 10, 2022 10:02 pm
ElGuaje skrev: tor nov 10, 2022 9:54 pm Hva med deg, Machine_Head?

Den som gir meg kanskje aller mest latter og som bidrar til flere av seriens beste plotlinjer er Ralphie, Joe Pantoliano stjeler fullstendig showet i nesten alle scener han er med i. «Tomorrow I can be on time, but you’ll be stupid forever!»

Den kommentaren er så fantastisk, holdt på å kveles da han sa det. Ellers enig i det du sier om Joe/Ralph.

Mora til Tony må også nevnes blant favorittkarakterer, for ei dame, så inni faens provoserende. Fantastisk levert.

Da hun rygget over venninna si, hahahah.
“A: She was a hooah! B: She hit me!” Ralphie er bare en sykelig genial blanding av psykopati og humor, det kan vel sies om The Sopranos som helhet. Det er en av de morsomste seriene jeg vet om, i tillegg til alt annet den gjør så utrolig bra.

Livia ja, hun forklarer jo ganske så fint hvorfor Tony er som han er. “I gave my life to my children on a silvah plattah!”

Nå begynte jeg å tenke her, Richie Aprile er også en helt fantastisk karakter. Dør av å tenke på hvor hardt han irriterer Tony og gjør han forbanna. Phil Leotardo også! “I did twenty fuckin’ years!”

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

IRREVERENT

Sett halve av denne. Startet litt treigt, men ble "hekta" etter episode 2. Rip off av Banshee vil vel noen si og jeg skjønner sammenligningen, men denne greier å stå på egne bein. Gode karakterer og grei underholdning.


Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Outer Range, en western-mysterieserie.

Vanskelig å sette karakter på denne. Tidvis veldig spennende, men vi fikk ingen svar på alle spørsmålene i denne sesongen.
Karakter 8/10 om vi får en neste sesong som oppklarer, hvis ikke 2/10. Da sitter vi kun igjen med nok en serie som skaper mystikk og spenning, men hvor serieskaperne ikke har kreativitet nok til å følge opp og avslutte på verdig vis. Altså kun irriterende.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

The English (Prime) - min rating 9/10.
Imdb rating 8/10.

Fy søren, 6 timer sklei avsted.
Fantastisk god western.
Emily Blunt som vanlig i god rolle, men alle gjør utrolig gode roller. Spesielt Chaske Spencer.
Den får ikke 10 fordi jeg syntes det--- og major spoiler her så ikke les om du ikke har sett den
► Show Spoiler

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Glycinello skrev: ons nov 16, 2022 10:50 pm
Winnowill skrev: ons nov 16, 2022 9:22 pm
Glycinello skrev: ons nov 16, 2022 9:15 pm The Trials of Gabriel Fernandez (Netflix).
Føles feil å gi karakter til denne. Men om du ikke har sett den, så syns jeg du burde.
Den er hjerteskjærende 😞
Hjerteskjærende, engasjerende, jævlig, provoserende, utfordrende med mer...
Er det samme som Christoffer saken her i Norge, at det kan eksistere så grusomme mennesker er vanskelig å ta innover seg.

SirJames

Legg inn av SirJames »

The English (2022)

God serie, og forsåvidt enig med Winnowill mtp spoileren over her.

8/10

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

SirJames skrev: søn des 04, 2022 2:08 am The English (2022)

God serie, og forsåvidt enig med Winnowill mtp spoileren over her.

8/10
Jeg skjønte ingenting, gjennom serien så
► Show Spoiler

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Titans

SirJames

Legg inn av SirJames »

Winnowill skrev: søn des 04, 2022 9:36 am
SirJames skrev: søn des 04, 2022 2:08 am The English (2022)

God serie, og forsåvidt enig med Winnowill mtp spoileren over her.

8/10
Jeg skjønte ingenting, gjennom serien så
► Show Spoiler
► Show Spoiler

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Ny episode av Below Deck Adventure som ble sluppet i dag. De er fortsatt i Norge!

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Jeg er sikkert den eneste i Norge som ikke har sett Lillyhammer. Har nå kommet meg gjennom to sesonger og syns det er grei underholdning. Så langt er triller jeg en 7er på terningen som går til 10.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jeg vurderer City on a Hill. Hva får jeg her? Sammenlignet med Bosch eller andre varianter.

SirJames

Legg inn av SirJames »

eppaen skrev: fre des 09, 2022 2:08 pm Jeg vurderer City on a Hill. Hva får jeg her? Sammenlignet med Bosch eller andre varianter.
Er jo ikke helt Bosch nivå, men leverer allikevel god underholdning.

Kevin Bacon bosser jo som bare han kan.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Smiley på Netflix.

kibby

Legg inn av kibby »

Glycinello skrev: fre des 09, 2022 1:51 pm Jeg er sikkert den eneste i Norge som ikke har sett Lillyhammer. Har nå kommet meg gjennom to sesonger og syns det er grei underholdning. Så langt er triller jeg en 7er på terningen som går til 10.
Har ikke sett den heller.

kibby

Legg inn av kibby »

TheBaseline skrev: fre des 09, 2022 3:48 pm Smiley på Netflix.
What, har den kommet? Jeg skulle få varsling når den kom. Hmmm.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

kibby skrev: fre des 09, 2022 8:41 pm
TheBaseline skrev: fre des 09, 2022 3:48 pm Smiley på Netflix.
What, har den kommet? Jeg skulle få varsling når den kom. Hmmm.
Du fikk jo på en måte varsling her inne.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Hele sesong 3 av Pørni ute på viaplay nå. Meget bra som de to forrige sesongene også var.

Cabal

Legg inn av Cabal »

Så 1899. Hadde lyst til å like den, men dette var ikke bra (nok).

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Cabal skrev: søn des 11, 2022 12:53 pm Så 1899. Hadde lyst til å like den, men dette var ikke bra (nok).
Samme her. Jeg gav opp etter to episoder.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Lillyhammer sesong 3 unnagjort. Holder meg på en 7/10 for serien totalt. Til tider fornøyelig, men ikke noe mer.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

TheBaseline skrev: ons des 07, 2022 6:15 pm Ny episode av Below Deck Adventure som ble sluppet i dag. De er fortsatt i Norge!
Hadde ikke hørt om dette før jeg så reklamen på TV2. Ble skikkelig skuffet. Amerikanske reality dritt dette som tilfeldigvis filmes i Norge denne sesongen!

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Sesong 3 av Pørni

Har stor sans for Pørni, liker å tro at det eksisterer slike mennesker i virkeligheten.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»