Arsenal Football Club - Pride of London

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: Arsenal Football Club - Pride of London

Legg inn av Jolla »

Odysseen skrev: lør des 03, 2022 1:18 pm
Får håpe det ikke er verre enn de meldte 3-4 ukene.
Ja du, det hadde vært noe.

Edit: Pokker, Onv var før meg.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Kjedelig for Arsenal hvis det er snakk om 3 måneder for Jesus. Men samtidig er det veldig sjelden at man skriver desember før det dukker opp en skikkelig skade på en nøkkelspiller. Ramsdale, Gabriel, Saliba, Jesus, Martinelli, Saka, Xhaka, White, Ødegård og Partey har alle spilt de fleste ligaminuttene til nå.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Onv95 skrev: søn des 04, 2022 4:33 am Meldes nå at Jesus skal opereres i kneet og blir ute i 3 måneder. Vi er fucked.
Hvis det stemmer, skal vi nok i markedet for en spiss i januarvinduet.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

ulfarne skrev: lør des 03, 2022 5:32 pm Vi tapte visst 4-2 mot Watford i dag
Vi ledet 2-1 til pause, og byttet hele laget så spilte med rent akademilag i andre omgang. Ed og Marquinhos scoret målene for oss,

DennisB

Legg inn av DennisB »

Onv95 skrev: søn des 04, 2022 4:33 am Meldes nå at Jesus skal opereres i kneet og blir ute i 3 måneder. Vi er fucked.
Der røk nok det lille håpet noen hadde om en serietittel.
Bare nå ikke topp 4-plassen ryker i samme slengen.

Knetia er dessverre ikke god nok som førstevalg for et topp 4-lag.

Men jeg velger å være positiv. Kanskje vi kan hente et bedre spissalternativ enn Ed i januarvinduet?

DennisB

Legg inn av DennisB »

chelsea8 skrev: søn des 04, 2022 9:40 am Kjedelig for Arsenal hvis det er snakk om 3 måneder for Jesus. Men samtidig er det veldig sjelden at man skriver desember før det dukker opp en skikkelig skade på en nøkkelspiller. Ramsdale, Gabriel, Saliba, Jesus, Martinelli, Saka, Xhaka, White, Ødegård og Partey har alle spilt de fleste ligaminuttene til nå.
Ja, vi har vært heldige. Men noen spillere er selvsagt viktigere enn andre. Jesus er en av brikkene som har gjort oss til serieleder.

For å vinne serien denne sesongen, var vi nok 100% avhengig av flaks på skadesiden. Denne kom dessverre svært ubeleilig, i et VM-lag han ikke engang er førstevalg for.

Håper ikke dette var en domino-brikke som falt. Vi har liksom sett det før.
Enn så lenge har vi svært få skader. La oss håpe det vedvarer (kanskje ikke noe du håper på da ;) ).

Dette viser også hvor skjøre disse "modellene" som predikerer gull- og topp 4-sjanser er. Formtopp, formbunn, skader etc. For meg har de alltid bare vært en kuriositet.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Gabriel Jesus will return to London today and will be assessed by the Arsenal medical department (@simpraisa)

Ingenting som er bekreftet heldigvis.
Litt krise om det er snakk om 3 mnd. Eddy er nok en bedre målscorer, men totaltsett blir vi helt klart svekket.

Mudryk inn og Martinelli opp på topp🤷

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Vike4 skrev: søn des 04, 2022 1:35 pm Gabriel Jesus will return to London today and will be assessed by the Arsenal medical department (@simpraisa)

Ingenting som er bekreftet heldigvis.
Litt krise om det er snakk om 3 mnd. Eddy er nok en bedre målscorer, men totaltsett blir vi helt klart svekket.

Mudryk inn og Martinelli opp på topp🤷
Helt enig i at det for tidlig å krisemaksimere. Den første meldingen var 3-4 uker, og foreløpig er det med 3 mnd veldig spekulativt. Men hvis han må operere, så snakker vi nok i hvert fall 6-8 uker.

Jeg tenkte også tanken med Martinelli på topp. Men han har blitt så himla god på venstre kant at jeg er redd det svekker oss en del.

Murdyk har vel fått en alt for høy prislapp? Også en risiko hvor fort han vil slå til. Han har et enormt talent, men om han vil kunne lever uke ut og inn i PL fra dag 1, er jeg mer usikker på.

Jeg har sett for meg at det kan være en god løsning å test ESR på topp. Han er god i link up-spillet, veldig direkte og relativt målfarlig. Det vil definitivt være en svekkelse sammenlignet med Jesus, men kanskje ikke så stor svekkelse på Ed? Veldig usikker. Ed har jo vist at han kan score mål hvis han får spilletid. Men han er så mye dårligere enn Jesus på alt det andre, at jeg er veldig usikker på hvordan det vil slå ut.

Ser man sesongen under et, og tenker topp 2-4 som jeg fortsatt mener alltid var det mest realistiske, så er det viktigste faktisk at Jesus er klar og i spilleform før starten av april. For som jeg har nevnt har vi et helt spinnvilt tøft program i april og starten av mai. Ethiad, Andfield og St. James' kommer (nesten) på rekke og rad der.

Men kanskje Arteta og Edu kan dra et bra spisskjøp opp av ermet? Med mindre de PL-reglene hindrer oss finansielt. Kan vel være at det da gjør at de må droppe Danilo og gamble på at Partey holder seg på banen. Men det kan det jo være verdt i så fall.

startelver

Legg inn av startelver »

Spørs om ikke Brasil også er fucked uten han i en eventuell semifinale.

Vike4

Legg inn av Vike4 »

Enzino skrev: søn des 04, 2022 2:16 pm
Vike4 skrev: søn des 04, 2022 1:35 pm Gabriel Jesus will return to London today and will be assessed by the Arsenal medical department (@simpraisa)

Ingenting som er bekreftet heldigvis.
Litt krise om det er snakk om 3 mnd. Eddy er nok en bedre målscorer, men totaltsett blir vi helt klart svekket.

Mudryk inn og Martinelli opp på topp🤷
Helt enig i at det for tidlig å krisemaksimere. Den første meldingen var 3-4 uker, og foreløpig er det med 3 mnd veldig spekulativt. Men hvis han må operere, så snakker vi nok i hvert fall 6-8 uker.

Jeg tenkte også tanken med Martinelli på topp. Men han har blitt så himla god på venstre kant at jeg er redd det svekker oss en del.

Murdyk har vel fått en alt for høy prislapp? Også en risiko hvor fort han vil slå til. Han har et enormt talent, men om han vil kunne lever uke ut og inn i PL fra dag 1, er jeg mer usikker på.

Jeg har sett for meg at det kan være en god løsning å test ESR på topp. Han er god i link up-spillet, veldig direkte og relativt målfarlig. Det vil definitivt være en svekkelse sammenlignet med Jesus, men kanskje ikke så stor svekkelse på Ed? Veldig usikker. Ed har jo vist at han kan score mål hvis han får spilletid. Men han er så mye dårligere enn Jesus på alt det andre, at jeg er veldig usikker på hvordan det vil slå ut.

Ser man sesongen under et, og tenker topp 2-4 som jeg fortsatt mener alltid var det mest realistiske, så er det viktigste faktisk at Jesus er klar og i spilleform før starten av april. For som jeg har nevnt har vi et helt spinnvilt tøft program i april og starten av mai. Ethiad, Andfield og St. James' kommer (nesten) på rekke og rad der.

Men kanskje Arteta og Edu kan dra et bra spisskjøp opp av ermet? Med mindre de PL-reglene hindrer oss finansielt. Kan vel være at det da gjør at de må droppe Danilo og gamble på at Partey holder seg på banen. Men det kan det jo være verdt i så fall.
Noe sier meg at ESR ikke er en Arteta spiller. Bare en følelse, men noe sier meg at han ikke har tempoet og intensiteten til at Arteta er en veldig stor fan.

Veldig mange gode kilder som sier vi vil være aktive i januar og har penger tilgjengelig.

Mudryk virker som en som har nivået inne. Leverer i CL og har et enormt tempo og teknikk, men prislappen er nok høy, men det sies den ikke er enorm. Danilo er jeg usikker på. Mudryk og Caicedo hadde vært rått, men selvfølgelig svært urealistisk.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Har dere mulighet til å avbryte lånet til Balogun?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Vike4 skrev: søn des 04, 2022 6:33 pm
Enzino skrev: søn des 04, 2022 2:16 pm
Vike4 skrev: søn des 04, 2022 1:35 pm Gabriel Jesus will return to London today and will be assessed by the Arsenal medical department (@simpraisa)

Ingenting som er bekreftet heldigvis.
Litt krise om det er snakk om 3 mnd. Eddy er nok en bedre målscorer, men totaltsett blir vi helt klart svekket.

Mudryk inn og Martinelli opp på topp🤷
Helt enig i at det for tidlig å krisemaksimere. Den første meldingen var 3-4 uker, og foreløpig er det med 3 mnd veldig spekulativt. Men hvis han må operere, så snakker vi nok i hvert fall 6-8 uker.

Jeg tenkte også tanken med Martinelli på topp. Men han har blitt så himla god på venstre kant at jeg er redd det svekker oss en del.

Murdyk har vel fått en alt for høy prislapp? Også en risiko hvor fort han vil slå til. Han har et enormt talent, men om han vil kunne lever uke ut og inn i PL fra dag 1, er jeg mer usikker på.

Jeg har sett for meg at det kan være en god løsning å test ESR på topp. Han er god i link up-spillet, veldig direkte og relativt målfarlig. Det vil definitivt være en svekkelse sammenlignet med Jesus, men kanskje ikke så stor svekkelse på Ed? Veldig usikker. Ed har jo vist at han kan score mål hvis han får spilletid. Men han er så mye dårligere enn Jesus på alt det andre, at jeg er veldig usikker på hvordan det vil slå ut.

Ser man sesongen under et, og tenker topp 2-4 som jeg fortsatt mener alltid var det mest realistiske, så er det viktigste faktisk at Jesus er klar og i spilleform før starten av april. For som jeg har nevnt har vi et helt spinnvilt tøft program i april og starten av mai. Ethiad, Andfield og St. James' kommer (nesten) på rekke og rad der.

Men kanskje Arteta og Edu kan dra et bra spisskjøp opp av ermet? Med mindre de PL-reglene hindrer oss finansielt. Kan vel være at det da gjør at de må droppe Danilo og gamble på at Partey holder seg på banen. Men det kan det jo være verdt i så fall.
Noe sier meg at ESR ikke er en Arteta spiller. Bare en følelse, men noe sier meg at han ikke har tempoet og intensiteten til at Arteta er en veldig stor fan.

Veldig mange gode kilder som sier vi vil være aktive i januar og har penger tilgjengelig.

Mudryk virker som en som har nivået inne. Leverer i CL og har et enormt tempo og teknikk, men prislappen er nok høy, men det sies den ikke er enorm. Danilo er jeg usikker på. Mudryk og Caicedo hadde vært rått, men selvfølgelig svært urealistisk.
Darwin Nunez hadde også levert i CL. Likevel ble oppstarten i PL litt hakkete. Mudryk vil være et veldig spennende kjøp hvis prislappen ikke er overdreven. Men at en så ung og uerfaren spiller skal gå inn og levere fra dag en er veldig optimistisk. Det kan skje, men det er en gamble.

Men så er jo spørsmålet om vi har noen realistisk alternativer som er mindre risikable. Og det er selvsagt ikke gitt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jolla skrev: søn des 04, 2022 6:43 pm Har dere mulighet til å avbryte lånet til Balogun?
Usikker på om det finnes noe offentlig informasjon på det. Leste en artikkel i stad hvor man spekulerte i det, men forfatteren visste heller ikke hvordan den låneavtalen er på akkurat det punktet.

Er det ikke vanlig å lage sånne avtaler uten tilbakekallingsklausul?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Enzino skrev: søn des 04, 2022 7:10 pm
Er det ikke vanlig å lage sånne avtaler uten tilbakekallingsklausul?
Det vanligste er uten, ja. Men hvis dere eksempelvis hadde lånt ut Elneny grunnet at dere hadde nok midtbanespillere, og ikke fikk solgt ham så hadde dere gjerne hatt en tilbakekallingsklausul i tilfelle skader - siden han i utgangspunktet er en førstelagsspiller.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Enzino skrev: søn des 04, 2022 7:07 pm
Darwin Nunez hadde også levert i CL. Likevel ble oppstarten i PL litt hakkete.
Synes du det? Jeg var noe skeptisk til prisen som ble betalt når han ble kjøpt, men jeg synes at spillet han har vist, og sjansene han har kommet til er over all forventning. Man har det tullete røde kortet han dro på seg, men slikt kan skje. Det mangler bare på uttelling fra ham vil jeg si, for det er få spillere som har skapt såpass mye kaos i motstanderens 16-meter som Núñez denne sesongen.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jolla skrev: søn des 04, 2022 7:15 pm
Enzino skrev: søn des 04, 2022 7:07 pm
Darwin Nunez hadde også levert i CL. Likevel ble oppstarten i PL litt hakkete.
Synes du det? Jeg var noe skeptisk til prisen som ble betalt når han ble kjøpt, men jeg synes at spillet han har vist, og sjansene han har kommet til er over all forventning. Man har det tullete røde kortet han dro på seg, men slikt kan skje. Det mangler bare på uttelling fra ham vil jeg si, for det er få spillere som har skapt såpass mye kaos i motstanderens 16-meter som Núñez denne sesongen.
Ikke i seg selv. Han kommer til masse sjanser. Men har slitt litt med avslutningene (kan vel være fordi han får litt dårligere tid, og må venne seg til det?). Jeg er definitivt ikke av dem som har ment han er flopp eller bomkjøp. Tvert i mot har jeg skrevet flere ganger at jeg tror han kommer til å score masse for Liverpool på sikt.

MEN, her er det snakk om en spiller som må komme rett inn i laget uten vi blir svekket nevneverdig av hvis Jesus er ute lenge. Da ville kjøpet av en spiller som leverte det DN gjorde de første 8-10 kampene, ikke være nok imo.

Ville definitivt foretrukket en spiller som har levert i en stor liga, og ikke bare i noen enkeltkamper i CL.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Dere trenger Morata hører jeg.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Blir vel c.Ronaldo nå.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Wengerist skrev: søn des 04, 2022 9:26 pm Blir vel c.Ronaldo nå.
Da er det bare til å legge ned klubben.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Jolla skrev: søn des 04, 2022 8:00 pm Dere trenger Morata hører jeg.
Han er vel neppe til salgs midt i sesongen? :lol:

Må ærlig talt si at jeg ikke har god nok oversikt over spissene i verden, opp mot hvilke egenskaper som kreves av en midtspiss i Arteta sitt system, til å kunne navngi noen ønske-/ realistisiske overganger.

Vi scorer nok mål uten en goalgetter på topp, men Jesus har bidratt med så ekstremt mye i alle deler av spillet, og det er de bidragene jeg tror vi kommer til å savne mest.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wengerist skrev: søn des 04, 2022 9:26 pm Blir vel c.Ronaldo nå.
Det blir en nei fra meg. Men han må ha lykke til videre!

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Enzino skrev: søn des 04, 2022 11:39 pm
Jolla skrev: søn des 04, 2022 8:00 pm Dere trenger Morata hører jeg.
Han er vel neppe til salgs midt i sesongen? :lol:
Atlético er såpass godt skodd i den posisjonen at det nok ikke er umulig å kjøpe.

Griezmann, Morata, João Félix, Ángel Correa og Cunha.
Er vel bare Griezmann som er helt uaktuell å selge.

Edit: Cunha er vel potensielt på vei til Wolves som virkelig er i ferd med å bygge opp rundt Julen med potensielt både Cunha og David García.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Æsj. Kommentaren til Wenger om politiske markeringer og fotball-VM skuffer meg.

Så utrolig lat forsøk på årsakssammenheng av en så smart mann.

Nei, Arsene. Må må jeg si at du skuffet stort.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Jolla skrev: søn des 04, 2022 6:43 pm Har dere mulighet til å avbryte lånet til Balogun?
Kilden må selvfølgelig tas med en klype salt:


Hvis han må opereres og er ute i rundt 3mnd så bør nok kanskje Balogun hentes tilbake. Jeg vil heller det enn at man skal ut på markedet for å hente en nødløsning. Man har også alternativet med å pushe Martinelli opp på topp. Man får mye av den samme arbeidskraften, men mister nok litt i linkup-spillet, samt hvordan Jesus generelt løser jobben.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Hva tenker folk om det lanserte alternativet at vi kjøper en ving (type Mudryk), og setter Martinelli inn sentralt?

Jeg kjente først på at jeg synes det er veldig dumt å flytte på en spiller som fungerer så ekstremt bra i posisjonen sin.

Og at han antakelig ikke får tatt med forsvarsspillere på løpetur i samme grad sentralt, som jeg mener er en av de aller største styrkene han har.

Samtidig kjenner han systemet og rollene veldig godt, er en god avslutter, og flink til å løpe i de riktige rommene, så det kan faktisk bli en suksess.

For laget som helhet vil det jo selvsagt også spille en rolle hvem som da overtar på venstre kant.

Jeg klarer ikke helt konkludere den der, kjenner jeg.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Wellé skrev: man des 05, 2022 11:19 am
Jolla skrev: søn des 04, 2022 6:43 pm Har dere mulighet til å avbryte lånet til Balogun?
Kilden må selvfølgelig tas med en klype salt:


Hvis han må opereres og er ute i rundt 3mnd så bør nok kanskje Balogun hentes tilbake. Jeg vil heller det enn at man skal ut på markedet for å hente en nødløsning. Man har også alternativet med å pushe Martinelli opp på topp. Man får mye av den samme arbeidskraften, men mister nok litt i linkup-spillet, samt hvordan Jesus generelt løser jobben.
Jeg er negativ til et eventuelt tilbakekall. Dels vil antakelig Ed være foran i køen, dels kommer Jesus (mest sannsynlig) tilbake i god tid før sesongslutt så han får uansett veldig begrenset med spille-/benk-tid, og dels virker det som han uvikler seg godt under utlånet en uvikling som da bremses.

Da er det mye bedre om vi gjør et kjøp/lån for resten av sesongen imo.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Enzino skrev: man des 05, 2022 12:16 pm Hva tenker folk om det lanserte alternativet at vi kjøper en ving (type Mudryk), og setter Martinelli inn sentralt?

Jeg kjente først på at jeg synes det er veldig dumt å flytte på en spiller som fungerer så ekstremt bra i posisjonen sin.

Og at han antakelig ikke får tatt med forsvarsspillere på løpetur i samme grad sentralt, som jeg mener er en av de aller største styrkene han har.

Samtidig kjenner han systemet og rollene veldig godt, er en god avslutter, og flink til å løpe i de riktige rommene, så det kan faktisk bli en suksess.

For laget som helhet vil det jo selvsagt også spille en rolle hvem som da overtar på venstre kant.

Jeg klarer ikke helt konkludere den der, kjenner jeg.
Å flytte vinger inn som 9`er, er absolutt en vanskelig oppgave å forutse resultatet av. Vi har prøvd mange opp igjennom årene, bl.a. Alexis. Jeg synes Martinelli er så mye mer typisk en ving enn andre vi har prøvd i rollen. Han har et driv og en fart med ballen som få har, og han liker å komme bakfra, og så gjøre en del av den samme finta som vi så med Alexis, innover for å skyte. Med Martinelli er jeg redd han blir som mange andre gjerne opplever, ganske anonym i en sentral spissrolle.

Nå har Jesus vært alt annet enn anonym, og bevegelsene hans har vært verdensklasse, for å bruke et slitt uttrykk. Vår nummer 9 skal bevege seg mye, og Jesus har vært perfekt i den rollen. Martinelli kjenner systemet, og han hadde også kanskje taklet det greit, men personlig tror jeg vi taper såpass mye på å miste hans egenskaper fra vingen, at jeg helst ser andre i front. Da må evt. ESR ta opp den pinnen på vingen, og det er jeg litt skeptisk til, selv om jeg elsker spilletypen og gutten.

Balogun hadde vært et alternativ, men jeg er skeptisk til om han er god nok, rett og slett, for et topp 2 eller 4-lag i PL.
Sist redigert av DennisB den man des 05, 2022 12:32 pm, redigert 1 gang totalt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Hvis Jesus er ute i 3 mnd, er dette PL-kampene han mister:

EPL 26-12-22 Arsenal vs West Ham
EPL 31-12-22 Brighton vs Arsenal
EPL 03-01-23 Arsenal vs Newcastle
EPL 15-01-23 Tottenham vs Arsenal
EPL 22-01-23 Arsenal vs Manchester United
EPL 04-02-23 Everton vs Arsenal
EPL 11-02-23 Arsenal vs Brentford
EPL 15-02-23 Arsenal vs Manchester City
EPL 18-02-23 Aston Villa vs Arsenal
EPL 25-02-23 Leicester vs Arsenal

Mange kamper her som er vinnbare uten ham. Tottenham borte og City hjemme blir blytunge, uten at laget er på full styrke. Det er jo steintøffe kamper selv om vi har fullt lag.

Ellers er Brighton, Newcastle og ManU også kamper hvor man gjerne skulle stilt med fullt lag selvsagt.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

DennisB skrev: man des 05, 2022 12:29 pm
Enzino skrev: man des 05, 2022 12:16 pm Hva tenker folk om det lanserte alternativet at vi kjøper en ving (type Mudryk), og setter Martinelli inn sentralt?

Jeg kjente først på at jeg synes det er veldig dumt å flytte på en spiller som fungerer så ekstremt bra i posisjonen sin.

Og at han antakelig ikke får tatt med forsvarsspillere på løpetur i samme grad sentralt, som jeg mener er en av de aller største styrkene han har.

Samtidig kjenner han systemet og rollene veldig godt, er en god avslutter, og flink til å løpe i de riktige rommene, så det kan faktisk bli en suksess.

For laget som helhet vil det jo selvsagt også spille en rolle hvem som da overtar på venstre kant.

Jeg klarer ikke helt konkludere den der, kjenner jeg.
Å flytte vinger inn som 9`er, er absolutt en vanskelig oppgave å forutse resultatet av. Vi har prøvd mange opp igjennom årene, bl.a. Alexis. Jeg synes Martinelli er så mye mer typisk en ving enn andre vi har prøvd i rollen. Han har et driv og en fart med ballen som få har, og han liker å komme bakfra, og så gjøre en del av den samme finta som vi så med Alexis, innover for å skyte. Med Martinelli er jeg redd han blir som mange andre gjerne opplever, ganske anonym i en sentral spissrolle.

Nå har Jesus vært alt annet enn anonym, og bevegelsene hans har vært verdensklasse, for å bruke et slitt uttrykk. Vår nummer 9 skal bevege seg mye, og Jesus har vært perfekt i den rollen. Martinelli kjenner systemet, og han hadde også kanskje taklet det greit, men personlig tror jeg vi taper såpass mye på å miste hans egenskaper fra vingen, at jeg helst ser andre i front.

Balogun hadde vært et alternativ, men jeg er skeptisk til om han er god nok, rett og slett, for et topp 2 eller 4-lag i PL.
Alltid en ganske stor risiko å tukle med noe som funker. Martinelli har knekt koden på venstre kant, og leverer på skyhøyt nivå. Det er hovedgrunnen til at jeg er skeptisk. Tror han kan løse sentral rolle godt, men må da knekke en annen kode først og det kan ta litt tid.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Bone8 skrev: man des 05, 2022 10:56 am Æsj. Kommentaren til Wenger om politiske markeringer og fotball-VM skuffer meg.

Så utrolig lat forsøk på årsakssammenheng av en så smart mann.

Nei, Arsene. Må må jeg si at du skuffet stort.
Enig, min store helt og mitt forbilde som leder. Hjertet blør litt over at han er blitt FIFA-mann.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»