WC langrenn, Lahti (26-27/2)

Svar
Skraevadottir

Re: WC langrenn, Lahti (26-27/2)

Legg inn av Skraevadottir »

oddvar_kjempebra skrev: søn des 04, 2022 11:49 am
Skraevadottir skrev: lør feb 26, 2022 2:59 pm
oddvar_kjempebra skrev: lør feb 26, 2022 2:53 pm

Nei, jeg er helt ironiløs ;)

Litt mer seriøst: Vi har verdens suverent best langrennsløper. Sannsynligvis tidenes beste. Vinner nesten alt hun stiller på på og ofte helt overlegent. Vi har Heidi Weng og Ingvild Flugstad Østberg som begge er medaljekandidater, men som av ulike grunner ikke kunne stille i OL. Vi har en Tiril Weng som viser god progresjon på lengre løp. Og vi har supertalentet Fossesholm som gikk på en treningssmell i år. Så det er ikke helt krise. Men rekrutteringen er noe tynn så vi er avhengig av at de eldste leverer i noen år til.

I sprint er er det derimot «krise» (synes ikke ordet er helt passende, det som skjer i Ukraina er krise).
Ja, jeg har også påpekt tidligere at det ikke fins noen ordentlig krise i idrett, men av alle uviktige ting så får man vel i hvert fall fram poenget. Jeg syns du er i overkant positiv her, forresten. Vi må nok sette vår lit til Fossesholm. De andre har jeg ingen nevneverdig tro på i framtida.

Men time will show, som Bludstrupmoen sa.
Ja, time will show
Veldig bra at jeg ikke hadde helt rett der. Men det hadde ikke du heller om man ser på resultatene i sprint denne sesongen. Men: Vi mangler en ener, og i det hele tatt en tydelig gullkandidat i et mesterskap. Svenskene har en drøss av disse, mange på sprint, men også et par-tre stykker på distanse.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Skraevadottir skrev: søn des 04, 2022 11:56 am
oddvar_kjempebra skrev: søn des 04, 2022 11:49 am
Skraevadottir skrev: lør feb 26, 2022 2:59 pm Ja, jeg har også påpekt tidligere at det ikke fins noen ordentlig krise i idrett, men av alle uviktige ting så får man vel i hvert fall fram poenget. Jeg syns du er i overkant positiv her, forresten. Vi må nok sette vår lit til Fossesholm. De andre har jeg ingen nevneverdig tro på i framtida.

Men time will show, som Bludstrupmoen sa.
Ja, time will show
Veldig bra at jeg ikke hadde helt rett der. Men det hadde ikke du heller om man ser på resultatene i sprint denne sesongen. Men: Vi mangler en ener, og i det hele tatt en tydelig gullkandidat i et mesterskap. Svenskene har en drøss av disse, mange på sprint, men også et par-tre stykker på distanse.
Jeg har aldri helt rett.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Vintersport»