WC langrenn, Lillehammer (2-4/12)

Svar
Real-_-

Re: WC langrenn, Lillehammer (2-4/12)

Legg inn av Real-_- »

Litt selvforskyldt av skiforbundet mtp hvordan de har håndtert kritikken om samarbeidet til Equinor. Forsvarer ikke det som blir gjort, men forklarer vel litt.

Antitroll

Legg inn av Antitroll »

Jeg har ikke fulgt denne tråden i dag, men gikk igjennom gårsdagen i går kveld. Jeg fikk med meg at det brukt mer enn ei side med eder og galle som ble TV2 sin del. Da kan jeg meddele at jeg har ikke tilgang til TV denne helga, i går var jeg delvis i bil. Føler meg svært bekvem med å følge rennene på NRK Sport. Nå under den siste distansen nå, får jeg med meg FIS Liveres i tillegg til radio. Jeg vil anbefale at alle hører f eks siste 15 min av damerennet på fredag på radio. Fantastisk kommentering av Post/Bjørn. Vanligvis er det TV-lyd som blir sendt på radio. Denne gang kommenterte de til bare oss radiolytterne. For ei spenning de klarte å formidle. Og dessuten, Stenberg var byttet ut med Skjerdingstad. Det gjorde dagen fullkommen.

Ivaj

Legg inn av Ivaj »

Hoppas Poromaa försöker på ett ryck så att jag kan skrika till min fru KOLLA PÅ PORREN!!

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

Tipper pungrottene gjør hva som helst for å få skjermtid. Kupper vel barnetoget på 17. mai også…

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Rent Trav skrev: søn des 04, 2022 1:08 pm
ms_8 skrev: søn des 04, 2022 1:07 pm Nå begynner eg å bli drittlei desse protestaksjonene. Håper dei får solide bøter.
Snakk om å ødelegge for egen sak…🙄
Ja og det verste er om dette sørger for at det blir innført tiltak i løypene og folk mister dermed muligheiten til å heie tett på utøvere.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Real-_- skrev: søn des 04, 2022 1:08 pm Litt selvforskyldt av skiforbundet mtp hvordan de har håndtert kritikken om samarbeidet til Equinor. Forsvarer ikke det som blir gjort, men forklarer vel litt.
Nei, det forklarer ingenting. Dette er bortskjemte, egoistiske drittunger som først og fremst liker å ødelegge for andre. Hadde de virkelig vært bekymret for CO2-utslipp hadde de lenket seg fast til den kinesiske ambassaden. Eller hatt litt baller og dratt til Kina og demonstrert der. Hva Norge og Equinor gjør har ingen praktisk betydning. Det vet de også, så dette er bare en egotripp som de vet ikke får noen konsekvenser for dem.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Det komiske er jo at det står "Stopp oljeletinga" mens for bare en drøy uke siden ble 26. konsensjonsrunde utsatt til 2025, noe som fort tilsier at det kanskje ikke blir noe av? Man er litt for sent ute. Det burde ha stått stopp "oljeproduksjon" isåfall.

Fokus på idrett sier jeg!

ms_8

Legg inn av ms_8 »

oddvar_kjempebra skrev: søn des 04, 2022 1:16 pm
Real-_- skrev: søn des 04, 2022 1:08 pm Litt selvforskyldt av skiforbundet mtp hvordan de har håndtert kritikken om samarbeidet til Equinor. Forsvarer ikke det som blir gjort, men forklarer vel litt.
Nei, det forklarer ingenting. Dette er bortskjemte, egoistiske drittunger som først og fremst liker å ødelegge for andre. Hadde de virkelig vært bekymret for CO2-utslipp hadde de lenket seg fast til den kinesiske ambassaden. Eller hatt litt baller og dratt til Kina og demonstrert der. Hva Norge og Equinor gjør har ingen praktisk betydning. Det vet de også, så dette er bare en egotripp som de vet ikke får noen konsekvenser for dem.
Det er kanskje på tide at Norge slår tilbake og gir dei både bøter og fengsel. Dette er kriminelle pøbel som bør få kjenne på konsekvensene av sine handlinger

Asen

Legg inn av Asen »

Tv 2 med to reklamepauser på 20 km nå, og det etter 25 minutter. Slår over til Nrk radio, der serverer de langrenn med topp kommentatorer.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

De sa vel at den forrige reklamepausen var den siste?

Eller så er jeg lei av at kommentatorene framsnakker Iversen på den måten de gjør. "Moro å se han i front", "motbevise kritikken" osv.
Ikke fordi jeg har noe i mot Iversen, men kritikken var jo på at han ble tatt ut til fristilløpet på fredag. I klassisk har han jo prestert bra i sesongåpningen og har defintivt fortjent plassen sin der spør du meg.

Number4

Legg inn av Number4 »

Asen skrev: søn des 04, 2022 1:28 pm Tv 2 med to reklamepauser på 20 km nå, og det etter 25 minutter. Slår over til Nrk radio, der serverer de langrenn med topp kommentatorer.
Gled deg til helgen, da er både langrenn og skiskyting tilbake på NRKTV.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Ivers tar det ja!

Nei
Sist redigert av Astonstian den søn des 04, 2022 1:48 pm, redigert 1 gang totalt.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Hvorfor ikke disse folkene som ødelegger (eller prøver) ting og arrangementer blir buret inne eller får bøter som svir alvorlig skjønner jeg ikke. Har absolutt null respekt for disse folkene og for min del virker dritten dems motsatt av det de ønsker.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Golberg er bare så extremt komplett!

Tormund

Legg inn av Tormund »

Imponererende power i sluttspurten til Golberg.

Centrist

Legg inn av Centrist »

8 av 10 norske topp 10.

Gøy, men må ærlig innrømme at det er morsommere med flere nasjoner.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Firedobbelt. 8 av topp-10 norske. Dø sport, dessverre.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

For en gjeng med kyllinger.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Thecokeman skrev: søn des 04, 2022 1:48 pm for min del virker dritten dems motsatt av det de ønsker.
Det tror jeg faktisk gjelder så godt som alle.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Golberg ville hatt ein langt større karriere om det ikkje var for Klæbo. Fantastisk avslutning av han. Ellers veldig godt løp av Røthe som tar ein veldig fin andreplass. Nyenget og Tønseth på 3 og 4 plass viser også eit godt løp.

Iversen nr 6, Moseby nr 7, Stenshagen nr 9 og Kruger nr 10 seier det meste. Faktisk ingen andre ein Norge og Sverige topp 10

anbessa

Legg inn av anbessa »

Altfor mange som hang med i spurten. Burde vært høyere fart underveis fra ikke-spurterne.

Antitroll

Legg inn av Antitroll »

Pellegrino nr 6 på 19 km, nr 20 i mål. Det hjelper ikke bare med sprintegeenskaper

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Heier på alle andre en nordmenn i langrenn akkuratt nå. Føles rart, men kjedelig med bare nordmenn.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ble for tungt for Musgrave å gå på glatteski

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Så ikke rennet, fikk noen løpere ødelagt løpet på grunn av de demostrantidiotene?

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

george_hincapie skrev: søn des 04, 2022 2:13 pm Så ikke rennet, fikk noen løpere ødelagt løpet på grunn av de demostrantidiotene?
Nei, gikk visst bra.

Men Calle er sur igjen:

"Halfvarsson tvingades bryta. – Pisshelg, sammanfattar han helgen. 33-åringen är kritisk mot det röriga loppet. – Det var stök under hela vägen.

– Om de diskar mig för det jag gjorde i Ruka – det är många som ska bli diskade i det här loppet. Som de åker vissa, hur de kliver över mig här, flera stycken, när vi ska upp på första varvet. Jag har tagit mig upp ganska långt.
”Borde vara som i hockey – av med dem”

Han förklarar vidare att han bland annat fick ett par skidor över sina pjäxor. – Ska man få åka så, då ska jag också börja åka så nästa gång. Kasta folk runtomkring mig och ut i skogen. Nu är det dags att börja plocka bort åkare under loppet, menar Halfvarsson. – Jag tycker det. Åker du som vissa gör i det här loppet då ska det vara som i hockey eller fotboll – rött kort. Av med dem."

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

oddvar_kjempebra skrev: søn des 04, 2022 1:16 pm
Real-_- skrev: søn des 04, 2022 1:08 pm Litt selvforskyldt av skiforbundet mtp hvordan de har håndtert kritikken om samarbeidet til Equinor. Forsvarer ikke det som blir gjort, men forklarer vel litt.
Nei, det forklarer ingenting. Dette er bortskjemte, egoistiske drittunger som først og fremst liker å ødelegge for andre. Hadde de virkelig vært bekymret for CO2-utslipp hadde de lenket seg fast til den kinesiske ambassaden. Eller hatt litt baller og dratt til Kina og demonstrert der. Hva Norge og Equinor gjør har ingen praktisk betydning. Det vet de også, så dette er bare en egotripp som de vet ikke får noen konsekvenser for dem.
Først boten på Beito også nekter de å svare på enkle spørsmål, er forklaringer på hvorfor de får negative reaksjoner mot seg.

Number4

Legg inn av Number4 »

george_hincapie skrev: søn des 04, 2022 11:40 am Frida har tatt steg i staking, det der var imponerende.
Hun har sikkert utviklet seg, men vi så allerede for et par år siden at hun kan stake.


Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

anbessa skrev: søn des 04, 2022 2:01 pm Altfor mange som hang med i spurten. Burde vært høyere fart underveis fra ikke-spurterne.
Godt å se disse feigingene bli slått i spurt-oppgjør av sprintere og B/C løpere.
Så kan de sitte der med masse ubrent krutt. Patetisk.
Sist redigert av Neptun den søn des 04, 2022 2:43 pm, redigert 1 gang totalt.

Number4

Legg inn av Number4 »

Neptun skrev: søn des 04, 2022 2:38 pm
anbessa skrev: søn des 04, 2022 2:01 pm Altfor mange som hang med i spurten. Burde vært høyere fart underveis fra ikke-spurterne.
Godt å se disse feigingene bli slått i spurt-oppgjør av sprintere.
Så kan de sitte der med masse ubrent krutt. Patetisk.
Det er forunderlig at ingen prøver.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Vintersport»