PL-cafeen

Svar
Frysedisk

Re: PL-cafeen

Legg inn av Frysedisk »

Bare en snartur innom for å lufte litt frustrasjon: Jeg er så lei av å åpne nettavisene og å se drøssevis med saker om Haaland. Ingen sak for liten når det er snakk om den karen. Haaland på butikken! Haaland stilte opp på et bilde! Haaland gikk nedover gata og ble ropt til fra en bil! Haaland ditt, Haaland datt! På førstesida med det!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Frysedisk skrev: tor sep 22, 2022 2:59 pm Bare en snartur innom for å lufte litt frustrasjon: Jeg er så lei av å åpne nettavisene og å se drøssevis med saker om Haaland. Ingen sak for liten når det er snakk om den karen. Haaland på butikken! Haaland stilte opp på et bilde! Haaland gikk nedover gata og ble ropt til fra en bil! Haaland ditt, Haaland datt! På førstesida med det!
Alle de intetsigende artiklene om Haaland er ille nok.

Det verste er likevel at media har rost ham opp i skyene helt siden han skrev under for Man C, og plutselig, noen måneder senere stiller de spørsmålstegn ved klubbvalget hans.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

I en rangering gjort på Sky Sports, plasseres Ødegaard på femteplass over midtbanespillere i Premier League.

1) Kevin De Bruyne, Manchester City.

2) Thiago Alcântara, Liverpool.

3) Jorginho, Chelsea.

4) Rodri, Manchester City.

5) Martin Ødegaard, Arsenal.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

chelsea8 skrev: fre sep 23, 2022 6:18 am
3) Jorginho, Chelsea.

4) Rodri, Manchester City.
Det her sier sitt om kåringen.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Moist

Legg inn av Moist »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Utrolig trist for Mwepu.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Premier League med et motsvar:

arknath

Legg inn av arknath »

Kandidat til årets mål på skuddet til Tielemans i dag? Kunne kanskje vært litt hardere men ganske bra skudd i krysset. Også et svært viktig mål for et lag i krise.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Bilde

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hasenhüttl er ferdig i Southampton, ifølge The Athletic. Kanskje ikke sjokkerende.

Da er vel Ralph fort ferdig med fotballen, i hvert fall i England.
Sist redigert av Chromeback den man nov 07, 2022 11:31 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Tok jo sin tid det SI det skal Southampton ha

MentalM

Legg inn av MentalM »



Tilbake til normalen?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ubehagelig når disse personene gjør slike intervjuer, men underholdende for sporten at noen personer snakker helt uten filter. Vi hører stadig folk klage over kjedelige intervjuer, og at spillere er så proffe og skolerte i dagens toppidrett.



Det var ikke noe særlig for klubben da Lukaku snakket med Sky Italia heller, men det er vanskelig å kneble deres ytringsfrihet.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »


startelver

Legg inn av startelver »

Del 1 av 90 minutters-intervjuet med Ronaldo . Resten kommer i morgen.


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ronaldo har nesten 500 millioner følgere på Instagram. Til sammenligning har Man Utd bare litt over 60 millioner. Det er klart folk lytter til en så stor personlighet når han forteller om sitt personlige liv og forholdene i klubben.

startelver

Legg inn av startelver »

Del 2 av intervjuet er her :


startelver

Legg inn av startelver »

Her virker den , hele intervjuet på 90 minutter.


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Usikker på hvor slikt hører hjemme, men når det kommer til vintervinduet så har altså Newcastle sikret seg Australias største talent Garang Kuol, Brighton har sikret seg et av Argentinas største talent i form av Facundo Buonanotte, mens Nottingham Forest har sikret seg en av Brasileirãos beste spillere i form av Gustavo Scarpa.

De to førstnevnte kommer nok ikke til å ta noe særlig del av denne sesongen, men alle tre navnene kan være spennende å følge med på i årene fremover.

MentalM

Legg inn av MentalM »


chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Dette svir for Piers


ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Det går tungt om dagen for Piers ja. For en løk.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Martinez er rett og slett en veldig snål type. God keeper tho

MentalM

Legg inn av MentalM »

Wellé skrev: ons des 21, 2022 12:59 pm Martinez er rett og slett en veldig snål type. God keeper tho
Tidligere Arsenal spiller vettu. Akkurat som Young ble en douchebag på banen i United og Grealish begynte å dive i City 8-)

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Herlig type.

Jeg liker Balotelli. Jeg liker Diego Costa. Jeg liker Emiliano Martínez. Jeg liker shithousery og kaos.

"Harmløs" terging, og det å gjøre alt for å vinne, er noe jeg kan sette pris på. Og til de som synes det er provoserende at de holder på slik, så vil jeg bare svare at det er også poenget. De prøver å provosere. Det er også en veldig enkel måte å kontre det på, du kan rett og slett bare ignorere det. Hvis du som motspiller ikke klarer å ignorere det, og til og med skal gjøre tilbake (gjerne gjennom å faktisk bryte fotballens regler), ja da fortjener du den straffen du får.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Jolla skrev: ons des 21, 2022 4:03 pm Herlig type.

Jeg liker Balotelli. Jeg liker Diego Costa. Jeg liker Emiliano Martínez. Jeg liker shithousery og kaos.
Som spiller eller klown? Den ser jeg ikke helt. De 2 andre er jeg enig i da de også backer det opp på banen med å være den beste versionen av seg selv der.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Morgan klarer ikke å se humoren


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»