Wenger meiner politisk engasjement øydela for VM-nasjonar

Svar
OrmenLange
Innlegg: 1751

Wenger meiner politisk engasjement øydela for VM-nasjonar

Legg inn av OrmenLange »

Trenarlegende og Fifa-sjef Arsène Wenger meiner politisk engasjement øydela for VM-nasjonar.

Dette er selvfølgelig synsing og umulig å bevise, men jeg må si at tanken slo meg også etter at Tyskland tapte for Japan. "Ekspertene" hyler forutsigbart om hvor korrupt og usaklig Fifa-Wenger er, men Danmarks landslagssjef Kasper Hjulmand langt på vei bekrefter at det kan være noe i dette.

Klang

Legg inn av Klang »

Umulig å vite. Uansett helt riktig av tyskerne å markere som de gjorde.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Å ikke klare å holde fokus på det man skal gjøre, spiller negativt inn i alle livets faser, enten om det er på idrettsbanen, på veien, på jobb, etc.
Den moderne hverdagen med kontinuerlig digital påvirkning gjør nok mennesker mer ukonsentrerte enn de var i forrige århundre.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

England gjør det da bra? Tyskland har jo lenge vært ganske råtne på landslagsnivå så det er ikke så overraskende at det gikk galt.

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

OrmenLange skrev: man des 05, 2022 3:14 pm Trenarlegende og Fifa-sjef Arsène Wenger meiner politisk engasjement øydela for VM-nasjonar.

Dette er selvfølgelig synsing og umulig å bevise, men jeg må si at tanken slo meg også etter at Tyskland tapte for Japan. "Ekspertene" hyler forutsigbart om hvor korrupt og usaklig Fifa-Wenger er, men Danmarks landslagssjef Kasper Hjulmand langt på vei bekrefter at det kan være noe i dette.
Tyskland har vært på en nedadgående kurve i en årrekke og Danmark er ikke akkurat en storhet.

Kommentarene Wenger kommer med er jo ikke overraskende, ingen forventet vel at han skulle komme med støtteerklæringer.

Langt verre er jo alt fjaset han har presentert siden han begynte å jobbe for FIFA, forslagene om regelendringer og VM hvert 2 år.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»