Chelsea FC - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: Chelsea FC - Klubbtråd

Legg inn av Jolla »

ElGuaje skrev: søn des 04, 2022 6:08 pm Late, men tekniske vidundere, er nok min favoritt spilertype.
Utrolig irriterende å ha på banen når det går dårlig og laget ikke vinner. Står der oppe med hoftefeste og sutrer.

Men gud så gøy når ting går på skinner.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Umulig å spille med en spiller som Ziyech som ikke jobber knallhardt for laget. Han forsøker alt for ofte å slå en genial pasning eller forsøker på innlegg/skudd, noe som medfører for mange enkle balltap for laget.

Sterling ikke med mot Senegal av personlige grunner.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

chelsea8 skrev: søn des 04, 2022 7:13 pm
Sterling ikke med mot Senegal av personlige grunner.
Han føler personlig at England er bedre tjent med at Foden spiller.

Hedersmann.

taknina

Legg inn av taknina »

Jolla skrev: søn des 04, 2022 7:16 pm
chelsea8 skrev: søn des 04, 2022 7:13 pm
Sterling ikke med mot Senegal av personlige grunner.
Han føler personlig at England er bedre tjent med at Foden spiller.

Hedersmann.

My thoughts exactly

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »



Utrolig sexy pasning. Flashbacks til en lignende Lampard hadde til Drogba for ti-tolv år siden.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Koulibaly med suspekte pasninger og involveringer absolutt hele tiden.

Inbetweener
Innlegg: 1325

Legg inn av Inbetweener »

VisionQuest skrev: søn des 04, 2022 8:50 pm Koulibaly med suspekte pasninger og involveringer absolutt hele tiden.
Skal være helt ærlig på at jeg ble lurt her. Fytti helvete så dårlig han er. Den "slakken" han skal få for å være i ny liga gjelder ikke her. Ser ut som en fisk på land. Napoli har forresten erstattet Koulibaly sømløst med en bedre spiller.

Koulibaly skal ha at han virker som en fin type, da.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

£30m for Koulibaly er vel omtrent der prisen skal ligge. Verken mer eller mindre. Kjøpte oss litt tid etter å ha mistet Rüdiger.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Inbetweener skrev: søn des 04, 2022 9:05 pm Napoli har forresten erstattet Koulibaly sømløst med en bedre spiller.
Koulibaly ut for €40 mill og Min-jae Kim inn for €20 mill er årets beste deal.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Jolla skrev: søn des 04, 2022 9:27 pm
Inbetweener skrev: søn des 04, 2022 9:05 pm Napoli har forresten erstattet Koulibaly sømløst med en bedre spiller.
Koulibaly ut for €40 mill og Min-jae Kim inn for €20 mill er årets beste deal.
Synes Østigård også ikke har gjort seg bort. Startet mye på benk men har markert seg i flere kamper utover høsten. Blir spennende å følge ham.

Passer perfekt i Italia og minner litt om Chiellini og den italienske gamle stopperskolen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chelsea tar turen til Abu Dhabi ( :( ) med en haug unggutter, naturlig nok pga VM. Kult at Mothersille er med, ellers er det ingen overraskelser fra ungdomslagene. Kante er også med, men han er jo ikke klar før 2-3 måneder og skal kun være med gruppen og resyitutere.

Full travelling squad: Kepa, Bettinelli, Beach; Humphreys, Gilchrist, Chalobah, Rankine, Brooking, Chilwell, James, Cucurella, Fofana, Hall; Casadei, Webster, Elliot, Jorginho, Kante, Loftus-Cheek, Chukwuemeka; Hutchinson, Mothersille, Burstow, Aubameyang, Broja.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jolla skrev: søn des 04, 2022 9:27 pm
Inbetweener skrev: søn des 04, 2022 9:05 pm Napoli har forresten erstattet Koulibaly sømløst med en bedre spiller.
Koulibaly ut for €40 mill og Min-jae Kim inn for €20 mill er årets beste deal.
Her ser det hittil ut til at jeg traff dritbra da jeg så Koulibaly som den ideelle spilleren inn i som Rudiger-erstatter i sommer.

Skal sies en kamp mot England for et hjelpeløst Senegal ikke får meg til å konkludere med at jeg tok feil. Han har hatt et ganske bra VM utenom gårsdagens kamp.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Nydelig assist av Tsilva

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Reece James tilbake i full trening er digg. Fint å ha ham 100% til Bournemouth før nyttår

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »



Som mange har sagt, kom aldri til å bli en konkurranse så lenge Real kom på banen

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Lolzalot skrev: tir des 06, 2022 7:28 am

Som mange har sagt, kom aldri til å bli en konkurranse så lenge Real kom på banen
Samme visen blir det med Gvardiol. Er bare å gi ham opp og fokusere på de vi har.

Wellé

Legg inn av Wellé »

GatlingGun skrev: tir des 06, 2022 9:39 am
Lolzalot skrev: tir des 06, 2022 7:28 am
► Show Spoiler
Som mange har sagt, kom aldri til å bli en konkurranse så lenge Real kom på banen
Samme visen blir det med Gvardiol. Er bare å gi ham opp og fokusere på de vi har.
Er det noen andre som er "offisielt" ute etter han? Kun hørt om dere tbh.

Forøvrig hvis dere henter han i januar, hvor mye har dere da brukt på midtstoppere i lønn og overgangssum på et år? Må jo være rimelig spinnville summer.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Wellé skrev: tir des 06, 2022 10:00 am
GatlingGun skrev: tir des 06, 2022 9:39 am
Lolzalot skrev: tir des 06, 2022 7:28 am
► Show Spoiler
Som mange har sagt, kom aldri til å bli en konkurranse så lenge Real kom på banen
Samme visen blir det med Gvardiol. Er bare å gi ham opp og fokusere på de vi har.
Er det noen andre som er "offisielt" ute etter han? Kun hørt om dere tbh.

Forøvrig hvis dere henter han i januar, hvor mye har dere da brukt på midtstoppere i lønn og overgangssum på et år? Må jo være rimelig spinnville summer.
Fofana 80m
Koulibaly 38m

Gvardiol vil ligge på Fofana +20% tipper jeg. Men om Real Madrid virkelig vil ha en spiller så får de ham stort sett alltid.

Men....Big (Chelsea) vs Biggest (Real Madrid).





Orakelet

Legg inn av Orakelet »

GatlingGun skrev: tir des 06, 2022 10:11 am Men om Real Madrid virkelig vil ha en spiller så får de ham stort sett alltid.
Slik har det vært fordi de har tilbudt de klart største lønningene kombinert med gunstige skatteregler. Den kraftige økonomiske veksten i PL endrer imidlertid dette og det begynner å bli lenge siden Real hentet en spiller i Mbappe / Haaland - klassen. Personlig tror jeg det er slutt på at slike drar til Spania og at disse fremover vil havne i PL eller PSG (slik de nevnte også gjorde).

Vi har gjort mye narr av Barca for deres "levers", men også Real driver med dette:

https://www.football-espana.net/2022/10 ... ew-stadium

Dette er som å pisse buksa for å holde varmen og det vil straffe seg når de i fremtiden må gi fra seg inntekter, samtidig som at PL-klubbenes inntekter bare øker. Det er en grunn til at de veldig gjerne vil ha Superligaen og ikke har gitt det opp enda. PL-klubbene derimot; de er allerede i "superligaen".

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Orakelet skrev: tir des 06, 2022 10:21 am
GatlingGun skrev: tir des 06, 2022 10:11 am Men om Real Madrid virkelig vil ha en spiller så får de ham stort sett alltid.
Slik har det vært fordi de har tilbudt de klart største lønningene kombinert med gunstige skatteregler. Den kraftige økonomiske veksten i PL endrer imidlertid dette og det begynner å bli lenge siden Real hentet en spiller i Mbappe / Haaland - klassen. Personlig tror jeg det er slutt på at slike drar til Spania og at disse fremover vil havne i PL eller PSG (slik de nevnte også gjorde).

Vi har gjort mye narr av Barca for deres "levers", men også Real driver med dette:

https://www.football-espana.net/2022/10 ... ew-stadium

Dette er som å pisse buksa for å holde varmen og det vil straffe seg når de i fremtiden må gi fra seg inntekter, samtidig som at PL-klubbenes inntekter bare øker. Det er en grunn til at de veldig gjerne vil ha Superligaen og ikke har gitt det opp enda. PL-klubbene derimot; de er allerede i "superligaen".
Med de har pisset mange ganger i buksene sine, deretter dusjer de, kaster klærne og skifter til nye klær igjen.

Når de begynner å gå tom for klær eller det blir for dyrt å dusje, så begynner de bare å gå med bleier.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

taknina skrev: søn des 04, 2022 7:28 pm
Jolla skrev: søn des 04, 2022 7:16 pm
chelsea8 skrev: søn des 04, 2022 7:13 pm
Sterling ikke med mot Senegal av personlige grunner.
Han føler personlig at England er bedre tjent med at Foden spiller.

Hedersmann.

My thoughts exactly


Flaut, gutta...

taknina

Legg inn av taknina »

Trolljegeren skrev: tir des 06, 2022 2:36 pm
taknina skrev: søn des 04, 2022 7:28 pm
Jolla skrev: søn des 04, 2022 7:16 pm

Han føler personlig at England er bedre tjent med at Foden spiller.

Hedersmann.

My thoughts exactly


Flaut, gutta...
[/quote

En må vel bare rette hendene i været å innrømme at denne var en ikke heldig med omstendighetene tatt i bektraktning.

Men det tar ikke poenget om det at Sterling spiller og har spilt på ett gulljagende klubblag og landslag er for meg ett av livets store gåter.

Det kan selvsagt være noe med meg og uansett får en håpe at alt går bra med ham og hans familie?

Har ikke helt fått lest meg opp på saken siden i foremiddag når jeg skriver dette nå

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg står for min betegnelse av Sterling som en hedersmann.

De uttalte vel at de ikke ønsket spekulasjoner, og min kommentar var såpass useriøs at jeg mener at det ikke kan tolkes som en reell spekulasjon til grunnen til at han ikke var med i kampen mot Senegal.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

GatlingGun skrev: tir des 06, 2022 11:35 am Med de har pisset mange ganger i buksene sine, deretter dusjer de, kaster klærne og skifter til nye klær igjen.

Når de begynner å gå tom for klær eller det blir for dyrt å dusje, så begynner de bare å gå med bleier.

Forsåvidt sant, men jeg regner med at de ikke selger fremtidige inntekter til kapitalistiske "gribber" (fond) hvis de alternativt kunne solgt treningsanlegget til kommunen. Presumptivt har de utelukket alle muligheter til å gjøre gode "dealer" før de aksepterer en dårlig en. Tilsvarende med Barca.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

Leao virker å være "bankers" på benken til Portugal, selv med Ronaldo ute. Hvorfor?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Ziyech spiller heldigvis opp prisen sin.

Bilde

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »

Orakelet skrev: tir des 06, 2022 7:05 pm Leao virker å være "bankers" på benken til Portugal, selv med Ronaldo ute. Hvorfor?
Monstermål fra Leao nå.

VisionQuest

Legg inn av VisionQuest »



På tide! Det er nok ikke mange ukene før Chilwell er tilbake på feltet også.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

VisionQuest skrev: tir des 06, 2022 11:04 pm

På tide! Det er nok ikke mange ukene før Chilwell er tilbake på feltet også.
Lyskestrekk på begge to incoming i januar. Brace for impact.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»