NBA 2022/23

Svar
Lew_Ashby

Re: NBA 2022/23

Legg inn av Lew_Ashby »

THJ er verdt kontrakten sin når han er så brennhet som dette, 5 treere på 7 min i 3q, 8-12 i kampen og 26 poeng. Har tatt fullstendig fyr. Når Doncic også har fått opp kvaliteten i spillet sitt så drar Mavs ifra og leder nå plutselig med 10 poeng etter å ha lagt under med 7 til pause.

Haha. Og nå er det Doncic som tar fullstendig fyr. Sammen med THJ har han 35+ poeng i 3q. De har nesten alle poengene til Mavs i perioden.

Latterlig turnaround i 2 halvdel, Mavs har vunnet omgangen 59-24 hittil og plutselig opp med 30 poeng. Lå under med 15 poeng for ikke så altfor lenge siden. Blir vel første gang i år at Doncic kan hvile hele 4q.
Sist redigert av Lew_Ashby den lør des 03, 2022 8:28 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Gikk inn på liven og spilte Doncic over 30.5 poeng når han stod på 16 for et liten stund siden. Når jeg kommer tilbake fra å ha analysert litt annet smått og godt, så er han allerede på 30. Kan gå :)

Ser de ledet stort....han blir vel ikke spart resten ;(

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueTopRed skrev: lør des 03, 2022 8:19 pm Gikk inn på liven og spilte Doncic over 30.5 poeng når han stod på 16 for et liten stund siden. Når jeg kommer tilbake fra å ha analysert litt annet smått og godt, så er han allerede på 30. Kan gå :)

Ser de ledet stort....han blir vel ikke spart resten ;(
Jævlig kjipt, for det var et bra spill fra deg. Tviler sterkt på at han kommer innpå igjen nå. THJ var for god og Knicks for ræv til at det ble jevnere.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lew_Ashby skrev: lør des 03, 2022 8:29 pm Jævlig kjipt, for det var et bra spill fra deg. Tviler sterkt på at han kommer innpå igjen nå. THJ var for god og Knicks for ræv til at det ble jevnere.
Virker sånn ja. Forventet av de mtp at Knicks helt har gitt opp, men surt med akkurat et poeng unna og at linja sank til 29.5 akkurat etter at jeg satt spillet ;)

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

TrueTopRed skrev: lør des 03, 2022 8:36 pm
Lew_Ashby skrev: lør des 03, 2022 8:29 pm Jævlig kjipt, for det var et bra spill fra deg. Tviler sterkt på at han kommer innpå igjen nå. THJ var for god og Knicks for ræv til at det ble jevnere.
Virker sånn ja. Forventet av de mtp at Knicks helt har gitt opp, men surt med akkurat et poeng unna og at linja sank til 29.5 akkurat etter at jeg satt spillet ;)
Hahaha, hadde han før kamp på 31,5 selv. Finnes ikke være ting en BO når man tipper spillere

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

KTBFFH skrev: søn des 04, 2022 2:07 pm Hahaha, hadde han før kamp på 31,5 selv. Finnes ikke være ting en BO når man tipper spillere
Alltid like moro det. Alt ser fint ut, før det går for lett ;)

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lakers er tilbake på jobb og tar seg av Kuzma og hans Wizards så langt. 15 opp halveis ut i 2e qtr.
Davis enorm.
Sist redigert av TrueTopRed den man des 05, 2022 1:17 am, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

68-50 HT

AD 24 p 9 reb på 16 min.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Lakers 130-119 FT

AD 55 p Lebron 29 p , LWalker 20 p

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

TrueTopRed skrev: man des 05, 2022 2:24 am Lakers 130-119 FT

AD 55 p Lebron 29 p , LWalker 20 p
Begynner å ligne noe. AD fantastisk igjen. Lebron er Lebron og leverer sitt som vanlig. Walker er et kupp på 5m kontrakten.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Imponerende det Lakers, og særlig AD, driver med om dagen. Det er MVP-form. Kan kroppen holde i 65 kamper og være klar til PO? Håper det!

Nå er vi vel også kanskje der at Lakers velger å beholde pickene sine om dette fortsetter? Man skulle vel kanskje ønske seg at AD og Lebron snittet på 31-32 min istedenfor 34-35 min, men det tror jeg han må gjøre uansett om de henter inn noen i rotasjonen eller ikke. Uansett - er 8-2 i sine siste 10 kamper nå. Det hjelper selvsagt å spille mot Spurs x2, Pistons, Blazers uten Dame og Nets uten Simmons/Irving, men det er jo også en seier mot Bucks inni der.

Nå starter et hinsides tøft program med en drøss bortekamper og mot Cavs, Raps, 76ers, Celtics, Nuggets, Suns og Kings ila de neste 9 kampene. Om Lakers er .500 etter det programmet så begynner vi å snakke.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

KTBFFH skrev: man des 05, 2022 6:19 am Walker er et kupp på 5m kontrakten.
Ja meget bra spiller, og liker han sammen med de 2 andre. Tar det som kommer til han uten å force noe som helst.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

5 games under .500. Katastrofe.. Vi er kapable til å slå gode lag like fort som vi er kapable til å tape 5 på rad mot sub .500 teams

Savnet etter en true PG er åpenbart, Caruso er god defensivt som alltid, men fyyy faen så elendig han er offensivt.
Ayo er ikke en ekte PG og han er ung.

Såklart hadde Lonzo tilbake vært nice, han er en spiller som jeg gikk fra å mislike til å bli en av mine favoritter, han utviklet og endret skuddet sitt totalt og ble veldig farlig fra 3pt range, og han har en så unik og morsom spillestil som øker tempoet til hele laget.

MEN, dette Bulls laget er nok dessverre doomed til å være mid.. I mine øyne er det å være mid i NBA den verste plassen å være

DeRozan sin trade value vil kun gå nedover, den er kanskje all time high nå. Jeg hadde ikke vært imot å få noe picks og expirings ut av han.

Zach hadde jeg høye håp for.. Men virker ikke som han kommer til å leve opp til 200 mill, så det er muligens en kontrakt som kommer til å bite oss i ræva i flere år fremover.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

1ChiBull1 skrev: man des 05, 2022 2:16 pm 5 games under .500. Katastrofe.. Vi er kapable til å slå gode lag like fort som vi er kapable til å tape 5 på rad mot sub .500 teams

Savnet etter en true PG er åpenbart, Caruso er god defensivt som alltid, men fyyy faen så elendig han er offensivt.
Ayo er ikke en ekte PG og han er ung.

Såklart hadde Lonzo tilbake vært nice, han er en spiller som jeg gikk fra å mislike til å bli en av mine favoritter, han utviklet og endret skuddet sitt totalt og ble veldig farlig fra 3pt range, og han har en så unik og morsom spillestil som øker tempoet til hele laget.

MEN, dette Bulls laget er nok dessverre doomed til å være mid.. I mine øyne er det å være mid i NBA den verste plassen å være

DeRozan sin trade value vil kun gå nedover, den er kanskje all time high nå. Jeg hadde ikke vært imot å få noe picks og expirings ut av han.

Zach hadde jeg høye håp for.. Men virker ikke som han kommer til å leve opp til 200 mill, så det er muligens en kontrakt som kommer til å bite oss i ræva i flere år fremover.
Tror du dere blower det opp i år? Er picket top 5 protected i år?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

KTBFFH skrev: man des 05, 2022 7:57 pm Tror du dere blower det opp i år? Er picket top 5 protected i år?
Topp 4. Bulls gir nok ikke opp prosjektet helt enda, men man bør jo legge fra seg prestisjen og få det de kan få om det ikke bedrer seg. Ett av de mest interessante lagene nå i tradeperioden som kommer.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Utviklingen Josh Green har hatt i sommer er meteorisk. Plutselig blitt en sniper fra distanse, spiller enda bedre forsvar og har blitt en plusspiller offensivt. Bob Voulgaris gjorde mye riktig da han var i Mavs.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Lew_Ashby skrev: tir des 06, 2022 8:11 am Utviklingen Josh Green har hatt i sommer er meteorisk. Plutselig blitt en sniper fra distanse, spiller enda bedre forsvar og har blitt en plusspiller offensivt. Bob Voulgaris gjorde mye riktig da han var i Mavs.
Og Luka pisser på Booker gang på gang. Herregud så han fyrer på alle sylindere mot Suns

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

Litt sent ute med å hylle AD med nok en syk kamp mot Wizzards, men fikk ikke tid for å se den et døgn etter…Bulls er helt klart et lag som faller såpass at de kan være aktuell trade-partner for Lakers. Men jeg vil ikke ha Vucevic, og jeg vil ikke ha DeRozan. Før DDR fra ingen ting ble en pluss-spiller forrige sesong, så har han aldri vært det hverken før eller etter. Husker godt årene i Toronto hvor han til dels var god i hver eneste regular season, men ble utnyttet rått av Cavs i hvert eneste sluttspill. Faktisk såpass dårlig at hadde det ikke vært for statusen han har som spiller, så ville du benket han. For meg ville hele ideen med å trade bort Westbrook, at du absolutt ikke vil ha en lignende spillertype, altså en god spiller talentvis, men minus totalt sett på grunn av spillestil. Nå er det vel ikke lengre stjerneklart at Lakers vil bytte bort Westbrick, men jeg ser fortsatt til Charlotte og Indiana, tar gjerne en deal med en av de to. Er vel like sannsynlig, slik det er nå, at Lakers vil gjøre en mindre deal hvor man involverer PatBev og Nunn for å få inn en eller to rollespiller som kan skyte treere. Bare for å ha det på det rene, jeg vil ha Westbrook vekk som førstepri, men det går nok kanskje mot at det ikke skjer. Synes fortsatt Lakers bør ga all in når man har en av de siste årene til LeBron og AD i MVP-form, synes man burde gjort et seriøst forsøk…

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Team Ingebrigtsen skrev: tir des 06, 2022 10:22 am og jeg vil ikke ha DeRozan. Før DDR fra ingen ting ble en pluss-spiller forrige sesong, så har han aldri vært det hverken før eller etter. Husker godt årene i Toronto hvor han til dels var god i hver eneste regular season, men ble utnyttet rått av Cavs i hvert eneste sluttspill. Faktisk såpass dårlig at hadde det ikke vært for statusen han har som spiller, så ville du benket han.
DeRozan er en annen spiller enn han var i Raptors, og hadde veldig godt av å komme seg til Pop og Spurs i noen år. Når det er sagt så er jeg enig i at han nok ikke er det Lakers trenger.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

KTBFFH skrev: tir des 06, 2022 10:12 am
Lew_Ashby skrev: tir des 06, 2022 8:11 am Utviklingen Josh Green har hatt i sommer er meteorisk. Plutselig blitt en sniper fra distanse, spiller enda bedre forsvar og har blitt en plusspiller offensivt. Bob Voulgaris gjorde mye riktig da han var i Mavs.
Og Luka pisser på Booker gang på gang. Herregud så han fyrer på alle sylindere mot Suns
Ja, her kan Suns skylde seg selv, etter fjorårets hetsing av Doncic når serien ikke var avgjort. Kjepphøye spillere står for fall. Før det hadde man noe liknende 11 seire på rad mot Mavs.

Men nattens kamp er ikke en god pekepinn på styrkeforholdet mellom lagene.

Suns hadde 2.valget sitt på PG, og 5.valget sitt på PF (Johnson, Crowder, Craig og Saric er prioritert over). Jeg tipper de ender på omtrentlig samme record når sesongen er over.

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

Kult å se AD tilbake i form, sykt hvordan han gikk fra å være en borderline top 5 spiller til nesten en vits/kjeks som ingen ville trade for. Får håpe han holder seg frisk

1ChiBull1

Legg inn av 1ChiBull1 »

KTBFFH skrev: man des 05, 2022 7:57 pm
1ChiBull1 skrev: man des 05, 2022 2:16 pm 5 games under .500. Katastrofe.. Vi er kapable til å slå gode lag like fort som vi er kapable til å tape 5 på rad mot sub .500 teams

Savnet etter en true PG er åpenbart, Caruso er god defensivt som alltid, men fyyy faen så elendig han er offensivt.
Ayo er ikke en ekte PG og han er ung.

Såklart hadde Lonzo tilbake vært nice, han er en spiller som jeg gikk fra å mislike til å bli en av mine favoritter, han utviklet og endret skuddet sitt totalt og ble veldig farlig fra 3pt range, og han har en så unik og morsom spillestil som øker tempoet til hele laget.

MEN, dette Bulls laget er nok dessverre doomed til å være mid.. I mine øyne er det å være mid i NBA den verste plassen å være

DeRozan sin trade value vil kun gå nedover, den er kanskje all time high nå. Jeg hadde ikke vært imot å få noe picks og expirings ut av han.

Zach hadde jeg høye håp for.. Men virker ikke som han kommer til å leve opp til 200 mill, så det er muligens en kontrakt som kommer til å bite oss i ræva i flere år fremover.
Tror du dere blower det opp i år? Er picket top 5 protected i år?
Top 4 som nevnt over her, jeg tror at hvis vi er borderline playin team til deadline så er det 50/50 om de blower det opp. Mest sannsynelig vil front office se Lonzo tilbake på laget og se hva de kan få til som planlagt, før de gjør noe drastisk.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Det kan virke som om AD ikke helt følte for det idag. Et hjemmepatriotisk publikum og sulten Jarrett Allen tilbake så ser man den. Mener å ha sett dette tidligere.

Team Ingebrigtsen

Legg inn av Team Ingebrigtsen »

TrueTopRed skrev: ons des 07, 2022 2:45 am Det kan virke som om AD ikke helt følte for det idag. Et hjemmepatriotisk publikum og sulten Jarrett Allen tilbake så ser man den. Mener å ha sett dette tidligere.
Om du så den med Lakers-stream/league pass, så sa de vel 10+ ganger at det var influensa-symptomer. Det sagt, burde sikkert ikke spilt i det hele tatt, når kampen mot Toronto ligger så nært i tid. Til tross for at det var jevnt store deler av kampen, så, så Cavs litt bedre ut hele veien. En annen ting, med AD borte, så ble Gabriel et stort savn, da han er den eneste andre på dette laget som klarer å rydde under kurvene. DJ er for dårlig for NBA, mens TB er en fin spiller, men for liten til å forsvare kurven. Det er i en slik kamp det hadde vært gull med Myles Turner. Ellers er det å forvente tap mot Toronto også, for Lakers så slitne ut, selv Reaves så ut til å ha flatt batteri.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Team Ingebrigtsen skrev: ons des 07, 2022 5:55 am
TrueTopRed skrev: ons des 07, 2022 2:45 am Det kan virke som om AD ikke helt følte for det idag. Et hjemmepatriotisk publikum og sulten Jarrett Allen tilbake så ser man den. Mener å ha sett dette tidligere.
Om du så den med Lakers-stream/league pass, så sa de vel 10+ ganger at det var influensa-symptomer. Det sagt, burde sikkert ikke spilt i det hele tatt, når kampen mot Toronto ligger så nært i tid. Til tross for at det var jevnt store deler av kampen, så, så Cavs litt bedre ut hele veien. En annen ting, med AD borte, så ble Gabriel et stort savn, da han er den eneste andre på dette laget som klarer å rydde under kurvene. DJ er for dårlig for NBA, mens TB er en fin spiller, men for liten til å forsvare kurven. Det er i en slik kamp det hadde vært gull med Myles Turner. Ellers er det å forvente tap mot Toronto også, for Lakers så slitne ut, selv Reaves så ut til å ha flatt batteri.
Nok en grunn til få tradet bort Brick. Bredde bredde bredde. I tillegg tilbake til sitt gamle jeg. Unnødvendige turnovers, et par dårlige skudd og momentum drepende fouls i forsvar

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mavs slår Nuggets i en neglebiter. THJ har blitt til prime Ray Allen siste 4-5 kampene. Doncic god frem til siste 4 min da Mavs leder med 10 poeng og tilsynelatende har grei kontroll. Da blir det to turnovere og et par possesions med iso, iso, iso og stepback 2 med to forsvarere i trynet som ham misser. Doncic på sitt aller verste, og må være kjedelig som lagtjommi. Mavs scorer ikke på 3,5 min og Nuggets går fra 101-111 til 112-111. DFS redder kvelden med en treer når det gjenstår 15 sek, og når Jokic misser 1 av 2 FT når han kan fikse uavgjort med 10 sek igjen, klarer Mavs å holde unna.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Team Ingebrigtsen skrev: ons des 07, 2022 5:55 am Om du så den med Lakers-stream/league pass, så sa de vel 10+ ganger at det var influensa-symptomer.
Vet at dette ble den offisielle forklaringen etterhvert. Samtidig ser en slik forklaring bedre ut utad enn å være skadet igjen, så for vi se hvordan fortsettelsen blir.
Som du sier, det naturlige ville vært å ikke stilt til kamp isåfall, istedet for å rissikere å dra andre med seg på lasset hvis nå dette var den faktiske forklaringen på hva som var problemet.

hgb

Legg inn av hgb »

Sinnssvak avslutning mellom Warriors og Jazz. Begge lag mangla mange, og mye av kampen var ganske så-som-så, men avslutninga var fyll fyr i teltet.

Med 25 sekunder igjen og Warriors oppe med to blokker Kuminga (var riktignok en feil, men blei ikke dømt) Clarkson, så feiler Clarkson Kuminga umiddelbart ganske hardt, men blir dømt til flagrant 2 (skjønte jeg ikke noe av, max F1 syns jeg). Kuminga setter 1/2, Warriors opp med 3 og ballen. Klay mister den til Kelly Olynyk, men rekker tilbake og blokker Fontecchios treer, Poole for ballen og blir feila. Setter 1/2, Jazz tar timeout ned 4 med 13s igjen. Nickeil Alexander-Walker med en drive, Klay sover i forsvar og tror NAW skal ta en layup, men han dunker den ut til Beasley som setter en treer med 6s igjen.

Etter Warriors-timeout stjeler Jazz (NAW) ballen _igjen_, Beasley på fastbreak med flott pasning til Fontecchio som dunker med 1 sekund igjen, og Jazz vinner med ett. Utrolig avslutning.

Jazz uten Conley og Markkanen (og Sexton etterhvert), Warriors uten Curry, Green og Wiggins.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hva tenker folket om ting som dette? Er det med på å ødelegge sporten, i mangel på bedre ord?


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sengun holdt på å drepe en mann i natt. Dessverre offensiv foul, men det driter vi i


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Amerikansk Sport»