Stakkars Julianne og Ulrik Nygård!

Svar
Knaberaps

Re: Stakkars Julianne og Ulrik Nygård!

Legg inn av Knaberaps »

kytec skrev: man des 05, 2022 5:40 pm Den dama ser skummel ut, jeg hadde ikke pult henne med annen manns kuk på en lang pinne gjennom ei tjukk hesja hes.
For min del ville det vært uproblematisk. Til og med med min egen.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Saliph skrev: man des 05, 2022 5:15 pm Mye hat her inne mot dette paret. Jeg derimot synes det er flott at to så harry, overfladiske og uintelligente vesener har funnet hverandre.
Kan man være uintelligent og likevel bli pilot?

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

kytec skrev: man des 05, 2022 5:44 pm
Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 5:37 pm
kytec skrev: man des 05, 2022 5:34 pm

Hva er perverse litt show?
Det skulle vel stå perverse sitt show. Du må huske at det for oss ALLE kan gå litt fort i svingene her inne.
OK, "Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse sitt show er omsorgssvikt".

Takk for oppklaringen på andres vegne.
Hadde med en "sitt" for mye da vettu :D Eller mer riktig er at det har sneket seg inn en "litt" som ikke burde vært der.

"Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse show er omsorgssvikt" Var vel det riktige.

Spennnede. Dette må vi oppklare før dagen er omme!

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

kytec skrev: man des 05, 2022 5:46 pm
Saliph skrev: man des 05, 2022 5:15 pm Mye hat her inne mot dette paret. Jeg derimot synes det er flott at to så harry, overfladiske og uintelligente vesener har funnet hverandre.
Kan man være uintelligent og likevel bli pilot?
Går sikkert bra det. Man kan til og med være uintelligent og bli justisminister har jeg sett :D

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 5:46 pm "Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse show er omsorgssvikt" Var vel det riktige.

Spennnede. Dette må vi oppklare før dagen er omme!
Foreslår "Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse shit show er omsorgssvikt."

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Saliph skrev: man des 05, 2022 5:15 pm Mye hat her inne mot dette paret . Jeg derimot synes det er flott at to så harry, overfladiske og uintelligente vesener har funnet hverandre.
Vet ikke hvem det er engang jeg. Men det er mye rart der ute :)

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Og disse folka og deres likesinnede har fått uendelig mye mer eksponering siden 2010, når sosiale medier kom for fullt og smart-tlf ble allemanns-eie..

Absurd tidslinje vi lever i..

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

sertono skrev: man des 05, 2022 4:59 pm
Kul_Djevel skrev: Men at folk eksponerer sin egen dumskap så ofte og tydelig er faktisk ganske bemerkelsesverdig i seg selv.
Som du selv gjorde i går, tror jeg neppe har lest noe så patetisk noen gang, hvor ble den tråden av egentlig?
Det var vel lørdag eller natt til søndag om du vil, mistenker det er en viktig detalj.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Knaberaps skrev: man des 05, 2022 5:49 pm
Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 5:46 pm "Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse show er omsorgssvikt" Var vel det riktige.

Spennnede. Dette må vi oppklare før dagen er omme!
Foreslår "Å bruke ungen som en rekvisitt i sitt perverse shit show er omsorgssvikt."
Den får min stemme men Solvgutt1 får komme inn og avklare denne gåten.

Starstruck

Legg inn av Starstruck »

Trodde flygeren var bussjåfør for Norwegian. Ikke noe galt i det, men ser heller ikke det store skrytepotensialet.

Downlight

Legg inn av Downlight »

Har alltid lurt på hva som driver presumptivt helt vanlige folk til å søke oppmerksomhet og anerkjennelse offentlig. Er det en diagnose for dette syndromet?

Queenie

Legg inn av Queenie »

Downlight skrev: man des 05, 2022 9:18 pm Har alltid lurt på hva som driver presumptivt helt vanlige folk til å søke oppmerksomhet og anerkjennelse offentlig. Er det en diagnose for dette syndromet?
Yup.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Hetfield skrev: man des 05, 2022 5:51 pm Og disse folka og deres likesinnede har fått uendelig mye mer eksponering siden 2010, når sosiale medier kom for fullt og smart-tlf ble allemanns-eie..

Absurd tidslinje vi lever i..
Desto finere blir folk som ikke er oppmerksomhetshorer og lever livene sine på nett.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Hvis jeg sitter på et Norwegianfly og hører "kaptein Nygård og hans besetning" over høyttaleren kommer jeg til å forlange å få gå av!

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Queenie skrev: man des 05, 2022 9:31 pm
Hetfield skrev: man des 05, 2022 5:51 pm Og disse folka og deres likesinnede har fått uendelig mye mer eksponering siden 2010, når sosiale medier kom for fullt og smart-tlf ble allemanns-eie..

Absurd tidslinje vi lever i..
Desto finere blir folk som ikke er oppmerksomhetshorer og lever livene sine på nett.
Uten tvil. Og det er stadig flere i 20-årene som tar seg lange pauser fra dritten, og de blir lykkeligere..

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Nå er det jo tydligvis flere i denne tråden som følger hun og dermed gir hun penger i banken da. Så dere er jo en del av problemet dere klager over.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Sikkert desperate etter likes de folka og andre som lever av sosiale medier. Som tidligere noen har nevnt så er det vår egen skyld at de blir sånn. Det er som en evig runddans, de gjør visse ting for å få oppmerksomhet og vi biter på. Og når vi er innom konkurrenter og kikker, da blir det mindre til det paret som ikke har utseendet med seg å spille på. Og de må dra frem det verste i dem selv og selge ungen for å unngå tørke i deres blogg

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

Jeg er også nysgjerrig på hva de legger i å «snu på krona». Jeg håper bare ikke det går utover planene deres om å kjøpe PlayStation 5 til hundene deres.

Mads Hansen

Treffer fint den.

peraleks

Legg inn av peraleks »

vadefugl skrev: tir des 06, 2022 1:55 am Sikkert desperate etter likes de folka og andre som lever av sosiale medier. Som tidligere noen har nevnt så er det vår egen skyld at de blir sånn. Det er som en evig runddans, de gjør visse ting for å få oppmerksomhet og vi biter på. Og når vi er innom konkurrenter og kikker, da blir det mindre til det paret som ikke har utseendet med seg å spille på. Og de må dra frem det verste i dem selv og selge ungen for å unngå tørke i deres blogg
Vel dette, med tanke på hvor mange skandaler de få influencerne vi har her i Norge har hvert bidige år i forhold til et normalt menneske f.eks. så er det direkte rart at dette ikke gjennomskues.

Og det er igjen det som selger, la oss gi 2-åringen en Iphone i disse krisetidene og se hvordan folk reagerer.
Det gir mynt i kassa for dem, økt eksponering, flere som klikker seg innom profilene for å si sitt etc.

rubberbandman

Legg inn av rubberbandman »

peraleks skrev: tir des 06, 2022 2:38 am
vadefugl skrev: tir des 06, 2022 1:55 am Sikkert desperate etter likes de folka og andre som lever av sosiale medier. Som tidligere noen har nevnt så er det vår egen skyld at de blir sånn. Det er som en evig runddans, de gjør visse ting for å få oppmerksomhet og vi biter på. Og når vi er innom konkurrenter og kikker, da blir det mindre til det paret som ikke har utseendet med seg å spille på. Og de må dra frem det verste i dem selv og selge ungen for å unngå tørke i deres blogg
Vel dette, med tanke på hvor mange skandaler de få influencerne vi har her i Norge har hvert bidige år i forhold til et normalt menneske f.eks. så er det direkte rart at dette ikke gjennomskues.

Og det er igjen det som selger, la oss gi 2-åringen en Iphone i disse krisetidene og se hvordan folk reagerer.
Det gir mynt i kassa for dem, økt eksponering, flere som klikker seg innom profilene for å si sitt etc.
Blir jeg kjendis hvis jeg gir drittungen en Laborghini, eller må jeg være med på noe realitygreier først?
(Spør for en venn)

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Downlight skrev: man des 05, 2022 9:18 pm Har alltid lurt på hva som driver presumptivt helt vanlige folk til å søke oppmerksomhet og anerkjennelse offentlig. Er det en diagnose for dette syndromet?
Tja, begynner å bli noen år siden Sopphie Elise, hadde 370k i måneden. Penger er selvsagt drivkraften, for mange av dem.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

-Ulrik og jeg har i år som i fjor valgt å spre julegavene utover hele desember, i stedet for å spare alle til julaften.

Så de sparer ikke alle julegaven til julaften, men tar 24 av dem og gir dem bort en etter en frem til jul.

Nå skjønner jeg hvor tøft mine barn har det som kun har sjokoladekalender og ikke kan regne med mer enn to-tre gaver fra mamma og pappa til jul.
Sist redigert av oddvar_kjempebra den tir des 06, 2022 9:06 am, redigert 1 gang totalt.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Det hadde vært fint om mediene hadde begynt å ignorere disse idiotene og andre influensere. Spesielt er jeg overrasket over at NRK driver infulenservasking gjennom å stadig promotere dem.

Downlight

Legg inn av Downlight »

DoktorS skrev: tir des 06, 2022 9:00 am Det hadde vært fint om mediene hadde begynt å ignorere disse idiotene og andre influensere. Spesielt er jeg overrasket over at NRK driver infulenservasking gjennom å stadig promotere dem.
NRK har dessverre blitt veldig opptatt av å nå ut til unge målgrupper.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

greyserpent skrev: tir des 06, 2022 2:27 am Jeg er også nysgjerrig på hva de legger i å «snu på krona». Jeg håper bare ikke det går utover planene deres om å kjøpe PlayStation 5 til hundene deres.

Mads Hansen

Treffer fint den.
Ja, må innrømme at jeg trakk litt på smilebåndet av den der.

perchri
Innlegg: 659

Legg inn av perchri »

DoktorS skrev: man des 05, 2022 4:45 pm Synes i hvert fall synd på barna deres som må vokse opp med så overflatiske og idiotiske foreldre, med stort eksponeringsbehov...
..er ikke det trenden for tiden? Internett med sine sosiale medier osv, forteller jo det klart og tydelig. Kopple ut internet et halvår eller 2, så tenker jeg psykiatrien faller sammen over the world.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

rubberbandman skrev: tir des 06, 2022 3:19 am Blir jeg kjendis hvis jeg gir drittungen en Laborghini, eller må jeg være med på noe realitygreier først?
(Spør for en venn)
Nei, det er nok kun vennen din som blir kjendis.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Justice 97 skrev: man des 05, 2022 4:36 pm Tipper iphone-stuntet ble gjort for oppmerksomheten. Disse klovnene lever av oppmerksomhet.
Fasit. Og folk bet på og de fikk akkurat den oppmerksomheten de ønsket.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

oddvar_kjempebra skrev: tir des 06, 2022 8:41 am -Ulrik og jeg har i år som i fjor valgt å spre julegavene utover hele desember, i stedet for å spare alle til julaften.

Så de sparer ikke alle julegaven til julaften, men tar 24 av dem og gir dem bort en etter en frem til jul.

Nå skjønner jeg hvor tøft mine barn har det som kun har sjokoladekalender og ikke kan regne med mer enn to-tre gaver fra mamma og pappa til jul.
Mine barn får alle 24 gavene på julaften, slik de alltid har fått.

Jhinx

Legg inn av Jhinx »

Kul_Djevel skrev: man des 05, 2022 4:28 pm I oktober kunne vi lese at det såkalte influencerparet Julianne og Ulrik Nygård fikk en kjemperegning på 19 000 for strøm og da hevdet de at de måtte snu på hver krone:

https://www.seher.no/kjendis/et-sjokk/77461498

Igår kunne vi lese at 2-åringen deres fikk en iPhone 14 i julekalendergave og som de skamløst skrytte av på sosiale medier:

https://www.tv2.no/underholdning/god-kv ... /15327228/

Og hva faen skal en 2-åring med en iPhone?

Det må være jævlig tøft å være lettere tilbakestående som dette paret tydeligvis er! Vi bør tenne et lys for dem begge!
Dette er problematisk. Men det er media som gir dem en plattform å fronte dette på nå. Om jeg ikke tar feil er mannen pilot hos Norwegian. De tjener ganske så greit etter hva jeg kjenner til. Så å syte på en høy regning som ALLE fikk den måneden blir rart å komme fra dem. Og som det kommer frem i andre artikkel, mobil til 2 åring. Som influensere burde de visst bedre. Om en skal gi en 2 åring noe slikt, må det i det minste være en ipad, helst brukt. Men har du penger skal du selvfølgelig få lov å bruke det. Men er man en påvirker, så gir en bare ikke slikt.
Man leser om folk som har virkelige problemer, da blir historier som dette litt, hva er dette for noe?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»