Real Madrid CF - klubbtråd

Svar
peraleks

Re: Real Madrid CF - klubbtråd

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: tir nov 08, 2022 12:36 am
Koffer skrev: man nov 07, 2022 11:20 pm Madridistas kan trøste seg med at de fleste aviser vil ikke nevne dette resultatet, for RM er ingen X-factor klubb lenger, ei serien LL.
Ikke for å ødelegge den gode stemningen, som du høster hver gang Real taper, med litt fakta. Men jeg fant altså omtale av tapet på høyt oppe på både NRK, TV 2, VG og Dagbladet i kveld.

Det tør jeg påstå ikke hadde skjedd for 4-5 år siden, da et slik resultat ville blitt forbigått i stillhet. Så noe har skjedd. Dessuten er norsk media en litt rar målestokk på La Liga. Det skal bare en profilert nordmann til for å gi store oppslag på løpende bånd. Vi husker jo alle da rikspressen liveoppdaterte Castilla-kamper med Ødegaard på benken.

Ellers har du vel varslet klubbens (og ligaens - ja bortsett fra Barcelona så klart) undergang i en 10 års tid nå. Men det er altså et langt stykke igjen dit.
Men jaggu har man gått tilbake fra fornuftige innlegg og rett over på "Doom is near"-innlegg igjen.

Real Madrid må jo faktisk vinne samtlige 38 kamper i La Liga og 13 i CL for at man skal unngå dette her.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Soldado skrev: tir nov 08, 2022 12:36 am
Koffer skrev: man nov 07, 2022 11:20 pm Madridistas kan trøste seg med at de fleste aviser vil ikke nevne dette resultatet, for RM er ingen X-factor klubb lenger, ei serien LL.
Ikke for å ødelegge den gode stemningen, som du høster hver gang Real taper, med litt fakta. Men jeg fant altså omtale av tapet på høyt oppe på både NRK, TV 2, VG og Dagbladet i kveld.

Det tør jeg påstå ikke hadde skjedd for 4-5 år siden, da et slik resultat ville blitt forbigått i stillhet. Så noe har skjedd. Dessuten er norsk media en litt rar målestokk på La Liga. Det skal bare en profilert nordmann til for å gi store oppslag på løpende bånd. Vi husker jo alle da rikspressen liveoppdaterte Castilla-kamper med Ødegaard på benken.

Ellers har du vel varslet klubbens (og ligaens - ja bortsett fra Barcelona så klart) undergang i en 10 års tid nå. Men det er altså et langt stykke igjen dit.
Ja, du har faktisk rett, det ble nevnt i en times tid i nevnte medier på det berømte klokkeslettet 23:00 en grå (agurk) mandagskveld. Så du de andre sakene også? Den ene var vel "Pai med en spennende smak"

Så du tror dette hadde forbigått i stillhet om Ronaldo, Ramos, Bale og co hadde tapt for lillebror i byen? Ok.

Undergang har jeg ikke varslet. Eneste jeg har varslet er at LL kommer til å bli en B-liga på sikt. Det er vel ca fire år siden jeg begynte å skrive om det. I dag har man ett lag med videre i CL fra gruppespillet, og det beste LL-laget, som er FC Barcelona, blir pisset på gang på gang på gang i Europa.

Hvordan går det med EL-mesteren Sevilla og den gamle storheten VCF i Europa / Yallaligaen?

Yallaligaen er så kjedelig nå, at jeg foretrekker nesten samtlige kamper i EPL foran noen av oppgjørene der. Barca valser igjennom etter å ha ligget nede med brukket rygg. Nå er ryggen fikset, og RM får problemer med en gang.

Perez aldri forsvart et seriemesterskap på snart 18 år og all tenkelige ressurser før araberne inntok fotballen. Ei heller i nåtid. Er en grunn til det, forklart mang en gang.

I samme "spådom" forklarte jeg hvorfor de aller fleste store kanonene kommer til å signere for andre klubber utenom Real Madrid og de spanske (Haaland, Mbappe for å ta to eksempler) dog med noen få unntak ( Rudiger, Tchouaméni)

Skjer det ikke noe drastisk snart, vil også slike spillere bli vanskelig å få tak i. Vipps er også LFCs eiere fra araberland med ubegrenset budsjett, for å ta et nytt eksempel.

Tidenes flaks (selv om det var mye dyktighet) og en ny runde med magi fra Benz skjer ikke igjen. Det vet vi svaret på alle. Vi må være så ærlige å si at man hadde mange Guder med på laget en viss periode forrige sesong.

Koffer

Legg inn av Koffer »

peraleks skrev: tir nov 08, 2022 10:31 am
Soldado skrev: tir nov 08, 2022 12:36 am
Koffer skrev: man nov 07, 2022 11:20 pm Madridistas kan trøste seg med at de fleste aviser vil ikke nevne dette resultatet, for RM er ingen X-factor klubb lenger, ei serien LL.
Ikke for å ødelegge den gode stemningen, som du høster hver gang Real taper, med litt fakta. Men jeg fant altså omtale av tapet på høyt oppe på både NRK, TV 2, VG og Dagbladet i kveld.

Det tør jeg påstå ikke hadde skjedd for 4-5 år siden, da et slik resultat ville blitt forbigått i stillhet. Så noe har skjedd. Dessuten er norsk media en litt rar målestokk på La Liga. Det skal bare en profilert nordmann til for å gi store oppslag på løpende bånd. Vi husker jo alle da rikspressen liveoppdaterte Castilla-kamper med Ødegaard på benken.

Ellers har du vel varslet klubbens (og ligaens - ja bortsett fra Barcelona så klart) undergang i en 10 års tid nå. Men det er altså et langt stykke igjen dit.
Men jaggu har man gått tilbake fra fornuftige innlegg og rett over på "Doom is near"-innlegg igjen.

Real Madrid må jo faktisk vinne samtlige 38 kamper i La Liga og 13 i CL for at man skal unngå dette her.

Er kun realist, og jeg startet på slutten av forrige sesong med å advare om hva Laporta og Xavi kom til å gjøre i den hjemlige serien. Jeg gjentar LL, ikke CL. Der har ingen spanske lag noe å gjøre mot de store gutta om dagen, UTENOM Real Madrid.

Husk Mbappe. Husk hva jeg skrev om Sevilla, Valencia, A.Madrid og de andre lagenes fall. Se hva som skjer i Europa nå. Se helheten. Se hvor de spanske managerne havner nå (Villarreal --> A.Villa)

For å svare på ditt ironiske innlegg så må man nesten det om man skal slå Lewandowski og co denne sesongen. De har pdd +28 mot RMs +18 og knapt sluppet inn mål. Siden de har så mange gode, sterke offensive spillere og fått orden på midtbanen HOLDER det ved å vinne krigen i LL (selv om de kan tape noen få slag som f.eks mot RM)

Er ikke så veldig lenge til før det er luke mellom disse lagene, tror jeg.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Ghost skrev: tir nov 08, 2022 2:28 am
Soldado skrev: tir nov 08, 2022 12:36 am
Koffer skrev: man nov 07, 2022 11:20 pm Madridistas kan trøste seg med at de fleste aviser vil ikke nevne dette resultatet, for RM er ingen X-factor klubb lenger, ei serien LL.

Ellers har du vel varslet klubbens (og ligaens - ja bortsett fra Barcelona så klart) undergang i en 10 års tid nå. Men det er altså et langt stykke igjen dit.
Absolutt, men grunn til å være kritisk til nivået i CL i år. Skal sies at vi ikke må mange mnd tilbake for å finne en vinner fra La Liga og et øvre halvdel-lag som gjorde en meget god figur i Europa..

Dårlig periode nå, men solert sett uansett en meget god høst. Langt bedre enn nornalt for et lag som bruker å være trege ut av staerblokkene.

Egentlig ingen skam å tape mot et lag i vinden som holdt suverene Barcelona til U på Nou Camp heller. Slikt må man regne med i en lang sesong. Mye mer pinlig det som skjedde på Bernabeu mot Girona i helgen.
Det går bare nedover, Ghost, og nå begynner det virkelig å gå dårlig. Jeg hadde trodd det skulle skje mye før, men nå blir det vanskelig å komme opp igjen for den spanske ligaen og de spanske lagene. De store profilene velger penger fra araberland, og EPL er milevis foran LL. Både prestasjonsmessig & underholdningsmessig. Dette kommer til å kvele den spanske ligaen til slutt, men den vil IKKE slutte å eksistere. IKKE det jeg skriver/mener. Se på Sevilla, VCF, A.Madrid til dels. Det er kjedelig og dårlig. Hvor er profilene og stjernene ungene skal prate om ute i skolegården og kjøpe drakten til?

RM har ikke råd til "dårlige perioder" De har som regel alltid en god og en dårlig halvsesong. Hatt stort sett så lenge jeg har fulgt de. Barca er tilbake og gjør ting riktig, det gjør ikke Perez, derfor har han aldri forsvart et LL-trofe slik Calderon brukte tre år på å gjøre siden 2000.

Tenk å satse på Benzema på 35 og ha Mariano som backup. Det er Donald Duck & Co over dette. Tragikomisk. Ja, man har 4-5 jævla gode spillere i stallen nå, men det holder ikke i LL over 38 kamper. Maskineriet til de hvite er bygget opp for CL "best av to kamper" - men også her vil man bli for kort denne sesongen. Denne enorme prestasjonen, dyktigheten/flaksen VIL IKKE være der denne sesongen.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

peraleks skrev: tir nov 08, 2022 10:31 am
fornuftige innlegg
Har aldri blitt skrevet fra den kanten.

Vi snakker om et rent troll som kun har hatt én agenda i fjorten år på rad nå. Hvis vedkommende sier at Real Madrid kommer til å tape en kamp, og så vinner Real Madrid den kampen så bør man ikke bruke noe tid på den feilaktige påstanden, den skal hverken slaktes eller hylles. Hvis vedkommende sier at Real Madrid kommer til å tape en kamp, og så taper Real Madrid den kampen så bør man ikke bruke noe tid på den korrekte påstanden, den skal hverken slaktes eller hylles.

For uansett hva som skjer, og uansett hva som har skjedd så er standpunktet alltid det samme. Det at det treffer fra tid til annen og bommer fra tid til annen er uvesentlig, ettersom at det er null utvikling å spore der.

peraleks

Legg inn av peraleks »

1-0 Militao på hodet.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Jolla skrev: tor nov 10, 2022 4:43 pm
peraleks skrev: tir nov 08, 2022 10:31 am
fornuftige innlegg
Har aldri blitt skrevet fra den kanten.

Vi snakker om et rent troll som kun har hatt én agenda i fjorten år på rad nå. Hvis vedkommende sier at Real Madrid kommer til å tape en kamp, og så vinner Real Madrid den kampen så bør man ikke bruke noe tid på den feilaktige påstanden, den skal hverken slaktes eller hylles. Hvis vedkommende sier at Real Madrid kommer til å tape en kamp, og så taper Real Madrid den kampen så bør man ikke bruke noe tid på den korrekte påstanden, den skal hverken slaktes eller hylles.

For uansett hva som skjer, og uansett hva som har skjedd så er standpunktet alltid det samme. Det at det treffer fra tid til annen og bommer fra tid til annen er uvesentlig, ettersom at det er null utvikling å spore der.
Flott innlegg av en moderator på debattforumet "Fridiskusjon"

En av reglene er "Hersketeknikker, det å sette andre i bås, stråmenn og grove avsporinger vil bli slettet."

Innleggene, poengene og aktuelle temaer jeg tar opp og skriver om angående Real Madrid/LL kan fint besvares med et motargument. At jeg aldri har kommet med noe relevant og fornuftig vet alle er tull. Har t.o.m. blitt lika og rost av mine argeste nemesis her inne på innlegg.

Feks:

Koffer: "Barca vinner denne sesongen grunnet Lewa og den offensive kraften de har" eller "LL vil få store problemer med å signere store profiler i fremtiden grunnet sportsvasking og araberklubber i f.eks EPL"

Jolla eller -Peraleks den feige-: "Uenig, fordi ......

Det er slik man gjør det. Jeg diskuterer og kommer med tips, råd og "spådommer" til både journalister, eksperter og ansvarlige i f.eks RM.no. Her om dagen pratet jeg med vår alles Veland. Han er enig i mye, mange gode poenger, men også ris og uenighet, selvfølgelig.

Så er det noen såre sjeler her inne som ikke skal ha ubehag. Som tar dette her personlig. Jolla, for å falle ned på ditt nivå så det blir 1-1:

Du har sittet i årevis og skrevet titusener av innlegg hvert eneste år om statistikk, historie og vært 'hyggelig' med alt og alle.

Dette forteller meg MYE. Du kaller meg "Troll". Jeg skal være mild mot deg denne gangen, men kan bruke stikkord som Internet addiction disorder, Asperger, NAV, mangel på damehistorier,- og sydentur med gutta.

Peraleks den feige er bare feig, og har aldri turt/greid å komme med motargument. Slik er han mest sannsynlig IRL også, det skal jeg vedde mye på. Typen som får et nervøst sammenbrudd om vaskedama prater litt hardt til han i gangen.

Skjerpings!

peraleks

Legg inn av peraleks »

Største problemet egentlig er vel at du bare harper på det samme og skriver rene søppel-innlegg gang på gang.
Et lite intellektuelt gjesp i lengden.

Tilbake på ignorer-listen nå tenker jeg der du så åpenbart hører hjemme.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Koffer skrev: fre nov 11, 2022 10:58 am Jeg skal være mild mot deg denne gangen, men kan bruke stikkord som Internet addiction disorder, Asperger, NAV, mangel på damehistorier,- og sydentur med gutta.

Peraleks den feige er bare feig, og har aldri turt/greid å komme med motargument. Slik er han mest sannsynlig IRL også, det skal jeg vedde mye på. Typen som får et nervøst sammenbrudd om vaskedama prater litt hardt til han i gangen.

Skjerpings!
Wow. I det ene øyeblikket skolerer du folk i debattskikk, og i same innlegg lirer du av deg dette pisset der.

Dersom målet var å motbevise påstander om trolling, så feilet du spektakulært.

Dette er ikke slik voksne folk oppfører seg.

Skjerpings!

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Koffer har nok noen poenger selv om han er pessimist i sin natur. Anerkjent som en god debattant, og har fulgt han helt siden VGD tiden fra 2006.

Han har helt rett i at LaLiga ikke vil greie å holde blant de store dersom de ikke får inn store profiler. Siden 2000 har LaLiga hatt profiler som Ronaldo, Zidane, Figo, Raul, Puyol, Ramos, C.Ronaldo, Messi, Benzema, Ronaldinho osv. Dette er store navn der folk i skolegården ofte nevnte disse, og per nå begynner dette å bli en mangelvare.

Å kalle Koffer for et troll blir på grensen til respektløst.

Koffer

Legg inn av Koffer »

peraleks skrev: fre nov 11, 2022 6:47 pm Største problemet egentlig er vel at du bare harper på det samme og skriver rene søppel-innlegg gang på gang.
Et lite intellektuelt gjesp i lengden.

Tilbake på ignorer-listen nå tenker jeg der du så åpenbart hører hjemme.
Er det tredje eller fjerde gang du setter meg på denne listen, peraleks den feige? Jeg har kommet ut av tellingen. Kan ikke fatte og begripe hvorfor du slår den "av" hele tiden.

Du får forresten ikke komme i bursdagen min.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Soldado skrev: fre nov 11, 2022 8:41 pm
Koffer skrev: fre nov 11, 2022 10:58 am Jeg skal være mild mot deg denne gangen, men kan bruke stikkord som Internet addiction disorder, Asperger, NAV, mangel på damehistorier,- og sydentur med gutta.

Peraleks den feige er bare feig, og har aldri turt/greid å komme med motargument. Slik er han mest sannsynlig IRL også, det skal jeg vedde mye på. Typen som får et nervøst sammenbrudd om vaskedama prater litt hardt til han i gangen.

Skjerpings!
Wow. I det ene øyeblikket skolerer du folk i debattskikk, og i same innlegg lirer du av deg dette pisset der.

Dersom målet var å motbevise påstander om trolling, så feilet du spektakulært.

Dette er ikke slik voksne folk oppfører seg.

Skjerpings!

Så du hva jeg skrev?

"Jolla, for å falle ned på ditt nivå så det blir 1-1"

Er forresten enig i at det var lavmål, men allikevel på sin plass da jeg ikke lar meg pisse på av en moderator på et diskusjonsforum som er sur, bitter fordi jeg er en av veldig få som har turt å sette han på plass, på VGD. Dette glemmer han aldri. En som har sitt liv på nett, smisker etter likes og gjør seg kompis med "de rette folka.

Dette er folk som har en høy stjerne på et slikt sted, men som mottar trygd fra NAV og sitter ensom IRL.

Dette er et debattforum og jeg tar opp relevante ting om RM og LL. PDD er Barca det beste laget i LL, noe veldig få hadde sett for seg på forhånd.

Han startet med å bryte reglene på Fridiskusjon ved å prøve seg på et "karakterdrap" om man kan kalle det for det. Det blir selvfølgelig besvart med et passende svar.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Albania skrev: ons nov 16, 2022 10:09 am Koffer har nok noen poenger selv om han er pessimist i sin natur. Anerkjent som en god debattant, og har fulgt han helt siden VGD tiden fra 2006.

Han har helt rett i at LaLiga ikke vil greie å holde blant de store dersom de ikke får inn store profiler. Siden 2000 har LaLiga hatt profiler som Ronaldo, Zidane, Figo, Raul, Puyol, Ramos, C.Ronaldo, Messi, Benzema, Ronaldinho osv. Dette er store navn der folk i skolegården ofte nevnte disse, og per nå begynner dette å bli en mangelvare.

Å kalle Koffer for et troll blir på grensen til respektløst.
Det er helt riktig.

Det er tre-fire stykker som har en vendetta mot meg fordi jeg tør si de imot, stiller de spørsmål som de ikke kan svare på. Når de forstår at de ikke greier dette, blir de personlig / aggressive og skal prøve å 'ta deg' i stede for å argumentere saklig imot.

Men man må forstå hvorfor. Det er psykologi inne i bildet her. De samme problemstillingene rundt LL diskuterer jeg med fotballeksperter som vi alle kjenner gjennom TV / media generelt. De svarer og kommer med motargumenter og sitt syn på en saklig måte.

De som har mange innlegg på et forum som dette (stigmatiserer ikke, og ingen automatikk) men mange av de er såre sjeler som nødvendigvis ikke har hatt/har det så greit i livet generelt. Jobb, sivilstatus, økonomi, venner osv. Mange er også rett og slett bortskjemte drittunger som er vant til at alle taler deres vei.

De er rett og slett ikke vant til det fordi de har begrenset livserfaring.

Når de da møter motstand og blir satt til veggs, da mister de helt hodet og avslører sitt sanne jeg.

Tenk hvis disse gutta her skulle trene under f.eks Fritz Aanes? De hadde hentet tauet etter trening nummer to.

Men nok om dette. Nå må fokuset være på RMCF og LL heretter.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Ronaldo, noe for oss?

peraleks

Legg inn av peraleks »

Koffer skrev: fre nov 18, 2022 5:18 pm
peraleks skrev: fre nov 11, 2022 6:47 pm Største problemet egentlig er vel at du bare harper på det samme og skriver rene søppel-innlegg gang på gang.
Et lite intellektuelt gjesp i lengden.

Tilbake på ignorer-listen nå tenker jeg der du så åpenbart hører hjemme.
Er det tredje eller fjerde gang du setter meg på denne listen, peraleks den feige? Jeg har kommet ut av tellingen. Kan ikke fatte og begripe hvorfor du slår den "av" hele tiden.

Du får forresten ikke komme i bursdagen min.
ah stadige kommentarer om feighet, samtidig som du knapt eier noen form for ryggrad. Greier jo ikke å sto opp rundt dine veddemål engang, helst stille hver gang du driter deg ut, men la oss ikke snakke om det.
Du har fått et hav av argumenter før av mange debattanter, inkludert meg , potensielt for lav iq til å forstå hva du leser?

Du er kjedelig, greier lite annet enn å repetere innlegg du hostet opp for 10 år siden, hvorfor gidde når det er så lite å tilby, men hey, kanskje du faktisk får rett en dag, big party den dagen.

Koffer

Legg inn av Koffer »

peraleks skrev: lør nov 19, 2022 1:58 am
Koffer skrev: fre nov 18, 2022 5:18 pm
peraleks skrev: fre nov 11, 2022 6:47 pm Største problemet egentlig er vel at du bare harper på det samme og skriver rene søppel-innlegg gang på gang.
Et lite intellektuelt gjesp i lengden.

Tilbake på ignorer-listen nå tenker jeg der du så åpenbart hører hjemme.
Er det tredje eller fjerde gang du setter meg på denne listen, peraleks den feige? Jeg har kommet ut av tellingen. Kan ikke fatte og begripe hvorfor du slår den "av" hele tiden.

Du får forresten ikke komme i bursdagen min.
ah stadige kommentarer om feighet, samtidig som du knapt eier noen form for ryggrad. Greier jo ikke å sto opp rundt dine veddemål engang, helst stille hver gang du driter deg ut, men la oss ikke snakke om det.
Du har fått et hav av argumenter før av mange debattanter, inkludert meg , potensielt for lav iq til å forstå hva du leser?

Du er kjedelig, greier lite annet enn å repetere innlegg du hostet opp for 10 år siden, hvorfor gidde når det er så lite å tilby, men hey, kanskje du faktisk får rett en dag, big party den dagen.
Ja, jeg er veldig kjedelig, og har lav iq. Derfor det er så vanskelig å sette meg som «uvenn» som du så mang en gang har annonsert du skal gjøre..?

Greier ikke stå opp for mine veddemål? :lol: Er vel ikke så mange debattanter som har fått en artikkel på Realmadrid.no fordi man tapte et veddemål for en god tid tilbake, og som gjorde opp med en totalt ukjent person.

Du har aldri kommet med et motargument, fordi du ikke har kapasitet til det, og det er helt greit. Om du vil vedde på F.eks seriemesterskapet i LL denne sesongen, kan du PM meg. Taper jeg, skal du få avtalt gevinst. Hvis du lurer på hvorfor jeg var borte fra VGD i henholdsvis seks og tolv måneder, skal jeg fortelle deg det i samme sleng også.

startelver

Legg inn av startelver »

Kanskje Ronaldo har lyst til å ta turen innom Madrid igjen? Ikke godt å si i dagens verden.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Hadde faktisk ikke hatt noe imot å få han for 6 måneder. Benzema er jo skadet omtrent hele tiden og mister nå også VM.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Noen andre VM-spillere som frister madridistas her inne?

Ser bla. Gakpo og R. Leao nevnes i mediene. Bellingham tror jeg blir for dyr for gniene Perez.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Soldado skrev: man des 05, 2022 10:00 am Noen andre VM-spillere som frister madridistas her inne?

Ser bla. Gakpo og R. Leao nevnes i mediene. Bellingham tror jeg blir for dyr for gniene Perez.
Er vel ikke sikkert at Leao blir noe billigere. Og han spiller jo i eksakt samme rolle som Vinicius.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: man des 05, 2022 10:00 am Noen andre VM-spillere som frister madridistas her inne?

Ser bla. Gakpo og R. Leao nevnes i mediene. Bellingham tror jeg blir for dyr for gniene Perez.
Pluss på Rashford.
Klubben virker dog veldig set på Bellingham.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Soldado skrev: man des 05, 2022 10:00 am Noen andre VM-spillere som frister madridistas her inne?

Ser bla. Gakpo og R. Leao nevnes i mediene. Bellingham tror jeg blir for dyr for gniene Perez.
Jeg ville nesten vært litt skuffet over PSV hvis de ikke hadde lagt seg på samme linje som Srna i Shakhtar og svart at hvis Antony blir kjøpt for €100 mill så skal pokker meg Gakpo koste det samme.

Ellers så likte jeg veldig godt kommentaren til VvD (som jeg ikke har dobbeltsjekket om stemmer)

Q: Hva tenker du om ryktene at Gakpo er på vei til en klubb som Manchester United eller Real Madrid?
VvV: Synes du at Manchester United og Real Madrid er på samme nivå? Ikke for å være frekk, men det er de slett ikke.

startelver

Legg inn av startelver »

Ronaldo selger sjela si til Saudi-Arabia. Skuffende valg av en levende legende med nok penger i banken.

Avtalen er verdt 2 milliarder i året.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Soldado skrev: man des 05, 2022 10:00 am Noen andre VM-spillere som frister madridistas her inne?

Ser bla. Gakpo og R. Leao nevnes i mediene. Bellingham tror jeg blir for dyr for gniene Perez.
Tja, den delen av laget som skriker etter forsterkninger er backene, og der har vel de beste vært Theo og Hakimi :roll:

Ellers tenker jeg Gvardiol er så bra at man ikke kan melde seg på. Alle stoppere minus Millitao vil være 30 pluss neste år...

Og Enzo Fernandez. Skulle vært kjøpt før han gikk til Benfica og femdoblet verdien sin.

I angrep er det Musiala, men helt urealistisk nå. Resten er litt meh. (Gidder ikke nevne Mbappe til tross for at han herjer).

Ghost

Legg inn av Ghost »

Ghost skrev: tir des 06, 2022 1:49 am
Soldado skrev: man des 05, 2022 10:00 am Noen andre VM-spillere som frister madridistas her inne?

Ser bla. Gakpo og R. Leao nevnes i mediene. Bellingham tror jeg blir for dyr for gniene Perez.
Tja, den delen av laget som skriker etter forsterkninger er backene, og der har vel de beste vært Theo og Hakimi :roll:

Ellers tenker jeg Gvardiol er så bra at man ikke kan melde seg på. Alle stoppere minus Millitao vil være 30 pluss neste år...

Og Enzo Fernandez. Skulle vært kjøpt før han gikk til Benfica og femdoblet verdien sin.

I angrep er det Musiala, men helt urealistisk nå. Resten er litt meh. (Gidder ikke nevne Mbappe til tross for at han herjer).
... Og Goncalo Ramos. Fortsetter der han slapp i Benfica. Men blir vel svindyr. Nunez var ikke billig, og Ramos har høyere potensiale syns jeg. Og etter i dag kan vi legge på litt ekstra.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ghost skrev: tir des 06, 2022 9:20 pm
Ghost skrev: tir des 06, 2022 1:49 am
Soldado skrev: man des 05, 2022 10:00 am Noen andre VM-spillere som frister madridistas her inne?

Ser bla. Gakpo og R. Leao nevnes i mediene. Bellingham tror jeg blir for dyr for gniene Perez.
Tja, den delen av laget som skriker etter forsterkninger er backene, og der har vel de beste vært Theo og Hakimi :roll:

Ellers tenker jeg Gvardiol er så bra at man ikke kan melde seg på. Alle stoppere minus Millitao vil være 30 pluss neste år...

Og Enzo Fernandez. Skulle vært kjøpt før han gikk til Benfica og femdoblet verdien sin.

I angrep er det Musiala, men helt urealistisk nå. Resten er litt meh. (Gidder ikke nevne Mbappe til tross for at han herjer).
... Og Goncalo Ramos. Fortsetter der han slapp i Benfica. Men blir vel svindyr. Nunez var ikke billig, og Ramos har høyere potensiale syns jeg. Og etter i dag kan vi legge på litt ekstra.
Stikker 100 mill euro minst om han fortsetter slik denne sesongen.
Samtidig må man nesten begynne å lure på om vi har noe valg egentlig, er jo pdd. forferdelig mye som hviler på Vinicius Jr. i angrep og til dels Rodrygo. Resten av alternativene er fullstendig ute av det.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Ser at 16 år gamle Endrick er i ferd med å bli Real Madrid-spille. Kan dog ikke komme til Europa før 2024. Det betyr vel at vi får klare oss med kun Benzema som spiss i et par sesonger til.

(Noe som naturligvis betyr at vi NEPPE ser noe til Bellingham eller andre.)

Koffer

Legg inn av Koffer »

Stopperne Alaba og Rudiger holder i flere sesonger til. Profesjonelle, godt trent og lette i steget. Militao kun 24.

Mendy synes jeg er undervurdert. Atletisk, rask/kvikk. Har dog forbedringspotensiale på enkelte områder.

Carvajal må erstattes. Endrick på 16 år til €70 mill..? KAN bli god og forsterke laget om fire-fem år. Tar han en Reiner faller verdien til €10 mill.

Da hadde jeg i stede prioritert noe alle fans, media og som følger klubben nært, ser. En ny god spiss som backup/erstatter til Benz. Sesongen er veldig lang, og 35 år gamle skadeutsatte Karim kommer knapt til å spille 35-40% av kampene.

Flere alternativer nevnt. Noen av dem er absolutt realistiske å få til.

Feelsocl

Legg inn av Feelsocl »

Spennende han Rodrygo. Nei, spiller ingen rolle.

Ingen bryr seg om Real Madrid uansett lenger.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Om vi må slite med Benzema i flere sesonger er det virkelig krise. Spiss må hentes neste sommer, gjerne en ung med stor potensiale.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»