Harry & Meghan

Svar
B.O.B.

Harry & Meghan

Legg inn av B.O.B. »

Noen som har sett deres dokumenter på Netflix? Nå har jeg bare sett to episoder og synes ikke dette er så spennende som pressen skal ha det til. Heller relativt kjedelig.

Men hva tenkes om dette paret? Jeg tenker at om de ønsker fred så burde de heller ikke oppsøke medieomtale som i dette tilfellet. De er et relativt normalt par og jeg skjønner at de har problemer med en slik ræv som "Kong" Charles, og jeg håper på noe riktig juice som ødelegger hans dag etter dag i ukene fremover. Mannen er et vandrende rompehull, bortskjemt, fæl og ufølsom.

Hva mener du om den engelske kongefamilien - bør den bestå?

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Harry er en ekte gutt. Håper han kommer godt ut av dette.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Ale skrev: fre des 09, 2022 12:26 am Får vel ta en titt på det i natt. Har alltid likt Harry.
Er du mye oppe på natta?

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Nå meldes det at de har mottatt 100 millioner (!) dollar for denne avtalen med Netflix. Da tenker jeg at det er jævlig mye penger, og en slik sum kan jo få alle og enhver til å juge littegrann. Bedre med journalistikk som hverken er kjøpt eller betalt.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

To turer til Afghanistan, og ti år i tjeneste. En tøffing han Harry.

StormEagle
Innlegg: 388

Legg inn av StormEagle »

Har ikke orket å sett på de oppmerksomhetssyke narsissistene, men regner med at Paul Joseph Watson treffer ganske bra her:

peraleks

Legg inn av peraleks »

Kjedelige, bortskjemte og helt eksepsjonelt ute av det.

Helloween

Legg inn av Helloween »

Både H&M lider av vrangforestillinger og personlighetsforstyrrelser. De er rike og priviligerte og kunne gjort så mye bra for verden. I steden så er det bare "look at me, I am feeling sorry for myself"
Ubrukelige mennesker begge to.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Sett 2 episoder og 2-0 til Harry og Meghan så langt

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Helloween skrev: fre des 09, 2022 9:37 am Både H&M lider av vrangforestillinger og personlighetsforstyrrelser. De er rike og priviligerte og kunne gjort så mye bra for verden. I steden så er det bare "look at me, I am feeling sorry for myself"
Ubrukelige mennesker begge to.
Nå er det vel du som står for vrangforestillinger. H&M har jo begge vært aktive ved å hjelpe de som har det vondt, ikke minst i Afrika. Meghan også fra hun var liten var hun engasjert i å hjelpe andre og forandre samfunnet. Hva har du gjort i livet? Du må jo da være ultra-atom-ubrukelig.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Spørsmålet er om Charles klarer å si unnskyld som en voksen mann og far, men det tror jeg ikke. Han har alltid vært en bortskjemt drittsekk.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Vel vel. Jeg må i stor grad si meg enig med Piers Morgan angående dette paret. Misforstå meg rett, monarki er helt håpløst i vår tid og jeg har all sympati med de som ønsker å leve et normalt liv.

Men bunnlinje her er: ENORM offergjøring, de hevder seg så utsatt og bla bla bla bla - "ALLE VET HVOR VI ER". Det blir litt som når en rosablogger klager på det samme, de gjør jo ikke annet enn å oppsøke oppmerksomheten og kjendiseri, og de melker da vitterlig gullkalven for det det er verdt. Manipulativ dame og whipped mann, det er jeg helt enig i. Det er også hyklersk hvordan han hevder seg eneretten på sin mor i en sympatijakt uten like.

Hun er ikke svart og barna vil aldri bli "biracial". Patetisk. Morsomt at de har brukt bilder og videoer av andre som blir forfulgt for å forsterke den dramaturgiske forestillingen.

Hva er det de ikke har gjort nå? Skandaløs tv-serie og bok når Dronningen over alle dronninger knapt er i jorda, podcasting, tv-show, premierefester +++ Minner meg om hyklerske religiøse som ikke får sove godt dersom ikke omverdenen får sett hvor "gode" de er.

Morsomt at så mange faller for pisset da.

Number4

Legg inn av Number4 »

Queenie skrev: man des 12, 2022 7:18 pm Vel vel. Jeg må i stor grad si meg enig med Piers Morgan angående dette paret. Misforstå meg rett, monarki er helt håpløst i vår tid og jeg har all sympati med de som ønsker å leve et normalt liv.

Men bunnlinje her er: ENORM offergjøring, de hevder seg så utsatt og bla bla bla bla - "ALLE VET HVOR VI ER". Det blir litt som når en rosablogger klager på det samme, de gjør jo ikke annet enn å oppsøke oppmerksomheten og kjendiseri, og de melker da vitterlig gullkalven for det det er verdt. Manipulativ dame og whipped mann, det er jeg helt enig i. Det er også hyklersk hvordan han hevder seg eneretten på sin mor i en sympatijakt uten like.

Hun er ikke svart og barna vil aldri bli "biracial". Patetisk. Morsomt at de har brukt bilder og videoer av andre som blir forfulgt for å forsterke den dramaturgiske forestillingen.

Hva er det de ikke har gjort nå? Skandaløs tv-serie og bok når Dronningen over alle dronninger knapt er i jorda, podcasting, tv-show, premierefester +++ Minner meg om hyklerske religiøse som ikke får sove godt dersom ikke omverdenen får sett hvor "gode" de er.

Morsomt at så mange faller for pisset da.
Totalt blåst i hue begge to og gjør ikke annet enn å lyve. Burde søke hjelp.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Noe forteller meg at denne Netflix dokumentaren er mer skreddersydd for det amerikanske markedet. Amerikanerne forstår jo ikke monarkiet - sitat Kong Harald. Meghan Markle er en relativt kjedelig, middelmådig skuespiller - har to ansiktsutrykk maks - men her får hun spille sitt livs største rolle. Hennes utdriting av Dronning Elisabeth vitner vel om særdeles dårlig dømmekraft i grunn - og Harry spiller fortsatt den håpløst forelskede gutten, som står ved sin kone i last og bram.

Jeg er ingen tilhenger av monarkiet. Tvert i mot. Og slike konfrontasjoner kommer til å bli uunngåelig i fremtiden, når stadig flere av «kongebarna» skal leve sine liv i normalitet, og frigjøre seg fra en dysfunksjonell familie struktur og plikter.

Diana var helt klart det første «offeret» i moderne tid og jeg forstår Harry sin bitterhet mot media og måten moren hans kom i unåde hos de innerste kretser - som utløste mental ubalanse, spiseforstyrrelse, stoff misbruk osv, for all del.

Offer mentalitet glir her over i noe narsissistisk, hvor paret Harry og Megan, bruker den samme media de hater så mye - som verktøy til og så tvil å beskyldninger om monarkiets rolle i 2022. Sleivete halv - rasistiske kommentarer fra gamle regenter og kjerringer på kammerset, vet vi er reelt. Men at dette paret i særstilling skulle være i midten av skyteskiva hele tiden, er jo bare oppkonstruert. Og her kan de tjene penger på det.

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

Buhu - vi ønsker bare et privatliv sier de til Oprah og Netflix.... (erremulig)
Skjønner godt at de stikker fra England - men det er faktisk ikke synd på dem.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Hvis man ser bort i fra de 1.8 milliardene disse to tjener på dette så tror jeg de kommer ut som taperne. Men stakkars Harry om han skilles i fremtiden - hvor skal han da gå?

ms_8

Legg inn av ms_8 »

B.O.B. skrev: tir des 13, 2022 9:46 am Hvis man ser bort i fra de 1.8 milliardene disse to tjener på dette så tror jeg de kommer ut som taperne. Men stakkars Harry om han skilles i fremtiden - hvor skal han da gå?
I så fall kan han takke seg sjølv. Han har sjølv valgt å tatt denne kampen og mannen er voksen og derfor ansvarleg for hans handlinger. Prins Harry kan gjerne forsvare sin kone, men han kan ikkje klage etterpå om det får konsekvenser i forhold til sitt forhold med far og bror.

Ellers er det ingen tvil om at penger er ein medvirkende årsak til at dei gjer dette. Dette er to personligheter som verker oppmerksomhetsyke og villig til å gjere det meste for å havne i fokuset. Mediene kjøper dette sjølvsagt glatt og lar desse få den oppmerksomheten dei søker etter.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Meghan har dessverre manipulert og ødelagt Harry. Harry kunne fått et vidunderlig og enkelt liv med en vakker og brystfager britisk blondine. Han oppdaget ikke Meghans sanne ansikt før det var for sent. Stakkars gutt.

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

B.O.B. skrev: fre des 09, 2022 12:29 am Harry er en ekte gutt.
Ja, det liker du vel.

Selv er jeg ikke av typen som hverken er spesielt interessert i, eller har tid til å prioritere Se & Hør sladder og kjendisfjas.


Det er slik kona og kvinnene i syforeningen er mest opptatt av, og noen hobbyer må de vel få ha i fred.

WeirdFish
Innlegg: 592

Legg inn av WeirdFish »

B.O.B. skrev: fre des 09, 2022 11:23 am Spørsmålet er om Charles klarer å si unnskyld som en voksen mann og far, men det tror jeg ikke. Han har alltid vært en bortskjemt drittsekk.
Hva mener du egentlig at Charles skal si "unnskyld" for da? At han (og britiske skattebetalere) svidde av flere millioner på bryllupet til Harry? Eller at Charles gikk med på å følge den nye svigerdatteren sin opp kirken når hun skulle gifte seg?

Dette paret påstod jo først at de absolutt ville vekk fra rampelyset, at dem følte seg "forfulgt" av paparazzier og så videre i Storbritannia, og at de ønsket seg ett langt mer "privat liv" før de plutselig gjorde fullstendig helomvending: Ansetter PR.-byråer for å holde dem i media, skrive bøker / podcaster, gjøre intervjuer med alle og enhver som kunne ha gitt dem fem sekunders oppmerksomhet. Hvis de bare gjort det de påstått at de ville, levd sine privatliv i fred og ro og holdt seg utenfor rampelyset, så ville de nok unngått veldig mye kritikk også. Men dette paret forsøker å kaste mest mulig søppel på kongefamilien som de tydeligvis avskyr, samtidig som de får oppmerksomhet og økonomiske fordeler av titlene som den samme kongefamilien har gitt dem.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Haugzu skrev: tir des 13, 2022 9:59 am Meghan har dessverre manipulert og ødelagt Harry. Harry kunne fått et vidunderlig og enkelt liv med en vakker og brystfager britisk blondine. Han oppdaget ikke Meghans sanne ansikt før det var for sent. Stakkars gutt.
Tror nok at Harry er 100 % med på dette selv.
Det livet de lever er ikke billig og all den tid de ikke støttes lenger av den britiske kongefamilien så må pengene komme fra et eller annet sted.

Og skal de holde på avtalen med Spotify, være interessant nok for intervjuer, signere bokavtaler og gudene vet hva og faktisk tjene store penger på dette så må de ha en enorm PR-verdi. Og en enorm PR-verdi sikrer de seg ved f.eks. denne Netflix-dokumentaren, "åpne" opp rundt verdens mest lukkede kongefamilie.

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

ms_8 skrev: tir des 13, 2022 9:58 am
B.O.B. skrev: tir des 13, 2022 9:46 am Hvis man ser bort i fra de 1.8 milliardene disse to tjener på dette så tror jeg de kommer ut som taperne. Men stakkars Harry om han skilles i fremtiden - hvor skal han da gå?
I så fall kan han takke seg sjølv. Han har sjølv valgt å tatt denne kampen og mannen er voksen og derfor ansvarleg for hans handlinger. Prins Harry kan gjerne forsvare sin kone, men han kan ikkje klage etterpå om det får konsekvenser i forhold til sitt forhold med far og bror.

Ellers er det ingen tvil om at penger er ein medvirkende årsak til at dei gjer dette. Dette er to personligheter som verker oppmerksomhetsyke og villig til å gjere det meste for å havne i fokuset. Mediene kjøper dette sjølvsagt glatt og lar desse få den oppmerksomheten dei søker etter.
Det skurrer unektelig kraftig når de påstår å ønske seg normale, rolige liv utenfor rampelyset når de samtidig gjør rampelyset til sitt levebrød. Ikke bare sånn vanlig invitere Se og Hør på hjemme hos-reportasje-levebrød, men leve i enda mer ufattelig luksus enn de kunne som medlemmer av den britiske kongefamilien-levebrød. Da holder det ikke å dele grilloppskrifter og koselige familiebilder, da må de kunne servere noe mye mer verdifullt.

Og det de har å selge som kan være så verdifullt, det er Harrys familie - så da selger de Harrys familie. Jeg skal ikke avvise at han har opplevd ting som ikke akkurat kvalifiserer til årets mønsterfamilie, men når han virker grinete fordi han, som står lenger bak i arverekken, opplever at han har en mindre viktig rolle enn broren i den monarkiske delen av familielivet får man bare lyst til å be ham vokse opp.

Jeg skal heller ikke avvise at kona har funnet det vanskelig å tilpasse seg. Vi har jo vår egen erfaring med at amerikanere "ikke skjønner bæret" av dette med kongefamiliers rolle, og ut fra det jeg har lest virker det som Harry ikke har gjort den minste innsats for å forberede henne på/ advare om hva som ventet. Når damen i tillegg virker å være både konfliktglad og ha et omtrentlig forhold til realitetene så kan jeg godt tro på at hun mener seg forulempet når hun oppdager at det å være kongelig ikke er kjendislivet hun var vant til bare 100 ganger bedre på alle måter.

Så at de har noen "beefs" som de i hvert fall selv føler er rettferdige kan jeg godt tro på, men måten de gjør det på virker rett og slett sykelig. Og grådig, for det er ikke mulig å se på dette og komme til noen annen konklusjon enn at de forsøker å rive ned både familien og monarkiet kanskje først og fremst for å ha råd til å fylle bensin på privatflyet.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Brezjnev skrev: tir des 13, 2022 4:20 pm
ms_8 skrev: tir des 13, 2022 9:58 am
B.O.B. skrev: tir des 13, 2022 9:46 am Hvis man ser bort i fra de 1.8 milliardene disse to tjener på dette så tror jeg de kommer ut som taperne. Men stakkars Harry om han skilles i fremtiden - hvor skal han da gå?
I så fall kan han takke seg sjølv. Han har sjølv valgt å tatt denne kampen og mannen er voksen og derfor ansvarleg for hans handlinger. Prins Harry kan gjerne forsvare sin kone, men han kan ikkje klage etterpå om det får konsekvenser i forhold til sitt forhold med far og bror.

Ellers er det ingen tvil om at penger er ein medvirkende årsak til at dei gjer dette. Dette er to personligheter som verker oppmerksomhetsyke og villig til å gjere det meste for å havne i fokuset. Mediene kjøper dette sjølvsagt glatt og lar desse få den oppmerksomheten dei søker etter.
Det skurrer unektelig kraftig når de påstår å ønske seg normale, rolige liv utenfor rampelyset når de samtidig gjør rampelyset til sitt levebrød. Ikke bare sånn vanlig invitere Se og Hør på hjemme hos-reportasje-levebrød, men leve i enda mer ufattelig luksus enn de kunne som medlemmer av den britiske kongefamilien-levebrød. Da holder det ikke å dele grilloppskrifter og koselige familiebilder, da må de kunne servere noe mye mer verdifullt.

Og det de har å selge som kan være så verdifullt, det er Harrys familie - så da selger de Harrys familie. Jeg skal ikke avvise at han har opplevd ting som ikke akkurat kvalifiserer til årets mønsterfamilie, men når han virker grinete fordi han, som står lenger bak i arverekken, opplever at han har en mindre viktig rolle enn broren i den monarkiske delen av familielivet får man bare lyst til å be ham vokse opp.

Jeg skal heller ikke avvise at kona har funnet det vanskelig å tilpasse seg. Vi har jo vår egen erfaring med at amerikanere "ikke skjønner bæret" av dette med kongefamiliers rolle, og ut fra det jeg har lest virker det som Harry ikke har gjort den minste innsats for å forberede henne på/ advare om hva som ventet. Når damen i tillegg virker å være både konfliktglad og ha et omtrentlig forhold til realitetene så kan jeg godt tro på at hun mener seg forulempet når hun oppdager at det å være kongelig ikke er kjendislivet hun var vant til bare 100 ganger bedre på alle måter.

Så at de har noen "beefs" som de i hvert fall selv føler er rettferdige kan jeg godt tro på, men måten de gjør det på virker rett og slett sykelig. Og grådig, for det er ikke mulig å se på dette og komme til noen annen konklusjon enn at de forsøker å rive ned både familien og monarkiet kanskje først og fremst for å ha råd til å fylle bensin på privatflyet.
Veldig gode poeng og det er nok grunnen til at det er vanskeleg å tru på dette paret. Spesielt når dei samme folkene har vært tydeleg på at dei ville vekk frå rampelyset. Man legg ikkje ut familiehistoriet på netflix og etterpå forventer at det ikkje vil skape bråk/rampelys. Prins Harry har verkeleg tråkket i salaten om det skulle bli slutt. Då vil fort forholdet til familien være ødelagt

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Har ikke tenkt å se noe doku om Harry og Meghan, det er uhyre lite interessant, som alt som har med kongelige å gjøre.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Fullstendig togkrasj nå.

Dette oppsummerer det bra:

https://www.nytimes.com/2023/01/07/opin ... lence.html

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Brezjnev skrev: tir des 13, 2022 4:20 pm
Så at de har noen "beefs" som de i hvert fall selv føler er rettferdige kan jeg godt tro på, men måten de gjør det på virker rett og slett sykelig. Og grådig, for det er ikke mulig å se på dette og komme til noen annen konklusjon enn at de forsøker å rive ned både familien og monarkiet kanskje først og fremst for å ha råd til å fylle bensin på privatflyet.
Privatfly? Bensin? Nei, nei nei.

Harry og Megan er sterke og tydelige klimaforkjempere. De har ved flere anledninger støttet null-visjonen for 2030. Så de tar selvføgelig ikke privatfly eller andre bensindrevne transportmidler.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Winnowill skrev: tir des 13, 2022 6:33 pm Har ikke tenkt å se noe doku om Harry og Meghan, det er uhyre lite interessant, som alt som har med kongelige å gjøre.
Der kom den ja. Den obligatoriske "Det er veldig viktig for meg å annonsere at dette tema interesserer meg null og niks".

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

oddvar_kjempebra skrev: tir jan 10, 2023 11:02 am
Winnowill skrev: tir des 13, 2022 6:33 pm Har ikke tenkt å se noe doku om Harry og Meghan, det er uhyre lite interessant, som alt som har med kongelige å gjøre.
Der kom den ja. Den obligatoriske "Det er veldig viktig for meg å annonsere at dette tema interesserer meg null og niks".
Omtrent like viktig tydeligvis som det var for deg å få kommentere at noen har kommentert de ikke skal se den. Takk for bidraget, det tilføyde omtrent like lite for tråden som mitt bidrag, men jeg kom i det minste med en mening enten eller.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Winnowill skrev: tir jan 10, 2023 12:18 pm
oddvar_kjempebra skrev: tir jan 10, 2023 11:02 am
Winnowill skrev: tir des 13, 2022 6:33 pm Har ikke tenkt å se noe doku om Harry og Meghan, det er uhyre lite interessant, som alt som har med kongelige å gjøre.
Der kom den ja. Den obligatoriske "Det er veldig viktig for meg å annonsere at dette tema interesserer meg null og niks".
Omtrent like viktig tydeligvis som det var for deg å få kommentere at noen har kommentert de ikke skal se den. Takk for bidraget, det tilføyde omtrent like lite for tråden som mitt bidrag, men jeg kom i det minste med en mening enten eller.
Jeg samler på slike "Jeg er ikke interessert"-kommentarer. Det er et kulturfenomen i dagens elektroniske debattarenaer at noen har behov for å fortelle at de ikke er interessert. Du ser aldri noen stille seg på en kasse på Speakers Corner i Hyde Park og utbasunere at de ikke er interessert.

Det er ikke kritikk, kun en obervasjon.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

For en fyr.
Henge ut familien sin med udokumenterte påstander. Hvorfor?
For tjene penger selvsagt, han har jo brutt med kongefamilien. For en stakkarslig person.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»