Kvartfinale Kroatia - Brasil (kl. 16.00)

Svar
Tormund

Re: Kvartfinale Kroatia - Brasil (kl. 16.00)

Legg inn av Tormund »

Enzino skrev: fre des 09, 2022 6:35 pm
Tormund skrev: fre des 09, 2022 6:34 pm
Crazy Horse skrev: fre des 09, 2022 6:33 pm Brasil har fire mann i forsvar på stillingen 1–0 med tre minutter igjen å spille. «Genialt Brasil»
Hjerneskade etter all hårblekingen...
Man kan begynne å lure.
Det er mildt sagt naivt gjort.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

spårt skrev: fre des 09, 2022 6:35 pm
Enzino skrev: fre des 09, 2022 6:17 pm
Akkurat det kan man vel si om MBappé også. Veldig synd at så talentfulle spillere, ikke spiller i en av de sterkeste ligaene.

Det er jo magisk å se sånne spillere utfolde seg.
Neida. Fint med de største profilene fordelt over flere land og ligaer. Greit å være kritisk mot PSG som klubb, det blir jo en annen diskusjon. Alt trenger ikke å handle om PL + Real/Barca/Bayern.
Jeg er enig så lenge ligaen holder nivået. Men Neymar, MBappé og Messi er for gode for fransk liga.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Den kroatiske keeper er så stinn av selvtillit etter 120 minutter at han redder 2-3 straffer i blinde om han vil.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Faen altså. Nå ryker Brasil.. På bekostning av nitriste Kroatia

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Livakovic blir nok ikke lenge i Dinamo Zagreb etter dette. Stopper vel Neymar da antar jeg. Har Kroatia noen gang røket på straffer i mesterskap? Brasil har vel også vunnet flere straffer enn de har tapt i VM sammenheng?

Tormund

Legg inn av Tormund »

Nå Alisson, det er nå du skal vise din klasse.

Exes

Legg inn av Exes »

Blir mye fiksfakseri fra Brasil nå i straffekonken istedenfor å bare mose ballen i mål. 1,20 i odds for at noen kjører Panenka.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Koskinen skrev: fre des 09, 2022 6:33 pm
Harduetforslag skrev: fre des 09, 2022 6:30 pm Herrejesus så ufortjent
Sabla fortjent. Modric fortjener dette. Fytti katta for en spiller. Fortsatt verdens beste CM.
Modric er sabla god. Han er overalt jo, men fortjent ?? Har vi sett samme kamp ? Banens beste er Kroatias keeper. Misliker disse Balkan lagene av prinsipp. Ikke bare Serbia

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Blir litt glad om Brasil vinner dette, men tviler sterkt nå... slik går det når man ikke vinner kamper i ordinær spilletid, så, jeg sier som Arne Scheie etter at Tromsø tapte cupfinalen mot Hødd: - De har bare seg selv å takke. Det er det jeg mener her.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

netrebske skrev: fre des 09, 2022 6:37 pm Livakovic blir nok ikke lenge i Dinamo Zagreb etter dette. Stopper vel Neymar da antar jeg. Har Kroatia noen gang røket på straffer i mesterskap? Brasil har vel også vunnet flere straffer enn de har tapt i VM sammenheng?
Mener de sa sist at det var 5. gangen og de hadde vunnet 3 før. Så i så fall 4 av 5 og tapt kun 1 gang.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Tormund skrev: fre des 09, 2022 6:38 pm Nå Alisson, det er nå du skal vise din klasse.
Skulle hatt Kelleher i mål, han er bedre på straffer

Frogh

Legg inn av Frogh »

Neymar, Anthony, eller Fred blir syndebukk
Sist redigert av Frogh den fre des 09, 2022 6:39 pm, redigert 1 gang totalt.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

anbessa skrev: fre des 09, 2022 6:37 pm Den kroatiske keeper er så stinn av selvtillit etter 120 minutter at han redder 2-3 straffer i blinde om han vil.
Var vel bare 1 av de 3 han reddey mot Japan som kan klassifiseres som redning, de 2 andre var løse tilbakespill, der dem markerte tydelig hvor dem skulle skyte.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Er redd Modric bommer. Ingen god straffeskyter. God på alt annet da.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Neymar bommer garantert

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Kroatia starter, stor fordel

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Nå må Brasil skyte bra. Sier ikke mer.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hm - burde ikke denne fordelen ved å starte straffesparkene vært forsøkt utlignet på en måte - f.eks. ved å snu det halvveis eller noe?

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Tormund skrev: fre des 09, 2022 6:38 pm Nå Alisson, det er nå du skal vise din klasse.
Jeg ville ikke satt pengene mine på Alisson når det gjelder straffer. Elsker mannen, men straffer er han ikke god på.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Jeg tror det lønner seg å stå rett opp og ned som keeper i denne straffekonken. Her blir det mange midt i mål

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Unggutten Rodrygo frem

Gikk jo sånn passe..
Sist redigert av ElGuaje den fre des 09, 2022 6:42 pm, redigert 1 gang totalt.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Gud bedre så lett å lese.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Må begynner det igjen..

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Patetisk straffe

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Hahaaahah Brasil ute!

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Mbappe i EM. Neymar i VM.

Lolzalot

Legg inn av Lolzalot »

Crazy Horse skrev: fre des 09, 2022 6:38 pm
Koskinen skrev: fre des 09, 2022 6:33 pm
Harduetforslag skrev: fre des 09, 2022 6:30 pm Herrejesus så ufortjent
Sabla fortjent. Modric fortjener dette. Fytti katta for en spiller. Fortsatt verdens beste CM.
Misliker disse Balkan lagene av prinsipp. Ikke bare Serbia
Kan jeg spørre om hvorfor? Syns faktisk det er særs imponerende hvor mange klassespillere de produserer med befolkningsantall tatt i betraktning

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Som folket sa her i sta, dette er Kroatias å tape

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

begge midt i mål fra Kroatia

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Er der for sent for Brasil å sette inn en bedre keeper?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball-VM i Qatar 2022»