Generell diskusjon om corona - Del 2

Svar
Kul_Djevel

Re: Generell diskusjon om corona - Del 2

Legg inn av Kul_Djevel »

basillen skrev: man des 26, 2022 9:19 pm
Kul_Djevel skrev: man des 26, 2022 9:12 pm Hvorfor takker du for et informasjonsskriv fra de samme personene som har ropt "VAKSINER DEG!" med udokumenterte påstander?

Var du så enkel å overbevise?

Folk er så jævla lettlurt at det er trist.
Jeg takker ikke "personene som har ropt "Vaksiner Deg!". Jeg takker Solvgutt1 for å ha bidratt med dokumentasjon.

Hva har han dokumentert? At han er flink til å lenke til informasjonsskriv med udokumenterte påstander fra Camilla Stoltenberg og CO? Å så flink!

eppaen

Legg inn av eppaen »

Solvgutt1 skrev: man des 26, 2022 9:16 pm
eppaen skrev: man des 26, 2022 9:13 pm Men hvorfor skulle alle ta vaksine? Ikke beskytter den mot å bli syk og ikke hindrer den smitte. Ikke hindrer den long-covid. Hva nå enn det er. Post-virale utfordringer.

Det var jo den store lovnaden.

Når påstanden om at vaksinen ikke virker - så er jo det tuftet på hva det er vaksinen skal hindre. Sykdom (og indirekte død). Folk på min alder (midt i 30-årene) hadde en 99,8 % overlevelsesrate mot covid. Hva er de vi skal beskyttes mot?

Når den i tillegg krever ikke bare en - ikke bare to - og faktisk ikke bare tre doser heller. Hvor bra er den? Hvis effekten varer så lite.
Den beskyttet mot alvorlig sykdom, og det gjør den trolig fortsatt.
Men fortsatt - for alle? Også under delta-varianten var dette en sykdom mange knapt merker de hadde. Først etter testing ble det fanget opp. Noe som førte til et sinnssykt opplegg der man skulle teste seg hver gang man var litt forkjølet.

Det verste er uansett fortsatt hvordan samfunnet var på det verste for rundt et år siden. Det var ikke måte på hvordan ALT var uvaksinerte sin feil. Helt snøblind for det som faktisk foregikk. Nei - jeg mener ikke konspidrit. Jeg tror faktisk Pfizer og myndighetene på en eller annen måte mente det godt. Problemet er at man opprettholder den samme frykten og tvilsomme anbefalinger om fjerde dose. Til alle. Nå har visst bare 4% av befolkningen under 65 år tatt den siste boosteren. Det gir jo ingen mening egentlig. Hvorfor stoppe nå?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Winnowill skrev: man des 26, 2022 9:18 pm
kytec skrev: man des 26, 2022 9:17 pm
Kul_Djevel skrev: man des 26, 2022 9:10 pm

Du er mest fornøyd med å være en naiv myndighetstro lite fjellfjols.
Sylskarpe analyser her i kveld det må sies, jeg er imponert.
Jau, det hagler jo.
Alkohol gir gjerne litt gass på sånt.
Alle konspiskruller har alltid skapet fullt av "egne tanker", mens "dere" bare siterer autoritetspersoner fra annerkjente medisinske innstanser som selvsagt ikke har peiling, hjernevasket må vite.

Forbausende ofte har konspiskrullene enten selv, sin familie eller bekjente med erfaringer som tyder på at konspirasjonen nok er ekte.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Kul_Djevel skrev: man des 26, 2022 9:21 pm
Winnowill skrev: man des 26, 2022 9:18 pm
kytec skrev: man des 26, 2022 9:17 pm

Sylskarpe analyser her i kveld det må sies, jeg er imponert.
Jau, det hagler jo.
Alkohol gir gjerne litt gass på sånt.
Ja, sånn var det ja. Alle som ikke tror på vaksinen på være full.

Betviler du Nakstad og Camilla Stoltenberg sine fortellinger, så har du sannsynligvis et narkotikaproblem i tillegg.
Å være kritisk er sunt. Nakstad er en premiegjøk, men når det er sagt så er nok de fleste i kategorien antivaksere godt sementert i cluster-B-familien.

Queenie

Legg inn av Queenie »

kytec skrev: man des 26, 2022 9:25 pm
Winnowill skrev: man des 26, 2022 9:18 pm
kytec skrev: man des 26, 2022 9:17 pm

Sylskarpe analyser her i kveld det må sies, jeg er imponert.
Jau, det hagler jo.
Alkohol gir gjerne litt gass på sånt.
Alle konspiskruller har alltid skapet fullt av "egne tanker", mens "dere" bare siterer autoritetspersoner fra annerkjente medisinske innstanser som selvsagt ikke har peiling, hjernevasket må vite.

Forbausende ofte har konspiskrullene enten selv, sin familie eller bekjente med erfaringer som tyder på at konspirasjonen nok er ekte.
Forskning baseres ikke på anekdoter, kytec.

Men du plasserer deg jo greit i landskapet kontra "annerkjente innstanser" [sic] 😆 Jeg foreslår at dere bruker litt mindre tid på nettet.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Kul_Djevel skrev: man des 26, 2022 9:14 pm Hadde Støre og Erna sagt på TV at du måtte løpe til fjells for å passe deg for mulig sjøuhyreutbrudd, så hadde du gjort det. Du et er prakteksempel på hvor lettlurt folk er. Du er en studie i hvor lett det er å hjernevaske folk.
Som sagt, Dunning-Kruger effekten. Hvis du faktisk hadde hatt intelligens og tålmodighet til å lese innlegg her inne, hadde du fått med deg at undertegnede, basillen og Solvgutt1 har vært blant de mest fremtredende kritikerne av enkelte deler av myndighetens håndtering av pandemien.

Det ligger forskning ute som ikke inneholder uttalelser, sitater ol. fra Støre, Solberg, Nakstad, Stoltenberg, Høie, Guldvog, you name it. Forskningen beviser tydelig at vaksinene forhindrer alvorlig sykdom for de i faregruppen for covid-19 (blant annet.) Det eneste som stopper deg fra å lese det er din egen latskap og et ønske om å bevare egen ignoranse.

Man må vel kanskje regne med at du simpelheten ikke forstår hva som står i slike forskningsartikler dog. Om noe mener du sikkert at de er kjøpt og betalt av myndighetene for å skulle vise at vaksinene fungerer når de egentlig ikke gjør det.
Sist redigert av Centrist den man des 26, 2022 9:30 pm, redigert 1 gang totalt.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

eppaen skrev: man des 26, 2022 9:25 pm
Solvgutt1 skrev: man des 26, 2022 9:16 pm
eppaen skrev: man des 26, 2022 9:13 pm Men hvorfor skulle alle ta vaksine? Ikke beskytter den mot å bli syk og ikke hindrer den smitte. Ikke hindrer den long-covid. Hva nå enn det er. Post-virale utfordringer.

Det var jo den store lovnaden.

Når påstanden om at vaksinen ikke virker - så er jo det tuftet på hva det er vaksinen skal hindre. Sykdom (og indirekte død). Folk på min alder (midt i 30-årene) hadde en 99,8 % overlevelsesrate mot covid. Hva er de vi skal beskyttes mot?

Når den i tillegg krever ikke bare en - ikke bare to - og faktisk ikke bare tre doser heller. Hvor bra er den? Hvis effekten varer så lite.
Den beskyttet mot alvorlig sykdom, og det gjør den trolig fortsatt.
Men fortsatt - for alle? Også under delta-varianten var dette en sykdom mange knapt merker de hadde. Først etter testing ble det fanget opp. Noe som førte til et sinnssykt opplegg der man skulle teste seg hver gang man var litt forkjølet.

Det verste er uansett fortsatt hvordan samfunnet var på det verste for rundt et år siden. Det var ikke måte på hvordan ALT var uvaksinerte sin feil. Helt snøblind for det som faktisk foregikk. Nei - jeg mener ikke konspidrit. Jeg tror faktisk Pfizer og myndighetene på en eller annen måte mente det godt. Problemet er at man opprettholder den samme frykten og tvilsomme anbefalinger om fjerde dose. Til alle. Nå har visst bare 4% av befolkningen under 65 år tatt den siste boosteren. Det gir jo ingen mening egentlig. Hvorfor stoppe nå?
Ja, for alle. Fordi det i den større skalaen hindrer en overbelastning av helsevesenet. Når det gjaldt dødsfall så var det veldig klare risikogrupper. Når det gjaldt innleggelser var det langt mer tilfeldig hvem som ble alvorlig syke. Rundt 25% av de som ble lagt inn på sykehus og 18% av de lagt inn på intensiven var under 45 år. Det endret seg med omikron, men jeg tror uvaksinerte, i utgangspunktet friske personer under 45 år alene kunne gitt helsevesenet veldig store problemer i et åpent samfunn med delta.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Queenie skrev: man des 26, 2022 9:27 pm
kytec skrev: man des 26, 2022 9:25 pm
Winnowill skrev: man des 26, 2022 9:18 pm

Jau, det hagler jo.
Alkohol gir gjerne litt gass på sånt.
Alle konspiskruller har alltid skapet fullt av "egne tanker", mens "dere" bare siterer autoritetspersoner fra annerkjente medisinske innstanser som selvsagt ikke har peiling, hjernevasket må vite.

Forbausende ofte har konspiskrullene enten selv, sin familie eller bekjente med erfaringer som tyder på at konspirasjonen nok er ekte.
Forskning baseres ikke på anekdoter, kytec.

Men du plasserer deg jo greit i landskapet kontra "annerkjente innstanser" [sic] 😆 Jeg foreslår at dere bruker litt mindre tid på nettet.
kytec er åpenbart sarkastisk her.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Queenie skrev: man des 26, 2022 9:25 pm
Kul_Djevel skrev: man des 26, 2022 9:21 pm
Winnowill skrev: man des 26, 2022 9:18 pm

Jau, det hagler jo.
Alkohol gir gjerne litt gass på sånt.
Ja, sånn var det ja. Alle som ikke tror på vaksinen på være full.

Betviler du Nakstad og Camilla Stoltenberg sine fortellinger, så har du sannsynligvis et narkotikaproblem i tillegg.
Å være kritisk er sunt. Nakstad er en premiegjøk, men når det er sagt så er nok de fleste i kategorien antivaksere godt sementert i cluster-B-familien.
Jeg er ikke antivakser

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Centrist skrev: man des 26, 2022 9:28 pm
Kul_Djevel skrev: man des 26, 2022 9:14 pm Hadde Støre og Erna sagt på TV at du måtte løpe til fjells for å passe deg for mulig sjøuhyreutbrudd, så hadde du gjort det. Du et er prakteksempel på hvor lettlurt folk er. Du er en studie i hvor lett det er å hjernevaske folk.
Som sagt, Dunning-Kruger effekten. Hvis du faktisk hadde hatt intelligens og tålmodighet til å lese innlegg her inne, hadde du fått med deg at undertegnede, basillen og Solvgutt1 har vært blant de mest fremtredende kritikerne av enkelte deler av myndighetens håndtering av pandemien.

Det ligger forskning ute som ikke inneholder uttalelser, sitater ol. fra Støre, Solberg, Nakstad, Stoltenberg, Høie, Guldvog, you name it. Forskningen beviser tydelig at vaksinene forhindrer alvorlig sykdom for de i faregruppen for covid-19 (blant annet.) Det eneste som stopper deg fra å lese det er din egen latskap og et ønske om å bevare egen ignoranse.

Man må vel kanskje regne med at du simpelheten ikke forstår hva som står i slike forskningsartikler dog. Om noe mener du sikkert at de er kjøpt og betalt av myndighetene for å skulle vise at vaksinene fungerer når de egentlig ikke gjør det.
Basillen kanskje. Ikke Sølvgutten. Han er en like god på statlig propaganda som du er.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Kul_Djevel skrev: man des 26, 2022 9:41 pm Basillen kanskje. Ikke Sølvgutten. Han er en like god på statlig propaganda som du er.
Det var dette du fant nødvendig å svare på? Når du en gang ikke klarer å lese hele setningen, ref. "enkelte deler"?

Du har altså intet svar til bla. side 12 i denne rapporten, som Solvgutt henviste til tidligere?
https://www.fhi.no/contentassets/8a971e ... .03.22.pdf

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Centrist skrev: man des 26, 2022 9:48 pm
Kul_Djevel skrev: man des 26, 2022 9:41 pm Basillen kanskje. Ikke Sølvgutten. Han er en like god på statlig propaganda som du er.
Det var dette du fant nødvendig å svare på? Når du en gang ikke klarer å lese hele setningen, ref. "enkelte deler"?

Du har altså intet svar til bla. side 12 i denne rapporten, som Solvgutt henviste til tidligere?
https://www.fhi.no/contentassets/8a971e ... .03.22.pdf

Jo jeg har kommentert det. Lær deg å lese.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Kul_Djevel skrev: man des 26, 2022 9:52 pm Jo jeg har kommentert det. Lær deg å lese.
Det er ingen direkte-sitat i relevans til innlegget til Solvgutt fra deg. Alt annet som kan være et svar er svada om at det å vise til forskning er å gjengi det statlige myndigheter (Solberg, Stoltenberg osv.) sier.

Anbefaler deg å legge fra deg flaska. For dette er så korka at du må være påvrika. Faktisk verre enn ditt hat mot Fossesholm. Forhåpentligvis klarer jeg å unngå å svare tullet ditt fra nå av.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Winnowill skrev: man des 26, 2022 8:21 pm
ehall skrev: man des 26, 2022 8:02 pm
Staten og politikerne har vært på jakt på oss og behandlet oss som skitt siden mars 2020.
Nå må du for pokker rulle inn! Skulle tro du bodde i Kina, dramaqueen, du er jo verre enn de verste Karens! :lol:
Nei det gjør jeg ikke. Vet at flesteparten av nordmenn er noen lydige vesner som hyller absolutt alt staten kommer med, leste nettopp en avisartikkel som viste at nordmenn er blant de mest myndighetstro i verden. Når Regjeringen Solberg satt hele Grunnloven til side, og ga fullstendig blaffen i menneskerettighetene, så kaller jeg akkurat hva det er. Regjeringen innførte til og med interneringsleire, som vi ikke har sett siden nazistene var her. Det var en rekke ting som regjeringen innførte som ikke hører hjemme i et demokrati. Men det er klart, ingen er verre enn kommunistlandet Kina der de stengte inne alle som var smittet uten å gi de mat eller noe, og jaktet på de som ikke lystret med maskingevær.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Centrist skrev: man des 26, 2022 10:19 pm
Kul_Djevel skrev: man des 26, 2022 9:52 pm Jo jeg har kommentert det. Lær deg å lese.
Det er ingen direkte-sitat i relevans til innlegget til Solvgutt fra deg. Alt annet som kan være et svar er svada om at det å vise til forskning er å gjengi det statlige myndigheter (Solberg, Stoltenberg osv.) sier.

Anbefaler deg å legge fra deg flaska. For dette er så korka at du må være påvrika. Faktisk verre enn ditt hat mot Fossesholm. Forhåpentligvis klarer jeg å unngå å svare tullet ditt fra nå av.
Staten ringte - De trenger din lydighet.

Champis

Legg inn av Champis »

Queenie skrev: man des 26, 2022 11:30 am
Champis skrev: man des 26, 2022 2:06 am
Queenie skrev: søn des 25, 2022 11:21 am

Hets og hets fru Blom, det kommer vel an på hvor nærtagende man er?

Sjelden/aldri at en gruppe mennesker i Norge får så kraftig skyts konstant over så lang tid fra maktpersoner og medier. Har vi sett det i særlig grad tidligere noengang? Så hvis ikke det regnes som hets, så er ingenting hets. I så fall kan uttrykket fjernes.
Jeg er ikke vaksinert, ikke følt meg hetset et sekund.

Jada, vi er klar over at du alltid kun er opptatt av hva DU synes eller føler. Så da konkluderer du på vegne av resten av verden.

Champis

Legg inn av Champis »

basillen skrev: man des 26, 2022 12:50 pm
Winnowill skrev: man des 26, 2022 12:46 pm
LittleSteven skrev: man des 26, 2022 11:49 am

Jeg er dobbeltvaksinert, men selv jeg følte meg hetset for ett år siden fordi jeg nektet å ta tredje dose. Og jeg var ikke alene om å føle det, for mange var det særdeles ubehagelig hetsing rundt juletider i fjor.
Må være miljøet du er i, jeg har bare to doser og sier det til kreti og pleti. Ikke en eneste kjeft har sagt noe på det!
Jeg har også bare tatt to doser, og jeg har heller ikke opplevd personlig hets for dette. Jeg ble likevel "straffet" av myndighetene for valget mitt. Da jeg fikk omikron i mars ble nemlig jeg pålagt ti dagers karantene ettersom jeg ikke hadde tatt boostervaksinen. Min kone, som faktisk hadde tatt boosteren, slapp derimot karantene. Dette til tross for at hun hadde verre, og mer langvarige, symptomer enn meg.

Vi snakker altså her om forskjellsbehandling uten et fnugg at vitenskapelig grunnlag.

Og allikevel er det dine meningsmotstandere som mener at de støtter vitenskapen og som slenger om seg med slengbemerkninger ala «antivaksere» og «konspirasjonsteoretikere» mot sine meningsmotstandere. Forstå det den som kan.

Champis

Legg inn av Champis »

Kul_Djevel skrev: man des 26, 2022 8:29 pm
Solvgutt1 skrev: man des 26, 2022 8:27 pm
Kul_Djevel skrev: man des 26, 2022 8:25 pm

Den taler hva da? Effekten av vaksinen har vi ikke sett.

Grunnen til at folk ikke ble så syke og det ble mindre innleggelser handler om et MILDERE virus. Et virus som muterte og muterte og ble mildere og mildere.
Du forstår det?
Den viser helt tydelig at vaksinene beskytter godt mot alvorlig sykdom. Raten per innbygger 100.000 som dør eller blir innlagt av korona er langt, langt høyere hos uvaksinerte, enn hos uvaksinerte. Ikke overraskende, selvfølgelig.
Feil. Du forstår ikke naturen til viruset. Når Alle var ferdig vaksinert, så hadde en ekstrem mild virusversjon ankommet og dominert. Hvilken bevis har du på at det var vaksinen som gjorde at folk ble mindre syk eller om det var viruset? Legg frem de bevisene eller hold kjeft. Da høres du ikke ut som noe annen enn et hjernevaska fjols som gjentar udokumenterte påstander.

Så du skjønner ikke konseptet med å sammenligne uvaksinerte og vaksinerte som blir smittet av samme virus? I så fall forklarer det en del av meningene dine rundt dette temaet….

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

De konforme nordmenn? https://resett.no/2018/01/20/de-konforme-nordmenn/ Hva betyr dette egentlig, for det var opprør blant hytteeiere og andre mot koronatiltakene. Det var ulovlige fester, I Oslo ganske store fester. Grottefesten er det fremdeles rettssak om?

Helsearbeiderne er også syke, og de skal ha en høyere vaksinasjonsprosent enn pasientene deres. Så uansett hvordan man ser på det, har man ikke lykkes i å holde helsearbeiderne friske.

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Nei. Dere får ikke implantert microchips med 5G via vaksinen som myndighetene skal bruke til å overvåke dere.

Kul_Djevel

Legg inn av Kul_Djevel »

Champis skrev: tir des 27, 2022 1:23 am
Kul_Djevel skrev: man des 26, 2022 8:29 pm
Solvgutt1 skrev: man des 26, 2022 8:27 pm
Den viser helt tydelig at vaksinene beskytter godt mot alvorlig sykdom. Raten per innbygger 100.000 som dør eller blir innlagt av korona er langt, langt høyere hos uvaksinerte, enn hos uvaksinerte. Ikke overraskende, selvfølgelig.
Feil. Du forstår ikke naturen til viruset. Når Alle var ferdig vaksinert, så hadde en ekstrem mild virusversjon ankommet og dominert. Hvilken bevis har du på at det var vaksinen som gjorde at folk ble mindre syk eller om det var viruset? Legg frem de bevisene eller hold kjeft. Da høres du ikke ut som noe annen enn et hjernevaska fjols som gjentar udokumenterte påstander.

Så du skjønner ikke konseptet med å sammenligne uvaksinerte og vaksinerte som blir smittet av samme virus? I så fall forklarer det en del av meningene dine rundt dette temaet….
Hvor mange har dødd av selve vaksinen eller fått alvorlige bivirkninger av den og blitt innlagt? Er vel også relevant? Dessuten så er det vel tallene idag som er interessante. I USA så viser tallene at det er de vaksinerte som nå dominerer blant de innlagte med Covid. Så sånn er det. Ingenting som tyder på at denne vaksinen er noen bra vaksine.

William_S

Legg inn av William_S »

Kina fjerner karantenekrav ved innreise. Men man må fortsatt ha en negativ test på forhånd. Må si det gikk fort fra full zero covid til helt åpent der igjen. Noen få ganger så lytter faktisk regimet til egen befolkning..
https://finalcall.travel/da/kina-fjerne ... -indrejse/

Bliss

Legg inn av Bliss »


Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Winnowill skrev: man des 26, 2022 9:09 pm Litt synd på CHINA nuh da, har litt medlidenhet, det må si sies i en tid som dette.
800 million er syke, gitt.

Harda bud etter nullcovid strategien.
T.o.m Australia og New Zealand måtte gi opp mot omicron.

Kinesiske myndigheter er de dummeste i klassen..

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Ivrig og intens debatt på FB om denne artikkelen, spsielt vaksinemotstanderne er maniske.

https://www.dagbladet.no/sport/anklages ... 3tMmZyDwMA

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

kytec skrev: tir des 27, 2022 8:24 pm Ivrig og intens debatt på FB om denne artikkelen, spsielt vaksinemotstanderne er maniske.

https://www.dagbladet.no/sport/anklages ... 3tMmZyDwMA
Herlig. Slike jenter vil verden ha. Godt noen står imot myndighetenes irrasjonelle og ekstremistiske tiltak. Det internasjonale tennisforbundet svarte riktig på tiltakene til disse landene, det ble ikke utdelt rankingpoeng fra konkurransene.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

ehall skrev: tir des 27, 2022 9:43 pm
kytec skrev: tir des 27, 2022 8:24 pm Ivrig og intens debatt på FB om denne artikkelen, spsielt vaksinemotstanderne er maniske.

https://www.dagbladet.no/sport/anklages ... 3tMmZyDwMA
Herlig. Slike jenter vil verden ha. Godt noen står imot myndighetenes irrasjonelle og ekstremistiske tiltak. Det internasjonale tennisforbundet svarte riktig på tiltakene til disse landene, det ble ikke utdelt rankingpoeng fra konkurransene.
Tennisforbundet lar russere spille så de vil jeg overhodet ikke snakke om.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

LittleSteven skrev: tir des 27, 2022 1:45 am
ehall skrev: man des 26, 2022 10:39 pm Vet at flesteparten av nordmenn er noen lydige vesner som hyller absolutt alt staten kommer med, leste nettopp en avisartikkel som viste at nordmenn er blant de mest myndighetstro i verden.
100 % enig. Har du link til den avisartikkelen? Skulle gjerne lest den :)
Selv om denne er litt gammel, har de siste tre år bevist at dette fortsatt stemmer.

Men beklager, den er fra inyheter, kan være litt for vanskelig å klikke på for de med bløte vommer;
https://inyheter.no/2022/12/24/nordmenn ... er-av-det/

Har nevnt her mange ganger at siden jeg ikke har PK meninger kan jeg ikke si det jeg vil for det er rett og slett ikke godkjente meninger. Det gjør at det er svert lavt under taket for ytringer i Norge;
Som overlege i psykaitri, Fred Heggen sier «Personen som forstår at han tilhører mindretallet i et stridsspørsmål, velger heller å holde inne med sine standpunkter, enn åpent å gå mot flertallets syn på saken.»

Denne er artikkelen er fra samme sak, men fra de mer spiselige (!) Norges Handelshøyskole.
https://forskning.no/partner-sosiale-re ... enn/770787

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

LittleSteven skrev: tir des 27, 2022 10:02 pm
ehall skrev: tir des 27, 2022 9:43 pm
kytec skrev: tir des 27, 2022 8:24 pm Ivrig og intens debatt på FB om denne artikkelen, spsielt vaksinemotstanderne er maniske.

https://www.dagbladet.no/sport/anklages ... 3tMmZyDwMA
Herlig. Slike jenter vil verden ha. Godt noen står imot myndighetenes irrasjonelle og ekstremistiske tiltak. Det internasjonale tennisforbundet svarte riktig på tiltakene til disse landene, det ble ikke utdelt rankingpoeng fra konkurransene.
Det har blitt delt ut rankingpoeng i alle turneringer de siste årene utenom gressesongen i England i sommer, inkl. Wimbledon. Og det var fordi russere ikke fikk lov å delta.
Der rotet jeg litt, de har i alle fall gjort det riktige med Wimbledon, mener at enkelt personer utenfor Russland ikke skal straffes av Russlands krigføring. Men er derfor jeg anser Djokovic som verdens beste siden har ikke fikk delta i Australia pga de ekstremistiske myndighetene der.

startelver

Legg inn av startelver »

Føler meg ganske dårlig nå, kan ha blitt smittet av noe i jula.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»