Nettavisen Resett legges ned

Svar
Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Re: Nettavisen Resett legges ned

Legg inn av B.E. »

Knaberaps skrev: tir des 27, 2022 5:41 pm
B.E. skrev: tir des 27, 2022 4:50 pm Selvfølgelig er kommentarfeltet skjult, da du må klikke på en liten link der står "Vis Kommentarer", langt nede mellom annonser på den nye siden for å se kommentarfeltet :lol:
"Vis kommentarene" kom omtrent umiddelbart under artikkelen på iNyheter med tydelig skrift på blå bakgrunn. Men mulig du ikke er så bevandret i det store internettet...
Mener du at dette ikke er skjult kommentarfeltet, så er du enten rimelig uerfaren eller kverulant:

Bilde
Sist redigert av B.E. den tir des 27, 2022 5:55 pm, redigert 1 gang totalt.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Et eksempel på nivået til kommentatorfeltet til iNyheter:

"En elitevillet innvandring som uten tvil er med på å destabilisere Vesten, og medføre at Vesten i stadig sterkere grad minner om shithole countries"

Ser mao ut som Neptun eller Texas John allerede har laget seg brukerkonto.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

B.E. skrev: tir des 27, 2022 5:54 pm Mener du at dette ikke er skjult kommentarfeltet, så er du enten rimelig uerfaren eller kverulant:
Det oppsto ingen problemer for meg å finne kommentarene. Ingen. Men håper du får hjelp av noen som kan data og sånn i byen din. De har sikkert dagskurs på biblioteket.

Cabal

Legg inn av Cabal »

Neptun skrev: tir des 27, 2022 3:04 pm
Cabal skrev: tir des 27, 2022 2:59 pm
Neptun skrev: tir des 27, 2022 2:43 pm Sosialister er tapere i dagliglivet, på jobbmarkedet og økonomisk.
dere trygdemottakere på ytre høyre.
Wow ;)

Sikkert mange leger, ingeniører og jurister som er husokkupanter - og som har veldig høye forventinger til staten og samfunnet som de hater.
Forventningene til at staten tar vare på deg øker i takt med plassering på ytre babord side.
Nuvel. Det er vel få som roper mer på statlig hjelp enn dere på ekstremhøyre.
Uansett, ganske så tilbakestående å kalle andre for tapere på jobbmarkedet og økonomisk når du sitter der uten jobb og kun hever trygd selv.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Folk_flesk skrev: tir des 27, 2022 5:55 pm Et eksempel på nivået til kommentatorfeltet til iNyheter:

"En elitevillet innvandring som uten tvil er med på å destabilisere Vesten, og medføre at Vesten i stadig sterkere grad minner om shithole countries"

Ser mao ut som Neptun eller Texas John allerede har laget seg brukerkonto.
Jeg har knapt vært inne på denne siden, på grunn av at det virker som om det er dårlig med oppdateringer. men står det mye du finner interessant der?

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Neptun skrev: tir des 27, 2022 5:16 pm
Folk_flesk skrev: tir des 27, 2022 3:42 pm
Neptun skrev: tir des 27, 2022 3:38 pm

Mener du at de ikke har forventninger til staten - og vil flå riking'ene for sin egen del?
Vel, da har du ikke skjønt mye.

De er sosialister/kommunister.
Du har aldri spurt deg selv om hvorfor folk som kaller seg anarkister sokner til venstreradikale miljøer som Blitz og Svartlamon? Misforståelsen er at du i tråd med den hjemmesnekrete skalaen din tror at anarkist = tilhenger av ekstrem kapitalisme. Det sier egentlig det meste om kunnskapsnivået ditt.
Se nøyere på figuren. Null statlig makt over individet.
I det ligger det totalt ansvar for seg selv. Sosialister i Norge som kaller seg "anarkister" er bare kriminell pøbel som vil begå hærverk og vold uten innblanding fra politiet. (snuten som de sier)
Du er vel ikke ukjent med slike folk i miljøet ditt.
Hvilket miljø er det du sikter til her og - er dette noe som kjer nå, idag? Eller snakker du om noe som skjedde for noen ti-år siden? Hvor går grensen for hvilke politiske partier du regner for sosialister da og hva - kjennetegner disse?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Folk_flesk skrev: tir des 27, 2022 5:55 pm Et eksempel på nivået til kommentatorfeltet til iNyheter:

"En elitevillet innvandring som uten tvil er med på å destabilisere Vesten, og medføre at Vesten i stadig sterkere grad minner om shithole countries"

Ser mao ut som Neptun eller Texas John allerede har laget seg brukerkonto.
Det kan nok være flere enn disse to, basert på erfaringer her innefra.
Men det tyder jo bare på at det blir det samme ekkokammeret som det var.
Til glede for Neptun og hans meningsfrender.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Fordomsfull skrev: tir des 27, 2022 6:00 pm
Neptun skrev: tir des 27, 2022 5:16 pm
Folk_flesk skrev: tir des 27, 2022 3:42 pm

Du har aldri spurt deg selv om hvorfor folk som kaller seg anarkister sokner til venstreradikale miljøer som Blitz og Svartlamon? Misforståelsen er at du i tråd med den hjemmesnekrete skalaen din tror at anarkist = tilhenger av ekstrem kapitalisme. Det sier egentlig det meste om kunnskapsnivået ditt.
Se nøyere på figuren. Null statlig makt over individet.
I det ligger det totalt ansvar for seg selv. Sosialister i Norge som kaller seg "anarkister" er bare kriminell pøbel som vil begå hærverk og vold uten innblanding fra politiet. (snuten som de sier)
Du er vel ikke ukjent med slike folk i miljøet ditt.
Hvilket miljø er det du sikter til her og - er dette noe som kjer nå, idag? Eller snakker du om noe som skjedde for noen ti-år siden? Hvor går grensen for hvilke politiske partier du regner for sosialister da og hva - kjennetegner disse?
Brukeren du siterer er så langt ute på den bedritne delen av ytre høyre grøftekant at 99% av den norske befolkningen er til venstre for vedkommende, og det preger argumeteringen til han og hans meningsfeller
Sist redigert av Henningsen den tir des 27, 2022 6:03 pm, redigert 1 gang totalt.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

Knaberaps skrev: tir des 27, 2022 5:58 pm
B.E. skrev: tir des 27, 2022 5:54 pm Mener du at dette ikke er skjult kommentarfeltet, så er du enten rimelig uerfaren eller kverulant:
Det oppsto ingen problemer for meg å finne kommentarene. Ingen. Men håper du får hjelp av noen som kan data og sånn i byen din. De har sikkert dagskurs på biblioteket.
Giid, du er jaggu en kvikking. Kan du knyte skolissene dine selv også?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Guttorm123 skrev: tir des 27, 2022 6:00 pm
Folk_flesk skrev: tir des 27, 2022 5:55 pm Et eksempel på nivået til kommentatorfeltet til iNyheter:

"En elitevillet innvandring som uten tvil er med på å destabilisere Vesten, og medføre at Vesten i stadig sterkere grad minner om shithole countries"

Ser mao ut som Neptun eller Texas John allerede har laget seg brukerkonto.
Jeg har knapt vært inne på denne siden, på grunn av at det virker som om det er dårlig med oppdateringer. men står det mye du finner interessant der?
Nei, skulle bare nevne at mye av det som skrives der er omtrent ordrett det som blir skrevet av visse folk i denne tråden.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Fordomsfull skrev: tir des 27, 2022 6:03 pm
Knaberaps skrev: tir des 27, 2022 5:58 pm
B.E. skrev: tir des 27, 2022 5:54 pm Mener du at dette ikke er skjult kommentarfeltet, så er du enten rimelig uerfaren eller kverulant:
Det oppsto ingen problemer for meg å finne kommentarene. Ingen. Men håper du får hjelp av noen som kan data og sånn i byen din. De har sikkert dagskurs på biblioteket.
Giid, du er jaggu en kvikking. Kan du knyte skolissene dine selv også?
Berettiget spørsmål det der.
Man kan begynne å lure.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Fordomsfull skrev: tir des 27, 2022 6:03 pm Giid, du er jaggu en kvikking. Kan du knyte skolissene dine selv også?
Nå var jeg bare grei med B.E. som mente det var vanskelig å finne kommentarene. Du må følge med...

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Henningsen skrev: tir des 27, 2022 6:05 pm Berettiget spørsmål det der.
Man kan begynne å lure.
Fordi at?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Knaberaps skrev: tir des 27, 2022 6:08 pm
Henningsen skrev: tir des 27, 2022 6:05 pm Berettiget spørsmål det der.
Man kan begynne å lure.
Fordi at?
Av samme grunn som du stempler meg tidligere i tråden...

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Henningsen skrev: tir des 27, 2022 6:09 pm Av samme grunn som du stempler meg tidligere i tråden...
Det var utledet fra en kommentar og hjelp til B.E. som mente det var vanskelig å finne kommentarfeltet. Men samme det. Nå roter dere bare...

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Knaberaps skrev: tir des 27, 2022 6:13 pm
Henningsen skrev: tir des 27, 2022 6:09 pm Av samme grunn som du stempler meg tidligere i tråden...
Det var utledet fra en kommentar og hjelp til B.E. som mente det var vanskelig å finne kommentarfeltet. Men samme det. Nå roter dere bare...
Ditt innlegg tidligere i tråden står der til spott og spe. Kl 3.36
B. E var ikke involvert på det tidspunkt i tråden
Sist redigert av Henningsen den tir des 27, 2022 6:17 pm, redigert 2 ganger totalt.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Fordomsfull skrev: tir des 27, 2022 6:03 pm
Giid, du er jaggu en kvikking. Kan du knyte skolissene dine selv også?
Noen vil kanskje ha problemer med å finne disse kommentarene, men jeg vil tro at dette er de samme som sliter med å knyte skolissene sine. Det kan skyldes konsentrasjonsvansker, trangboddhet, sårbar hudfarge eller mangel på forståelse.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Henningsen skrev: tir des 27, 2022 6:14 pm Ditt innlegg tidligere i tråden står der til spott og spe.
B. E var ikke involvert på det tidspunkt i tråden
B.E. Mener du at dette ikke er skjult kommentarfeltet, så er du enten rimelig uerfaren eller kverulant:


Jeg: Det oppsto ingen problemer for meg å finne kommentarene. Ingen. Men håper du får hjelp av noen som kan data og sånn i byen din. De har sikkert dagskurs på biblioteket.

Fordomsfull: Giid, du er jaggu en kvikking. Kan du knyte skolissene dine selv også?

Du: Berettiget spørsmål det der.
Man kan begynne å lure.


Så tror jeg vi bare lar akkurat det ligge.

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Knaberaps skrev: tir des 27, 2022 6:07 pm
Fordomsfull skrev: tir des 27, 2022 6:03 pm Giid, du er jaggu en kvikking. Kan du knyte skolissene dine selv også?
Nå var jeg bare grei med B.E. som mente det var vanskelig å finne kommentarene. Du må følge med...
På hvilken måte grei/ugrei? Vi bare oppfatter deg som en tulling.

Du viser bare du ikke skjønner forskjellen på for eksempel kommentarfeltet hos Resett som har et åpent kommentarfelt synlig med en gang, og iNyheter som har et skjult kommentarfelt bak en link :roll:

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Knaberaps skrev: tir des 27, 2022 6:19 pm
Henningsen skrev: tir des 27, 2022 6:14 pm Ditt innlegg tidligere i tråden står der til spott og spe.
B. E var ikke involvert på det tidspunkt i tråden
B.E. Mener du at dette ikke er skjult kommentarfeltet, så er du enten rimelig uerfaren eller kverulant:


Jeg: Det oppsto ingen problemer for meg å finne kommentarene. Ingen. Men håper du får hjelp av noen som kan data og sånn i byen din. De har sikkert dagskurs på biblioteket.

Fordomsfull: Giid, du er jaggu en kvikking. Kan du knyte skolissene dine selv også?

Du: Berettiget spørsmål det der.
Man kan begynne å lure.


Så tror jeg vi bare lar akkurat det ligge.
Neptun skrev: ↑Jeg vet - under fanen sosialisme, sammen med Folk_flesk, cabal, greyserpent, ulefos og gjengen som alltid taler et et ukultivert gatespråk.
Slagord og plakater de slår i hodene på folk, som Blitz.

Du skrev :"Man kan jo aldri vite, men det slår meg at beskrivelsen din er temmelig presis."

Det var dette jeg reagerte på.
Men ja jeg er enig. Vi lar den ligge, men stemplinger er ikke veldig alright.
Men vi lar den dø ut med dette, da det ikke bidrar til trådens tema.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

B.E. skrev: tir des 27, 2022 6:20 pm På hvilken måte grei/ugrei? Vi bare oppfatter deg som en tulling.
Nå synes jeg du er utakknemlig. Du mente det var vanskelig å finne frem til kommentarene, jeg fortalte deg at det er lett. Her. Mitt siste forsøk på hjelp: https://www.seniornett.no/

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Henningsen skrev: tir des 27, 2022 6:23 pm Du skrev :"Man kan jo aldri vite, men det slår meg at beskrivelsen din er temmelig presis."

Det var dette jeg reagerte på.
Oki, så du svarte feil innlegg. Det kan skje med alle.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Fordomsfull skrev: tir des 27, 2022 5:54 pm Jeg antar du mener selv å ha et realistisk syn på virkeligheten, men du slår meg ikke som en med lav selvfølelse, jf den svære kuken du gir inntrykk av å ha og at du liker å undertrykke jenter&kvinner - som du tror liker å bli dominerte.
Kvinner underkaster seg dersom de respekterer og beundrer deg høyt nok. Dersom du viser emosjonell eller fysisk svakhet (blir ydmyket fysisk i hennes påsyn), mental sårbarhet, lar deg betafisere, fremstår desperat, dumsnill, selvutslettende eller ikke tar det du vil ha når du vil ha det, mister hun interessen svært raskt.

Selvsagt liker de å bli dominert, maskulin versus feminin energi handler om nettopp aggresjon og proaktivitet på den ene side, og yndighet og underkastelse på den andre.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Knaberaps skrev: tir des 27, 2022 6:25 pm
Henningsen skrev: tir des 27, 2022 6:23 pm Du skrev :"Man kan jo aldri vite, men det slår meg at beskrivelsen din er temmelig presis."

Det var dette jeg reagerte på.
Oki, så du svarte feil innlegg. Det kan skje med alle.
Jeg reagerte på helt riktig innlegg.
Du ser det i ditt svar til Neptun kl 3.36.
Det er stemplingen der jeg reagerer på.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Henningsen skrev: tir des 27, 2022 6:28 pm Jeg reagerte på helt riktig innlegg.
Du ser det i ditt svar til Neptun kl 3.36.
Det er stemplingen der jeg reagerer på.
Se svaret ditt til Fordomsfull kl. 18:05

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Texas_John skrev: tir des 27, 2022 6:27 pm
Fordomsfull skrev: tir des 27, 2022 5:54 pm Jeg antar du mener selv å ha et realistisk syn på virkeligheten, men du slår meg ikke som en med lav selvfølelse, jf den svære kuken du gir inntrykk av å ha og at du liker å undertrykke jenter&kvinner - som du tror liker å bli dominerte.
Kvinner underkaster seg dersom de respekterer og beundrer deg høyt nok. Dersom du viser emosjonell eller fysisk svakhet (blir ydmyket fysisk i hennes påsyn), mental sårbarhet, lar deg betafisere, fremstår desperat, dumsnill, selvutslettende eller ikke tar det du vil ha når du vil ha det, mister hun interessen svært raskt.

Selvsagt liker de å bli dominert, maskulin versus feminin energi handler om nettopp aggresjon og proaktivitet på den ene side, og yndighet og underkastelse på den andre.
Er sikker på at både Trump-sønnene og khalifen av Raqqa år 800 e.kr synes det hørtes fornuftig ut.

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Knaberaps skrev: tir des 27, 2022 6:24 pm Her. Mitt siste forsøk
Evner du å se forskjellen på kommentarfelta hos Resett vs iNyheter, og hvilken nettside som har skjult kommentarfelt?


Resett:
Bilde





iNyheter:
Bilde
Sist redigert av B.E. den tir des 27, 2022 6:34 pm, redigert 1 gang totalt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Knaberaps skrev: tir des 27, 2022 6:31 pm
Henningsen skrev: tir des 27, 2022 6:28 pm Jeg reagerte på helt riktig innlegg.
Du ser det i ditt svar til Neptun kl 3.36.
Det er stemplingen der jeg reagerer på.
Se svaret ditt til Fordomsfull kl. 18:05
Det har Ingen ting med saken å gjøre.
Bortsett fra at du trenger årer
Det jeg reagerte på var din stempling av meg.
Du får bare ta den

Neptun skrev: ↑Jeg vet - under fanen sosialisme, sammen med Folk_flesk, cabal, greyserpent, ulefos og gjengen som alltid taler et et ukultivert gatespråk.
Slagord og plakater de slår i hodene på folk, som Blitz.

Du skrev :"Man kan jo aldri vite, men det slår meg at beskrivelsen din er temmelig presis."

Jeg synes ikke slik personfokus og slike stemplinger er ok.

Men nok om det...

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Henningsen skrev: tir des 27, 2022 6:33 pm Det har Ingen ting med saken å gjøre.
Bortsett fra at du trenger årer
Det jeg reagerte på var din stempling av meg.
Du får bare ta den
Da skulle du jo ha sitert meg, og ikke fordomsfull. Hvordan i all verden skulle jeg kunne vite at du reagerte på et gitt innlegg ved å sitere et helt annet?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Knaberaps skrev: tir des 27, 2022 6:36 pm
Henningsen skrev: tir des 27, 2022 6:33 pm Det har Ingen ting med saken å gjøre.
Bortsett fra at du trenger årer
Det jeg reagerte på var din stempling av meg.
Du får bare ta den
Da skulle du jo ha sitert meg, og ikke fordomsfull. Hvordan i all verden skulle jeg kunne vite at du reagerte på et gitt innlegg ved å sitere et helt annet?
Du stemplet meg ved å besvare et annet innlegg uten å sitere meg.
Men jeg foreslår at vi bare lar det ligge, og lar tråden få skli tilbake til topic.
Jeg har sagt mitt egentlig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»