Kunne noen tenke seg å jobbe som erfaren jomfru? Pillejomfru eller kanskje som dyktig fiskejomfru?
Eller hva med å jobbe på cigarfabriken som søker etter to strippersker?
Ahh, det var tider!
Det er nå fre feb 03, 2023 8:11 am
Legg inn av KingKongHalvor »
Legg inn av return_of_drakkar »
Da kunne du jo, og ville sikkert, legge inn stedets kjøkken som en fast del av hvert program.KingKongHalvor skrev: ↑tor apr 28, 2022 1:43 pm Det skulle vært en jobb hvor vin og mat var viktige ingredienser, men helt fritt for stress og mas, så å drive restaurant funker dårlig. Jobbe for en tv-kanal og lage reiseprogrammer fra hele verden tror jeg er nært opp til drømmejobben.
Legg inn av KingKongHalvor »
Oh yes, reise rundt og spise god mat, definitivt drømmejobben.return_of_drakkar skrev: ↑lør apr 30, 2022 4:01 pmDa kunne du jo, og ville sikkert, legge inn stedets kjøkken som en fast del av hvert program.KingKongHalvor skrev: ↑tor apr 28, 2022 1:43 pm Det skulle vært en jobb hvor vin og mat var viktige ingredienser, men helt fritt for stress og mas, så å drive restaurant funker dårlig. Jobbe for en tv-kanal og lage reiseprogrammer fra hele verden tror jeg er nært opp til drømmejobben.
Forresten, jobbe i skjærgårdstjenesten på Sørlandet! For en fantastisk jobb det må være. Kjøre rundt med båt og fikse på alle bryggene og kaiene som kommunene med de bløde konsonantene i sør har satt opp til glede for båtfolket. Fantastisk og for en super jobb de gjør!
Legg inn av TylerDurdenNorway »
Borgerlønn er tingen. Barn i nær fremtid vil aldri skjønne at folk måtte gjøre jobber de ikke likte 5 dager i uken i 8 timer. Slik som barn nå ikke kan skjønne at det en gang ikke var internett.trønderen skrev: ↑ons jul 13, 2022 12:50 am Drømmejobben, eller rettere sagt drømmelivet, ville vært å ikke ha en fast 8-16 jobb. Jeg drømmer om å vinne så mye penger at jeg aldri trenger å jobbe mer i en fast fulltidsjobb. Det betyr ikke at jeg ikke vil gjøre noe fornuftig, men at jeg kan selv velge når og hva. Kanskje være med søppelplukking på stranden en dag. Kanskje jobbe en dag med å pakke mat til fattige. Kanskje investere i en smart gründeridé. Kanskje skrive noe.
Legg inn av return_of_drakkar »
Er ikke "naver" omtrent det samme da?TylerDurdenNorway skrev: ↑ons jul 13, 2022 3:44 amBorgerlønn er tingen. Barn i nær fremtid vil aldri skjønne at folk måtte gjøre jobber de ikke likte 5 dager i uken i 8 timer. Slik som barn nå ikke kan skjønne at det en gang ikke var internett.trønderen skrev: ↑ons jul 13, 2022 12:50 am Drømmejobben, eller rettere sagt drømmelivet, ville vært å ikke ha en fast 8-16 jobb. Jeg drømmer om å vinne så mye penger at jeg aldri trenger å jobbe mer i en fast fulltidsjobb. Det betyr ikke at jeg ikke vil gjøre noe fornuftig, men at jeg kan selv velge når og hva. Kanskje være med søppelplukking på stranden en dag. Kanskje jobbe en dag med å pakke mat til fattige. Kanskje investere i en smart gründeridé. Kanskje skrive noe.
Legg inn av Sportsidiot »
You need to be a member in order to post a reply
Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute
Gå tilbake til «Jobb og Utdanning»